ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: BizeGate: Υλοποίηση του συστήματος αυτοματοποίησης εν κινήσει στελεχών BizeGate στην εταιρεία ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ Α.Β.Ε.Ε.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. ανέλαβε την εγκατάσταση και προσαρμογή της ολοκληρωμένης λύσης αυτοματοποίησης εν κινήσει στελεχών BizeGate στην εταιρεία ΕΥΒΟΪΚΗ ΖΥΜΗ Α.Β.Ε.Ε. Η εν λόγω εταιρεία έχει την έδρα της στα Ψαχνά Ευβοίας, ιδρύθηκε το 1984 και εξειδικεύεται στα προϊόντα ζύμης γνωστά, με την επωνυμία ΖΥΜΗ ΨΑΧΝΩΝ στην εγχώρια αγορά, καθώς και στο εξωτερικό. Η Ευβοϊκή Ζύμη σήμερα απασχολεί 84 εργαζόμενους.
Η ανάγκη της ΕΥΒΟΪΚΗΣ ΖΥΜΗΣ Α.Β.Ε.Ε. ήταν η άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων, που προέκυπταν, από τη χρήση της υφιστάμενης μηχανογραφικής υποδομής στο Τμήμα Πωλήσεων και στην Αποθήκη της εταιρείας και κατ΄ επέκταση η βελτιστοποίηση της ποιότητας εξυπηρέτησης των πελατών της. Στο πλαίσιο αυτό η ολοκληρωμένη λύση BizeGate αντικατέστησε τα παλαιότερα συστήματα και πλέον υποστηρίζει αποτελεσματικά τις ανάγκες αυτοματοποίησης των πωλήσεων (φορητή παραγγελιοληψία & merchandising), καθώς και της διαχείρισης της αποθήκης της (warehouse management system), μέσω φορητών συσκευών. Ειδικότερα, εντός του Ιανουαρίου 2011 η REGATE υλοποίησε το BizeGate SFA, ώστε να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πωλητών της εταιρείας, καθώς και το BizeGate WMS, με δυνατότητες διαχείρισης απογραφών, picking/packing και διαχείρισης παραλαβών.
Επισημαίνεται, ότι το BizeGate επικοινωνεί, σε ασφαλές και γρήγορο δίκτυο, με το ERP σύστημα της εταιρείας (Entersoft), για την ανταλλαγή των πληροφοριών. Επιπλέον, η εγκατάσταση έγινε στον υπάρχοντα φορητό εξοπλισμό των πωλητών και των αποθηκάριων μειώνοντας έτσι το συνολικό κόστος κτήσης του έργου.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε, να επικοινωνείτε, με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170, καθώς και στοΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
BizeGate: Εγκατάσταση Ολοκληρωμένης Λύσης Αυτοματοποίησης Πωλήσεων στην ΑΦΟΙ ΔΙΓΕΝΟΠΟΥΛΟΙ Ο.Ε. (FRULATTI)
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. ανέλαβε την εγκατάσταση της ολοκληρωμένης λύσης αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate Sales Force Automation στην εταιρεία εμπορίας πρώτων υλών ζαχαροπλαστικής Frulatti. Η Frulatti ιδρύθηκε το 1979 και κατά το διάστημα των τριάντα και πλέον χρόνων επιτυχημένης παρουσίας της στην ελληνική αγορά απέκτησε πολύτιμη γνώση των ιδιαιτεροτήτων του επαγγελματικού χώρου των ζαχαροπλαστών, σημαντικότατη εμπειρία στην κάλυψη των αναγκών τους και θεμελίωσε στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες, οι οποίες με τις καινοτομίες τους καθοδηγούν σε παγκόσμιο επίπεδο τις εξελίξεις στη σύγχρονη ζαχαροπλαστική.
Το BizeGate διασυνδέθηκε αμφίδρομα με το ERP του πελάτη, ενώ η client εφαρμογή, που θα είναι το εργαλείο λειτουργίας του κάθε πωλητή, εγκαταστάθηκε σε βιομηχανικού τύπου PDAs και θα προσφέρει δυνατότητες όπως εντατική φορητή παραγγελιοληψία με πλήρη ενσωμάτωση και αυτόματη εφαρμογή της εμπορικής-πιστωτικής πολιτικής της εταιρείας ανά σημείο πώλησης, διαχείριση πελατολογίου, οικονομικές καρτέλες πελατών - ευρετήρια παραγγελιών/παραστατικών, καθώς και διαχείριση ημερήσιου προγράμματος επισκέψεων. Επίσης, η προσφερόμενη λύση περιλαμβάνει και περιβάλλον on-line επιθεώρησης των επιμέρους ομάδων πωλήσεων της εταιρείας, ενώ επιπλέον παρέχει στη Διοίκηση της εταιρείας πρόσβαση σε μια εκτενή λίστα από στατιστικά και άλλες αναφορές πωλήσεων, που θα τη διευκολύνουν στη λήψη αποτελεσματικών αποφάσεων.
Τα οφέλη που θα έχει η εταιρία με την υιοθέτηση του BizeGate είναι σημαντικά. Η παραγωγικότητα των πωλητών αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά, τόσο επειδή θα μπορούν πλέον να έχουν στα χέρια τους όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να διαχειριστούν αποτελεσματικά το πελατολόγιό τους, χωρίς να απασχολούν επιπλέον πόρους της εταιρείας (π.χ. γραμματεία πωλήσεων, λογιστήριο κ.τ.λ.), όσο και επειδή θα μπορούν να είναι σε on-line επικοινωνία με τη βάση δεδομένων του ERP τους, μέσω μιας απλής και οικονομικής διαδικασίας εξ αποστάσεως συγχρονισμού που θα κρατάει λίγα μόνο δευτερόλεπτα!
Για περισσότερες πληροφορίες όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-66.90.970 ή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Για πληροφορίες μέσω internet για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Regate επισκεφθείτε τη διεύθυνση: http://www.regate.gr.
BizeGate: Υλοποίηση της λύσης Sales Force Automation στην εταιρεία MAKTIN A.E.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. ανέλαβε την υλοποίηση του συστήματος αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate Sales Force Automation στην εταιρεία MAKTIN A.E. Η εν λόγω εταιρεία έχει την έδρα της στη Θεσσαλονίκη και δραστηριοποιείται στην εμπορία τροφίμων και ποτών.
Στο πλαίσιο της δημιουργίας προϋποθέσεων, για αποτελεσματικότερο τρόπο λειτουργίας η MAKTIN A.E. επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση BizeGate Sales Force Automation προκειμένου, να αυτοματοποιήσει τις εργασίες των πωλητών της και να αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού της. Ειδικότερα, το BizeGate καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πωλητών της εταιρείας, με δυνατότητες, όπως διαχείριση ατζέντας και δρομολογίων, καρτέλες πελατών και ευρετήρια παραγγελιών, GPS, διαχείριση παραγγελιοληψίας κ.ά. Επιπλέον, με το BizeGate προσφέρεται η δυνατότητα στους επιθεωρητές πωλήσεων να διαχειρίζονται και να επιθεωρούν την ομάδα συνεργατών τους. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί η αυτόματη μεταφορά δεδομένων, από και προς την κεντρική βάση δεδομένων του εμπορολογιστικού προγράμματος Softone της MAKTIN A.E., μέσω του υποσυστήματος BizeConnect.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε, να επικοινωνείτε, με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170 καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
BizeGate On Demand: Υλοποίηση της συνδρομητικής λύσης SFA στην εταιρεία Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. έθεσε σε εφαρμογή το συνδρομητικό σύστημα αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate On Demand στην εταιρεία Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. Η εν λόγω εταιρεία έχει την έδρα της στη Χίο και δραστηριοποιείται στην εμπορία τροφίμων και ειδών οικιακής χρήσεως, με σημαντικά brands, όπως Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε., ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε., Χαρτοποιία Θράκης Α.Ε. κ.ά.
Στο πλαίσιο της δημιουργίας προϋποθέσεων, για αποτελεσματικότερο τρόπο λειτουργίας η Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση BizeGate On Demand - με σταθερή μηνιαία συνδρομή ανά χρήστη, μέσα από το Microsoft S+S Incubation Center - προκειμένου, να αυτοματοποιήσει τις εργασίες των πωλητών της και να αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού της. Οι κυριότεροι λόγοι, για τους οποίους η εταιρεία αποφάσισε να εκσυγχρονίσει την υποδομή και τον τρόπο λειτουργίας του Τμήματος Πωλήσεών της, αλλά και οι βασικότερες προσδοκίες από την επιλογή του BizeGate On Demand για το σκοπό αυτό συμπεριλαμβάνουν τη βελτίωση της εισπρακτικότητας και την άμεση εκτέλεση των παραγγελιών, με δυνατότητεςcross και upselling.
Ειδικότερα, με την Base II έκδοση του BizeGate On Demand η Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πωλητών της εταιρείας, με δυνατότητες, όπως διαχείριση ατζέντας και δρομολογίων, καρτέλες πελατών και ευρετήρια παραγγελιών,GPS, εισπράξεις-ταμείο, εξοδολόγιο, διαχείριση παραγγελιοληψίας κ.ά. Επιπλέον, με το BizeGate On Demand Base II προσφέρεται η δυνατότητα αυτόματης μεταφοράς δεδομένων, από και προς την κεντρική βάση δεδομένων του εμπορολογιστικού προγράμματος Eurofasma Next της Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε., μέσω του υποσυστήματος BizeConnect SaaS.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε, να επικοινωνείτε, με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170 καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
On-Line Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα BizeGate από τη REGATE A.E.
- Λεπτομέρειες
Η REGATE A.E. πραγματοποιεί σειρά εκπαιδεύσεων στο Δίκτυο Συνεργατών της για τα προϊόντα του συστήματος BizeGate και ειδικότερα, για την αυτοματοποίηση πωλήσεων BizeGate SFA, για την τιμολόγηση επί αυτοκινήτου BizeGate exVAN και για τη διαχείριση ιατρικών επισκεπτών BizeGate Reps.
Οι on-line εκπαιδεύσεις αφορούν τόσο στα συνδρομητικά προϊόντα της πλατφόρμας BizeGate, που προσφέρονται on demand (Software-as-a_Service, SaaS), όσο και στις αντίστοιχες εκδόσεις τους, οι οποίες απευθύνονται αποκλειστικά και μόνο για εγκατάσταση στο χώρο του τελικού πελάτη (on-premise installation).
Οι εκπαιδεύσεις αυτές, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω Live Meetings απευθύνονται, σε νέους συνεργάτες, σε όλη την επικράτεια, οι οποίοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τη γκάμα των λύσεων που προσφέρουν στους πελάτες τους με νέα προϊόντα αιχμής, αλλά και στο υπάρχον δίκτυο συνεργατών, το οποίο θα επωφεληθεί με την παρουσίαση των νέων εκδόσεων του BizeGate, σε φορητές συσκευές παλάμης και σε netbooks/laptops.
BizeGate: Εγκατάσταση Ολοκληρωμένης λύσης Αυτοματοποίησης Πωλήσεων στη ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ LTD (Λευκωσία, Κύπρος).
- Λεπτομέρειες
Η ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ LTD είναι Επιχείρηση Διανομών που εδρεύει στη Λευκωσία και εμπορεύεται είδη καπνιστού, πούρων, καπνού, μικρών εργαλείων DIY κι εξαρτημάτων, μαχαιριών όλων των ειδών, ηλεκτρικών συσκευών, ειδών προσωπικής φροντίδας, λαμπών φωτός, μπαταριών κ.ά. Απασχολεί συνολικά 20 πωλητές οι οποίοι δραστηριοποιούνται κυρίως στην Κύπρο.
Μετά από αρκετά στάδια αξιολόγησης των σημαντικότερων λύσεων σε Ελλάδα και Κύπρο, η ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ LTD επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate από τη Regate A.E. Μερικές από τις δυνατότητες που περιλαμβάνονται στην προσφερόμενη λύση είναι οι εξής: φορητή παραγγελιοληψία πωλητών, υποστήριξη barcodes, υποστήριξη καταγραφής στίγματος μέσω GPS, προβολή ολοκληρωμένης συναλλακτικής εικόνας πελάτη, διαχείριση τιμοκαταλόγων, καθώς και επιθεώρηση πωλήσεων μέσα από το module BizeGate Supervisors. Τέλος, με το υποσύστημα BizeGate 4C (B2B & B2C), θα αναπτυχθεί ένα ηλεκτρονικό κανάλι επικοινωνίας και συναλλαγών με τους μεταπωλητές (π.χ. χονδρέμποροι, super-markets κ.τ.λ.) και τους πελάτες της εταιρείας, με on-line επικοινωνία με το ERP (SAP) της εταιρείας.
Η προσφερόμενη λύση θα εγκατασταθεί σε υφιστάμενο φορητό εξοπλισμό της εταιρείας που αφορά σε βιομηχανικού τύπου PDAs με λειτουργικό Windows Mobile. Ωστόσο, αναμένεται στο εγγύς μέλλον να ανανεώσουν τον εξοπλισμό των πωλητών τους με οικονομικότερες και πιο σύγχρονες φορητές συσκευές τύπου Android.
Τα οφέλη που θα έχει η εταιρία με την υιοθέτηση του BizeGate είναι σημαντικά. Η παραγωγικότητα των εν κινήσει στελεχών αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά, τόσο επειδή θα μπορούν πλέον να έχουν στα χέρια τους όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να διαχειριστούν αποτελεσματικά το πελατολόγιό τους, χωρίς να απασχολούν επιπλέον πόρους της εταιρείας (π.χ. γραμματεία πωλήσεων, λογιστήριο κ.τ.λ.), όσο και επειδή θα μπορούν να είναι σε on-line επικοινωνία με τη βάση δεδομένων του ERP τους, μέσω μιας απλής και οικονομικής διαδικασίας εξ αποστάσεως συγχρονισμού που θα κρατάει ελάχιστα μόνο δευτερόλεπτα! Επιπλέον, δεδομένου ότι η υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών αποτελεί αξία αλλά και παράγοντα επιτυχίας της εταιρείας, θα μπορέσουν να βελτιστοποιήσουν τους χρόνους αποστολής των παραγγελιών με ταυτόχρονο εκμηδενισμό των λαθών.
Για περισσότερες πληροφορίες όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170 ή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Για πληροφορίες μέσω internet για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Regate επισκεφθείτε τη διεύθυνση: http://www.regate.gr
Τόνωση της Ελληνικής Οικονομίας από τη Μείωση της Πειρατείας Λογισμικού
- Λεπτομέρειες
Η Business Software Alliance (BSA) και η IDC εκπόνησαν τη μελέτη «Τα Οικονομικά Οφέλη από τη Μείωση της Πειρατείας Λογισμικού», η οποία παρουσιάζει τον αντίκτυπο της μείωσης της Πειρατείας Λογισμικού, κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες, σε 42 χώρες.
Τα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας καταδεικνύουν, πως μειώνοντας το 58% του Δείκτη Πειρατείας Λογισμικού στην Ελλάδα, κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες, σε τέσσερα χρόνια, θα δημιουργηθούν 1.313 νέες θέσεις εργασίας, θα εισρεύσουν €357 εκατομμύρια από τη νέα οικονομική δραστηριότητα και επιπλέον €109 εκατομμύρια σε φορολογικά έσοδα, έως το 2013.
Αν όμως η Ελλάδα πραγματοποιήσει την παραπάνω μείωση σε δύο χρόνια, η οικονομική δραστηριότητα και τα φορολογικά έσοδα θα αυξηθούν κατά 35% και 36% αντίστοιχα. Το σημαντικότερο κέρδος, όμως, είναι πως το 68% των οφελών που θα προκύψουν παραμένει στην ελληνική οικονομία.
Πτωτική Κίνηση του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στον Τομέα των Τ.Π.Ε.
- Λεπτομέρειες
Από τις αρχές του έτους ο Δείκτης Κλίματος των Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών συνεχίζει την καθοδική πορεία του και σημειώνει ιστορικά χαμηλή επίδοση, για τρίτο συνεχές τρίμηνο, βάσει των στοιχείων του Παρατηρητηρίου, για την ΚτΠ. Εξαίρεση αποτελούν οι Υπηρεσίες ΤΠΕ, στις οποίες σημειώνεται άνοδος, μετά από δύο τρίμηνα πτώσης.
Στη Βιομηχανία ΤΠΕ υπάρχει βελτίωση των προσδοκιών, ενώ η εμπιστοσύνη των καταναλωτών παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.
Σε γενικές γραμμές ο τομέας ΤΠΕ δεν διαφοροποιείται από τη γενική εικόνα της οικονομίας στην Ελλάδα, όπου οι επιχειρηματικές προσδοκίες είναι δυσμενείς, με τα νέα φορολογικά και δημοσιονομικά μέτρα, να εντείνουν την απαισιοδοξία.
Κυκλοφόρησε το laptop των 35 δολαρίων
- Λεπτομέρειες
Tο laptop των 35 δολαρίων είναι πλέον πραγματικότητα για πρώτη φορά στην Ινδία, έχοντας την υποστήριξη από τον οραματιστή του εγχειρήματος, Kapil Sibal, ο οποίος είναι και ο υπουργός Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού. Ο σχεδιασμός του παραπέμπει αρκετά σε tablet, καθώς απουσιάζει το φυσικό πληκτρολόγιο, ενώ θα κυκλοφορήσει σε τρεις εκδόσεις με διαφορετικά μεγέθη οθονών, 5", 7" και 9" ιντσών. Είναι γνωστό ότι η οθόνη των 7" ιντσών είναι ανάλυσης 800×480 pixels. Παρέχει όλες τις βασικές λειτουργίες ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή, όπως η πλοήγηση στο Internet, WiFi, ανάγνωση PDF, video κλήσεις, επεξεργασία εγγράφων, USB συνδεσιμότητα, όλα αυτά με δυνατότητες multitasking. Το λειτουργικό του είναι το Android, χωρίς να είναι γνωστή η ακριβής έκδοσή του. Διαθέτει μνήμη RAM 2GB, ενώ δεν υπάρχει ενσωματωμένος σκληρός δίσκος. Τα δεδομένα μπορούν να αποθηκευτούν σε κάρτες μνήμης, στυλό με δυνατότητα αποθηκευτικού χώρου, εξωτερικούς σκληρούς δίσκους κ.λπ. Είναι οικολογικά σχεδιασμένο, καθώς φορτίζεται με τις ακτίνες του ηλίου και διαθέτει εφεδρική μπαταρία 2 Watts.
Η αγορά των Mobile Apps αναμένεται να φτάσει τα 25 δις μέχρι το 2015.
- Λεπτομέρειες
Σύμφωνα με μελέτη της World Mobile Applications Market, που είναι εταιρεία ερευνών με έδρα στις ΗΠΑ, η παγκόσμια αγορά mobile apps θα διαμορφωθεί στα 25 δις δολάρια μέχρι το 2015, εκ των οποίων το 20% θα ανήκει στην Apple. Καθοριστικός παράγοντας θα είναι η αυξανόμενη διανομή ελευθέρων εφαρμογών, οι οποίες θα βασίζουν τα έσοδά τους σε διαφημίσεις. Παρόμοιες προβλέψεις έχει κάνει και η Gartner, η οποία πέρυσι προέβλεψε ότι η αγορά θα παράγει 7 δις το 2010 και 29,5 δις μέχρι το τέλος του 2013. Τέλος, η IDC περίπου ένα χρόνο πριν προέβλεπε ότι μέχρι το 2014 η αγορά θα παράγει 35 δις δολάρια.
Η δυναμική αυτής της ανάπτυξης αναμένεται να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση πωλήσεων των smartphones. Σύμφωνα με τη research2guidance, οι κάτοχοι smartphones θα φτάσουν το 1 δις το 2013, αλλά μόνο το 10% των εταιρειών του δείκτη Fortune 2000 στοχεύουν σε ανάπτυξη εσόδων μέσω mobile applications.
Με ελάχιστες εξαιρέσεις, όλοι οι αναλυτές συμφωνούν ότι η επιτυχία του application store της Apple ήταν που οδήγησε τους υπόλοιπους κατασκευαστές στη δημιουργία δικών τους ηλεκτρονικών καταστημάτων, πολλαπλασιάζοντας το εύρος των επιλογών των χρηστών και αυξάνοντας τον ανταγωνισμό.
Νέα υλοποίηση της λύσης Vessel Positioning & Performance για τη ναυτιλιακή εταιρεία ALLSEAS MARINE A.E.
- Λεπτομέρειες
Η REGATE A.E. ανέλαβε την εγκατάσταση του συστήματος Vessel Positioning & Performance στην εταιρεία ALLSEAS MARINE A.E. Το Vessel Positioning & Performance λειτουργεί σε συσκευές BlackBerry και είναι υλοποιημένο με τεχνολογίες Java κάνοντάς το έτσι ένα ευέλικτο σύστημα πλήρως συμβατό με όλες τις υπάρχουσες πλατφόρμες για BlackBerry, καθώς και συμβατό με μελλοντικές συσκευές.
Το Vessel Positioning & Performance εγκαθίσταται στον BES Server της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρείας, διασυνδέεται με το ναυτιλιακό σύστημα (π.χ. ERP) και παρέχει δυνατότητες όπως παρακολούθηση του στόλου, τρέχουσα θέση ελλιμενισμού και πληροφορίες όπως Vessel Position Port Names, Status ETC, ETB, ETD, στοιχεία των agents με δυνατότητες ηλεκτρονικού καταλόγου, καθώς και Key Performance Indicators, όπως ταχύτητα πλοίου, καταναλώσεις κ.α.
Η εφαρμογή Vessel Positioning & Performance είναι πλήρως ευέλικτη, με αποτέλεσμα η εγκατάστασή της να δίνει στις συσκευές BlackBerry όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που απαιτεί το τεχνικό τμήμα ή ο εφοπλιστής, ακόμα και σε χώρες εκτός Ευρώπης, όπου η πρόσβαση στο Internet και στα εσωτερικά VPNs της ναυτιλιακής είναι περιορισμένη.