Τουλάχιστον 7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα είναι πλέον και online αγοραστές, ενώ το 45% των χρηστών διαδικτύου προέβη σε κάποια αγορά μέσω διαδικτύου το τελευταίο 15ήμερο. Τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος σε δείγμα 900 καταναλωτών, καταγράφουν ένα ώριμο καταναλωτικό κοινό στα ηλεκτρονικά κανάλια με προοπτικές ανάπτυξης.
Το 45% των χρηστών διαδικτύου που πραγματοποίησε μια online αγορά το τελευταίο 15νθήμερο είναι ποσοστό ίδιο με τον Νοέμβριο 2022 και σαφώς αυξημένο σε σχέση με το 39% του Ιουνίου 2022. Το ποσοστό αυτό είναι μεν χαμηλότερο από την υψηλότερη μέτρηση που έχει καταγραφεί τον Δεκεμβρίου του 2020 (61%) στην κορύφωση της πανδημίας, αλλά σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2019 (26%) στην τελευταία μέτρηση πριν προκύψουν έκτακτες συνθήκες. Ωστόσο τα σημαντικά αυτά ποσοστά απέχουν από τα αντίστοιχα των ώριμων αγορών της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης όπου 9 στους 10 πολίτες πλέον κάνουν αγορές διαδικτυακά.
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News