Αύξηση 10% παρουσίασε ο τζίρος των online super market, ο οποίος άγγιξε τα €76 εκατ. σε τιμές λιανικής, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες, Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΤΕΜΑΧΙΑ - ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ
Επίσης, όπως επισημαίνεται στην έκθεση της Convert Group, αξιοσημείωτη είναι και η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο τη μέση τιμή του κάθε προϊόντος να αυξάνεται κατά 10%. Συνολικά η μέση αξία του καλαθιού ήταν οριακά μειωμένη κατά 1%.

Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το πρώτο τρίμηνο του 2023, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2022, ξεχωρίζουν οι εξής:
• +33%: προϊόντα για κατοικίδια
• +19%: χαρτικά και είδη καθαρισμού
• +13%: ποτά και αναψυκτικά
• +11%: είδη αρτοποιίας

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1655
Πηγή: www.fnbdaily.com