Τα τελευταία χρόνια, οι αγοραστές, πιο εξοικειωμένοι από ποτέ με την τεχνολογία, έχουν αυξημένες προσδοκίες αλλά και συμπεριφορά που μοιάζει περισσότερο με αυτήν των καταναλωτών B2C – λόγω πληθώρας επιλογών. Αυτό, φυσικά, σημαίνει και ανάγκη για αλλαγή τόσο στις στρατηγικές των επιχειρήσεων προκειμένου να ανταποκριθούν στις προσδοκίες αυτές, όσο και στο ίδιο το ταξίδι του αγοραστή (buyer’s journey).
Στο παρόν άρθρο, θα ασχοληθούμε ακριβώς με το πώς μπορείτε να πλοηγηθείτε σε καθένα από τα τρία στάδια του ταξιδιού των αγοραστών σας στο πλαίσιο ενός ταχέως εξελισσόμενου τοπίου, όπου οι εμπειρίες online και offline αγορών συγκλίνουν διαρκώς.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr