5 Καταναλωτικές τάσεις των Generation Z
- Λεπτομέρειες
Οι έμποροι λιανικής προσπαθούν με κάθε τρόπο να κερδίσουν τις προτιμήσεις των νεότερων καταναλωτών. Οι πελάτες, που ανήκουν στους Generation Z και προτιμούν της αλυσίδες της μικρής λιανικής (convenience stores), παρουσιάζουν πέντε τάσεις στην καταναλωτική τους συμπεριφορά.
1. HAVING IT ALL
Οι Gen Z και οι νεότεροι Millennials διαθέτουν τη γνώση και είναι πρόθυμοι να ψάξουν αρκετά για επιλογές σε menu, που εκπληρούν τις απαιτήσεις τους και συνεπώς είναι πρόθυμοι να πληρώσουν και περισσότερα.
→ 76% συμφωνούν ότι θα πρέπει να μπορούν να βρίσκουν υγιεινά τρόφιμα εύκολα
→ 86% περιμένουν τα υγιεινά τρόφιμα να έχουν πολύ καλή γεύση
→ 66% δεν έχουν πρόβλημα να πληρώσουν παραπάνω για ένα snack εφόσον είναι υγιεινό
2. EVERYDAY LUNCH ELEVATED
Οι νεότεροι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για τις πρωτότυπες προτάσεις των menu, που προσέφεραν μια συναρπαστική, αναβαθμισμένη εκδοχή στο μεσημεριανό τους γεύμα, όπως η πίτσα και το τυρί στη σχάρα.
→ 74% ηλικίας 15-18 αναφέρουν πως είτε τους αρέσει, είτε αγαπούν τα Honey Sriracha Chicken Flatbread, τα οποία είναι flatbread με επικάλυψη μοτσαρέλλα και κομματάκια κοτόπουλου, τοματίνια, φρέσκο κόλλιανδρο, πασπαλισμένα με σως μελιού, Sriracha
→ 68% ανέφεραν επίσης πως θα τους άρεσε το sandwich με ψημένο τυρί και Vegetable, το όποιο θα είναι φτιαγμένο με ψωμί ολικής άλεσης, βαλσάμικο και λιωμένο τυρί cheddar.
3. CUSTOMIZABLE MADE FOR ME
Οι νεότεροι καταναλωτές απολαμβάνουν χώρους εστίασης, που τους επιτρέπουν να εξατομικεύουν το γεύμα τους.
→ 86% θα επέλεγαν να παραγγείλουν από menu, που μπορούν να εξατομικεύσουν τις επιλογές τους
→ 83% αναφέρουν ότι δεν έχουν πρόβλημα να περιμένουν μέχρι να ετοιμαστεί το εξατομικευμένο sandwich τους, αντί να αγοράσουν ένα συσκευασμένο/έτοιμο
4. PROTEIN POWER
Η προσθήκη επιπλέον πρωτεϊνης στη δίαιτά τους αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για πολλούς νέους καταναλωτές. Οι ίδιοι καταναλωτές εκτιμούν επίσης τις προσφορές, που τους δίνουν τη δυνατότητα να καταναλώσουν snack πρωτεΐνης, ενώ είναι στο δρόμο.
→ 66% ανέφεραν πως η high-protein διατροφή είναι εξαιρετικά σημαντική
→ 82% δηλώνουν πως αγαπούν το κρέας. Όταν τους παρουσιάστηκαν μενού προς αξιολόγηση, 66% αυτών ανέφεραν πως θα δοκίμαζαν ένα high-protein snack box, το όποιο θα περιείχε μερίδες από τυρί cottage, φέτες καπνιστού jerky γαλοπούλας και ανάλατα ψημένα αμύγδαλα.
5. PERSONALLY CONNECTED
Παρόλο, που αγαπούν την τεχνολογία, οι νέοι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη που προσθέτει το ανθρώπινο στοιχείο στη γευστική τους εμπειρία.
→ 87% δήλωσαν πως είναι σημαντικό οι εργαζόμενοι να γνωρίζουν λεπτομέρειες για τα τρόφιμα ή τις γευστικές επιλογές, που προσφέρουν/πουλάνε, ενώ οι μισοί από το ίδιο group ανέφεραν ότι δεν θα προχωρούσαν σε οποιαδήποτε αγορά, εάν οι εργαζόμενοι ήταν άκεφοι ή αδιάφοροι για τα προϊόντα, που προωθούν.
FnB Daily Τεύχος 870
Πηγή: www.fnbdaily.com
ΙΣΝ: Δημιουργεί Κέντρο Καινοτομίας του Τροφίμου
- Λεπτομέρειες
Συνολική δωρεά 27,4 εκατ. δολ. - Τι λέει στη «N» η Έφη Λαζαρίδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος του προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά»
«Φως στο τούνελ» βλέπουν οι CEO των ελληνικών επιχειρήσεων
- Λεπτομέρειες
Στις 186 μονάδες διαμορφώθηκε ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP-CEO General Index) το 3ο τρίμηνο του 2019, όπως καταγράφηκε από την 3μηνιαία έρευνα που διεξάγεται σε δείγμα 3.020 διευθυνόντων συμβούλων/γενικών διευθυντών των μεγαλύτερων ελληνικών επιχειρήσεων από την Εταιρεία Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ) σε συνεργασία με την ICAP. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο 16/09/2019 μέχρι 30/09/2019.
Η άνοδος του δείκτη από 171 το προηγούμενο τρίμηνο οφείλεται στην συνέχιση και ενίσχυση του θετικού κλίματος που διαμορφώθηκε μετά τις Εθνικές εκλογές και τις προσδοκίες για σημαντική βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Οι CEOs αξιολογούν θετικά τις προθέσεις της νέας κυβέρνησης, θεωρώντας ότι θα οδηγήσουν την οικονομία σε σταθερή αναπτυξιακή τροχιά. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων ανά κατηγορία μεγέθους δείχνει βελτίωση του δείκτη σε όλα τα μεγέθη επιχειρήσεων. Ο δείκτης τρέχουσας οικονομικής κατάστασης(ΕΑΣΕ-CEO Current status Index) σημείωσε άνοδο στις 173 μονάδες έναντι 151 το προηγούμενο τρίμηνο. Ο δείκτης προσδοκιών (ΕΑΣΕ-CEO Expectation Index) βελτιώθηκε στις 198 μονάδες έναντι 190 του προηγούμενου τριμήνου.
Εκτός των βασικών ερωτήσεων που υποβάλλονται κάθε τρίμηνο στους CEOs, ζητήθηκε επιπλέον η γνώμη τους για τις δυνατότητες που έχει η Ελλάδα στις διαπραγματεύσεις για την μείωση των πρωτογενών πλεονασμάτων.
Το 56% των CEOs θεωρεί ότι οι διαπραγματευτικές δυνατότητες της Ελλάδος είναι μεγάλες, ποσοστό που αυξάνεται σε 64% για τους CEOs των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων. Αντίθετα το 42% των CEOs πιστεύει ότι η Ελλάδα έχει μικρές δυνατότητες διαπραγμάτευσης για την μείωση των πρωτογενών πλεονασμάτων.
Οι CEOs ερωτήθηκαν επίσης για το αν έχει βελτιωθεί η εμπιστοσύνη των επενδυτών στην Ελλάδα. Το 53% των CEOs συμφωνούν ότι η εμπιστοσύνη των επενδυτών έχει βελτιωθεί σημαντικά, ποσοστό ωστόσο που μειώνεται σε 43% για τους CEOs των μεγάλων επιχειρήσεων. Αντίθετα το 45% των CEOs θεωρούν ότι η εμπιστοσύνη των επενδυτών έχει σημειώσει μικρή βελτίωση. Οι CEOs που πιστεύουν ότι δεν υπήρξε καμία βελτίωση αποτελούν μειοψηφία, ενώ το ποσοστό τους στο σύνολο ανέρχεται σε 2%.
Διαβάστε περισσότερα για τους επιμέρους δείκτες: https://biztech.gr/φως-στο-τούνελ-βλέπουν-οι-ceo-των-ελλην/
Πηγή: https://biztech.gr
Η ανάγκη της αγοράς για αποτελεσματική διαχείριση παγίων
- Λεπτομέρειες
Την περίοδο που διανύουμε, όλο και περισσότερο δείχνει η αγορά την ανάγκη που προκύπτει για την αποτελεσματικότερη και κυρίως την έγκυρη παρακολούθηση των παγίων που συντηρεί η κάθε επιχείρηση εκτός του φυσικού της χώρου.
Οι επιχειρήσεις που εξοπλίζουν επαγγελματικούς χώρους με ψυγεία, μηχανές καφέ, μηχανήματα αυτόματης πώλησης, μηχανήματα παραγωγής κ.τ.λ. έχουν την ανάγκη μιας εφαρμογής, που να δίνει τη δυνατότητα στον πωλητή να κάνει εύκολη και γρήγορη καταγραφή του παγίου, καθώς και να ελέγχει την κατάσταση αυτού στο σημείο πώλησης.
Με τη λύση Asset Tracking της Regate, μπορείτε να δώσετε τα κατάλληλα εργαλεία στους πελάτες σας για να παρακολουθήσουν τα πάγια που βρίσκονται έξω από τον χώρο της εταιρείας τους και να συνδυάσουν ένα εύρος πληροφοριών με όλες τις ομάδες πωλήσεων, merchandisers και τεχνικών. Έτσι με μια ολοκληρωμένη λύση, ο πελάτης σας θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει πού βρίσκονται τα πάγια, πώς χρησιμοποιούνται, ενώ μπορεί να μεταφέρει μηνύματα προς την ομάδα πωλήσεων ή προς την ομάδα των τεχνικών.
Ταυτόχρονα, σε συνδυασμό με φωτογράφιση του παγίου και στίγμα GPS, η επιχείρηση που χρησιμοποιεί το Regate Effective μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα των παγίων της στην αγορά, και επιπλέον την πληροφορία με το σημείο που βρίσκονται.
Βασική ιδιότητα του Regate Effective Asset Management, είναι η διαφορετική προσέγγιση στην παρακολούθηση του παγίου.
Ενώ ο συνήθης τρόπος είναι ο λογιστικός, το Regate Effective παρακολουθεί το πάγιο σαν οντότητα που μπορεί να αποτελείται από δύο ή τρία διαφορετικά είδη. Για παράδειγμα, το πάγιο «βρύση μπύρας», μπορεί να αποτελείται από την κάνουλα, το μηχανισμό και το βαρέλι. Ο πωλητής, κάνοντας χρήση της ενιαίας πλατφόρμας του Regate Effective, σε μία επίσκεψη, μπορεί με τη χρήση bar code ή επιλέγοντας από τη λίστα με τα πάγια που έχει χρεωμένα ο πελάτης, να πραγματοποιήσει διαφορετικές εργασίες:
• να καταγράψει την κατάσταση του παγίου
• να βάλει παραγγελία στην περίπτωση που τελειώνει το βαρέλι
• να ενημερώσει το τμήμα του service για πιθανή δυσλειτουργία και
• να επιβεβαιώσει ότι είναι τοποθετημένο στο συμφωνηθέν σημείο και δεν έχει μεταφερθεί αλλού, χρησιμοποιώντας επικουρικά τη δυνατότητα της φωτογράφισης και της λήψης στίγματος του σημείου
Σημαντικό βοήθημα για τον πελάτη σας είναι λοιπόν και η ευκολία μεταφοράς του παγίου σε άλλο συνεργάτη, σε πληροφοριακό επίπεδο ή και σε λογιστικό με τη χρήση του ανάλογου υποσυστήματος δημιουργίας παραστατικών.
Η εμπειρία των πελατών μας (από τους χώρους του αναψυκτικού, του καφέ, της μπύρας και του παγωτού) αυτά τα 15 χρόνια δυναμικής και εξελισσόμενης παρουσίας της Regate στον χώρο του Enterprise Mobility έχουν μετουσιωθεί σε ένα σύστημα ολοκληρωμένης παρακολούθησης και πληροφόρησης των παγίων της επιχείρησης.
Ανασκόπηση του Mobile World Congress Americas 2019
- Λεπτομέρειες
Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας του Mobile World Congress Americas (MWC Los Angeles όπως είναι σωστότερα ο τίτλος του). Το μικρό αδερφάκι του MWC Barcelona έγινε και φέτος στο Los Angeles από τις 22 μέχρι τις 24 Οκτωβρίου, νοσταλγώντας όμως την επιτυχία του MWC Americas του 2017 στο San Francisco.
Στα θετικά του συνεδρίου, είναι ότι είδαμε από κοντά το Samsung Galaxy Foldable. Λειτουργεί με την εξωτερική οθόνη ως κανονικό κινητό, ανοίγει όμως σαν κασετίνα, όπου διπλασιάζεται ο ωφέλιμος χώρος οθόνης. Σύμφωνα με τη Samsung η οθόνη έχει αντοχή μέχρι περίπου 200.000 ανοιγο-κλεισίματα. Είναι πιο στενό από το αντίστοιχο Galaxy S9, διότι είναι 2 φορές πιο παχύ, και πρέπει να είναι εργονομικό στο χέρι του καταναλωτή. Στο μέλλον αναμένουμε πολύ λεπτότερες οθόνες, αλλά πάντα οι πρώτεςπροσπάθειες είναι λίγο πιο «μεγάλες».
Μια από τις σημαντικότερες ομιλίες, του Chairman του GSMA και CEO της Orange, Stephane Richard, τόνισε τους 3 τομείς που αυτή τη στιγμή χάνουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, και αυτοί είναι το Global Supply Chain, η ασφάλεια της digital ζωής και δεδομένων καταναλωτών και τέλος η ικανότητα των επιχειρήσεων να επιδείξουν σταθερή ανάπτυξη. Όλα αυτά σε ένα περιβάλλον που υπάρχουν δεκάδες νέες τεχνολογίες και πρακτικές, που τρέχουν γρηγορότερα από ότι μπορούμε να τις αντιληφθούμε, όπως για παράδειγμα το Machine Learning & Artificial Intelligence, IoT, το 5G και η χρήση των δεδομένων. Ενισχύει δηλαδή τη θέση της ΝΟΚΙΑ για χτίσιμο εμπιστοσύνης στην ασφάλεια των δικτύων και εν τέλει των δεδομένων.
Παρά τη μεγάλη απόσταση από την Ελλάδα, στην έκθεση εκπροσωπήθηκε η Ελλάδα με αρκετές εταιρείες όπως Intracom, Raycap, Regate και αρκετές start-ups όπως οι Acromove, Centaur, Classter, Claret, με την υποστήριξη του Συνδέσμου Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) που ανελλιπώς από το 2013 υποστηρίζει το MWC. Ταυτόχρονα η ελληνική παρουσία υποστηρίχθηκε από το προξενείο του San Francisco αλλά και τη Γενική Πρόξενου του Los Angeles.
Συνολικά, μια ελληνική επιχείρηση έχει νόημα να εκθέσει στο MWC Americas μόνο αν έχει πελάτες σε Βόρεια και Λατινική Αμερική (LATAM), και ειδικά στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Οι ελληνικές start-up έχουν επιδιώξεις στο Los Angeles μόνο αν τους ενδιαφέρει η αγορά εκεί, στην οποία δεσπόζει το entertainment (μην ξεχνάμε ότι εδώ είναι το Hollywood), το gaming και το real estate. Αν μια startup αναζητεί χρηματοδότηση, τότε το San Francisco είναι ο κατάλληλος τόπος και όχι ιδιαίτερα το MWC. Αυτό φάνηκε και στο κομμάτι του 4YFN Los Angeles, όπου βρέθηκαν start-ups οι οποίες είχαν σκοπό κυρίως να εκθέσουν και να πουλήσουν και όχι αποκλειστικά και μόνο τη χρηματοδότηση.
Greek Exports Awards 2019: Έως τις 29 Οκτωβρίου οι υποψηφιότητες για τους Έλληνες εξαγωγείς
- Λεπτομέρειες
Για 8η συνεχόμενη χρονιά, η Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ) του Υπουργείου Εξωτερικών σε συνεργασία με την Ethos Awards, το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr και το περιοδικό ΧΡΗΜΑ διοργανώνουν τα εξαγωγικά βραβεία Greek Exports Awards 2019, με στόχο να αναδείξουν επιβραβεύσουν τους ανθρώπους, τις ιδέες και τις συνεργασίες μεταξύ των κορυφαίων εξαγωγικών επιχειρήσεων της χώρας.
Η Τελετή Απονομής θα διεξαχθεί στις 22 Νοεμβρίου 2019 στο ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Thalasso.
Τα Greek Exports Awards 2019 στηρίζουν συνολικά 36 Κεντρικοί Φορείς και Διμερή Επιμελητήρια.
Η πολυμελής Κριτική Επιτροπή, με προσωπικότητες από τον θεσμικό και επιχειρηματικό κόσμο, καθώς και το κοινό, με ξεχωριστή ψηφοφορία, θα αναδείξουν και φέτος τους «πρωταγωνιστές» που οδηγούν την ανάπτυξη, μέσα από 19 συνολικά κατηγορίες βραβείων, σε 4 διαφορετικές θεματικές ενότητες εξαγωγικής δραστηριότητας για το 2019.
Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να καταθέσουν την υποψηφιότητά τους μέχρι τις 29 Οκτωβρίου 2019 στο exports.ethosawards.eu, επιλέγοντας μεταξύ των κατηγοριών που αντιστοιχεί στο έργο και τις δραστηριότητες τους.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.epixeiro.gr/article/147101
Πηγή: www.epixeiro.gr
Σε κίνδυνο τα προϊόντα ΠΓΕ σε περίπτωση μη συμφωνίας με ΕΕ
- Λεπτομέρειες
Το Ηνωμένο Βασίλειο θα αντιμετωπίζεται ως τρίτη χώρα σε περίπτωση, που υπάρξει Brexit χωρίς συμφωνία, όπως αναφέρεται σε δελτίο τύπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με οδηγίες προς τις επιχειρήσεις και τους πολίτες, προκειμένου να προετοιμαστούν, αφού θα σταματήσει να ισχύει το μεταξύ τους πρωτογενές και παραγωγό δίκαιο της ΕΕ.
Ιδιαίτεροι κίνδυνοι και μνεία γίνεται για την περίπτωση των Γεωγραφικών Ενδείξεων, οι οποίες δε θα προστατεύονται στο έδαφος του Ηνωμένου Βασιλείου, εφόσον δεν παραχθεί ανάλογη νομοθεσία από τη χώρα. Η Μεγάλη Βρετανία, παρά το γεγονός ότι έχει εκδηλώσει την πρόθεσή της να υιοθετήσει συστήματα ποιότητας αντίστοιχα με αυτά της ΕΕ, δεν έχει εκδώσει έως σήμερα σχετική νομοθεσία ή οδηγίες σχετικά με την διαδικασία αίτησης προστασίας μιας γεωγραφικής ένδειξης στην επικράτειά της, ενώ στη σχετική ιστοσελίδα παραπέμπει για περαιτέρω οδηγίες εντός Οκτωβρίου.
ΠΩΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΟΙ ΓΕ
Ο κίνδυνος για τις ευρωπαϊκές ΓΕ - και επομένως και για τις ελληνικές - θα προέλθει από το αν οι ΓΕ, ιδίως οι εμβληματικές, καταπέσουν σε κοινές (generic) στο έδαφος του Ηνωμένου Βασιλείου ή αν κάποιος τρίτος ζητήσει κατοχύρωση εμπορικού σήματος, καθώς ενδεχομένως να υπάρξουν συμφέροντα, τα οποία θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν το κενό, που θα προκύψει από την αποχώρηση άνευ συμφωνίας και την τυχόν έλλειψη νομοθεσίας για την προστασία των ΓΕ.
FnB Daily Τεύχος 866
Πηγή: www.fnbdaily.com
Επιστροφή του καταναλωτικού κοινού στην ποιότητα ως βασικό κριτήριο επιλογής αγαθών
- Λεπτομέρειες
Υψηλή αξιολόγηση του value-for-money στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ
Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) στην ετήσια πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ, με δείγμα 2.000 ατόμων, εξετάζει ανάμεσα σε άλλα θέματα την αγοραστική εμπειρία στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ. Τα αποτελέσματα προσφέρουν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα σε σχέση με καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, καθώς και σημαντικές απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών σε σχέση με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στα καταστήματα των αλυσίδων σουπερμάρκετ.
Ένα από τα συμπεράσματα που εξάγεται στην πιο πρόσφατη έρευνα είναι η επιστροφή του καταναλωτικού κοινού στην ποιότητα ως βασικό κριτήριο επιλογής προϊόντων. Μία από τις βασικές τάσεις που παρατηρούνται τα τελευταία χρόνια είναι η πολύπλοκη σχέση που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στην ποιότητα και στην τιμή, λόγω και της οικονομική κρίσης.
Όπως φαίνεται στο σχήμα 1 οι καταναλωτές τα τελευταία χρόνια αξιολογούν όλο και πιο θετικά την παρεχόμενη αξία σε σχέση με την τιμή που λαμβάνουν στις αγορές τους από τις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ. Η παρεχόμενη αξία (Value for Money) εμφανίζεται κυρίως με την αγοραστική εμπειρία και τα επώνυμα και ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα (αλλά και τη γενικότερη συμβολή του κλάδου στη ζωή του καταναλωτή π.χ. εταιρική κοινωνική ευθύνη, δημιουργία θέσεων εργασίας, υποστήριξη της ελληνικής οικονομίας κλπ).
Παράλληλα όμως, τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, η πλειοψηφία των καταναλωτών αγοράζει τρόφιμα με βασικό κριτήριο την ποιότητα και δευτερευόντως τα χρήματα που δίνει. Όπως φαίνεται στο σχήμα 2, για πρώτη φορά δηλαδή η αξία το value for money (σχέση αξίας-τιμής) που απολαμβάνει ο καταναλωτής διαμορφώνεται πρωτευόντως από την ποιότητα και δευτερευόντως από την τιμή.
Οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ άλλωστε έχουν προσαρμοστεί σε αυτή την τάση, προσπαθώντας να παρέχουν πρώτον υψηλή ποιότητα για τον καταναλωτή και δεύτερον εναλλακτικές προϊοντικές επιλογές στον καταναλωτή, μέσω αύξησης της ποικιλίας των γνωστών επωνύμων προϊόντων, αλλά και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Παράλληλα μέσω της διατήρησης των προσφορών και προωθητικών ενεργειών παρέχουν στον καταναλωτή τα εργαλεία για τη διαχείριση των χρημάτων που δαπανά.
Το πλεονέκτημα του σουπερμάρκετ συγκριτικά με άλλα κανάλια πώλησης στο να προσφέρει στον καταναλωτή αυτό που ζητάει φαίνεται από το ότι το 80% των καταναλωτών θεωρούν ότι στα σουπερμάρκετ βρίσκουν περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις σε σχέση με άλλα καταστήματα.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.ielka.gr/?p=2562
Πηγή: www.ielka.gr
Πώς οι ηλεκτρονικές αγορές διαμορφώνουν τις πωλήσεις λιανεμπορίου
- Λεπτομέρειες
Η απάντηση στην ερώτηση ποικίλει αν αναλογιστεί κανείς τους τρόπους. Σε γενικές γραμμές, είναι ευρέως γνωστό ότι οι ηλεκτρονικές αγορές αυξάνονται. Οι αριθμοί μπορεί να ποικίλλουν, αλλά όλα δείχνουν σημαντική ανάπτυξη. Οι τάσεις μας επιτρέπουν να εξετάσουμε και να αντιληφθούμε στη λεπτομέρεια τα ποιος, τι, πώς και γιατί των ηλεκτρονικών αγορών.
H ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΤΩΝ ONLINE ΑΓΟΡΩΝ
Ενώ το 43% των αγοραστών έχουν ψωνίσει online για είδη παντοπωλείου κατά το παρελθόν έτος, μόνο οι μισοί από αυτούς, ή το 21% όλων των αγοραστών, το κάνουν σε τακτική ή μηνιαία βάση. Ορισμένοι αγοραστές παντοπωλείων έχουν παρακινηθεί να δοκιμάσουν τις online αγορές με προωθητικές ενέργειες, διαφήμιση ή ακόμα και βασισμένοι στην περιέργεια, αλλά τελικά επιστρέφουν στην καθιερωμένη προτιμώμενη συνήθεια της αγοράς από το κατάστημα τροφίμων. Μόνο το 10% των αγοραστών είναι συχνοί online αγοραστές (τουλάχιστον μία φορά κάθε δύο εβδομάδες).
ΟΙ MILLENIALS KAI OI ΑΛΛΟΙ
Φέτος, υπερτερούν οι Gen Xers, οι οποίοι τώρα ψωνίζουν online σχεδόν στην ίδια έκταση με τους Millennials. Επιπρόσθετα, οι Gen Zers προέρχονται από μια εποχή, όπου υπερτερούν οι αγορές online. Ως εκ τούτου, εμφανίζουν τα ίδια επίπεδα προτίμησης αγορών online με τους millennials. Συμπερασματικά, θα μπορούσε να πει κανείς πως οι online αγορές δεν είναι χαρακτηριστικό μόνο των Millennials.
OI ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΟΥ ONLINE RETAIL
Oι αγοραστές online παντοπωλείων κάνουν πολλά ψώνια και παράλληλα συγκρίνουν τιμές. Να σημειωθεί ότι οι συχνοί αγοραστές στο διαδίκτυο, ενώ διαθέτουν το 39% των χρημάτων τους ηλεκτρονικά, εξακολουθούν να ξοδεύουν κατά μέσο όρο $108/εβδομάδα στο φυσικό κατάστημα.
ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Οι έμποροι λιανικής πώλησης προσφέρουν και βελτιώνουν τους τρόπους, με τους οποίους χειρίζονται την εκπλήρωση των παραγγελιών, ώστε να αφουγκράζονται τις διάφορες ανάγκες και επιθυμίες των αγοραστών. Φέτος, διαπιστώνεται ότι περισσότεροι αγοραστές επιλέγουν το click-and-collect/pick-up στο κατάστημα κατά την παράδοση της ίδιας ημέρας. Ένα αυξανόμενο μερίδιο αξιοποιεί επίσης τα μοντέλα εγγραφής και αποθήκευσης ή άλλα είδη συνδρομητικών υπηρεσιών.
ΕΠΙΛΕΞΙΜΑ ΕΙΔΗ
Έχουμε δει τις αλλαγές στις κατηγορίες τροφίμων, τις οποίες οι αγοραστές ενσωματώνουν πιο εύκολα στις ηλεκτρονικές αγορές τους, αλλά οι κατηγορίες των μεγάλων αλυσίδων συνεχίζουν να κυριαρχούν. Αυτά είναι ακριβώς τα είδη των κατηγοριών που αποστέλλονται, αλλά και όπου οι αγοραστές μπορούν να εμπιστευτούν στην παράδοσή τους κατ' εξακολούθηση. Εν τω μεταξύ, οι αγοραστές αντιστέκονται στην αγορά φρέσκων προϊόντων (κρέας κ.α.) από το διαδίκτυο, καθώς προτιμούν να είναι σε θέση να επιλέξουν αυτά τα προϊόντα από το κατάστημα.
Είναι σημαντικό, ωστόσο, ότι οι συνήθεις αγοραστές στο διαδίκτυο εμφανίζουν μια αυξανόμενη τάση να αγοράζουν φρέσκα προϊόντα, και η προτίμηση αυτών των προϊόντων, φαίνεται να αποτελεί σημαντική προϋπόθεση για να γίνει κανείς online αγοραστής.
FnB Daily Τεύχος 855
Πηγή: www.fnbdaily.com
Η δικαστική απόφαση για το τσίπουρο, ο Μοσκοβισί και οι μικροί παραγωγοί
- Λεπτομέρειες
Gluten-free: τρέχουν με + 12% μέχρι το 2022
- Λεπτομέρειες
• Το 24% των καταναλωτών (ήτοι 1 στους 4) αποφεύγουν τη γλουτένη πάντα ή συστηματικά
• Το 12% αύξησε τα gluten-free προϊόντα διατροφής που καταναλώνει τα τελευταία 2 χρόνια
• Το 25% ανησυχεί για την μη ανοχή στη γλουτένη και
• Το 4% ότι δεν μπορεί να καταναλώσει γλουτένη
Πηγή: https://www.boussias.com/