Εξαιρετικά ανταγωνιστικές είναι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο last mile delivery την τελευταία περίοδο και όλα δείχνουν ότι παίζει πρωταρχικό ρόλο στην επιλογή του καταναλωτή. H ACS έχει ολοκληρώσει σημαντική επένδυση 40 εκατ. ευρώ, που της δίνει τη δυνατότητα να ενοποιήσει τις δύο εγκαταστάσεις logistics σε μια. Η εταιρεία συμφερόντων του ομίλου Quest έχει δημιουργήσει έναν ενιαίο χώρο 36.000 τ.μ. για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών της, όπου η δυνατότητα διαλογής υπερβαίνει τις 50.000 αποστολές ανά ώρα. Επίσης η ΑCS έχει δημιουργήσει τα ACS Smart Points, που μπορεί ο καθένας να παραλάβει την παραγγελία του με έναν μοναδικό κωδικό PIN που αποστέλλεται στο κινητό του. Σε ό,τι αφορά στα ΕΛΤΑ, τα smart lockers είναι πραγματικότητα ενώ η ΕΛΤΑ Courier έχει προχωρήσει στη δημιουργία του δικού της marketplace με την ονομασία ecouriermarket.com. Η Skroutz εισήλθε στο Next Day Delivery, υποσχόμενη τη συγκεκριμένη υπηρεσία για όλους τους πελάτες της με διαθεσιμότητα περί τους 100.000 κωδικούς προϊόντων και με την προϋπόθεση της παραγγελίας την αμέσως προηγούμενη μέρα (της παραγγελίας) έως τις 5 το απόγευμα. H Skroutz έχει προβεί το τελευταίο διάστημα σε αρκετές ακόμα κινήσεις όπως η εξαγορά της εταιρείας courrier Sendx και η ενίσχυση των υπηρεσιών στο last mile, η εγκατάσταση των smart lockers καθώς και η εξαγορά του ιδρύματος πληρωμών Everypay με στόχο να προβάλλει την αγορά προϊόντων από το ίδιο το Skroutz. Αξιόλογες οι προσπάθειες της Go Delivery συμφερόντων της Delivery Hero και συγγενής της efood. Πρόκειται για εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες delivery last mile με πελάτες την Online Delivery (efood) και τη dmart. Μάλιστα η Go Delivery υπερεξαπλασίασε το τζίρο της το 2021 από τα 6,6 εκατ. ευρώ στα 42,4 εκατ. ευρώ το 2020. 

 

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ
Πηγή: Smart Press / E-Commerce News