Στον σημερινό ανταγωνιστικό κόσμο του marketing, οι υπεύθυνοι του κλάδου καλούνται σε καθημερινή βάση να διαχειριστούν ταυτόχρονα έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών, ώστε να αντεπεξέρχονται στις ολοένα και αυξημένες προκλήσεις που προκύπτουν. Από την αποστολή newsletters, έως τη δημοσίευση social posts και άρθρων στο ιστολόγιο της εταιρείας, όλη η σειρά εργασιών που συνθέτει το τμήμα marketing θα πρέπει να αυτοματοποιηθεί, απελευθερώνοντας χρόνο και κόστος.

Η αυτοματοποίηση του marketing αναφέρεται ακριβώς στη χρήση λογισμικού και τεχνολογίας που σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε όλες τις επαναλαμβανόμενες ενέργειές σας αυτόματα, στοχεύοντας σε συγκεκριμένα κοινά με εξατομικευμένα μηνύματα τη σωστή στιγμή, χωρίς την ανάγκη χειροκίνητης παρέμβασης. Με αυτήν την τεχνολογία οι υπεύθυνοι του κλάδου μπορούν να δημιουργούν, να αναπτύσσουν και να παρακολουθούν καμπάνιες σε πολλαπλά κανάλια, όλα από μια κεντρική πλατφόρμα.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr