Regate Blog Sales Force Automation, EXVan, Field Service by Regate

  • Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Μετάβαση στην κύρια πλοήγηση και σύνδεση

Αναζήτηση προβολής πλοήγησης

Πλοήγηση

Αναζήτηση

Λογότυπο

Spar: Συζητά και με άλλους παίκτες για να στήσει δίκτυο

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 31 Ιανουαρίου 2019
Σε συζητήσεις με άλλους παίκτες, που εντάσσονται στην κατηγορία του μεσαίου μεγέθους λιανεμπόρων, βρίσκεται αυτή την περίοδο η Spar Hellas, όπως πληροφορείται το FnB Daily. Πιο συγκεκριμένα, η Spar, η οποία επιδιώκει να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυό της κατά το προσεχές χρονικό διάστημα, βρίσκεται σε συζητήσεις, ούτως ώστε, εκτός από τους Αστέρα και Mesis, να εντάξει και καταστήματα, που ανήκουν σε άλλους λιανεμπορικούς ομίλους, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στην αγορά.
 
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 65 ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟ 2018
Αναφορικά με την πορεία της Spar για τη χρονιά, που έκλεισε, κινήθηκε έχοντας χτίσει δίκτυο, το οποίο ξεπερνά τα 65 καταστήματα, εκ των οποίων τα 20 είναι Spar και τα υπόλοιπα σε ενδιάμεση φάση, διαθέτοντας προϊόντα Spar και κινούμενα με τις διαδικασίες λειτουργίας της Spar, έως ότου ολοκληρωθεί και τυπικά η διαδικασία, με την τοποθέτηση της ταμπέλας στα σημεία πώλησης. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η εταιρεία, μέσα στο 2019, πρόκειται να έχει λειτουργήσει περισσότερα από 120 καταστήματα συνολικά, μεταξύ των οποίων θα βρίσκονται σημεία, που ήδη έχουν τοποθετήσει την ταμπέλα Spar, αλλά και καταστήματα, που τελούν υπό μεταβατική μορφή μαζί με τα υπό μεταβολή καταστήματα.
 
ΑΝΑΠΤΥΞΗ CONVENIENCE STORES ΑΠΟ ΤΟ 2020
Στο πλάνο της εταιρείας, από το 2020 εντάσσεται και η ανάπτυξη των πρώτων convenience stores, το δίκτυο των οποίων μπορεί να στήσει η εταιρεία πιο γρήγορα και εύκολα, δεδομένης της ευελιξίας, που παρέχει η εύρεση μικρότερων χώρων.
   
Πηγή: www.fnbdaily.com
FnB Daily Τεύχος 704

REGATE Α.Ε. - Νέα Εταιρική Ταυτότητα και λανσάρισμα του εξελιγμένου Regate Effective Mobile CRM

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 29 Ιανουαρίου 2019

Η REGATE, με αφορμή τον επικείμενο εορτασμό των 15 επιτυχημένων ετών λειτουργίας της στον τομέα του Enterprise Mobility, ανανεώνει την εταιρική της εικόνα και παρουσιάζει ταυτόχρονα τη νέα έκδοση του Regate Effective, με νέο user interface.


Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, η REGATE λανσάρει το καινούριο της λογότυπο υποδηλώνοντας συγχρόνως πως στην απλότητα και τις καθαρές γραμμές κρύβεται η εξέλιξη και η καινοτομία. Το νέο λογότυπο με τις «καμπύλες» του δείχνει τη φιλοσοφία της εταιρείας να «αμβλύνει» κάθε προβληματισμό του πελάτη και να τον υποστηρίξει σθεναρά σε κάθε προσπάθεια εξειδίκευσης, πληρότητας και ελέγχου στις διαδικασίες της επιχείρησής του. Τονίζει επιπρόσθετα την  εύκολη προσαρμοστικότητα της REGATE, καθώς και την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ της εταιρείας μας και των πελατών της.


Σε δήλωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κος Γιώργος Μαρκατάτος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Η νέα εταιρική ταυτότητα είναι ορόσημο στην 15ετή πορεία μας. Από τη λογική του connecting business needs που υποδήλωνε το αρχικό λογότυπο, πλέον μεταφερόμαστε στην εποχή των social networks. Το νέο λογότυπο συνεχίζει την παράδοση, την ιστορία και την εμπειρία κρατώντας τη βασική φιλοσοφία, εξελίσσεται όμως σε μια social media εποχή, θυμίζοντας hashtag, το #regate. Το Regate Effective αναβαθμίζεται επίσης και καλύπτει όλες τις ανάγκες των mobile στελεχών, από τα παραδοσιακά SFA και ex-van, στις ομάδες τεχνικών, παρακολούθηση παγίων, proof-of-delivery, διαδικασίες sell-out και ιατρική επίσκεψη. Τόσο οι Android και iOS εκδόσεις έχουν ανασχεδιαστεί στα σημερινά σύγχρονα πρότυπα, ενώ ταυτόχρονα το backoffice user interface και η πρόσβαση Β2Β έχει αναβαθμιστεί στα σημερινά trends.»


Η REGATE επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη τεχνογνωσίας, ώστε να προσφέρει σύγχρονες και «δυνατές» λύσεις σε όσους αναζητούν την πολυτέλεια ενός δυναμικού και εξελισσόμενου προϊόντος, όπως είναι το Regate Effective.

Οι ψηφιακές διαφημίσεις έρχονται στις πόρτες των ψυγείων

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 23 Ιανουαρίου 2019
Η WalgreensBoots Alliance Inc. δοκιμάζει μια νέα τεχνολογία, που ενσωματώνει κάμερες, αισθητήρες και ψηφιακές οθόνες στις πόρτες των ψυγείων στα καταστήματά της. Πρόκειται για ένα νέο δίκτυο "έξυπνων" οθονών, το οποίο οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να δημιουργήσουν στοχευμένες διαφημίσεις για συγκεκριμένους τύπους αγοραστών.
 
ΠΟΡΤΕΣ - ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
Οι πόρτες ψυγείων και καταψυκτών λειτουργούν ως ψηφιακή πλατφόρμα merchandising, που απεικονίζει τα τρόφιμα και τα ποτά στο εσωτερικό τους με το καλύτερο δυνατό φως, αλλά και ως πινακίδα στο κατάστημα, που μπορεί να εξυπηρετεί διαφημίσεις για καταναλωτές, οι οποίοι επισκέπτονται το κατάστημα, με βάση μεταβλητές, όπως η ηλικία, η στάση τους απέναντι στην τεχνολογία, το φύλο τους και ο καιρός.
 
KATAΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ Ή ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
Οι κάμερες και οι αισθητήρες μέσα στα ψυγεία, που συνδέονται με την τεχνολογία ανίχνευσης προσώπου μπορούν επίσης να καθορίσουν ποια αντικείμενα αγόρασαν ή κοίταξαν οι αγοραστές, δίνοντας στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να δουν εάν οι προωθήσεις τους στην οθόνη λειτουργούν - και μπορούν να επιτρέψουν σε έναν retailer να ξέρει γρήγορα, εάν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο.
 
Η STARTUP
Το σύστημα παρέχεται από την Cooler Screens Inc., που είναι η startup του Arsen Avakian, ιδρυτικού μέλους και διευθύνοντος συμβούλου καθώς και πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Argo Tea Inc. Η ιδέα γεννήθηκε εν μέρει από τις πολλές ώρες αναμονής σε ψυχρούς διαδρόμους, προσπαθώντας να καταλάβουν πώς να προωθήσουν το εμφιαλωμένο ice tea, Argo.
 
 
Πηγή: www.fnbdaily.com  
FnB Daily Τεύχος 701
 

Νέα παράταση πήρε το νομοσχέδιο για το GDPR

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 18 Ιανουαρίου 2019

Με νέα απόφασή του το Υπουργείο Δικαιοσύνης ορίζει νέα ημερομηνία για την ολοκλήρωση των εργασιών της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής για το GDPR, αντικαθιστώντας παράλληλα την πρόεδρό της και ορίζονται νέα μέλη.

Σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ ως νέα ημερομηνία περάτωσης των εργασιών της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής ορίζεται η 28η Φεβρουαρίου 2019, ενώ ο νέος πρόεδρος ορίζεται, από τακτικό μέλος, ο Παναγιώτης Φιλόπουλος (Εφέτης Αθηνών) που αντικαθιστά την παραιτηθείσα Ευαγγελία Μήτρου, με αναπληρώτρια την Σπυριδούλα Καρύδα, Πάρεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας. Στα νέα τακτικά μέλη προστίθενται οι Βασίλειος Κουτσολιάκος (Αστυνόμος Α’) και Ευάγγελος Παπακωνσταντίνου (Καθ. Νομικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών). Τέλος, η Κωνσταντίνα Παναγιωτοπούλου, ασκούμενη δικηγόρος στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ορίζεται ως αναπληρώτρια γραμματέας στην ως άνω επιτροπή.

Πηγή: NetFAX  Τεύχος 4086

 

 

Ο κλάδος που αντιστάθηκε στην κρίση και ανακάμπτει

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 15 Ιανουαρίου 2019

LOGISTICS Ο κλάδος που αντιστάθηκε στην κρίση και ανακάμπτει

Για έναν κλάδο με ευρείες προοπτικές ανάπτυξης, κάνει λόγο ο ΣΕΒ στο δελτίο για την ελληνική οικονομία, αναφερόμενος στα logistics, χαρακτηρίζοντάς τον ως έναν από τους πιο νευραλγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας για την ανάπτυξη της βιομηχανίας και της μεταποίησης. Σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΒ, πρόκειται για το μόνο κλάδο, που άντεξε στην κρίση και ανακάμπτει.

ΣΕΒ: Ο ΜΟΝΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΜΕ ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, ο κλάδος είναι ίσως ο μόνος στην Ελλάδα, που διαθέτει εθνικό σχέδιο ανάπτυξης εγκεκριμένο και επικαιροποιημένο από δύο διαδοχικές κυβερνήσεις, καθώς και σύγχρονο ρυθμιστικό πλαίσιο, γεγονός που συνεισφέρει σημαντικά στον εξορθολογισμό του κόστους λειτουργίας. Όπως τονίζει ο ΣΕΒ στο δελτίο του, με την παραχώρηση και σε ιδιώτες λιμανιών και αεροδρομίων, αλλά και σιδηροδρομικών υπηρεσιών, προχωρά ταχύτερα η αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του κλάδου. Χρειάζεται, όμως, και μια δημόσια διοίκηση που να διευκολύνει τους ιδιώτες επενδυτές να αναπτύξουν ακόμα περισσότερες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας ώστε να επιτευχθεί ο στόχος δημιουργίας διαμετακομιστικού κόμβου στην Ελλάδα.

Διαβάστε περισσότερα: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ  Τεύχος 167 https://bit.ly/2CbHv4S

Πηγή: www.sev.org.gr

Πλήγμα για την αγορά η κατάρρευση των τιμών της ζάχαρης

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 11 Ιανουαρίου 2019

Η γερμανική εταιρεία Südzucker, η μεγαλύτερη μονάδα επεξεργασίας ζάχαρης στην Ευρώπη, ανακοίνωσε χθες τη σημαντική απώλεια κερδών, καθώς η αγορά πλήττεται από την παγκόσμια κατάρρευση των τιμών της ζάχαρης.

Η Südzucker επανέλαβε τις προσδοκίες της για λειτουργικό κέρδος από 25 εκατομμύρια ευρώ έως 125 εκατομμύρια ευρώ για το οικονομικό έτος 2018/19, ενώ θυμίζουμε ότι στη διάρκεια του περασμένου οικονομικού έτους είχε καταγράψει κέρδη 445 εκατομμυρίων ευρώ. Επανέλαβε επίσης την πρόβλεψη για ενοποιημένα έσοδα ύψους από 6,6 δισ. έως 6,9 δισ. ευρώ, έναντι του προηγούμενου έτους, που κατέγραψε έσοδα 7 δισ. Ο όμιλος έχει επίσης εκτεταμένα συμφέροντα εκτός της ζάχαρης, από τη βιοαιθανόλη μέχρι τα φρούτα και τα μεταποιημένα τρόφιμα.

ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ

"Ο κύριος λόγος για το τριμηνιαίο αποτέλεσμα είναι οι χαμηλές τιμές ζάχαρης", ανέφερε ένας εκπρόσωπος της Südzucker. "Η απελευθέρωση της αγοράς της ΕΕ σημαίνει ότι η πτώση των παγκόσμιων τιμών επηρεάζει επίσης τις τιμές στην Ευρώπη. Η ζήτηση στην Ευρώπη είναι σχεδόν σταθερή, αλλά οι τιμές μειώνονται. Την ίδια στιγμή, η παγκόσμια ζήτηση ζάχαρης εξακολουθεί να αυξάνεται, αλλά οι τιμές είναι χαμηλές".

ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΧΑΜΗΛΟ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι τα συμβόλαια για ακατέργαστη ζάχαρη εντός του 2018 έφτασαν στο χαμηλότερό τους επίπεδο τα τελευταία 10 χρόνια, ενώ συμπιέζονται από την παγκόσμια υπερπροσφορά.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση απελευθέρωσε την αγορά ζάχαρης, το Σεπτέμβριο του 2017, βάζοντας τέλος στο σύστημα εγγυημένων ελάχιστων τιμών και προστατευόμενων ποσοστώσεων παραγωγής. Αυτό έδωσε στους παραγωγούς μεγαλύτερη ελευθερία, να επεκταθούν και να εξάγουν, αλλά προέκυψε ταυτόχρονα ένα χειρότερο σενάριο, με τους Ευρωπαίους παραγωγούς να εκτίθενται στις καταρρέουσες τιμές παγκοσμίως.

Περισσότερα: FnBDaily Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2019, ΤΕΥΧΟΣ #700

Πηγή: www.fnbdaily.com

ΜΠΥΡΑ: Επιστροφή στο... 1923 με νομοθέτημα του 2018

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 21 Δεκεμβρίου 2018

 

Σημαντικές στρεβλώσεις αναμένεται να προκαλέσει το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, το οποίο επί της ουσίας επαναφέρει ένα απαρχαιωμένο βασιλικό διάταγμα του 1923, μεταβάλλοντας ριζικά τους όρους παραγωγής ζύθου και λειτουργίας των ζυθοποιείων στην Ελλάδα και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη διαδικασία της διαβούλευσης.

 
Όπως λέει στο FnB Daily ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Ζυθοποιών Σοφοκλής Παναγιώτου, το νομοσχέδιο επαναφέρει τον έλεγχο του ζύθου σε όλα τα στάδια παραγωγής γεγονός, που εντείνει τη γραφειοκρατία. "Έτσι, ενώ η φορολογητέα μας ύλη είναι αποκλειστικά το τελικό προϊόν, με το νομοσχέδιο εισάγονται επιπλέον διαδικασίες για όλα τα ενδιάμεσα προϊόντα, όπως π.χ. ο ζύθος σε ζύμωση. Οι διαδικασίες είναι γραφειοκρατικές, με την προσθήκη υποχρέωσης τήρησης βιβλίων αποθήκης, ελέγχους από το Γενικό Χημείο του Κράτους, παρουσία του ΓΧΚ σε πολλές των περιπτώσεων για κατεργασίες και άλλης μορφής εργασίες, που υλοποιεί καθημερινά ένα ζυθοποιείο. Επιπλέον, επανέρχεται το μοντέλο του γραφείου, το οποίο θα πρέπει να διαθέσουμε σε υπάλληλο του Γενικού Χημείου του Κράτους, στα εργοστάσιά μας, που θα αναλάβει να μας ελέγχει".
 
Διαβάστε Περισσότερα: FnBDaily.com Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018 ΤΕΥΧΟΣ #690
Πηγή: www.fnbdaily.com

Χάνουν μερίδιο οι πέντε μεγάλοι - Retail: Στο +2,5% το 2018

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 17 Δεκεμβρίου 2018
Στα επίπεδα του +2,5% θα κλείσει το 2018 για το retail, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen. Ταυτόχρονα, για το 2019, όπως ανέφερε η Νικολέττα Σπερελάκη, Client Business Partner της Nielsen, στο συνέδριο της Ναυτεμπορικής, η αγορά θα εμφανιστεί περισσότερο συγκρατημένη σε σχέση με το τρέχον έτος, δεδομένου ότι θα έχει ωριμάσει και το στοίχημα εξαγοράς του Μαρινόπουλου από το Σκλαβενίτη.
 
ΧΑΝΟΥΝ ΜΕΡΙΔΙΟ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Σε ό,τι αφορά τους προμηθευτές, εάν συγκρίνει κανείς το σύνολο της ανόδου του τζίρου των FMCGs, με το τζίρο των πέντε μεγαλύτερων προμηθευτών του ελληνικού λιανεμπορίου, η μεταβολή του οποίου είναι μεγαλύτερη, αυτό που προκύπτει είναι ότι στο σύνολό τους χάνουν μερίδιο στην αγορά. Οι Top 5 παίκτες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, είναι εκείνοι που δέχονται ταυτόχρονα σημαντικές πιέσεις για προσφορές.  Σε ό,τι αφορά τους επόμενους πέντε μεγαλύτερους (κατάταξη 6-10) προμηθευτές της ελληνικής αγοράς, κινούνται στα επίπεδα αύξησης του συνόλου των FMCGs, παρουσιάζοντας καλύτερη εικόνα σε σχέση με τους πέντε πρώτους, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και αρκετές ελληνικές επιχειρήσεις.
 
Περισσότερα: FnBDaily Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018, ΤΕΥΧΟΣ #688
Πηγή: www.fnbdaily.com

14ο E-BUSINESS FORUM: Επικεντρωμένο στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 12 Δεκεμβρίου 2018
Tο 14ο Ε-Business Forum, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, επικεντρώθηκε φέτος στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό που βιώνουμε τόσο σε ατομικό όσο και σε επίπεδο επιχειρήσεων, στο αναμενόμενο Transforming Behavior των Ελλήνων και στο Digital Disruption.
Το συνέδριο χαιρέτισαν η πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Έφη Πρεσβεία, ο Γιάννης Γεωργιάδης, μέλος ΔΣ του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.E.CA), η Γιώτα Παπαρίδου, Α’ Εκτελεστική Αντιπρόεδρος του ΣΕΠΕ, ο Γιάννης Κώτσης – Γιανναράκης, Γενικός Διευθυντής ΣΕΚΕΕ και ο Πρόεδρος της Δ.Ε. του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ Γιώργος Νασούλης.
 
Στην πρώτη ενότητα του συνεδρίου με θέμα “Keynote Speakers in Sectorial Transformation”, εκπρόσωποι του top-management των επιχειρήσεων ανέλυσαν την αναγκαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού για την βιωσιμότητα των ελληνικών επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις πάντα μετασχημάτιζαν τις λειτουργίες τους για να επιβιώσουν, πλέον όμως με την εξέλιξη της τεχνολογίας αναφερόμαστε ολοένα και πιο έντονα σε αυτό το φαινόμενο.
 
Στην δεύτερη ενότητα με θέμα “Implementing Transformation Projects”, διευθυντές συγκεκριμένων λειτουργιών, ανέλυσαν τον τρόπο που υλοποιούν έργα ψηφιακού μετασχηματισμού στις επιχειρήσεις τους, ενδεικτικά trends digital tranformation και τους τρόπους αντιμετώπισης των σχετικών προκλήσεων.
 
Στην τρίτη ενότητα με θέμα “Digital Disruption”, νέοι επιχειρηματίες ανέλυσαν τον τρόπο με τον οποίο πέτυχαν τη δημιουργία νέων καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων, που έφεραν σημαντικές αλλαγές στους κλάδους τους καθώς και την σπουδαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού στη δημιουργία νέων μοντέλων αγορών και μεταφορών.
 
Στην τέταρτη ενότητα με θέμα “Transforming Behavior” παρουσιάστηκαν αποτελέσματα ερευνών για την επιρροή του digital transformation στους Έλληνες καταναλωτές και στους CIO των επιχειρήσεων. Τα ποσοστά έδειξαν ότι οι καταναλωτές είναι περισσότερο engaged με την τεχνολογία σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές και επιζητούν πλέον omnichannel εμπειρίες στις αγορές τους, καθώς αγοράζουν περισσότερο με το συναίσθημα και λιγότερο με την λογική.
 
Στην πέμπτη και τελευταία ενότητα του συνεδρίου, με θέμα “Νέα εποχή στις digital τεχνολογίες”, στελέχη επιχειρήσεων ανέλυσαν τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες νέες digital τεχνολογίες και τάσεις και τον τρόπο που επηρεάζουν το επιχειρείν. Τονίστηκε επίσης η αναγκαιότητα για ψηφιακή ασφάλεια και παρουσιάστηκαν τα βήματα που απαιτούνται προκειμένου να δημιουργηθεί ένα πραγματικά ασφαλές περιβάλλον.
 
Διαβάστε περισσότερα: https://bit.ly/2UyQs0B
Πηγή: www.businessnews.gr

Το come back της Innovation Brain στην ΕΒΖ

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 06 Δεκεμβρίου 2018
Με τον χρόνο να μετρά αντίστροφα και τα περιθώρια ελιγμών για την Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης να έχουν εκμηδενιστεί, η Innovation Brain επανέρχεται στο προσκήνιο, δηλώνοντας έτοιμη να αναλάβει τη χειμαζόμενη εταιρεία και να ρίξει 30 εκατ. ευρώ.
 
Στο πλαίσιο αυτό κατέθεσε νέα δεσμευτική πρόταση, όπως υποστηρίζει, για την οποία αναμένει την απάντηση των τραπεζών, ενώ "υπόσχεται" ότι είναι έτοιμη να εφαρμόσει το σχέδιό της από την επόμενη κιόλας ημέρα της έγκρισης, δηλαδή πριν τα Χριστούγεννα.
 
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το βράδυ της Τρίτης, αναφέρει πως "το επιχειρηματικό της σχέδιο για την επανεκκίνηση της ελληνικής παραγωγής ζάχαρης είναι η μόνη βιώσιμη λύση, δημιουργώντας θέσεις εργασίας και οικοδομώντας και εξασφαλίζοντας μια κρίσιμη βιομηχανία στη Βόρεια Ελλάδα.”
 
Διαβάστε περισσότερα: https://bit.ly/2AYhp4v
Πηγή: capital.gr

Made In Beer Festival: Ο νέος μεγάλος θεσμός στον χώρο της μπύρας

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 04 Δεκεμβρίου 2018
Από 19 έως και 21 Απριλίου 2019 θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο Made In Beer Festival, στο Παλιό Αμαξοστάσιο του ΟΣΥ στο Γκάζι.
 
Η δημιουργική έκρηξη που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στην παραγωγή και διανομή μπύρας στη χώρα μας δεν έχει προηγούμενο: σχεδόν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας έχουν ξεπηδήσει εξαιρετικά δραστήριες ζυθοποιίες με νέα προϊόντα, ενώ και οι καθιερωμένοι “παίκτες” της αγοράς της μπύρας προσφέρουν πλέον έναν μεγάλο αριθμό από επιλογές στους καταναλωτές.
 
Αυτή η εξαιρετικά ωφέλιμη «ζύμωση» στο χώρο είναι η κινητήρια ώθηση του Made In Beer Festival, το οποίο φιλοδοξεί να παρουσιάσει στους πολυάριθμους λάτρεις της μπύρας την απόλυτη εμπειρία ζυθογνωσίας.
 
Περισσότερα εδώ: https://www.evensi.gr/beer-festival-10552-athens-greece/279476560
 
 

Σελίδα 35 από 62

  • Έναρξη
  • Προηγούμενο
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Επόμενο
  • Τέλος

Με την υποστήριξη της Regate Α.Ε.
www.regate-salesforce.gr  |   www.field-service.gr  |   www.regate-effective.com