Σύμφωνα με το report «Focus on Tech Life tips» της Focus Bari, οι διαδικτυακές αγορές από το 2020 έως σήμερα αυξήθηκαν κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες. Πλέον, σύμφωνα με τα στοιχεία για τους πρώτους έξι μήνες του 2023, το 79% των Ελλήνων από 67% την αντίστοιχη περίοδο του 2020 κάνουν online αγορές. Υπάρχουν μάλιστα κάποιες κατηγορίες αγορών, οι οποίες μετατοπίστηκαν σοβαρά προς το ηλεκτρονικό κανάλι. Έτσι, σε μια τριετία αυξήθηκαν κατά 92% οι υπηρεσίες ομορφιάς και ευεξίας, που αγοράζουν οι Έλληνες ηλεκτρονικά.

Ακόμη και η αγορά επίπλων τείνει να γίνει ψηφιακή υπόθεση, με τις online πωλήσεις να αυξάνονται κατά 41% μεταξύ 2020 και 2023. Ακόμη και αγορές που αντιστέκονταν σθεναρά στο online κανάλι, όπως τα προϊόντα από το σούπερ μάρκετ, μπήκαν σε ψηφιακά μονοπάτια, σημειώνοντας αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων κατά 33% στο ίδιο διάστημα.

Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News