Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, ο ιστότοπος μιας επιχείρησης είναι συχνά το πρώτο σημείο επαφής για τους πιθανούς πελάτες. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό για ένα eCommerce site να μην είναι απλώς όμορφο στο design και στο περιεχόμενο, αλλά κυρίως να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση.
Κάπως έτσι φτάνουμε στο Call-to-Action (CTA) button ή αλλιώς, κουμπί προτροπής για δράση, το οποίο, όπως μαρτυρά και το όνομά του, αποτελεί ένα εργαλείο που προτρέπει τους επισκέπτες ενός ιστότοπου να προβούν σε μια συγκεκριμένη ενέργεια -από τη συμπλήρωση μιας φόρμας, την εγγραφή σε newsletter (ενημερωτικό δελτίο) μέχρι και την πραγματοποίηση μιας αγοράς-. Θα το δούμε τοποθετημένο μέσα στην ιστοσελίδα (ακόμη και σε μορφή συνδέσμου), κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των πελατών.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr