Στον ανταγωνιστικό κόσμο των επιχειρήσεων, η δημιουργία leads είναι μόνο το πρώτο βήμα προς την επιτυχία. Για να μεγιστοποιήσετε πραγματικά το δυναμικό των πωλήσεών σας, θα πρέπει να εστιάσετε στην ανατροφή των leads. Το lead nurturing είναι η διαδικασία οικοδόμησης σχέσεων με πιθανούς πελάτες σε κάθε στάδιο της χοάνης πωλήσεων (Sales Funnel), από την αρχική επαφή έως την τελική πώληση. Παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες και εξατομικευμένη επικοινωνία, μπορείτε να καθοδηγήσετε τα leads στο ταξίδι της αγοράς και να αυξήσετε τις πιθανότητες μετατροπής.
Το lead nurturing αφορά την παροχή σχετικού και πολύτιμου περιεχομένου στα leads σας, ώστε να τα κρατάτε απασχολημένα και να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την αποστολή εξατομικευμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, την προσφορά στοχευμένων προωθητικών ενεργειών ή την παροχή εκπαιδευτικών πόρων που αφορούν τα pain points των leads σας.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr