Η Focus Bari ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας Έρευνας "Focus On Tech Life Tips" - την οποία διεξάγει από το 1995 - που αφορούν στο δεύτερο εξάμηνο του 2023. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ραγδαία αυξάνονται και οι ηλεκτρονικές αγορές, με την μέση δαπάνη ανά εξάμηνο να έχει φτάσει τα 1.000 ευρώ στο eCommerce.

Τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας είναι:
• Όλοι οι Έλληνες (96%) ηλικίας 13-74 χρόνων είναι χρήστες ίντερνετ, συνδέονται κυρίως από το κινητό τους, και περνούν κατά M.O. 2 ώρες «συνειδητοποιημένο χρόνο» την ημέρα online.
• Ο κύριος λόγος σύνδεσης για όλες τις δημογραφικές ομάδες είναι τα social media, που στη νεαρή ηλικία φτάνουν να αφιερώνουν κατά μέσο όρο 3 ώρες την ημέρα «συνειδητά» (καθώς ο μη συνειδητοποιημένος χρόνος scrolling on social πιθανά είναι πολύ περισσότερος).
• Το Facebook είναι ξεκάθαρα το δίκτυο των «μεγαλύτερων 35+», ενώ στους Gen Z κυριαρχεί το Instagram και εξίσου «δυνατά» και το TikTok, που αναπτύχθηκε ραγδαία μέσα στα τελευταία τρία χρόνια.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: wwn.gr