Made In Beer Festival: Ο νέος μεγάλος θεσμός στον χώρο της μπύρας
- Λεπτομέρειες
ΕΦΚ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ: Δεν καταργείται - Μειώνεται από τα 20 στα 4 λεπτά/λίτρο
- Λεπτομέρειες
Μειωμένος θα είναι για το 2019 ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο κρασί, όπως προκύπτει από το σχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού, το οποίο κατατέθηκε στη Βουλή. Έτσι, από τα 28 εκατ. ευρώ, που ήταν η πρόβλεψη είσπραξης από το φόρο για το 2018, για το 2019 ανέρχεται στο 1 εκατ. ευρώ, γεγονός, το οποίο αντιστοιχεί σε τέσσερα λεπτά ειδικό φόρο έναντι 20, που ήταν έως και σήμερα (με βάση ότι εισπράχθηκαν τελικά πολύ λιγότερα).
ΣΥΓΚΕΧΥΜΕΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Το συγκεκριμένο γεγονός έχει προκαλέσει συγκεχυμένα συναισθήματα στην αγορά, δεδομένου ότι αφενός μειώνεται ο φόρος, αφετέρου δεν καταργείται, παρά τις σχετικές δεσμεύσεις, που υπήρξαν κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα από στελέχη της κυβέρνησης.
Στο ίδιο πλαίσιο, πηγές με γνώση του θέματος, οι οποίες μίλησαν στο FnB Daily, αναφέρουν ότι το υπουργείο Οικονομικών έχει στα σκαριά εγκύκλιο, με σκοπό να συνταχθεί με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία ανέφερε ότι δεν υφίσταται βάση επιβολής. Η τροποποιημένη εγκύκλιος αναμένεται ότι θα γνωστοποιηθεί από την πλευρά του υπουργείου Οικονομικών στο προσεχές χρονικό διάστημα.
Το άρθρο περιλαμβάνει επιπλέον τις εξής ενότητες:
• ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ: ΜΕΓΑΛΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ - ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΝΕΟ
• ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ
• ΖΗΤΗΜΑ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΦΟΡΟ 20 ΛΕΠΤΑ/ΛΙΤΡΟ
Διαβάστε όλο το άρθρο στο FnBDaily, Τεύχος 697
Πηγή: http://www.fnbdaily.com
Η «εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος» βρίσκεται στο cloud
- Λεπτομέρειες
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ο κ. Παναγιώτης Γκαντήραγας, manager εφοδιαστικής αλυσίδας & λειτουργιών στην ΕΥ Ελλάδος παρουσίασε την ολοκληρωμένη διαγνωστική λύση της ΕΥ Supply Chain Smart Maps (SCSM). Η λύση της ΕΥ, επιτρέπει στις εταιρείες να εντοπίσουν άμεσα και αποτελεσματικά τις αδυναμίες στην εφοδιαστική τους αλυσίδα, να προσδιορίσουν τις ευκαιρίες βελτίωσης, και να αναπτύξουν ένα δομημένο πλάνο ενεργειών για την επίτευξη των στόχων τους.
Προς υπογραφή η απόφαση για την υποχρεωτική έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων
- Λεπτομέρειες
Σιτηρά: Η άνοδος στην τιμή φέρνει ανατιμήσεις στο ράφι
- Λεπτομέρειες
Πηγή: www.fnbdaily.com Τεύχος #665
We love My Market: Tο στοίχημα Παντελιάδη στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Λεπτομέρειες
Οι τρεις μεγάλες πόλεις, Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, τροφοδοτούνται από τα καταστήματα, που δραστηριοποιούνται εκεί. Στις συγκεκριμένες περιοχές, η παραγγελία οδηγείται μέσα από το e-shop, σε επιλεγμένα καταστήματα των τριών πόλεων, τα οποία συλλέγουν την παραγγελία του καταναλωτή, και την αποστέλλουν στη συνέχεια στο σπίτι του, μέσω του στόλου οχημάτων της εταιρείας. Για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας, οι παραγγελίες εξυπηρετούνται αποκλειστικά με την αποστολή προϊόντων ξηρού φορτίου, τα οποία αποστέλλονται στον προορισμό τους μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών.
IRI: Θετικός με αστερίσκους ο Σεπτέμβριος - Κυριαρχούν τα h/m
- Λεπτομέρειες
Σε ό,τι αφορά τις τρεις βασικές κατηγορίες των FMCGs, που περιλαμβάνουν τα προϊόντα οικιακής φροντίδας, τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής και τα τρόφιμα, κινήθηκαν ανοδικά σύμφωνα με τα στοιχεία YTD σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2017 (πίνακας 2, βλέπε πηγή άρθρου).
Ταυτόχρονα, ενώ όλες οι επιμέρους κατηγορίες εμφανίζουν θετική πορεία στο εννιάμηνο, τα μαγειρικά συμπληρώματα (σάλτσες, μπαχαρικά) κινούνται αρνητικά, καταγράφοντας πτώση της τάξεως του 4,1%. Μάλιστα, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η εικόνα τους, κατά το αντίστοιχο διάστημα του 2017, ήταν θετική, κινούμενη οριακά στο +0,5% (πίνακες 3 & 4, βλέπε πηγή άρθρου).
Σε ό,τι αφορά τα private label προϊόντα, κινούνται περαιτέρω πτωτικά, καταγράφοντας μείωση μεριδίου 1,1% (βλέπε πηγή άρθρου).
Εξετάζοντας τέλος τα επιμέρους κανάλια πώλησης, ανάλογα με την επιφάνεια των καταστημάτων, τα υπερμάρκετ συνεχίζουν να καταγράφουν ισχυρή ανάπτυξη, ενώ τη μικρότερη άνοδο πωλήσεων καταγράφουν τα μεσαία σούπερ μάρκετ, από 400 έως και 1.000 τ.μ. (βλέπε πηγή άρθρου).
9 τύποι του Digital Marketing για να αναβαθμίσετε το marketing strategy του brand σας
- Λεπτομέρειες
Διαβάστε περισσότερα: https://bit.ly/2AyZmTy
Πηγή: https://www.suit.gr Αρθρογράφος: Βαλέρια Λαδά
Στα 40 εκατ. ευρώ η απώλεια εσόδων από τον ΕΦΚ
- Λεπτομέρειες
Με ποσοστιαία αρνητική μεταβολή της τάξεως του 6,8% κινείται η ζήτηση στον καφέ, με βάση τη σχετική έρευνα "Elasticity Study" της Nielsen για λογαριασμό της Ελληνικής Ένωσης Καφέ, από την 1η Ιανουαρίου του 2017, οπότε και εφαρμόστηκε ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στον καφέ, έως και σήμερα. Η Ελληνική Ένωση Καφέ, στη συνάντηση, που είχε με τον υφυπουργό Οικονομίας, Στέργιο Πιτσιόρλα, ζήτησε την απλοποίηση της εφαρμογής και της επίλυσης προβλημάτων, που σχετίζονται με την εφαρμογή της νομοθεσίας στις εξαγωγές, καθώς και με τη διαχείριση των φορολογικών αποθηκών, όπως λέει στο FnB Daily ο αντιπρόεδρος της Ένωσης, Ηλίας Παπαδόπουλος.
ΕΠΗΡΕΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ. Επιπλέον, από την εφαρμογή του φόρου έχουν επηρεαστεί και οι εξαγωγές, δεδομένου ότι δεν προβλέπεται επιστροφή φόρου με βάση τη νομοθεσία, γεγονός, που αποτελεί μία από τις προτάσεις των στελεχών της Ένωσης. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τον κύριο Παπαδόπουλο, η επιβολή του φόρου έχει συμβάλλει στην αύξηση του λαθρεμπορίου κατά διψήφιο ποσοστό.
ΟΙ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΡΙΑΣΑΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΙΜΗΣ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen οι συνέπειες της αύξησης της τιμής μπόρεσαν να μετριαστούν μερικώς μέσω των προωθητικών ενεργειών μείωσης τιμών, η οποία απέδωσε +2.5% σε όγκους) καθώς και από την αναδιαμόρφωση του δικτύου του λιανεμπορίου με την επαναλειτουργία καταστημάτων (+3.9% σε όγκο) για το χρονικό διάστημα Αύγουστος 2015 - Ιούνιος 2018.
ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΚΑΦΕ. Η Ένωση Καφέ ζήτησε από τον υπουργό, μετά από μελέτη που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την PwC, να δίνεται το δικαίωμα σε όσες επιχειρήσεις επιθυμούν, είτε να διατηρούν φορολογική αποθήκη, είτε όχι. "Επί του παρόντος, όλες οι εταιρείες υποχρεούνται να διαθέτουν φορολογική αποθήκη, με αποτέλεσμα το διαχειριστικό κόστος να είναι δυσβάσταχτο", σημειώνει σχετικά ο κύριος Παπαδόπουλος.
"ΠΑΓΙΑ ΘΕΣΗ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ". Σύμφωνα με τον κύριο Παπαδόπουλο, πάγια θέση της Ελληνικής Ένωσης Καφέ αποτελεί η κατάργηση του φόρου. Από την πλευρά του, ο κύριος Πιτσιόρλας επισήμανε ότι, επί του παρόντος, λόγω δημοσιονομικής στενότητας, η κατάργηση καθίσταται ανέφικτη. Όχι, όμως, και η απλοποίηση της νομοθεσίας, που ζητά η ΕΕΚ και με την οποία συντάχθηκε απόλυτα ο υπουργός.
ΠΣΒΑΚ: Σε ανοδική πορεία η αγορά καλλυντικών
- Λεπτομέρειες
Με άνοδο 2%, τόσο σε επίπεδο λιανικής όσο και χονδρικής, εκτιμά ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Αρωμάτων & Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ) πως θα κλείσει το 2018 για την ελληνική αγορά καλλυντικών.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΠΣΒΑΚ, οι πωλήσεις λιανικής υπολογίζεται πως θα ανέλθουν φέτος σε 899 εκατ . ευρώ, ενώ οι πωλήσεις χονδρικής σε 671 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για τη δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η αγορά καταγράφει θετική πορεία, καθώς και το 2017 οι πωλήσεις λιανικής αυξήθηκαν κατά 3,47% ανερχόμενες στα 881 εκατ. ευρώ από τα 851 εκατ. ευρώ του 2016, ενώ και η χονδρική υπολογίστηκε πως κατέγραψε άνοδο 2,83% και άγγιξε τα 657 εκατ. ευρώ από 639 εκατ. ευρώ το 2016.
Ακόμη, τα στοιχεία του ΠΣΒΑΚ δείχνουν πως η ευρεία διανομή συνεχίζει να αποτελεί το κυρίαρχο κανάλι διανομής στη χώρα μας, αντιστοιχώντας φέτος στο 42,3% των συνολικών πωλήσεων καλλυντικών στην Ελλάδα. Η επιλεκτική διανομή κινείται αυξητικά και αντιστοιχεί πια στο 19,2% της συνολικής αγοράς, ενώ πάνω από το 1/4 των πωλήσεων (26%) του κλάδου προέρχεται από τα φαρμακεία. Σημαντική άνοδο καταγράφει και το e-commerce (που περιλαμβάνεται σε όλα τα κανάλια) και πλέον έχει φτάσει να αντιστοιχεί σε 5,8% της συνολικής αγοράς καλλυντικών στην Ελλάδα. Τέλος, όσον αφορά τη διάρθρωση της συνολικής αξίας των πωλήσεων καλλυντικών στις επιμέρους κατηγορίες προϊόντων, τα στοιχεία του ΠΣΒΑΚ δείχνουν πως η Περιποίηση Προσώπου & Σώματος αποτελεί την πλέον δημοφιλή κατηγορία, αντιστοιχώντας στο 32,9% των πωλήσεων και ακολουθούν η Περιποίηση Μαλλιών με μερίδιο 25,4% και τα Προϊόντα Υγιεινής, που προσφέρουν το 22,7% των πωλήσεων.
Πηγή: http://www.businessnews.gr/article/123384/psvak-se-anodiki-poreia-i-agora-kallyntikon
SIAL 2018: Τελευταία Νέα και Λίστα Ελλήνων Εκθετών
- Λεπτομέρειες