Στον σύγχρονο κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η ανάλυση των δεδομένων αποτελεί σημαντικότατο εργαλείο για την κατανόηση της επίδοσης ενός e-shop. Με τη χρήση των metrics, μπορείτε να παρακολουθείτε και να αξιολογείτε τις διάφορες πτυχές του e-shop σας, ώστε να λαμβάνετε ουσιαστικές αποφάσεις για τη βελτίωση της απόδοσής του. Σε αυτό το άρθρο, παραθέτουμε τις σημαντικότερες μετρήσεις που θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας για τη σωστή ανάλυση του e-shop σας.

1. Επισκεψιμότητα (Visits)
Η επισκεψιμότητα αναφέρεται στον αριθμό των χρηστών που επισκέπτονται το e-shop σας. Αυτό το μέτρο σάς δείχνει πόσο δημοφιλές είναι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και πόσο καλά προωθείται. Μπορεί να είναι χρήσιμο να αναλύσετε την επισκεψιμότητα ανά περίοδο, ώστε να ανιχνεύσετε τις τάσεις και τις πιθανές αιτίες αυτών.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr