Το περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί με τη χρήση generative AI προτιμά η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών (60%), σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το creator agency, Billion Dollar Boy, σε σύνολο 4.000 καταναλωτών σε δύο προηγμένες αγορές αιχμής, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Παράλληλα, άλλη έρευνα σε 1.000 content creators διαπίστωσε ότι τέσσερις στους πέντε (81%) ανέφεραν μεγαλύτερη εμπλοκή του κοινού σε περιεχόμενο που σχεδιάστηκε με τη χρήση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης.
Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη έρευνα, αυτό αποδεικνύει «πόσο πολύ ξεχωρίζει στο feed αυτό το νέου τύπου περιεχόμενο». Η έρευνα έρχεται την ώρα που το Billion Dollar Boy ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας του Muse, ενός unit που δημιουργήθηκε για να πειραματιστεί με τις αναδυόμενες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου του generative AI.
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News