Με ανάπτυξη 15% κινήθηκαν τα online super markets το 2023, με τζίρο €306 εκατ., στον οποίο δεν περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες, όπως eFood Market & Wolt Market, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με το ετήσιο report που δημοσίευσε η Convert Group, αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση του αριθμού των παραγγελιών κατά 7%, αλλά και της μέσης αξίας των προϊόντων κατά 8%.
Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ
Όσον αφορά τον πληθωρισμό, η εταιρεία συνέκρινε πάνω από 38.000 κωδικούς προϊόντων που πωλούνταν το 2022 και το 2023 και εντόπισε ότι στο 14% αυτών αυξήθηκαν οι τιμές πωλήσεων πάνω από 20% το 2023. Από πλευράς κατηγοριών οι υψηλότερες ανατιμήσεις του 2023 σημειώθηκαν στα απορρυπαντικά ρούχων με 19%, στη ζάχαρη με 18%, στα αναψυκτικά με 17%.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1818
Πηγή:www.fnbdaily.com