Vodafone - Wind: συζητάνε συγχώνευση
- Λεπτομέρειες
Από τη μία η Vodafone το αποκαλεί επιχειρηματική συνεργασία, από την άλλη η Wind Ελλάς κάνει λόγο, για επιχειρηματικό συνδυασμό, όμως ουσιαστική διαφορά δεν υπάρχει, καθώς οι δύο εταιρείες κινητής τηλεφωνίας -όπως επιβεβαίωσαν οι μέτοχοι τους τη Δευτέρα το απόγευμα- βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις συζητώντας το ενδεχόμενο συγχώνευσης μεταξύ τους. Οι φήμες υπήρχαν, από τα μέσα Ιουλίου, αλλά άρχισαν να γίνονται όλο και πιο έντονες τη Δευτέρα το πρωί ενδεχομένως και επειδή η συμφωνία Alpha - Eurobank κάνει περισσότερο «δημοφιλείς» τις συγχωνεύσεις.
Οι αρχικές πληροφορίες έκαναν λόγο, για "εξαγορά" της Wind, από τη Vodafone κάτι, που διαψεύστηκε κατηγορηματικά, από τη Vodafone. Άλλωστε, το ποσό των 800 εκατ. - 1 δισ. Ευρώ, το οποίο αναφέρθηκε, σε ορισμένα δημοσιεύματα δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο και σίγουρα, θα προκαλούσε αντιδράσεις αρκετών μετόχων, που δύσκολα, θα αποδέχονταν επένδυση, σε μία χώρα, που βρίσκεται, σε περίοδο οικονομικής ύφεσης.
Σε κάθε περίπτωση οι πληροφορίες αναφέρουν, πως οι συζητήσεις βρίσκονται, σε προχωρημένο στάδιο και ενδεχομένως, να έχουν ολοκληρωθεί, μέχρι το τέλος του έτους. Οι ίδιες πηγές επεσήμαναν, ότι οι επαφές, αν και δεν ξεκίνησαν, λόγω της επικείμενης διαγωνιστικής διαδικασίας, για το φάσμα συχνοτήτων, η κατάσταση της αγοράς ήταν εκείνη, που έδειχνε το δρόμο, προς τη κίνηση αυτή, καθότι το τίμημα της ανανέωσης των αδειών επιβαρύνει δυσβάσταχτα το επενδυτικό μέρος των business plans. Πάντως, όσο προχωρημένες και αν είναι οι συζητήσεις δεν σημαίνει κατ'ανάγκη, ότι θα έχουν θετικό αποτέλεσμα, ενώ -όπως είναι προφανές- η έγκριση, από τις αρμόδιες κανονιστικές αρχές και ιδίως, από την επιτροπή ανταγωνισμού της ΕΕ, δεν θα είναι διόλου εύκολη υπόθεση. Πολύ απλά, επειδή το «πράσινο φως» αυτομάτως, θα σημαίνει, ότι στην αγορά κινητής τηλεφωνίας μένουν μόλις δύο «παίκτες» κάτι, που κάνει δυσχερή τον ανταγωνισμό.
Υπενθυμίζεται, ότι στην Ελβετία αντίστοιχη προσπάθεια, για συγχώνευση της δεύτερης και της τρίτης μεγαλύτερης εταιρείας της χώρας δεν πήρε τελικώς έγκριση, από τις ρυθμιστικές αρχές.
Σε περίπτωση, που η συγχώνευση προχωρήσει, τότε το νέο σχήμα, θα είναι ανάλογο ή και λίγο μεγαλύτερο της Cosmote. Οι υπάρχουσες εκτιμήσεις αναφέρουν, ότι το μερίδιο αγοράς της θυγατρικής του ΟΤΕ είναι στο 46%-48%, με τη Vodafone, να κινείται γύρω στο 30%-32% και τη Wind στο 22%-23%. Ο ορισμός των μεριδίων αγοράς αναμένεται, να παίξει σημαντικό ρόλο στην έγκριση ή όχι. Το 2010 τα έσοδα της Wind ήταν στα 787,4 εκατ. ευρώ (από 1,054 δισ. ευρώ το 2009), ενώ στο οικονομικό έτος Απρίλιος 2010 - Μάρτιος 2011 η Vodafone είχε έσοδα 1,094 δισ. ευρώ (από 1,308 δισ. ευρώ).
Όλα τα σενάρια τώρα επικεντρώνονται στο -αν τελικά ευοδωθεί η ενοποίηση- αν θα προκύψει και άλλος «παίκτης» -είτε με δικό του δίκτυο και συχνότητες, είτε με τη μορφή του MVNO. Υποψήφιοι υπάρχουν. Αυτό, που μένει, να βρεθεί είναι λεφτά και μερίδιο αγοράς, για να συμπληρωθούν τα λευκά κουτάκια στα επιχειρηματικά πλάνα.
Ξεκινάει η Εμπορική Διάθεση του BizeGate για Συσκευές Android!
- Λεπτομέρειες
Την Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011 θα ξεκινήσει η εμπορική διάθεση των νέων εκδόσεων των εφαρμογών BizeGate SFA (σύστημα φορητής παραγγελιοληψίας & merchandising) και BizeGate Medical Reps (σύστημα διαχείρισης ιατρικών επισκέψεων) για φορητές συσκευές με λειτουργικό Android.
Πιο συγκεκριμένα, ως πρωτοπόρος εταιρεία πληροφορικής στον κλάδο των φορητών επιχειρηματικών εφαρμογών, η REGATE A.E. επένδυσε σημαντικούς πόρους στην έρευνα και ανάπτυξη για την υποστήριξη του νέου δημοφιλούς λειτουργικού Android. Η υλοποίηση έχει πραγματοποιηθεί σε Java με Android SDK, με αποτέλεσμα οι νέες εκδόσεις του BizeGate να είναι «καθαρόαιμες» εφαρμογές (native applications) που κάνουν χρήση όλων των απαραίτητων λειτουργιών και δυνατοτήτων των συγκεκριμένων φορητών συσκευών.
Με αυτήν την εξέλιξη, η REGATE είναι η μοναδική εταιρεία που προσφέρει πλέον ολοκληρωμένες λύσεις αυτοματοποίησης εν κινήσει στελεχών σε απίστευτα οικονομικές συσκευές τύπου smartphones ή tablets, τις οποίες μάλιστα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθευτούν με επιδότηση, μέσα από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, σε συνδυασμό με συμβόλαια φωνής ή/και δεδομένων.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170, καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Ο ΤΖΙΡΟΣ ΤΟΥ SAAS ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ
- Λεπτομέρειες
H Gartner υπολογίζει ότι ο παγκόσμιος τζίρος του δημοφιλούς μοντέλου υπηρεσιών SaaS (Software as a Service) το 2011 θα φθάσει τα 12,1 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 20% σε σχέση με το 2010. Όσον αφορά σε μελλοντικές εκτιμήσεις, η Gartner υπολογίζει ότι ο παγκόσμιος τζίρος από τις υπηρεσίες SaaS θα φτάσει τα 21,3 δισ. δολάρια το 2015. Η γνωστή εταιρεία μελετών στο χώρο του ΙΤ επισημαίνει ότι τα τελευταία δύο χρόνια, τόσο το SaaS όσο και τα αντίστοιχα μοντέλα έχουν «μετατοπιστεί» προς το cloud computing. Συγκεκριμένα, πάνω από το 75% των υπηρεσιών που παρέχονται σήμερα ως SaaS θεωρούνται υπηρεσίες cloud, με την τάση να κάνει λόγο για 90% το 2015, λόγω της ωριμότητας του μοντέλου SaaS, αλλά και της σύγκλισής του με τα μοντέλα cloud. Οι μεγάλες εμπορικές προοπτικές του μοντέλου SaaS απεικονίζονται στη γενικότερη διείσδυσή του στο χώρο του επιχειρηματικού λογισμικού. Πιο συγκεκριμένα, η Gartner υπολογίζει ότι το 2010 το SaaS συνέβαλε γύρω στο 7% (από πλευράς τζίρου) στη συνολική παγκόσμια αγορά ERP, ήτοι γύρω στο 1,5 δισ. δολάρια, ενώ το 2011 η συμβολή του αναμένεται να φτάσει στο 1,7 δις δισ. δολάρια.
BizeGate: Εγκατάσταση Ολοκληρωμένης λύσης Αυτοματοποίησης Πωλήσεων στην Ορίζοντες Α.B.E.E.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. εγκατέστησε επιτυχώς την ολοκληρωμένη λύση αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate στην εταιρεία Ορίζοντες Α.B.E.E. Η εταιρία ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ Α.Β.Ε.Ε. ιδρύθηκε το 1996, από ανθρώπους με μεγάλη εμπειρία στον ευρύτερο χώρο των S/M και αναδείχθηκε σε μία από τις δυναμικότερες εταιρίες διανομών, εισαγωγών και αντιπροσωπειών στη βόρεια Ελλάδα. Η εταιρία, με την εμπειρία, τον εξοπλισμό και το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό που διαθέτει, έχει τη δυνατότητα διάθεσης των προϊόντων της από την Θεσσαλία μέχρι τον Έβρο, παρέχοντας προηγμένες υπηρεσίες πιστοποιημένες στα πρότυπα ISO και HACCP.
Με την εγκατάσταση του συστήματος BizeGate Enterprise Edition οι πωλητές πλέον μπορούν μέσα από τη φορητή συσκευή τους να πραγματοποιήσουν κανονικές και τριγωνικές πωλήσεις, επιστροφές καταλλήλων και ακατάλληλων προϊόντων με ταυτόχρονη καταγραφή των ημερομηνιών λήξης. Η χρήση barcode scanner επιτρέπει την άμεση και ταχύτατη εκτέλεση όλων των εργασιών, σε πάνω από 6000 κωδικούς διανομής. Στις ήδη διευρυμένες δυνατότητες merchandising του BizeGate, προστέθηκε η δυνατότητα φωτογράφησης του σημείου πώλησης, ώστε να καταγράφονται και οπτικά οι ενέργειες promotion, sell-out, καταγραφές στοκ, προσώπων και άλλων πάγιων στοιχείων. Επιπρόσθετα, ο κάθε πωλητής μπορεί να παρακολουθεί το ταμείο του, τις εισπράξεις και τα έξοδά του, ενώ όλες οι αναφορές προς τη διεύθυνση πωλήσεων υλοποιούνται πλέον ηλεκτρονικά.
Για τον εξοπλισμό των πωλητών η Διοίκηση της Ορίζοντες Α.B.E.E. κατέληξε σε βιομηχανικές φορητές συσκευές τύπου Ruggedized PDA.
Τέλος επισημαίνεται, ότι το BizeGate διασυνδέθηκε με το Microsoft Dynamic NAV, για την αμφίδρομη επικοινωνία και ενημέρωση των απομακρυσμένων στελεχών της εταιρείας με το εμπορικό και το λογιστήριο.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170, καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
BizeGate: Εγκατάσταση Ολοκληρωμένης λύσης Αυτοματοποίησης Πωλήσεων στη Χατζηγιαννάκη Κουφετοποιία Α.Ε.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. εγκατέστησε επιτυχώς την ολοκληρωμένη λύση αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate στην εταιρεία Χατζηγιαννάκη Κουφετοποιία Α.Ε. Πρόκειται για την πλέον αναγνωρισμένη βιομηχανία κουφέτων, η οποία μετά από 60 χρόνια αφοσίωσης και συνεχούς προσπάθειας, συνεχίζει να κατέχει μία εξέχουσα θέση στον κλάδο της κουφετοποιίας και των ζαχαρωδών προϊόντων στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό.
Η λύση φορητής παραγγελιοληψίας και merchandising που υλοποιήθηκε προσαρμόστηκε ώστε να ενσωματώσει τον υφιστάμενο τρόπο λειτουργίας του Τμήματος Πωλήσεων και να καλύπτει αποτελεσματικά τις λειτουργικές και πληροφοριακές ανάγκες των εν κινήσει στελεχών της εταιρείας. Από τις σημαντικές ιδιαιτερότητες της λύσης που παραδόθηκε αξίζει να τονιστεί το γεγονός ότι υποστηρίζει πλήρως την ανάγκη του χρώματος -μεγέθους που χαρακτηρίζει τα προϊόντα της εταιρείας. Επιπλέον, με το module BizeGate Supervisors παρέχονται στους Επιθεωρητές και Επικεφαλής Πωλήσεων δυνατότητες αποτελεσματικής διαχείρισης και επιθεώρησης σε πραγματικό χρόνο της ομάδας των εξωτερικών πωλητών. Επίσης, με το Module BizeGate Reporting & Statistics προσφέρεται η δυνατότητα σε όλους δημιουργίας εξ αποστάσεως στατιστικών και άλλων αναφορών, που αποτελούν βασική ανάγκη της Διεύθυνσης Πωλήσεων της εταιρείας.
Για φορητό εξοπλισμό των πωλητών, η Διοίκηση της Χατζηγιαννάκη Κουφετοποιία Α.Ε. αποφάσισε να χρησιμοποιηθούν τα Fujitsu Tablet PCs με τα οποία είχε ήδη εξοπλίσει τα εν κινήσει στελέχη της πριν από μερικά χρόνια.
Τέλος, επισημαίνεται ότι το σύστημα αυτοματοποίησης πωλήσεων διασυνδέθηκε με το Entersoft Business Suite ERP του πελάτη, για την αμφίδρομη επικοινωνία και ενημέρωση των απομακρυσμένων στελεχών της εταιρείας.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170, καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Δυο Σημαντικές Πιστοποιήσεις για τη REGATE A.E.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. στα πλαίσια των συνεργιών της, με τις εταιρείες του Ομίλου Επιχειρήσεων Θεοδώρου πρόσφατα έλαβε δυο νέες πιστοποιήσεις. Συγκεκριμένα, η REGATE είναι πλέον Silver Independent Software Vendor (ISV) της Microsoft, με πιστοποιημένο προϊόν την ολοκληρωμένη λύση BizeGate, που καλύπτει τους κλάδους αυτοματοποίησης πωλήσεων (SFA), φορητής τιμολόγησης (EXVAN) και κάλυψης αναγκών ιατρικών επισκεπτών (Mobile Reps CRM).
Επιπρόσθετα, η REGATE έλαβε την πιστοποίηση Zebra ISV Partner καθιστώντας την έτσι, τη πρώτη εταιρεία στην ελληνική αγορά, που πιστοποιείται στην υλοποίηση εφαρμογών, για τους φορητούς θερμικούς εκτυπωτές της εισηγμένης στο αμερικάνικο χρηματιστήριο ZEBRA Technologies Corporation. Η διάκριση αυτή επιτρέπει στη REGATE, να έχει πρόσβαση σε πόρους, για την υλοποίηση κάθετων εφαρμογών στο βιομηχανικό και εμπορικό κλάδο, όπως για παράδειγμα το BizeGate Field Service, για την κάλυψη αναγκών των τεχνικών εταιρειών (παροχή υπηρεσιών και φορητή τιμολόγηση ανταλλακτικών), καθώς και λύσεις ηλεκτρονικών φορητών εισπράξεων (π.χ. ασφαλιστικές εταιρείες).
Η Regate A.E. μέλος του Όμιλου Θεοδώρου
- Λεπτομέρειες
Aναγνωρίζοντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και τις προοπτικές ανάπτυξης της REGATE A.E. ο Όμιλος Επιχειρήσεων Θεοδώρου αποφάσισε να εισέλθει δυναμικά στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η συνέχιση της επιτυχημένης πορείας της REGATE, που εξειδικεύεται, από το 2004 στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη ολοκληρωμένων λύσεων φορητής τεχνολογίας (Enterprise Mobility).
Οι ελληνικές εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τη μοναδική ικανότητα της REGATE, να αναπτύσσει καινοτομικές λύσεις αυτοματοποίησης ομάδων πωλήσεων (Sales Force Automation), τιμολόγησης επί αυτοκινήτου (ex-Van), διαχείρισης τεχνικής υποστήριξης (Field Service) και διαχείρισης ιατρικών επισκεπτών (Medical CRM-Reps). Η τεχνολογική υπεροχή των λύσεων, η τεχνική υποστήριξη υψηλού επιπέδου και η διάθεση του λογισμικού, ως υπηρεσίας βάσει του μοντέλου Cloud Computing καθιστούν τη REGATE πρωτοπόρο στον κλάδο της.
Με την συμμετοχή του Ομίλου Θεοδώρου στη μετοχική της σύνθεση η REGATE αποκτά τη δυνατότητα να προσφέρει στους πελάτες της ολοκληρωμένες λύσεις λογισμικού και φορητού εξοπλισμού (SYMBOL MOTOROLA, DATAMAX O'NEIL, ZEBRA, κ.ά.), με ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς όρους.
Νέα υλοποίηση της ολοκληρωμένης λύσης BizeGate
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. εγκατέστησε επιτυχώς την ολοκληρωμένη λύση αυτοματοποίησης πωλήσεων και merchandising BizeGate SFA στην εταιρεία Johnson & Johnson Hellas. Με περισσότερες από 230 εταιρείες, σε 57 χώρες και 116.000 εργαζόμενους η Johnson & Johnson είναι η περισσότερο ολοκληρωμένη εταιρεία στον κόσμο στην παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών φροντίδας της υγείας, για τις αγορές καταναλωτικών, φαρμακευτικών και ιατρικών προϊόντων.
Το BizeGate SFA είναι ένα εργαλείο, που καλύπτει ανάγκες εντατικού merchandising. Μπορεί να καλύπτει τη συλλογή στοιχείων, από την αγορά (πάγια, ανταγωνισμός, στοκ, ελλείψεις, προωθητικές ενέργειες, κλπ) και να στέλνει άμεση αναφορά τους στη διοίκηση εντός λεπτών, για την λήψη των αναγκαίων μέτρων. Ως εκ τούτου οι merchandisers και επιθεωρητές μπορούν μέσα από μια ολοκληρωμένη λύση, να παρακολουθούν τη συμφωνημένη γκάμα του εκάστοτε καταστήματος, να καταγράφουν τις ελλείψεις, τον ανταγωνισμό και άλλες χρήσιμες πληροφορίες, όπως, για παράδειγμα, την παραγωγικότητα των merchandisers.
Η εγκατάσταση πραγματοποιήθηκε σε cloud server περιβάλλον, μέσα από τις υποδομές της REGATE και του Microsoft S+S Incubation Center, με αποτέλεσμα η διαθεσιμότητα του συστήματος να ξεπερνάει το 99,999%. Ταυτόχρονα, οι φορητές συσκευές Symbol Motorola ES/400 προσφέρουν σε χαμηλό κόστος όλες τις δυνατότητες, που μπορεί να χρειαστεί ένας merchandiser, όπως φωτογράφιση του σημείου, barcode scanning και full πληκτρολόγιο, για καταγραφή σχολίων.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε να επικοινωνείτε, με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170, καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
BizeGate: Εγκατάσταση ολοκληρωμένης λύσης Merchandising στην Johnson & Johnson Hellas.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. εγκατέστησε επιτυχώς την ολοκληρωμένη λύση αυτοματοποίησης πωλήσεων και merchandising BizeGate SFA στην εταιρεία Johnson & Johnson Hellas. Με περισσότερες από 230 εταιρείες, σε 57 χώρες και 116.000 εργαζόμενους η Johnson & Johnson είναι η περισσότερο ολοκληρωμένη εταιρεία στον κόσμο στην παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών φροντίδας της υγείας, για τις αγορές καταναλωτικών, φαρμακευτικών και ιατρικών προϊόντων.
Το BizeGate SFA είναι ένα εργαλείο, που καλύπτει ανάγκες εντατικού merchandising. Μπορεί να καλύπτει τη συλλογή στοιχείων, από την αγορά (πάγια, ανταγωνισμός, στοκ, ελλείψεις, προωθητικές ενέργειες, κλπ) και να στέλνει άμεση αναφορά τους στη διοίκηση εντός λεπτών, για την λήψη των αναγκαίων μέτρων. Ως εκ τούτου οι merchandisers και επιθεωρητές μπορούν μέσα από μια ολοκληρωμένη λύση, να παρακολουθούν τη συμφωνημένη γκάμα του εκάστοτε καταστήματος, να καταγράφουν τις ελλείψεις, τον ανταγωνισμό και άλλες χρήσιμες πληροφορίες, όπως, για παράδειγμα, την παραγωγικότητα των merchandisers.
Η εγκατάσταση πραγματοποιήθηκε σε cloud server περιβάλλον, μέσα από τις υποδομές της REGATE και του Microsoft S+S Incubation Center, με αποτέλεσμα η διαθεσιμότητα του συστήματος να ξεπερνάει το 99,999%. Ταυτόχρονα, οι φορητές συσκευές Symbol Motorola ES/400 προσφέρουν σε χαμηλό κόστος όλες τις δυνατότητες, που μπορεί να χρειαστεί ένας merchandiser, όπως φωτογράφιση του σημείου, barcode scanning και full πληκτρολόγιο, για καταγραφή σχολίων.
BizeGate: Εγκατάσταση ολοκληρωμένης λύσης αυτοματοποίησης πωλήσεων στην εταιρεία ΣΤ. ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. εγκατέστησε επιτυχώς την ολοκληρωμένη λύση αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate SFA στην εταιρεία ΣΤ. ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ & ΣΙΑ Ε.Ε. Με έτος ιδρύσεως το 1998 διανύει ήδη τη δεύτερη δεκαετία λειτουργίας της, με κύρια δραστηριότητα τη διανομή Μπαταριών και Αναλώσιμων Ψηφιακής Τεχνολογίας, σε μαγαζιά χονδρικής και λιανικής πώλησης στην Νότια Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, το BizeGate SFA κάλυψε τις άμεσες λειτουργικές και πληροφοριακές ανάγκες, των εν κινήσει και απομακρυσμένων στελεχών της εταιρείας και ειδικότερα των εξωτερικών πωλητών, merchandisers, τιμοληπτών και των υπεύθυνων διαχείρισης έργων καταγραφής τιμών ή ερευνών αγοράς, των υπευθύνων διαχείρισης των αποθηκών, των επιθεωρητών και διευθυντών πωλήσεων, καθώς και των πελατών, που επιθυμούν, να έχουν τη δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών και δυναμικής πληροφόρησης, από την εταιρεία. Αναλυτικά το BizeGate έδωσε τη δυνατότητα, για Διαχείριση Πελατών, Παραγγελιοληψία Πωλητή, Καταγραφές Ανταγωνισμού, Πολλαπλά Σενάρια Ερωτηματολογίων, Διαχείριση Στόχων Συνεργατών, Picking - Packing και Reporting & Statistics Standard και πολλές ακόμα εφαρμογές.
Η εγκατάσταση πραγματοποιήθηκε, σε cloud server περιβάλλον, μέσα από τις υποδομές της REGATE και του Microsoft S+S Incubation Center, με αποτέλεσμα η διαθεσιμότητα του συστήματος, να ξεπερνάει το 99,999%. Ταυτόχρονα οι φορητές συσκευές Symbol Motorola ES/400 προσφέρουν, σε χαμηλό κόστος, όλες τις δυνατότητες, που μπορεί, να χρειαστούν, σε ένα απομακρυσμένο στέλεχος της εταιρείας, όπως φωτογράφιση του σημείου, barcode scanning και fullπληκτρολόγιο, για καταγραφή σχολίων.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε, να επικοινωνείτε, με το Γραφείο Τύπου της REGATE, στο τηλέφωνο 210-25.83.170, καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Δύο Νέες Υλοποιήσεις της Συνδρομητικής Λύσης BizeGate On Demand
- Λεπτομέρειες
Στο πλαίσιο της δημιουργίας προϋποθέσεων, για αποτελεσματικότερο τρόπο λειτουργίας οι εταιρείες ΚΡΙΒΕΚ Α.Ε. ΚΡΕΑΤΟΣ και ΝΙΚΟΛΗΣ ΓΚΡΟΥΠ Α.Ε.Β.Ε. επέλεξαν την ολοκληρωμένη λύση φορητής παραγγελιοληψίας BizeGate On Demand της Regate A.E. - με σταθερή μηνιαία συνδρομή, ανά χρήστη, μέσα από το Microsoft S+S Incubation Center - προκειμένου, να αυτοματοποιήσουν τις εργασίες των πωλητών τους και να αποκτήσουν σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού τους. Η ΚΡΙΒΕΚ Α.Ε. ΚΡΕΑΤΟΣ είναι μια αμιγώς κρητική επιχείρηση, με αντικείμενο δραστηριότητας τις εισαγωγές, την επεξεργασία και την διάθεση νωπών και κατεψυγμένων κρεάτων, θαλασσινών και λαχανικών, με σύγχρονες εγκαταστάσεις, που πληρούν τις πιο αυστηρές Ελληνικές και Ευρωπαϊκές απαιτήσεις. Αντίστοιχα η ΝΙΚΟΛΗΣ ΓΚΡΟΥΠ Α.Ε.Β.Ε. είναι μια, από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του σχεδιασμού και της παραγωγής των υλικών & αξεσουάρ μόδας, με δύο μονάδες παραγωγής στην Ελλάδα και μια στην Άπω Ανατολή.
Οι κυριότεροι λόγοι, για τους οποίους οι προαναφερόμενες εταιρείες αποφάσισαν, να εκσυγχρονίσουν την υποδομή και τον τρόπο λειτουργίας των Τμημάτων Πωλήσεών τους, αλλά και οι βασικότερες προσδοκίες τους, οι οποίες, θα καλυφθούν, με την επιλογή του BizeGate On Demand συμπεριλαμβάνουν την εύκολη δημιουργία και άμεση εκτέλεση των παραγγελιών, με δυνατότητες γρήγορης ανεύρεσης συμπληρωματικών ή και υποκατάστατων κωδικών (up & cross selling), την πλήρη ενσωμάτωση της εμπορικής-πιστωτικής πολιτικής τους, την αύξηση της παραγωγικότητας των πωλητών χάριν των δυνατοτήτων on-line επιθεώρησης των Ομάδων Πωλήσεων, καθώς και τη βελτίωση της εισπρακτικότητας, από τους πελάτες τους.
Ειδικότερα, με το BizeGate On Demand οι παραπάνω εταιρείες καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες όλων των πωλητών τους, με δυνατότητες, όπως φορητή παραγγελιοληψία, διαχείριση ατζέντας και δρομολογίων, καρτέλες πελατών και ευρετήρια παραγγελιών, υποστήριξη GPS, εισπράξεις-ταμείο, εξοδολόγιο, κ.ά. Επιπλέον επισημαίνεται, ότι το BizeGate On Demand, θα διασυνδεθεί, με την κεντρική βάση δεδομένων του εμπορολογιστικού προγράμματος, κάθε εταιρείας, ώστε να επιτρέπεται η αυτόματη μεταφορά δεδομένων, από και προς τις φορητές συσκευές των πωλητών, μέσω του υποσυστήματος BizeConnect SaaS.