Χαρακτηριστικά... καθεστώτος και όχι τάσης, έχει αποκτήσει πλέον το ψηφιακό κανάλι αγορών και στη χώρα μας, καθώς όπως προκύπτει από την έρευνα Focus On Tech Life Tips της Focus Bari, στο εξάμηνο μεταξύ Ιουνίου και Δεκεμβρίου 2022 το 76% των Ελλήνων ψώνισαν διαδικτυακά. Το εύρημα αυτό έχει σημασία για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς δείχνει τη νέα παραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο αλλάζει η καταναλωτική συμπεριφορά.

ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΜΕΣΗ ΔΑΠΑΝΗ
Η ίδια έρευνα αποκαλύπτει ότι αυξάνεται η μέση εξαμηνιαία δαπάνη για online αγορές, η οποία πλέον ανέρχεται σε €889 (Ιούνιος - Δεκέμβριος 2022), έναντι €816 το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020.

Διαβάστε περισσότερα: SMEs Daily Τεύχος #130
Πηγή: www.smesdaily.com