Οι Ελληνίδες 'κυριαρχούν' στις online αγορές
- Λεπτομέρειες
 - Γράφτηκε από τον/την Super User
 

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πιο πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, "Focus On Tech Life Tips", που αναλύει στοιχεία για δεύτερο εξάμηνο του 2024, υπάρχει αξιοσημείωτη αύξηση των online χρηστών άνω των 55 ετών, ενώ οι γυναίκες κυριαρχούν στις online αγορές.
Τα βασικά ευρήματα της πρόσφατης έρευνας, είναι:
• Αξιοσημείωτη αύξηση των χρηστών ηλικίας 55+ στο διαδίκτυο, με σχεδόν όλους τους Έλληνες να συνδέονται καθημερινά μέσω smartphone.
• Η δημιουργία περιεχομένου μέσω κινητού αποτελεί καθημερινή συνήθεια: Τρεις στους πέντε Έλληνες χρησιμοποιούν το κινητό τους καθημερινά για να τραβούν φωτογραφίες, ενώ πάνω από δύο στους πέντε δημιουργούν βίντεο.
• Οι γυναίκες "κυριαρχούν" στις online αγορές και απογειώνουν τα social media.
• Οι influencers και οι διασημότητες αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη επιρροή στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων, με τη νεότερη γενιά να επηρεάζεται περισσότερο.
Δείτε ολόκληρο το άρθρο εδώ.
Πηγή: wwn.gr
Αύξηση 45% στο ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο την επόμενη πενταετία
- Λεπτομέρειες
 - Γράφτηκε από τον/την Super User
 
Μέχρι το 2029, η Forrester προβλέπει αύξηση των online πωλήσεων στην Ευρώπη, με τον τζίρο να αυξάνεται από τα 389 δισεκατομμύρια ευρώ του 2024 στα 565 δισ. ευρώ το 2029. Επίσης, οι
 online πωλήσεις θα καταλάβουν μεγαλύτερο μερίδιο των συνολικών πωλήσεων λιανικής.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο αναμενόμενος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης φαίνεται να έχει επιβραδυνθεί ελαφρώς. Μεταξύ 2023 και 2029, η εταιρεία αναμένει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 7,8%. Επιπλέον, και στις πέντε αγορές, οι διαδικτυακές πωλήσεις θα αντιπροσωπεύουν μερίδιο σχεδόν 21% όλων των πωλήσεων λιανικής έως το 2029. Το 2024, το μερίδιο αυτό ήταν στο 16%.
Ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη αναμένεται να αναπτυχθεί σημαντικά, οι πωλήσεις λιανικής εκτός διαδικτύου, σε φυσικά σημεία πώλησης, θα αυξηθούν με βραδύτερο ρυθμό. Έως το 2029, οι πωλήσεις λιανικής εκτός διαδικτύου προβλέπεται να αυξηθούν με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης μόλις 1,7%. Το 2023, ο ρυθμός αυτός ήταν ακόμη 4,1% και το 2022 ήταν 8,9%.
Δείτε ολόκληρο το άρθρο εδώ.
Πηγή: wwn.gr
Βασικές Τάσεις που Διαμορφώνουν τη Νέα Εποχή του Διαδικτυακού Λιανικού Εμπορίου
- Λεπτομέρειες
 - Γράφτηκε από τον/την Super User
 

Το ηλεκτρονικό εμπόριο επόμενης γενιάς αναφέρεται στις τελευταίες εξελίξεις στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο. Οι τομείς εστίασης είναι η μεγαλύτερη δέσμευση πελατών, η αποδοτικότητα και η ενοποίηση φυσικών και ψηφιακών εμπειριών. Χρησιμοποιεί αναδυόμενες τεχνολογίες όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) και το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT) για την παροχή πιο ομαλών και εξατομικευμένων εμπειριών αγορών.
Νέα Εποχή: Το σύγχρονο ηλεκτρονικό εμπόριο χαρακτηρίζεται από επενδύσεις στην τεχνολογία και χαρακτηριστικά που επικεντρώνονται στον πελάτη. Η εξατομίκευση, η αποδοτικότητα και η ενοποίηση φυσικών και ψηφιακών εμπειριών είναι αξιοσημείωτες πτυχές.
Ενσωμάτωση Τεχνολογίας: Η γενετική ΤΝ, το headless εμπόριο και ο αυτοματισμός αποθηκών είναι καινοτόμες τεχνολογίες στις οποίες οι εταιρείες πρέπει να επενδύσουν για να αυξήσουν την παραγωγικότητα και να αναβαθμίσουν την εμπειρία των πελατών τους.
Πελατοκεντρικά Μοντέλα: Η προσέγγιση με επίκεντρο τον πελάτη θα είναι καθοριστική στη νέα εποχή. Λιανοπωλητές όπως η Amazon και η Walmart χρησιμοποιούν ήδη συνδυασμό στρατηγικών – όπως το omnichannel retail, το mobile commerce και ειδικές ημέρες αγορών.
Εξέλιξη: Το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν περιορίζεται πλέον στην απλή παραγγελία προϊόντων. Το 2024 και μετά, αντιπροσωπεύει διαισθητικές, εξατομικευμένες και καθηλωτικές εμπειρίες αγορών.
Δείτε ολόκληρο το άρθρο εδώ.
Πηγή: ecommercedb.com
Ασφαλές και ανταγωνιστικό το Ελληνικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Λεπτομέρειες
 - Γράφτηκε από τον/την Super User
 

Ασφαλές και ανταγωνιστικό παραμένει το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο, παρά την γιγάντωσή του τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα έκθεσης που έδωσε στη δημοσιότητα η Nexi Ελλάδος, οι καταναλωτές στην Ελλάδα ξόδεψαν το 2023 περίπου 35 δισ. ευρώ για την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών με το μεγαλύτερο μέρος αυτών, 17,5 δισ. ευρώ, να δαπανάται για την αγορά φυσικών αγαθών. Το ποσό των 10,7 δισ. ευρώ δαπανάται για ταξίδια (κρατήσεις, εισιτήρια κ.ά.) και 6,7 δισ. ευρώ για την αγορά υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, σε φυσικά αγαθά απορροφάται το 50% των δαπανών των Ελλήνων καταναλωτών για αγορές μέσω διαδικτύου, με τα ταξίδια και τις υπηρεσίες να ακολουθούν, αντιπροσωπεύοντας το 31% και 19% των ηλεκτρονικών δαπανών αντίστοιχα, ενώ πάνω από 90% των χρηστών του διαδικτύου στη χώρα μας πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές σε μηνιαία βάση.
Αναφορικά με τις διαφορές μεταξύ των φύλων σε σχέση με τη συμπεριφορά τους απέναντι στις διαδικτυακές αγορές, οι Έλληνες τείνουν να αγοράζουν διαδικτυακά λίγο περισσότερο, σε ποσοστό 95%, αν και οι Ελληνίδες δεν απέχουν πολύ (ποσοστό 93%). Όσον αφορά τη διαφορά γενεών στις διαδικτυακές αγορές, το χάσμα είναι αρκετά στενό. Παρότι οι Millennials (30- 49) εξακολουθούν να «ηγούνται» των διαδικτυακών αγορών σε ποσοστό 96%, αντίστοιχα δυναμικά ακολουθούν η Gen X με ποσοστό 94% και η Gen Z με 93%, ενώ και οι Baby Boomers (65-79) δεν απέχουν πολύ, με ποσοστό 83%.
Δείτε ολόκληρο το άρθρο εδώ.
Πηγή: businessdaily.gr
Γιατί παραγγέλνουν από το διαδίκτυο οι Έλληνες
- Λεπτομέρειες
 - Γράφτηκε από τον/την Super User
 

Με τις ηλεκτρονικές αγορές να έχουν σημειώσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας κατακόρυφη αύξηση, αρκετοί πλέον καταναλωτές επιλέγουν συχνά το συγκεκριμένο κανάλι αγορών λόγω της ευκολίας που τους παρέχει αλλά και της εξοικονόμησης χρόνου.
Οπως αναφέρει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδος, με το 88% των καταναλωτών από τις χώρες της Ευρώπης να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές σε μηνιαία βάση, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι Ευρωπαίοι είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές αγορές. Ωστόσο διαφέρουν οι λόγοι που φέρνουν τους Ευρωπαίους αγοραστές στο ∆ιαδίκτυο.
Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, που επικαλείται έρευνα της Nexi, ενώ οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες τοποθετούν ως πρώτη προτεραιότητα την ευκολία των αγορών, η Ελλάδα αποτελεί εξαίρεση, καθώς η χαμηλότερη τιμή είναι ο κύριος παράγοντας για τις ηλεκτρονικές αγορές. Σε γενικές γραμμές, οι μεσογειακές χώρες θεωρούν σημαντικότερη την εξοικονόμηση χρόνου στις ηλεκτρονικές αγορές συγκριτικά με τα κράτη του Βορρά, στα οποία συμπεριλαμβάνονται η Γερμανία, η Αυστρία και η Ελβετία.
Δείτε ολόκληρο το άρθρο εδώ.
Πηγή: Newshub.gr

