BizeGate On Demand: Υλοποίηση της συνδρομητικής λύσης SFA στην εταιρεία Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. έθεσε σε εφαρμογή το συνδρομητικό σύστημα αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate On Demand στην εταιρεία Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. Η εν λόγω εταιρεία έχει την έδρα της στη Χίο και δραστηριοποιείται στην εμπορία τροφίμων και ειδών οικιακής χρήσεως, με σημαντικά brands, όπως Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε., ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε., Χαρτοποιία Θράκης Α.Ε. κ.ά.
Στο πλαίσιο της δημιουργίας προϋποθέσεων, για αποτελεσματικότερο τρόπο λειτουργίας η Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση BizeGate On Demand - με σταθερή μηνιαία συνδρομή ανά χρήστη, μέσα από το Microsoft S+S Incubation Center - προκειμένου, να αυτοματοποιήσει τις εργασίες των πωλητών της και να αποκτήσει σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού της. Οι κυριότεροι λόγοι, για τους οποίους η εταιρεία αποφάσισε να εκσυγχρονίσει την υποδομή και τον τρόπο λειτουργίας του Τμήματος Πωλήσεών της, αλλά και οι βασικότερες προσδοκίες από την επιλογή του BizeGate On Demand για το σκοπό αυτό συμπεριλαμβάνουν τη βελτίωση της εισπρακτικότητας και την άμεση εκτέλεση των παραγγελιών, με δυνατότητεςcross και upselling.
Ειδικότερα, με την Base II έκδοση του BizeGate On Demand η Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των πωλητών της εταιρείας, με δυνατότητες, όπως διαχείριση ατζέντας και δρομολογίων, καρτέλες πελατών και ευρετήρια παραγγελιών,GPS, εισπράξεις-ταμείο, εξοδολόγιο, διαχείριση παραγγελιοληψίας κ.ά. Επιπλέον, με το BizeGate On Demand Base II προσφέρεται η δυνατότητα αυτόματης μεταφοράς δεδομένων, από και προς την κεντρική βάση δεδομένων του εμπορολογιστικού προγράμματος Eurofasma Next της Κ. ΒΕΡΓΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε., μέσω του υποσυστήματος BizeConnect SaaS.
Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε, να επικοινωνείτε, με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170 καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
On-Line Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα BizeGate από τη REGATE A.E.
- Λεπτομέρειες
Η REGATE A.E. πραγματοποιεί σειρά εκπαιδεύσεων στο Δίκτυο Συνεργατών της για τα προϊόντα του συστήματος BizeGate και ειδικότερα, για την αυτοματοποίηση πωλήσεων BizeGate SFA, για την τιμολόγηση επί αυτοκινήτου BizeGate exVAN και για τη διαχείριση ιατρικών επισκεπτών BizeGate Reps.
Οι on-line εκπαιδεύσεις αφορούν τόσο στα συνδρομητικά προϊόντα της πλατφόρμας BizeGate, που προσφέρονται on demand (Software-as-a_Service, SaaS), όσο και στις αντίστοιχες εκδόσεις τους, οι οποίες απευθύνονται αποκλειστικά και μόνο για εγκατάσταση στο χώρο του τελικού πελάτη (on-premise installation).
Οι εκπαιδεύσεις αυτές, οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω Live Meetings απευθύνονται, σε νέους συνεργάτες, σε όλη την επικράτεια, οι οποίοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τη γκάμα των λύσεων που προσφέρουν στους πελάτες τους με νέα προϊόντα αιχμής, αλλά και στο υπάρχον δίκτυο συνεργατών, το οποίο θα επωφεληθεί με την παρουσίαση των νέων εκδόσεων του BizeGate, σε φορητές συσκευές παλάμης και σε netbooks/laptops.
BizeGate: Εγκατάσταση Ολοκληρωμένης λύσης Αυτοματοποίησης Πωλήσεων στη ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ LTD (Λευκωσία, Κύπρος).
- Λεπτομέρειες
Η ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ LTD είναι Επιχείρηση Διανομών που εδρεύει στη Λευκωσία και εμπορεύεται είδη καπνιστού, πούρων, καπνού, μικρών εργαλείων DIY κι εξαρτημάτων, μαχαιριών όλων των ειδών, ηλεκτρικών συσκευών, ειδών προσωπικής φροντίδας, λαμπών φωτός, μπαταριών κ.ά. Απασχολεί συνολικά 20 πωλητές οι οποίοι δραστηριοποιούνται κυρίως στην Κύπρο.
Μετά από αρκετά στάδια αξιολόγησης των σημαντικότερων λύσεων σε Ελλάδα και Κύπρο, η ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ LTD επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate από τη Regate A.E. Μερικές από τις δυνατότητες που περιλαμβάνονται στην προσφερόμενη λύση είναι οι εξής: φορητή παραγγελιοληψία πωλητών, υποστήριξη barcodes, υποστήριξη καταγραφής στίγματος μέσω GPS, προβολή ολοκληρωμένης συναλλακτικής εικόνας πελάτη, διαχείριση τιμοκαταλόγων, καθώς και επιθεώρηση πωλήσεων μέσα από το module BizeGate Supervisors. Τέλος, με το υποσύστημα BizeGate 4C (B2B & B2C), θα αναπτυχθεί ένα ηλεκτρονικό κανάλι επικοινωνίας και συναλλαγών με τους μεταπωλητές (π.χ. χονδρέμποροι, super-markets κ.τ.λ.) και τους πελάτες της εταιρείας, με on-line επικοινωνία με το ERP (SAP) της εταιρείας.
Η προσφερόμενη λύση θα εγκατασταθεί σε υφιστάμενο φορητό εξοπλισμό της εταιρείας που αφορά σε βιομηχανικού τύπου PDAs με λειτουργικό Windows Mobile. Ωστόσο, αναμένεται στο εγγύς μέλλον να ανανεώσουν τον εξοπλισμό των πωλητών τους με οικονομικότερες και πιο σύγχρονες φορητές συσκευές τύπου Android.
Τα οφέλη που θα έχει η εταιρία με την υιοθέτηση του BizeGate είναι σημαντικά. Η παραγωγικότητα των εν κινήσει στελεχών αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά, τόσο επειδή θα μπορούν πλέον να έχουν στα χέρια τους όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να διαχειριστούν αποτελεσματικά το πελατολόγιό τους, χωρίς να απασχολούν επιπλέον πόρους της εταιρείας (π.χ. γραμματεία πωλήσεων, λογιστήριο κ.τ.λ.), όσο και επειδή θα μπορούν να είναι σε on-line επικοινωνία με τη βάση δεδομένων του ERP τους, μέσω μιας απλής και οικονομικής διαδικασίας εξ αποστάσεως συγχρονισμού που θα κρατάει ελάχιστα μόνο δευτερόλεπτα! Επιπλέον, δεδομένου ότι η υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών αποτελεί αξία αλλά και παράγοντα επιτυχίας της εταιρείας, θα μπορέσουν να βελτιστοποιήσουν τους χρόνους αποστολής των παραγγελιών με ταυτόχρονο εκμηδενισμό των λαθών.
Για περισσότερες πληροφορίες όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170 ή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Για πληροφορίες μέσω internet για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Regate επισκεφθείτε τη διεύθυνση: http://www.regate.gr
Τόνωση της Ελληνικής Οικονομίας από τη Μείωση της Πειρατείας Λογισμικού
- Λεπτομέρειες
Η Business Software Alliance (BSA) και η IDC εκπόνησαν τη μελέτη «Τα Οικονομικά Οφέλη από τη Μείωση της Πειρατείας Λογισμικού», η οποία παρουσιάζει τον αντίκτυπο της μείωσης της Πειρατείας Λογισμικού, κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες, σε 42 χώρες.
Τα αποτελέσματα της εν λόγω έρευνας καταδεικνύουν, πως μειώνοντας το 58% του Δείκτη Πειρατείας Λογισμικού στην Ελλάδα, κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες, σε τέσσερα χρόνια, θα δημιουργηθούν 1.313 νέες θέσεις εργασίας, θα εισρεύσουν €357 εκατομμύρια από τη νέα οικονομική δραστηριότητα και επιπλέον €109 εκατομμύρια σε φορολογικά έσοδα, έως το 2013.
Αν όμως η Ελλάδα πραγματοποιήσει την παραπάνω μείωση σε δύο χρόνια, η οικονομική δραστηριότητα και τα φορολογικά έσοδα θα αυξηθούν κατά 35% και 36% αντίστοιχα. Το σημαντικότερο κέρδος, όμως, είναι πως το 68% των οφελών που θα προκύψουν παραμένει στην ελληνική οικονομία.
Πτωτική Κίνηση του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος στον Τομέα των Τ.Π.Ε.
- Λεπτομέρειες
Από τις αρχές του έτους ο Δείκτης Κλίματος των Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών συνεχίζει την καθοδική πορεία του και σημειώνει ιστορικά χαμηλή επίδοση, για τρίτο συνεχές τρίμηνο, βάσει των στοιχείων του Παρατηρητηρίου, για την ΚτΠ. Εξαίρεση αποτελούν οι Υπηρεσίες ΤΠΕ, στις οποίες σημειώνεται άνοδος, μετά από δύο τρίμηνα πτώσης.
Στη Βιομηχανία ΤΠΕ υπάρχει βελτίωση των προσδοκιών, ενώ η εμπιστοσύνη των καταναλωτών παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.
Σε γενικές γραμμές ο τομέας ΤΠΕ δεν διαφοροποιείται από τη γενική εικόνα της οικονομίας στην Ελλάδα, όπου οι επιχειρηματικές προσδοκίες είναι δυσμενείς, με τα νέα φορολογικά και δημοσιονομικά μέτρα, να εντείνουν την απαισιοδοξία.
Κυκλοφόρησε το laptop των 35 δολαρίων
- Λεπτομέρειες
Tο laptop των 35 δολαρίων είναι πλέον πραγματικότητα για πρώτη φορά στην Ινδία, έχοντας την υποστήριξη από τον οραματιστή του εγχειρήματος, Kapil Sibal, ο οποίος είναι και ο υπουργός Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού. Ο σχεδιασμός του παραπέμπει αρκετά σε tablet, καθώς απουσιάζει το φυσικό πληκτρολόγιο, ενώ θα κυκλοφορήσει σε τρεις εκδόσεις με διαφορετικά μεγέθη οθονών, 5", 7" και 9" ιντσών. Είναι γνωστό ότι η οθόνη των 7" ιντσών είναι ανάλυσης 800×480 pixels. Παρέχει όλες τις βασικές λειτουργίες ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή, όπως η πλοήγηση στο Internet, WiFi, ανάγνωση PDF, video κλήσεις, επεξεργασία εγγράφων, USB συνδεσιμότητα, όλα αυτά με δυνατότητες multitasking. Το λειτουργικό του είναι το Android, χωρίς να είναι γνωστή η ακριβής έκδοσή του. Διαθέτει μνήμη RAM 2GB, ενώ δεν υπάρχει ενσωματωμένος σκληρός δίσκος. Τα δεδομένα μπορούν να αποθηκευτούν σε κάρτες μνήμης, στυλό με δυνατότητα αποθηκευτικού χώρου, εξωτερικούς σκληρούς δίσκους κ.λπ. Είναι οικολογικά σχεδιασμένο, καθώς φορτίζεται με τις ακτίνες του ηλίου και διαθέτει εφεδρική μπαταρία 2 Watts.
Η αγορά των Mobile Apps αναμένεται να φτάσει τα 25 δις μέχρι το 2015.
- Λεπτομέρειες
Σύμφωνα με μελέτη της World Mobile Applications Market, που είναι εταιρεία ερευνών με έδρα στις ΗΠΑ, η παγκόσμια αγορά mobile apps θα διαμορφωθεί στα 25 δις δολάρια μέχρι το 2015, εκ των οποίων το 20% θα ανήκει στην Apple. Καθοριστικός παράγοντας θα είναι η αυξανόμενη διανομή ελευθέρων εφαρμογών, οι οποίες θα βασίζουν τα έσοδά τους σε διαφημίσεις. Παρόμοιες προβλέψεις έχει κάνει και η Gartner, η οποία πέρυσι προέβλεψε ότι η αγορά θα παράγει 7 δις το 2010 και 29,5 δις μέχρι το τέλος του 2013. Τέλος, η IDC περίπου ένα χρόνο πριν προέβλεπε ότι μέχρι το 2014 η αγορά θα παράγει 35 δις δολάρια.
Η δυναμική αυτής της ανάπτυξης αναμένεται να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση πωλήσεων των smartphones. Σύμφωνα με τη research2guidance, οι κάτοχοι smartphones θα φτάσουν το 1 δις το 2013, αλλά μόνο το 10% των εταιρειών του δείκτη Fortune 2000 στοχεύουν σε ανάπτυξη εσόδων μέσω mobile applications.
Με ελάχιστες εξαιρέσεις, όλοι οι αναλυτές συμφωνούν ότι η επιτυχία του application store της Apple ήταν που οδήγησε τους υπόλοιπους κατασκευαστές στη δημιουργία δικών τους ηλεκτρονικών καταστημάτων, πολλαπλασιάζοντας το εύρος των επιλογών των χρηστών και αυξάνοντας τον ανταγωνισμό.
Νέα υλοποίηση της λύσης Vessel Positioning & Performance για τη ναυτιλιακή εταιρεία ALLSEAS MARINE A.E.
- Λεπτομέρειες
Η REGATE A.E. ανέλαβε την εγκατάσταση του συστήματος Vessel Positioning & Performance στην εταιρεία ALLSEAS MARINE A.E. Το Vessel Positioning & Performance λειτουργεί σε συσκευές BlackBerry και είναι υλοποιημένο με τεχνολογίες Java κάνοντάς το έτσι ένα ευέλικτο σύστημα πλήρως συμβατό με όλες τις υπάρχουσες πλατφόρμες για BlackBerry, καθώς και συμβατό με μελλοντικές συσκευές.
Το Vessel Positioning & Performance εγκαθίσταται στον BES Server της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρείας, διασυνδέεται με το ναυτιλιακό σύστημα (π.χ. ERP) και παρέχει δυνατότητες όπως παρακολούθηση του στόλου, τρέχουσα θέση ελλιμενισμού και πληροφορίες όπως Vessel Position Port Names, Status ETC, ETB, ETD, στοιχεία των agents με δυνατότητες ηλεκτρονικού καταλόγου, καθώς και Key Performance Indicators, όπως ταχύτητα πλοίου, καταναλώσεις κ.α.
Η εφαρμογή Vessel Positioning & Performance είναι πλήρως ευέλικτη, με αποτέλεσμα η εγκατάστασή της να δίνει στις συσκευές BlackBerry όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που απαιτεί το τεχνικό τμήμα ή ο εφοπλιστής, ακόμα και σε χώρες εκτός Ευρώπης, όπου η πρόσβαση στο Internet και στα εσωτερικά VPNs της ναυτιλιακής είναι περιορισμένη.
Συμφωνία συνεργασίας της Regate A.E. με την Μ. ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ Α.Ε.Β.Ε.
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τη Μ. ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ Α.Ε.Β.Ε., η οποία αφορά στη μεταπώληση του συστήματος αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate (On-Premise Installation) και της συνδρομητικής λύσης φορητής παραγγελιοληψίας &merchandising BizeGate On Demand (που παρέχεται μέσω του Microsoft S+S Incubation Center). H M. Παπασάββας είναι μια διεθνώς αναγνωρισμένη πρωτοπόρος εταιρεία, η οποία αναπτύσσει συνεργασίες με ερευνητικούς οργανισμούς ανά τον κόσμο καθώς και με καινοτόμες εταιρείες που ηγούνται στη διεθνή επιχειρηματική σκηνή.
Πιο συγκεκριμένα η M. Παπασάββας παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια και την Ευρώπη και πλέον είναι εξουσιοδοτημένος και πιστοποιημένος συνεργάτης της Regate Α.Ε. Μέσω του Τμήματος Έρευνας, Ανάπτυξης και Ποιοτικού Ελέγχου (Research, Development & Quality Control) της εταιρείας ενημερώνεται διαρκώς, για τις εξελίξεις στο διεθνή τεχνολογικό χώρο, αναπροσαρμόζοντας τις δραστηριότητες της, που αφορούν στην εφαρμοσμένη και τεχνολογική έρευνα-καινοτομία σε πληθώρα κλάδων της οικονομίας. Σαν αποτέλεσμα είναι σε θέση, να παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σχεδιασμού και ανάπτυξης προϊόντων διεθνών προδιαγραφών και να προσφέρει ολοκληρωμένες μηχανογραφικές λύσεις, που προσθέτουν σημαντική επιχειρηματική αξία και ξεκάθαρο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις εταιρείες που τις εφαρμόζουν.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170, καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
ΑΥΞΗΣΗ 60% ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤH BSA
- Λεπτομέρειες
Από τις αρχές του έτους, o οργανισμός Business Software Alliance (BSA) πραγματοποιεί εντατικές προσπάθειες για ενημέρωση των επιχειρήσεων για τους κινδύνους που σχετίζονται με τη χρήση παράνομου λογισμικού, μέσω ενεργειών μάρκετινγκ και σε συνδυασμό με νομικές ενέργειες που διενεργούνται σε επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν μη αδειοδοτημένο λογισμικό.
Στο πλαίσιο αυτό, η BSA ανακοίνωσε πρόσφατα ότι κατέγραψε αύξηση 60% στις αναφορές περιπτώσεων χρήσης παράνομου λογισμικού από ελληνικές εταιρίες. Παρόλο που σημειώθηκε ρεκόρ νομιμοποιήσεων 1 εκατομμυρίου Ευρώ και αφορά στις συνολικές δαπάνες που κατέβαλλαν οι επιχειρήσεις για απόκτηση των απαραίτητων αδειών χρήσης λογισμικού, οι αναφορές κατά το πρώτο εξάμηνο του 2010 ξεπέρασαν κατά πολύ το σύνολο των περιπτώσεων που αναφέρθηκαν το 2009.
Πλέον κρίνεται αναγκαίο να τεθούν σε εφαρμογή ενέργειες για την προστασία των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, αφού σύμφωνα με την Παγκόσμια Μελέτη για την Πειρατεία Λογισμικού 2009 η Ελλάδα κατατάσσεται στην τρίτη υψηλότερη θέση στην Ε.Ε. με ποσοστό 58% και η εμπορική αξία του παράνομου αυτού λογισμικού ανέρχεται στα 173 εκατομμύρια Ευρώ.
Σύμφωνα με δήλωση του κ. Κώστας Σαμαράς (εκπρόσωπος της επιτροπής της BSA στην Ελλάδα) «οι επιχειρήσεις μπορούν και οφείλουν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της πειρατείας στην Ελλάδα. ... Μέρος της αντιμετώπισης του προβλήματος είναι να γνωρίζουν ότι η κακή χρήση του λογισμικού μπορεί να έχει πολλές μορφές. Για παράδειγμα, πειρατεία είναι το παράνομο λογισμικό που έχει εγκατασταθεί από μη εξουσιοδοτημένες πηγές του Διαδικτύου, όπως επίσης και το λογισμικό που δεν είναι πλήρως αδειοδοτημένο».
Μια εταιρία που χρησιμοποιεί λογισμικό που δεν είναι πλήρως αδειοδοτημένο, σημαίνει ότι χρησιμοποιεί το προγράμματα σε περισσότερους Η/Υ από όσους ορίζει η άδεια χρήσης. Προκειμένου να είναι νόμιμες και ασφαλείς, η BSA συμβουλεύει τις επιχειρήσεις να εφαρμόζουν πρακτικές Διαχείρισης Πόρων Λογισμικού, ώστε να γνωρίζουν τα είδη των προγραμμάτων λογισμικού που χρησιμοποιούν στο δίκτυο Η/Υ τους, καθώς και να διασφαλίζουν ότι διαθέτουν όλες τις απαραίτητες νόμιμες άδειες χρήσης.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΛΥΣΗΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ BizeGate Reps ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ VENCIL PHARMACEUTICALS LTD
- Λεπτομέρειες
Η Regate A.E. ανέλαβε την εγκατάσταση της λύσης ιατρικών επισκεπτών BizeGate Reps στη VENCIL PHARMACEUTICALS LTD. Η VENCIL PHARMACEUTICALS LTD εισήλθε δυναμικά τον Φεβρουάριο του 2010 στο χώρο της αντιπροσώπευσης γνωστών σειρών φαρμακευτικών - καλλυντικών προϊόντων στο γεωγραφικό πεδίο της Νότιας Ελλάδας.
Η ταχύτητα ανόδου των πωλήσεων της VENCIL PHARMACEUTICALS LTD ξεπέρασε γρήγορα τις προβλέψεις του επιχειρησιακού σχεδίου, καθιστώντας έτσι απαραίτητη την άμεση εγκατάσταση και λειτουργία μιας αποτελεσματικής και δυναμικής λύσης, που να είναι εύκολη στη χρήση και να καλύπτει τις λειτουργικές και πληροφοριακές ανάγκες των ιατρικών της επισκεπτών. Στο πλαίσιο αυτό, η VENCIL επέλεξε το ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα BizeGate Reps. Έτσι, οι ιατρικοί επισκέπτες του Τμήματος Πωλήσεων της εταιρείας αποκτούν πλέον αυξημένη παραγωγικότητα και σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού τους, μέσα από ένα φορητό περιβάλλον εργασίας, που τους παρέχει άμεση ενημέρωση και δυνατότητες, όπως διαχείριση εβδομαδιαίου προγράμματος για τα ιδρύματα και τα ιδιωτικά ιατρεία, πρόσβαση στους τομείς κάθε ιατρικού επισκέπτη, διαχείριση κύκλων ενημέρωσης ιατρών, ενημέρωση και αξιολόγηση νοσηλευτικού προσωπικού, κ.ά.
Ο εξοπλισμός που επιλέχθηκε, για τους ιατρικούς επισκέπτες της εταιρείας περιλαμβάνει φορητές συσκευές Netbooks.