Εάν διαθέτετε κάποιον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σίγουρο ότι επιθυμείτε να τον επισκέπτονται όλο και περισσότεροι χρήστες και να παραμένουν εκεί για όσο χρειάζεται, ώστε να πετύχουν τον σκοπό τους: να πραγματοποιήσουν μια αγορά, να εγγραφούν σε newsletter ή να συμπληρώσουν κάποια φόρμα.

Είναι πολύ πιθανό, όμως, όπως θα έχετε παρατηρήσει, οι χρήστες να επισκέπτονται το e-shop σας και στη συνέχεια αμέσως να αποχωρούν από αυτό.

Η εγκατάλειψη του καλαθιού (abandoned cart) είναι ένα φαινόμενο που συναντάται στην πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Μάλιστα περίπου το 70% των επισκεπτών εγκαταλείπει ένα e-shop, χωρίς να έχει ολοκληρώσει τις αγορές του.

Σίγουρα, θα αναρωτιέστε τον λόγο για τον οποίο μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Γι’ αυτό, στο παρόν άρθρο, σκοπεύουμε να σας αναλύσουμε τους 4 κορυφαίους λόγους που οδηγούν στην απομάκρυνση των πιθανών πελατών από το ψηφιακό σας κατάστημα, καθώς και τις βελτιώσεις που μπορείτε κάνετε, ώστε να αυξήσετε τις μετατροπές.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr