Η αγορά λιανικής στην Ευρώπη βρίσκεται σε μια περίοδο ρευστότητας που διαμορφώνεται από πολλούς παράγοντες, όπως οι γεωπολιτικές εντάσεις, οι πληθωριστικές πιέσεις και οι ευρύτερες μακροοικονομικές προκλήσεις. Σε αυτό το περιβάλλον, η κατανόηση της εξελισσόμενης συμπεριφοράς και του συναισθήματος των Ευρωπαίων καταναλωτών είναι απαραίτητη, προκειμένου οι επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τις στρατηγικές τους και να αναπτυχθούν.
Αντλώντας πληροφορίες από την πρόσφατη, σχετική έκθεση της McKinsey, αυτό το άρθρο στοχεύει να παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση της αγοράς και τη μεταβαλλόμενη στάση των καταναλωτών. Εξετάζοντας αυτές τις πληροφορίες, οι επιχειρήσεις μπορούν να γνωρίσουν την πολυπλοκότητα της Ευρωπαϊκής αγοράς λιανικής και να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για να παραμείνουν μπροστά. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε μερικά από τα βασικά ευρήματα που παραθέτει το Parcel Monitor.