Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις λειτουργούν και συνδέονται με τους πελάτες τους. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η ισχυρή διαδικτυακή παρουσία είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση, ειδικά όταν απευθύνεται στην αγορά B2C (Business-to-Consumer). Σε αυτόν τον οδηγό για αρχάριους, θα εξερευνήσουμε τα βασικά βήματα για την οικοδόμηση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου B2C.

Κατανόηση του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C

Το ηλεκτρονικό εμπόριο B2C αναφέρεται στη διαδικασία πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών απευθείας σε μεμονωμένους καταναλωτές μέσω διαδικτυακών πλατφορμών. Σε αντίθεση με το ηλεκτρονικό εμπόριο B2B (Business-to-Business), το οποίο επικεντρώνεται στις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων, το ηλεκτρονικό εμπόριο B2C περιλαμβάνει την εξυπηρέτηση των αναγκών και των προτιμήσεων των μεμονωμένων πελατών.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr