Κάθε επιτυχημένη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου σέβεται κάθε βήμα του ταξιδιού του πελάτη. Γι΄αυτό φροντίζει να διαθέτει ένα σωστά σχεδιασμένο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, σε κάθε τμήμα του, από τη σελίδα προορισμού έως τη σελίδα επικοινωνίας, ώστε να αυξήσει τις μετατροπές.
Η διαδικασία μετατροπής αποτελεί μια πολυεπίπεδη διαδικασία που επηρεάζει τη συμπεριφορά του πελάτη και ο κύριος παράγοντας πίσω από το ποσοστό μετατροπής είναι η εμπειρία χρήστη (UX). Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε εύκολα να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών στο eCommerce site σας, βασιζόμενοι στην εμπειρία των πελατών σας. Παρακάτω, σας παραθέτουμε ορισμένες συμβουλές, που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τον σχεδιασμό του ιστοτόπου της ηλεκτρονικής επιχείρησής σας.
Διατηρήστε απλή την πλοήγηση των πελατών σας
Οι άνθρωποι, κατά μέσο όρο, χρειάζονται 0,05 δευτερόλεπτα για να σχηματίσουν μια γνώμη σχετικά με έναν ιστότοπο, κάτι που καθορίζει εάν πρόκειται να παραμείνουν σε αυτόν για την περιήγηση και την αγορά τους. Επομένως, προκειμένου να απαλλαγείτε από αυτήν την απόφαση του δευτερολέπτου, θα πρέπει να εστιάσετε στην πλοήγηση της ιστοσελίδας σας.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr