Με τις ηλεκτρονικές αγορές να έχουν σημειώσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας κατακόρυφη αύξηση, αρκετοί πλέον καταναλωτές επιλέγουν συχνά το συγκεκριμένο κανάλι αγορών λόγω της ευκολίας που τους παρέχει αλλά και της εξοικονόμησης χρόνου.
Οπως αναφέρει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδος, με το 88% των καταναλωτών από τις χώρες της Ευρώπης να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές σε μηνιαία βάση, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι Ευρωπαίοι είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές αγορές. Ωστόσο διαφέρουν οι λόγοι που φέρνουν τους Ευρωπαίους αγοραστές στο ∆ιαδίκτυο.
Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, που επικαλείται έρευνα της Nexi, ενώ οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες τοποθετούν ως πρώτη προτεραιότητα την ευκολία των αγορών, η Ελλάδα αποτελεί εξαίρεση, καθώς η χαμηλότερη τιμή είναι ο κύριος παράγοντας για τις ηλεκτρονικές αγορές. Σε γενικές γραμμές, οι μεσογειακές χώρες θεωρούν σημαντικότερη την εξοικονόμηση χρόνου στις ηλεκτρονικές αγορές συγκριτικά με τα κράτη του Βορρά, στα οποία συμπεριλαμβάνονται η Γερμανία, η Αυστρία και η Ελβετία.
Δείτε ολόκληρο το άρθρο εδώ.
Πηγή: Newshub.gr