Σε €1,6 δισ. εκτιμάται ότι διαμορφώθηκε η εγχώρια αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων το 2022, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2021, λόγω υψηλότερης μέσης τιμής των προϊόντων, σύμφωνα με μελέτη της ΣΤΟΧΑΣΙΣ, ωστόσο οι όγκοι ήταν μειωμένοι σε όλες τις κατηγορίες.

Πιο αναλυτικά:

Η αγορά παστεριωμένου και υψηλής παστερίωσης γάλακτος παρουσίασε πέρυσι περαιτέρω μείωση 3% περίπου (μετά και το -3,2% του 2021), καθώς η αύξηση της μέσης τιμής έχει οδηγήσει σε μείωση της ζήτησης. Στη μελέτη επισημαίνεται ότι η συγκεκριμένη αγορά υποχώρησε την περίοδο 2013-2021, με τον μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής (ΜΕΡΜ) να διαμορφώνεται σε -3,2% για το φρέσκο γάλα και -2,9% για  το γάλα υψηλής παστερίωσης.   

 

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1601
Πηγή: www.fnbdaily.com