BizeGate Reps: Εγκατάσταση της λύσης BizeGate Reps στην εταιρεία PROSTRAKAN - ΑΝΑΒΙΩΣΙΣ Ε.Π.Ε.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. ανέλαβε την εγκατάσταση του συστήματος διαχείρισης ιατρικών επισκεπτών BizeGate Reps στην εταιρεία PROSTRAKAN - ΑΝΑΒΙΩΣΙΣ Ε.Π.Ε.
Το BizeGate Reps, θα καλύψει πλήρως τις λειτουργικές και πληροφοριακές ανάγκες των εν κινήσει στελεχών (ιατρικών επισκεπτών) της εταιρείας, με δυνατότητες, όπως διαχείριση των ιατρών, των νοσοκομείων, των κλινικών και των ιδιωτικών ιατρείων, που επιβλέπει ο εκάστοτε ιατρικός επισκέπτης, ενημέρωση ιατρού και αξιολόγηση της δύναμής του στη συνταγογράφηση των φαρμάκων της Prostrakan κ.ά. Επιπλέον, θα παρέχει άμεση και ολοκληρωμένη ενημέρωση στους επιθεωρητές και επικεφαλής πωλήσεων, για την εξέλιξη του προγράμματος επισκέψεων, κάθε ιατρικού επισκέπτη, καθώς και πρόσβαση, για όλους, σε μια σειρά, από στατιστικά και άλλες αναφορές πωλήσεων. Επισημαίνεται, ότι το BizeGate Reps, που υλοποιείται, για λογαριασμό της PROSTRAKAN - ΑΝΑΒΙΩΣΙΣ Ε.Π.Ε., θα λειτουργεί, τόσο σε φορητές συσκευές τύπου Laptop - Netbook, όσο και σε Android smartphones, για τη διευκόλυνση των εν κινήσει στελεχών.
100% Επιλέξιμες οι Λύσεις της Regate, για την «Εξωστρέφεια» του ΕΣΠΑ
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. ανακοινώνει, ότι συμμετέχει, ως Προμηθευτής Προηγμένων Λύσεων Πληροφορικής στο πρόγραμμα «Εξωστρέφεια - Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων» του ΕΣΠΑ, το οποίο επιδοτεί, με ποσοστό 45% - 50% την υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων εταιρειών, που δραστηριοποιούνται στο χώρο της μεταποίησης, του χονδρικού εμπορίου, των κατασκευών και της παροχής υπηρεσιών.
Ειδικότερα, η δράση "Εξωστρέφεια" αφορά στην υλοποίηση επενδύσεων, που θα υποστηρίξουν την υλοποίηση νέων προϊόντων ή την προώθηση των ήδη υπαρχόντων, σε νέες αγορές. Στόχος της είναι οι επιχειρήσεις, που θα ενισχυθούν, να μπορούν, να αξιοποιήσουν νέα τεχνολογικά εργαλεία, για την ανάπτυξή τους και να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης. Η εν λόγω δράση υλοποιείται, από την εταιρία «Ψηφιακές Ενισχύσεις Α.Ε.» (www.digitalaid.gr ) του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και η υποβολή προτάσεων γίνεται ηλεκτρονικά, από την 10/3/2011, έως την 24/5/2011, ενώ τα επενδυτικά σχέδια, θα πρέπει, να κυμαίνονται, από 30.000 €, έως 250.000 €, ανά επιχείρηση.
H Regate Α.Ε. προσφέρει φορητές λύσεις πληροφορικής, που είναι 100% επιλέξιμες και εντάσσονται στην κατηγορία «Αγορά λογισμικού & Προμήθεια Προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφορικής». Συγκεκριμένα σας προσφέρει την ολοκληρωμένη λύση BizeGate, η οποία καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των εν κινήσει στελεχών σας, με καθετοποιημένες εφαρμογές, όπως φορητή παραγγελιοληψία και merchandising (sales force automation), τιμολόγηση επί αυτοκινήτου (exvan) και διαχείριση ιατρικών επισκεπτών (Representatives).
Παράλληλα, ως αποκλειστικός πάροχος ολοκληρωμένων λύσεων αυτοματοποίησης πωλήσεων, που παρέχονται μέσα, από το Microsoft S+S Incubation Center, σε cloud server περιβάλλον η Regate A.E. προσφέρει τη συνδρομητική λύση φορητής παραγγελιοληψίας και merchandising BizeGate On Demand, η οποία έχει σταθερή μηνιαία χρέωση (από €24 το μήνα, ανά χρήστη) και αποτελεί απολύτως επιλέξιμη δαπάνη, για τη δράση «Εξωστρέφεια».
Με το BizeGate εξασφαλίζετε μεγάλα επιχειρηματικά οφέλη, όπως αποτελεσματικότερη διαχείριση των εμπορικών σας συναλλαγών, με τους πελάτες σας, αύξηση της παραγωγικότητας των εν κινήσει στελεχών σας, ελαχιστοποίηση των λαθών, κατά τη παραγγελιοληψία, άμεση διεκπεραίωση και αποστολή των παραγγελιών σας, μείωση του κόστους αποθήκευσης, σημαντική μείωση του λειτουργικού κόστους της εταιρείας σας, κ.τ.λ. Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του συστήματος BizeGate είναι το φιλικό και λειτουργικό user interface, η ταχύτητα της εφαρμογής και του εξ αποστάσεως συγχρονισμού των δεδομένων, η δυνατότητα off-line πρόσβασης, από οποιαδήποτε κατηγορία φορητής συσκευής (Laptop, Tablet PC, Netbook, PDA), η δυνατότητα διασύνδεσης, με κάθε πληροφοριακό σύστημα (π.χ. ERP, CRM, κ.τ.λ.), η εύκολη παραμετροποίηση και ενσωμάτωση των ιδιαιτεροτήτων του τρόπου λειτουργίας, κάθε επιχείρησης, καθώς και η μέγιστη ασφάλεια επικοινωνίας και συναλλαγών.
Συμπεράσματα έκθεσης CeBIT 2011
- Λεπτομέρειες
Με μεγάλη επιτυχία έκλεισε τις πύλες της η CeBIT 2011, η οποία έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα «Work and Life with the Cloud», το οποίο απασχολεί πολλές κατηγορίες του κλάδου. Περισσότεροι από 500 CIOs από όλο τον κόσμο παρευρέθηκαν στην Έκθεση, των οποίων οι επιχειρήσεις που εκπροσωπούν καταγράφουν έναν όγκο πωλήσεων ύψους 500 δις. ευρώ. Περίπου 4.200 επιχειρήσεις από 70 χώρες συμμετείχαν στην CeBIT, μεταξύ άλλων και εταιρίες οι οποίες απείχαν για αρκετά χρόνια, όπως οι Motorola, Oracle, HP, Xerox, Canon, Epson και η Siemens Enterprise Communications.
Την Ελλάδα εκπροσώπησε η Di-Micro Ανάπτυξη Λογισμικού A.E., η οποία παρουσίασε το λογισμικό της Disaster Management Framework. Οι εμπορικοί επισκέπτες ανήλθαν στους 339.000 προερχόμενοι, από 90 χώρες. Η επόμενη CeBIT, θα πραγματοποιηθεί στο Ανόβερο 6-10 Μαρτίου 2012.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Η Regate A.E. συμμετέχει, ως Χορηγός στο Cloud Computing Forum
- Λεπτομέρειες
Έχουμε την τιμή, να σας ανακοινώσουμε, ότι η Regate A.E., θα είναι Χορηγός στο Cloud Computing Forum, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Μαρτίου στο Grande Bretagne Hotel.
Πρόκειται, για το πρώτο ανεξάρτητο συνέδριο, που διοργανώνεται αποκλειστικά, για το Cloud Computing και στοχεύει στην ανάλυση της επιχειρηματικής και επιχειρησιακής διάστασης αυτής της νέας τάσης στον κλάδο της πληροφορικής φιλοδοξώντας, να αποτελέσει ένα χρήσιμο οδηγό, για τα στελέχη του ΙΤ και του business σχετικά, με την εισαγωγή, δράση και μετάβαση της επιχείρησης στο νέο τοπίο, που διανοίγεται μπροστά μας.
Με αυτήν την ευκαιρία, θα θέλαμε, να σας επισημάνουμε, ότι θα πραγματοποιηθεί ομιλία, με τίτλο "REGATE: Cloud & SaaS σε Δράση. Success Stories" και εισηγητή τον κ. Γιώργο Μαρκατάτο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Regate A.E.
Στην παρουσίαση αυτή, θα αναλυθούν οι βέλτιστες πρακτικές, οι οποίες πρέπει, να ακολουθούνται, από μια εταιρεία πληροφορικής, που ασχολείται, με SaaS, για να έχει τη μέγιστη απόδοση, σε cloud computing. Στο πλαίσιο αυτό, θα παρουσιαστούν σύντομα case studies πελατών της Regate (π.χ. Johnson & Johnson A.E., Berling A.B.E.E., Puratos Hellas A.E., SCA Hygiene Products A.E.), που έχουν επιλέξει τη SaaS έκδοση του BizeGate καθώς και τα αντίστοιχα ποσοτικά οφέλη (σε ευρώ), που αποκόμισαν, από την αξιοποίηση της εν λόγω εφαρμογής.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε, να επικοινωνείτε, με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170 καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: BizeGate: Υλοποίηση του συστήματος αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate στην εταιρεία ΣΠΥΡΟΣ Α. ΚΟΥΤΣΑΥΤΗΣ Α.Ε.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. ανέλαβε την εγκατάσταση και προσαρμογή της ολοκληρωμένης λύσης αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate στην εταιρεία ΣΠΥΡΟΣ Α. ΚΟΥΤΣΑΥΤΗΣ Α.Ε., η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των τροφίμων, με συνεργασίες όπως οι FRIESLAND CAMPINA, NESTLE, ΕΛΓΕΚΑ, ενώ για το 2010 είχε κύκλο εργασιών 4.5 εκ. ευρώ.
Η λύση BizeGate Sales Force Automation που υλοποιήθηκε καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πωλητών της εταιρείας παρέχοντάς τους πλούσια λειτουργικότητα φορητής παραγγελιοληψίας και διαχείρισης συναλλακτικής εικόνας πελάτη (μέσω του υποσυστήματος BizeGate 4SF), καθώς και δυνατότητα ολοκληρωμένης διαχείρισης παραστατικών και τιμολόγησης επί αυτοκινήτου (μέσω του υποσυστήματος BizeGate EXVAN). Αξίζει να σημειωθεί ότι το BizeGate EXVAN που υλοποιήθηκε καλύπτει ανάγκες τριγωνικών πωλήσεων και αποθήκης εναπόθεσης, με εύκολο και αποδοτικό τρόπο. Επιπλέον, μέσω του υποσυστήματοςBizeGate SUPERVISORS, παρέχεται η δυνατότητα στους επικεφαλής πωλήσεων να διαχειρίζονται ευκολότερα την ομάδα τους και να την επιθεωρούν, σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να σπαταλούν πολύτιμο χρόνο στο τηλέφωνο με τους πωλητές και οδηγούς.
Επισημαίνεται ότι το BizeGate επικοινωνεί σε ασφαλές και γρήγορο δίκτυο με το ERP σύστημα της εταιρείας (Epsilon Business) για την ανταλλαγή των πληροφοριών. Επίσης, ο εξοπλισμός που επιλέχθηκε για τους πωλητές της εταιρείας περιλαμβάνει φορητές συσκευές Psion Teklogix και φορητούς εκτυπωτές Oneil MF8i.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε, να επικοινωνείτε, με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170 καθώς και στοΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: BizeGate: Υλοποίηση του συστήματος αυτοματοποίησης εν κινήσει στελεχών BizeGate στην εταιρεία ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ Α.Β.Ε.Ε.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. ανέλαβε την εγκατάσταση και προσαρμογή της ολοκληρωμένης λύσης αυτοματοποίησης εν κινήσει στελεχών BizeGate στην εταιρεία ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ Α.Β.Ε.Ε. Η εν λόγω εταιρεία έχει την έδρα της στα Ψαχνά Ευβοίας, ιδρύθηκε το 1984 και εξειδικεύεται στα προϊόντα ζύμης γνωστά, με την επωνυμία ΖΥΜΗ ΨΑΧΝΩΝ στην εγχώρια αγορά, καθώς και στο εξωτερικό. Η Ευβοϊκή Ζύμη σήμερα απασχολεί 84 εργαζόμενους.
Η ανάγκη της ΕΥΒΟΪΚΗΣ ΖΥΜΗΣ Α.Β.Ε.Ε. ήταν η άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων, που προέκυπταν, από τη χρήση της υφιστάμενης μηχανογραφικής υποδομής στο Τμήμα Πωλήσεων και στην Αποθήκη της εταιρείας και κατ΄ επέκταση η βελτιστοποίηση της ποιότητας εξυπηρέτησης των πελατών της. Στο πλαίσιο αυτό η ολοκληρωμένη λύση BizeGate αντικατέστησε τα παλαιότερα συστήματα και πλέον υποστηρίζει αποτελεσματικά τις ανάγκες αυτοματοποίησης των πωλήσεων (φορητή παραγγελιοληψία & merchandising), καθώς και της διαχείρισης της αποθήκης της (warehouse management system), μέσω φορητών συσκευών. Ειδικότερα, εντός του Ιανουαρίου 2011 η REGATE υλοποίησε το BizeGate SFA, ώστε να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πωλητών της εταιρείας, καθώς και το BizeGate WMS, με δυνατότητες διαχείρισης απογραφών, picking/packing και διαχείρισης παραλαβών.
Επισημαίνεται, ότι το BizeGate επικοινωνεί, σε ασφαλές και γρήγορο δίκτυο, με το ERP σύστημα της εταιρείας (Entersoft), για την ανταλλαγή των πληροφοριών. Επιπλέον, η εγκατάσταση έγινε στον υπάρχοντα φορητό εξοπλισμό των πωλητών και των αποθηκάριων μειώνοντας έτσι το συνολικό κόστος κτήσης του έργου.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε, να επικοινωνείτε, με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170, καθώς και στοΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
BizeGate: Εγκατάσταση Ολοκληρωμένης Λύσης Αυτοματοποίησης Πωλήσεων στην ΑΦΟΙ ΔΙΓΕΝΟΠΟΥΛΟΙ Ο.Ε. (FRULATTI)
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. ανέλαβε την εγκατάσταση της ολοκληρωμένης λύσης αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate Sales Force Automation στην εταιρεία εμπορίας πρώτων υλών ζαχαροπλαστικής Frulatti. Η Frulatti ιδρύθηκε το 1979 και κατά το διάστημα των τριάντα και πλέον χρόνων επιτυχημένης παρουσίας της στην ελληνική αγορά απέκτησε πολύτιμη γνώση των ιδιαιτεροτήτων του επαγγελματικού χώρου των ζαχαροπλαστών, σημαντικότατη εμπειρία στην κάλυψη των αναγκών τους και θεμελίωσε στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες, οι οποίες με τις καινοτομίες τους καθοδηγούν σε παγκόσμιο επίπεδο τις εξελίξεις στη σύγχρονη ζαχαροπλαστική.
Το BizeGate διασυνδέθηκε αμφίδρομα με το ERP του πελάτη, ενώ η client εφαρμογή, που θα είναι το εργαλείο λειτουργίας του κάθε πωλητή, εγκαταστάθηκε σε βιομηχανικού τύπου PDAs και θα προσφέρει δυνατότητες όπως εντατική φορητή παραγγελιοληψία με πλήρη ενσωμάτωση και αυτόματη εφαρμογή της εμπορικής-πιστωτικής πολιτικής της εταιρείας ανά σημείο πώλησης, διαχείριση πελατολογίου, οικονομικές καρτέλες πελατών - ευρετήρια παραγγελιών/παραστατικών, καθώς και διαχείριση ημερήσιου προγράμματος επισκέψεων. Επίσης, η προσφερόμενη λύση περιλαμβάνει και περιβάλλον on-line επιθεώρησης των επιμέρους ομάδων πωλήσεων της εταιρείας, ενώ επιπλέον παρέχει στη Διοίκηση της εταιρείας πρόσβαση σε μια εκτενή λίστα από στατιστικά και άλλες αναφορές πωλήσεων, που θα τη διευκολύνουν στη λήψη αποτελεσματικών αποφάσεων.
Τα οφέλη που θα έχει η εταιρία με την υιοθέτηση του BizeGate είναι σημαντικά. Η παραγωγικότητα των πωλητών αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά, τόσο επειδή θα μπορούν πλέον να έχουν στα χέρια τους όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να διαχειριστούν αποτελεσματικά το πελατολόγιό τους, χωρίς να απασχολούν επιπλέον πόρους της εταιρείας (π.χ. γραμματεία πωλήσεων, λογιστήριο κ.τ.λ.), όσο και επειδή θα μπορούν να είναι σε on-line επικοινωνία με τη βάση δεδομένων του ERP τους, μέσω μιας απλής και οικονομικής διαδικασίας εξ αποστάσεως συγχρονισμού που θα κρατάει λίγα μόνο δευτερόλεπτα!
Για περισσότερες πληροφορίες όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-66.90.970 ή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Για πληροφορίες μέσω internet για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Regate επισκεφθείτε τη διεύθυνση: http://www.regate.gr.
BizeGate: Υλοποίηση της λύσης Sales Force Automation στην εταιρεία MAKTIN A.E.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. ανέλαβε την υλοποίηση του συστήματος αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate Sales Force Automation στην εταιρεία MAKTIN A.E. Η εν λόγω εταιρεία έχει την έδρα της στη Θεσσαλονίκη και δραστηριοποιείται στην εμπορία τροφίμων και ποτών.
Στο πλαίσιο της δημιουργίας προϋποθέσεων, για αποτελεσματικότερο τρόπο λειτουργίας η MAKTIN A.E. επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση BizeGate Sales Force Automation προκειμένου, να αυτοματοποιήσει τις εργασίες των πωλητών της και να αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού της. Ειδικότερα, το BizeGate καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πωλητών της εταιρείας, με δυνατότητες, όπως διαχείριση ατζέντας και δρομολογίων, καρτέλες πελατών και ευρετήρια παραγγελιών, GPS, διαχείριση παραγγελιοληψίας κ.ά. Επιπλέον, με το BizeGate προσφέρεται η δυνατότητα στους επιθεωρητές πωλήσεων να διαχειρίζονται και να επιθεωρούν την ομάδα συνεργατών τους. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί η αυτόματη μεταφορά δεδομένων, από και προς την κεντρική βάση δεδομένων του εμπορολογιστικού προγράμματος Softone της MAKTIN A.E., μέσω του υποσυστήματος BizeConnect.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε, να επικοινωνείτε, με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170 καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
BizeGate On Demand: Υλοποίηση της συνδρομητικής λύσης SFA στην εταιρεία Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. έθεσε σε εφαρμογή το συνδρομητικό σύστημα αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate On Demand στην εταιρεία Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. Η εν λόγω εταιρεία έχει την έδρα της στη Χίο και δραστηριοποιείται στην εμπορία τροφίμων και ειδών οικιακής χρήσεως, με σημαντικά brands, όπως Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε., ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε., Χαρτοποιία Θράκης Α.Ε. κ.ά.
Στο πλαίσιο της δημιουργίας προϋποθέσεων, για αποτελεσματικότερο τρόπο λειτουργίας η Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση BizeGate On Demand - με σταθερή μηνιαία συνδρομή ανά χρήστη, μέσα από το Microsoft S+S Incubation Center - προκειμένου, να αυτοματοποιήσει τις εργασίες των πωλητών της και να αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού της. Οι κυριότεροι λόγοι, για τους οποίους η εταιρεία αποφάσισε να εκσυγχρονίσει την υποδομή και τον τρόπο λειτουργίας του Τμήματος Πωλήσεών της, αλλά και οι βασικότερες προσδοκίες από την επιλογή του BizeGate On Demand για το σκοπό αυτό συμπεριλαμβάνουν τη βελτίωση της εισπρακτικότητας και την άμεση εκτέλεση των παραγγελιών, με δυνατότητεςcross και upselling.
Ειδικότερα, με την Base II έκδοση του BizeGate On Demand η Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πωλητών της εταιρείας, με δυνατότητες, όπως διαχείριση ατζέντας και δρομολογίων, καρτέλες πελατών και ευρετήρια παραγγελιών,GPS, εισπράξεις-ταμείο, εξοδολόγιο, διαχείριση παραγγελιοληψίας κ.ά. Επιπλέον, με το BizeGate On Demand Base II προσφέρεται η δυνατότητα αυτόματης μεταφοράς δεδομένων, από και προς την κεντρική βάση δεδομένων του εμπορολογιστικού προγράμματος Eurofasma Next της Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε., μέσω του υποσυστήματος BizeConnect SaaS.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε, να επικοινωνείτε, με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170 καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
On-Line Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα BizeGate από τη REGATE A.E.
- Λεπτομέρειες
Η REGATE A.E. πραγματοποιεί σειρά εκπαιδεύσεων στο Δίκτυο Συνεργατών της για τα προϊόντα του συστήματος BizeGate και ειδικότερα, για την αυτοματοποίηση πωλήσεων BizeGate SFA, για την τιμολόγηση επί αυτοκινήτου BizeGate exVAN και για τη διαχείριση ιατρικών επισκεπτών BizeGate Reps.
Οι on-line εκπαιδεύσεις αφορούν τόσο στα συνδρομητικά προϊόντα της πλατφόρμας BizeGate, που προσφέρονται on demand (Software-as-a_Service, SaaS), όσο και στις αντίστοιχες εκδόσεις τους, οι οποίες απευθύνονται αποκλειστικά και μόνο για εγκατάσταση στο χώρο του τελικού πελάτη (on-premise installation).
Οι εκπαιδεύσεις αυτές, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω Live Meetings απευθύνονται, σε νέους συνεργάτες, σε όλη την επικράτεια, οι οποίοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τη γκάμα των λύσεων που προσφέρουν στους πελάτες τους με νέα προϊόντα αιχμής, αλλά και στο υπάρχον δίκτυο συνεργατών, το οποίο θα επωφεληθεί με την παρουσίαση των νέων εκδόσεων του BizeGate, σε φορητές συσκευές παλάμης και σε netbooks/laptops.
BizeGate: Εγκατάσταση Ολοκληρωμένης λύσης Αυτοματοποίησης Πωλήσεων στη ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ LTD (Λευκωσία, Κύπρος).
- Λεπτομέρειες
Η ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ LTD είναι Επιχείρηση Διανομών που εδρεύει στη Λευκωσία και εμπορεύεται είδη καπνιστού, πούρων, καπνού, μικρών εργαλείων DIY κι εξαρτημάτων, μαχαιριών όλων των ειδών, ηλεκτρικών συσκευών, ειδών προσωπικής φροντίδας, λαμπών φωτός, μπαταριών κ.ά. Απασχολεί συνολικά 20 πωλητές οι οποίοι δραστηριοποιούνται κυρίως στην Κύπρο.
Μετά από αρκετά στάδια αξιολόγησης των σημαντικότερων λύσεων σε Ελλάδα και Κύπρο, η ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ LTD επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate από τη Regate A.E. Μερικές από τις δυνατότητες που περιλαμβάνονται στην προσφερόμενη λύση είναι οι εξής: φορητή παραγγελιοληψία πωλητών, υποστήριξη barcodes, υποστήριξη καταγραφής στίγματος μέσω GPS, προβολή ολοκληρωμένης συναλλακτικής εικόνας πελάτη, διαχείριση τιμοκαταλόγων, καθώς και επιθεώρηση πωλήσεων μέσα από το module BizeGate Supervisors. Τέλος, με το υποσύστημα BizeGate 4C (B2B & B2C), θα αναπτυχθεί ένα ηλεκτρονικό κανάλι επικοινωνίας και συναλλαγών με τους μεταπωλητές (π.χ. χονδρέμποροι, super-markets κ.τ.λ.) και τους πελάτες της εταιρείας, με on-line επικοινωνία με το ERP (SAP) της εταιρείας.
Η προσφερόμενη λύση θα εγκατασταθεί σε υφιστάμενο φορητό εξοπλισμό της εταιρείας που αφορά σε βιομηχανικού τύπου PDAs με λειτουργικό Windows Mobile. Ωστόσο, αναμένεται στο εγγύς μέλλον να ανανεώσουν τον εξοπλισμό των πωλητών τους με οικονομικότερες και πιο σύγχρονες φορητές συσκευές τύπου Android.
Τα οφέλη που θα έχει η εταιρία με την υιοθέτηση του BizeGate είναι σημαντικά. Η παραγωγικότητα των εν κινήσει στελεχών αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά, τόσο επειδή θα μπορούν πλέον να έχουν στα χέρια τους όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να διαχειριστούν αποτελεσματικά το πελατολόγιό τους, χωρίς να απασχολούν επιπλέον πόρους της εταιρείας (π.χ. γραμματεία πωλήσεων, λογιστήριο κ.τ.λ.), όσο και επειδή θα μπορούν να είναι σε on-line επικοινωνία με τη βάση δεδομένων του ERP τους, μέσω μιας απλής και οικονομικής διαδικασίας εξ αποστάσεως συγχρονισμού που θα κρατάει ελάχιστα μόνο δευτερόλεπτα! Επιπλέον, δεδομένου ότι η υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών αποτελεί αξία αλλά και παράγοντα επιτυχίας της εταιρείας, θα μπορέσουν να βελτιστοποιήσουν τους χρόνους αποστολής των παραγγελιών με ταυτόχρονο εκμηδενισμό των λαθών.
Για περισσότερες πληροφορίες όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170 ή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Για πληροφορίες μέσω internet για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Regate επισκεφθείτε τη διεύθυνση: http://www.regate.gr