Το e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο), γνωστό και ως electronic commerce, αποτελεί ένα επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο περιλαμβάνει συναλλαγές που πραγματοποιούνται στο διαδίκτυο. Μέσα σ’ έναν αιώνα περίπου, κατόρθωσε να φέρει την επανάσταση στη λιανική και εξελίχθηκε ιδιαίτερα, προκειμένου να ανταποκριθεί στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών του σήμερα. Είναι χαρακτηριστικό ότι, από το 2016, το μερίδιο των online πωλήσεων λιανικής έναντι του συνόλου των πωλήσεων λιανικής παγκοσμίως κατέγραψε αύξηση από 10,5%, ενώ για το έτος 2019, οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου έφτασαν τον εντυπωσιακό αριθμό των 3,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων!
Η κρίση που προκλήθηκε από την παγκόσμια πανδημία (COVID-19) την τελευταία τριετία, δημιούργησε ένα εμφανώς διαφοροποιημένο εμπορικό περιβάλλον. Η άμεση και αναγκαστική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας (web – internet) άλλαξε τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε βάρος της offline λιανικής, φέρνοντας ένα μεγάλο ποσοστό των παραδοσιακών καταναλωτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr