Οι αυξημένες επαγγελματικές απαιτήσεις, σε συνδυασμό και με την ολοένα μεγαλύτερη διείσδυση των γυναικών στον ιδιωτικό τομέα και κυρίως, σε θέσεις υψηλής ευθύνης – οι οποίες συνεπάγονται συνήθως, διευρυμένα ωράρια εργασίας – έχουν αποτυπωθεί και στις διατροφικές τάσεις.

Με τον ελεύθερο χρόνο, δηλαδή, που έχουν, τόσο οι άνδρες, όσο και οι γυναίκες, να είναι μειωμένος, το μαγείρεμα στο σπίτι τείνει περισσότερο να γίνει... χόμπι για πολλούς εργαζομένους, παρά καθημερινότητα, όπως είθισται να αποτελεί παλαιότερες δεκαετίες. Η ραγδαία αύξηση του snacking, του delivery, αλλά και των έτοιμων γευμάτων, επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές.

Έτοιμα γεύματα: διπλασιασμός των πωλήσεων

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά τα έτοιμα γεύματα, η πορεία του τζίρου στα supermarkets τα τελευταία χρόνια είναι ενδεικτική των νέων καταναλωτικών τάσεων, που κυριαρχούν και στη χώρα μας, για μεγαλύτερη ευκολία.

 

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1472
Πηγή: www.fnbdaily.com