Η συνολική ευρωπαϊκή αξία των προϊόντων B2B που πωλούνται online εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 1,7 τρισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025. Ωστόσο, οι πωλητές B2B στην Ευρώπη δεν αξιοποιούν ακόμη όλες τις διαθέσιμες ευκαιρίες, αφού τα περισσότερα B2B e-shop επιτρέπουν μόνο σε ντόπιους πελάτες να αγοράζουν τα προϊόντα τους.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από μια έκθεση που δημοσιεύτηκε από την Billie, μια λύση BNPL για εμπόρους B2B. Σύμφωνα με την ανάλυση, η παγκόσμια αξία των online πωλήσεων B2B ανερχόταν σε 6,5 τρισεκατομμύρια ευρώ το 2022, ενώ μια αύξηση 18% εκτιμάται μεταξύ 2023 και 2030. Η ευρωπαϊκή αγορά είναι ακόμα αρκετά μικρή, καθώς εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 1,7 τρισ. ευρώ έως το 2025. Ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο παίζει κυρίαρχο ρόλο στο B2C, δεν έχει διεισδύσει ακόμα τόσο πολύ στην αγορά B2B. Σύμφωνα με την Billie, μόνο το 50% των B2B αγοραστών χρησιμοποιούν πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.