Είναι πια ξεκάθαρο ειδικά στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης πως οι κυβερνοεγκληματίες θα συνεχίσουν να εξελίσσουν τις τακτικές τους, αλλά η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών θα είναι το κλειδί στην αντιμετώπιση των κινδύνων που σχετίζονται με τις online αγορές. Η διαδικτυακή αγοραστική εμπειρία έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους για την αγορά προϊόντων, προσφέροντας στους καταναλωτές ευκολία και πρόσβαση σε μια τεράστια γκάμα προϊόντων. Ωστόσο, καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυξάνονται εκθετικά, οι ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια και την προστασία των προσωπικών δεδομένων έχουν αυξηθεί επίσης. Η δυναμική είσοδος μάλιστα της τεχνητής νοημοσύνης έχει απλοποιήσει τις αγορές με εξατομικευμένες προτάσεις και λύσεις, αλλά έχει φέρει μαζί της και την ανάγκη για ενίσχυση των μέτρων προστασίας.

Οι κυβερνοεγκληματίες συχνά εισβάλλουν σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου για να κλέψουν πληροφορίες σύνδεσης και τις πιστωτικές κάρτες των χρηστών. Οι επιθέσεις Phishing είναι συχνές με τους κυβερνοεγκληματίες να χρησιμοποιούν παραπλανητικά email για να αποσπάσουν προσωπικές πληροφορίες. Επίσης, απατεώνες δημιουργούν ψεύτικους ιστότοπους που μιμούνται αξιόπιστους λιανοπωλητές, προσελκύοντας τους καταναλωτές με εξαιρετικά χαμηλές τιμές, ενώ ιστότοποι που δεν διαθέτουν κρυπτογράφηση SSL εκθέτουν τους αγοραστές σε παραβιάσεις δεδομένων.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Πηγή: businessvoice.gr