Ανάπτυξη 2,8% εμφανίζουν τα super markets στο α’ τρίμηνο, τα οποία είχαν τζίρο €2,847 δισ., σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, με τους retailers να βάζουν στα ταμεία τους €77 εκατ. περισσότερα σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Η επίδοση αυτή οφείλεται στην ανοδική πορεία του κλάδου τροφίμων (3,3%) και δευτερεύοντος των προϊόντων προσωπικής φροντίδας και υγιεινής (0,4%), αντισταθμίζοντας την πτώση 0,2% που εμφάνισαν τα είδη για το σπίτι.

ΟΙ ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΙΣ
Η τιμή ανά μονάδα προϊόντος ενισχύθηκε κατά μέσο όρο 0,5%, αισθητά χαμηλότερα, τόσο σε σχέση με το 2023, οπότε είχε διαμορφωθεί στο 6,6%, όσο και με το 2022 (+6,9%).

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1885
Πηγή: www.fnbdaily.com