Τα τελευταία χρόνια, το ψηφιακό τοπίο έχει υποστεί σημαντική μεταμόρφωση χάρη στην εμφάνιση του κοινωνικού εμπορίου. Με την αυξανόμενη δημοτικότητα των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, μπορούμε να μιλαμε για αληθινή επανάσταση στο online shopping, καθώς το social commerce θολώνει ολοένα και περισσότερο τα όρια μεταξύ των Social Media και του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ενώ η έννοια του κοινωνικού εμπορίου στην αρχή συνδέθηκε με μια κοινότητα αγοραστών που μοιράζονται συμβουλές και κριτικές μεταξύ τους σχετικά με τα προϊόντα, πλέον έχει αποκτήσει πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες να αγοράζουν απευθείας μέσω των πλατφορμών.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr