Regate Blog Sales Force Automation, EXVan, Field Service by Regate

  • Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Μετάβαση στην κύρια πλοήγηση και σύνδεση

Αναζήτηση προβολής πλοήγησης

Πλοήγηση

Αναζήτηση

Λογότυπο

ΕΦΚ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ: Δεν καταργείται - Μειώνεται από τα 20 στα 4 λεπτά/λίτρο

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 22 Νοεμβρίου 2018

Μειωμένος θα είναι για το 2019 ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο κρασί, όπως προκύπτει από το σχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού, το οποίο κατατέθηκε στη Βουλή. Έτσι, από τα 28 εκατ. ευρώ, που ήταν η πρόβλεψη είσπραξης από το φόρο για το 2018, για το 2019 ανέρχεται στο 1 εκατ. ευρώ, γεγονός, το οποίο αντιστοιχεί σε τέσσερα λεπτά ειδικό φόρο έναντι 20, που ήταν έως και σήμερα (με βάση ότι εισπράχθηκαν τελικά πολύ λιγότερα).

ΣΥΓΚΕΧΥΜΕΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Το συγκεκριμένο γεγονός έχει προκαλέσει συγκεχυμένα συναισθήματα στην αγορά, δεδομένου ότι αφενός μειώνεται ο φόρος, αφετέρου δεν καταργείται, παρά τις σχετικές δεσμεύσεις, που υπήρξαν κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα από στελέχη της κυβέρνησης.

Στο ίδιο πλαίσιο, πηγές με γνώση του θέματος, οι οποίες μίλησαν στο FnB Daily, αναφέρουν ότι το υπουργείο Οικονομικών έχει στα σκαριά εγκύκλιο, με σκοπό να συνταχθεί με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία ανέφερε ότι δεν υφίσταται βάση επιβολής. Η τροποποιημένη εγκύκλιος αναμένεται ότι θα γνωστοποιηθεί από την πλευρά του υπουργείου Οικονομικών στο προσεχές χρονικό διάστημα.

Το άρθρο περιλαμβάνει επιπλέον τις εξής ενότητες:
• ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ: ΜΕΓΑΛΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ - ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΝΕΟ
• ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ
• ΖΗΤΗΜΑ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΦΟΡΟ 20 ΛΕΠΤΑ/ΛΙΤΡΟ

Διαβάστε όλο το άρθρο στο FnBDaily, Τεύχος 697
Πηγή: http://www.fnbdaily.com

Η «εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος» βρίσκεται στο cloud

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 20 Νοεμβρίου 2018
Οι εταιρίες χρειάζεται να χαράξουν ένα νέο χάρτη πορείας στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας, που να αξιοποιεί νέες ψηφιακές τεχνολογίες και έξυπνες λύσεις, ώστε να επιτύχουν τους στόχους τους. Αυτό είναι το γενικό συμπέρασμα που προέκυψε από το 12ο συνέδριο – έκθεση εφοδιαστικής αλυσίδας & logistics που πραγματοποιήθηκε στη Λευκωσία.
 
Το συνέδριο διοργάνωσε η ΕΥ Κύπρου, σε συνεργασία με την ΙΜΗ. Κεντρικό θέμα της ομιλίας του κ. Θάνου Μαύρου, εταίρου του τμήματος συμβουλευτικών υπηρεσιών της ΕΥ Ελλάδος ήταν το μέλλον της εφοδιαστικής αλυσίδας και ο καθοριστικός ρόλος της τεχνολογίας. Ο κ. Μαύρος, ο οποίος είχε την προεδρία του συνεδρίου για ακόμα μία χρονιά, δήλωσε ότι «σε έναν ραγδαία μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο, οι επιχειρήσεις θα κινούνται από μια γραμμική αλυσίδα εφοδιασμού και δικά τους (on premise) συστήματα πληροφορικής, σε ευρύτερα οικοσυστήματα εφοδιαστικών αλυσίδων, με πολλαπλούς πόλους και διασυνδέσεις, υποστηριζόμενα από cloud-based πλατφόρμες και εφαρμογές».

 
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Μαύρος μοιράστηκε τις ακόλουθες βασικές αρχές με όλους τους συμμετέχοντες σχετικά με την εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος:
 
• Μεταβαίνουμε από γραμμικές αλυσίδες εφοδιασμού, σε οικοσυστήματα εφοδιαστικής αλυσίδας πάνω σε cloud-based πλατφόρμες.
• Μεταβαίνουμε από περιβάλλον ανταγωνισμού σε περιβάλλον συνεργασίας και συν-δημιουργίας.
• Η αλυσίδα εφοδιασμού ως υπηρεσία είναι αυτό που απαιτείται τώρα.
• Οι αλυσίδες εφοδιασμού επεκτείνονται, φθάνοντας στους χώρους κατανάλωσης των πελατών.
• Κάθε οργανισμός, ανεξαρτήτως μεγέθους, μπορεί – και πρέπει – να προσαρμόσει την εφοδιαστική του αλυσίδα με τη χρήση νέων τεχνολογιών, έξυπνων λύσεων και διαδικασιών ψηφιακής διαχείρισης, ώστε να υποστηρίξει την ανάπτυξή του και να αυξήσει την κερδοφορία του.
 
Καταλήγοντας, ο κ. Μαύρος τόνισε ότι οι νέες τεχνολογίες και η ψηφιοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας και των logistics, αποτελούν το «κλειδί» για το μέλλον του κλάδου. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν, ενσωματώνοντας την τεχνολογία και εξελίσσοντας την εφοδιαστική τους αλυσίδα, προκειμένου να πετύχουν βιώσιμη ανάπτυξη».
 
Supply Chain Smart Maps
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, ο κ. Παναγιώτης Γκαντήραγας, manager εφοδιαστικής αλυσίδας & λειτουργιών στην ΕΥ Ελλάδος παρουσίασε την ολοκληρωμένη διαγνωστική λύση της ΕΥ Supply Chain Smart Maps (SCSM). Η λύση της ΕΥ, επιτρέπει στις εταιρείες να εντοπίσουν άμεσα και αποτελεσματικά τις αδυναμίες στην εφοδιαστική τους αλυσίδα, να προσδιορίσουν τις ευκαιρίες βελτίωσης, και να αναπτύξουν ένα δομημένο πλάνο ενεργειών για την επίτευξη των στόχων τους.
 
«Μέσα από ένα δομημένο πλαίσιο αναλύσεων και δεικτών, που καλύπτουν όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και ποιοτικές αναλύσεις, καθώς, επίσης, και με συγκριτική αξιολόγηση (benchmarking), το νέο διαγνωστικό εργαλείο της ΕΥ βοηθάει τις επιχειρήσεις να αξιολογήσουν την αλυσίδα εφοδιασμού τους από άκρη σε άκρη, να προσδιορίσουν τις προκλήσεις τους, αλλά και να αναπτύξουν ένα ισχυρό πλάνο ενεργειών για την αντιμετώπισή τους», τόνισε ο κ. Γκαντήραγας.
 
Πηγή: www.biztech.gr - https://bit.ly/2A42sNT
 

Προς υπογραφή η απόφαση για την υποχρεωτική έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 15 Νοεμβρίου 2018
Έτοιμη προς υπογραφή - από την υφυπουργό Οικονομικών και τον διοικητή της ΑΑΔΕ - είναι η απόφαση που προβλέπει την καθιέρωση από το 2019 των ηλεκτρονικών τιμολογίων στις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και ελεύθερων επαγγελματιών. Η απόφαση καθορίζει τις τεχνικές προδιαγραφές (διαδικασία έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων και διαδικασία των φορολογικών ελέγχων επί των τιμολογίων που θα εκδίδονται), όπως και τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες θα μπορούν οι επιτηδευματίες να εκδίδουν χειρόγραφα τιμολόγια. Στόχος της υποχρεωτικής έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων είναι η πάταξη του φαινομένου διακίνησης πλαστών και εικονικών τιμολογίων, το οποίο αποτελεί μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους φοροδιαφυγής. Η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου ηλεκτρονικής τιμολόγησης θα έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2018, οι απαιτούμενες εφαρμογές για την πλήρη υλοποίηση του μέτρου θα έχουν τεθεί σε παραγωγική λειτουργία έως τις 31/12/2019, ενώ μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2020 η ηλεκτρονική τιμολόγηση θα είναι υποχρεωτική για όλες τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες.
 
Πηγή: NETFAX #4049
 

Σιτηρά: Η άνοδος στην τιμή φέρνει ανατιμήσεις στο ράφι

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 13 Νοεμβρίου 2018
Ανοδικά έχουν κινηθεί κατά τη φετινή χρονιά οι τιμές στο σιτάρι, γεγονός που έχει επηρεάσει και τις τιμές των προϊόντων στο ράφι, με αποτέλεσμα αρκετές εταιρείες παραγωγής προϊόντων αρτοποιίας να προχωρούν σε ανατιμήσεις.
 
Για το θέμα, ο Δημήτρης Τζάγκρης, εμπορικός διευθυντής στους μύλους Παπαφίλη, υποστηρίζει ότι "οι τιμές των σιτηρών διεθνώς, από το καλοκαίρι που ξεκίνησε η νέα σιτική περίοδος, εμφανίζονται αυξημένες κατά 60 ευρώ ανά τόνο. Η αύξηση αυτή πραγματοποιήθηκε σταδιακά και οφείλεται σε reports και σε πραγματικά γεγονότα μειωμένων αποδόσεων των ποικιλιών σταριού. Επομένως, αυτό που παρατηρήθηκε, είναι ότι είχαμε μειωμένη παραγωγή σε χαμηλότερη ποιότητα. Κατ' επέκταση, οι τιμές του σιταριού στις αγορές έχουν αυξηθεί. Θυμίζουμε ότι, τα τελευταία περίπου οκτώ χρόνια, υπήρχε σταθερότητα τιμών, σε χαμηλά ιστορικά επίπεδα. Αυτή τη στιγμή, εμφανίζεται μία διόρθωση των τιμών προς τα επάνω, με σταθεροποιητικές τάσεις. Ό,τι ανατιμήσεις έγιναν, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και αφορούν στο διάστημα Αυγούστου-Σεπτεμβρίου. Το εάν θα υπάρξει περαιτέρω άνοδος στην τιμή του σιταριού, είναι κάτι, που θα το γνωρίζουμε τον Ιανουάριο. Οι τιμές θα βρίσκονται σε ισχύ έως και τότε. Παρόλ' αυτά δεν διαφαίνεται να υπάρξει άνοδος στα επίπεδα του 2008, ούτε μείωση στα επίπεδα του 2017".
 

Πηγή: www.fnbdaily.com Τεύχος #665

We love My Market: Tο στοίχημα Παντελιάδη στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 07 Νοεμβρίου 2018
Με δυνατότητα πανελλαδικής κάλυψης της πελατειακής της βάσης, μέσω της συνεργασίας της με τους αδερφούς Διονύση και Γιώργο Ζήβα, θα έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί η αλυσίδα My market. H εταιρεία του ομίλου Metro, έχοντας αποκτήσει πλειοψηφική συμμετοχή στην ψηφιακή πλατφόρμα με τη μέχρι πρότινος ονομασία "We love super market", η οποία φέρει πλέον την ονομασία, "We love My market", επιδιώκει να κερδίσει μερίδιο και της συγκεκριμένης αναπτυσσόμενης αγοράς. Σημειώνεται ότι οι δύο ιδρυτές της πλατφόρμας, αδερφοί Ζήβα, παραμένουν μέλη της διοίκησης της Νet Spirit Α.Ε., που διαχειρίζεται την ηλεκτρονική πλατφόρμα.
 
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Οι τρεις μεγάλες πόλεις, Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, τροφοδοτούνται από τα καταστήματα, που δραστηριοποιούνται εκεί. Στις συγκεκριμένες περιοχές, η παραγγελία οδηγείται μέσα από το e-shop, σε επιλεγμένα καταστήματα των τριών πόλεων, τα οποία συλλέγουν την παραγγελία του καταναλωτή, και την αποστέλλουν στη συνέχεια στο σπίτι του, μέσω του στόλου οχημάτων της εταιρείας. Για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας, οι παραγγελίες εξυπηρετούνται αποκλειστικά με την αποστολή προϊόντων ξηρού φορτίου, τα οποία αποστέλλονται στον προορισμό τους μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών.
 
Πηγή: http://www.fnbdaily.com
 

IRI: Θετικός με αστερίσκους ο Σεπτέμβριος - Κυριαρχούν τα h/m

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 06 Νοεμβρίου 2018


ΘΕΤΙΚΑ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ FMCGs
Σε ό,τι αφορά τις τρεις βασικές κατηγορίες των FMCGs, που περιλαμβάνουν τα προϊόντα οικιακής φροντίδας, τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής και τα τρόφιμα, κινήθηκαν ανοδικά σύμφωνα με τα στοιχεία YTD σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2017 (πίνακας 2, βλέπε πηγή άρθρου).
 
KAΘΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ MΑΓΕΙΡΙΚΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ
Ταυτόχρονα, ενώ όλες οι επιμέρους κατηγορίες εμφανίζουν θετική πορεία στο εννιάμηνο, τα μαγειρικά συμπληρώματα (σάλτσες, μπαχαρικά) κινούνται αρνητικά, καταγράφοντας πτώση της τάξεως του 4,1%. Μάλιστα, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η εικόνα τους, κατά το αντίστοιχο διάστημα του 2017, ήταν θετική, κινούμενη οριακά στο +0,5% (πίνακες 3 & 4, βλέπε πηγή άρθρου).
 
ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ PL
Σε ό,τι αφορά τα private label προϊόντα, κινούνται περαιτέρω πτωτικά, καταγράφοντας μείωση μεριδίου 1,1% (βλέπε πηγή άρθρου).
 
ΙΣΧΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ HYPERMARKETS
Εξετάζοντας τέλος τα επιμέρους κανάλια πώλησης, ανάλογα με την επιφάνεια των καταστημάτων, τα υπερμάρκετ συνεχίζουν να καταγράφουν ισχυρή ανάπτυξη, ενώ τη μικρότερη άνοδο πωλήσεων καταγράφουν τα μεσαία σούπερ μάρκετ, από 400 έως και 1.000 τ.μ. (βλέπε πηγή άρθρου).
 
Πηγή: http://www.fnbdaily.com  Τεύχος #662
 

 

 

9 τύποι του Digital Marketing για να αναβαθμίσετε το marketing strategy του brand σας

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 02 Νοεμβρίου 2018
Για να κατανοήσουμε καλύτερα το περιεχόμενο του Digital Marketing και να μπορέσουμε αργότερα να το ενσωματώσουμε στην επιχείρησή μας, θα επιχειρήσουμε να εξετάσουμε και να εξηγήσουμε τους 9 βασικούς τύπους του. Πολλοί, ακούγοντας τον όρο, φέρνουν στο μυαλό τους το «online marketing». Ωστόσο, Digital Marketing στην πραγματικότητα είναι όλες οι δραστηριότητες marketing που χρησιμοποιούν ψηφιακές συσκευές.
 
Πριν λοιπόν διαλέξετε τον τύπο marketing που ταιριάζει στη δική σας επιχείρηση, ας βεβαιωθούμε μαζί πως έχουμε πλήρως κατανοήσει τις διαφορές μεταξύ των τύπων αυτών.
 
No.1 Social Media Marketing:
Το Social Media Marketing έχει δικαίως πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια αποσαφήνισης του ορισμού του Digital Marketing. Το Social Media Marketing έχει σίγουρα κερδίσει επάξια την πρώτη θέση σε αυτή τη λίστα. Αυτό γιατί σημαίνει τη χρήση των κοινωνικών πλατφορμών και ιστοσελίδων των μέσων ενημέρωσης για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Ουσιαστικά, μιλάμε για τη στοχευμένη χρήση των συνομιλιών των Social Media για να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για ένα brand ή ένα προϊόν. Κάθε κοινωνικό δίκτυο όμως, έχει μοναδικά χαρακτηριστικά, διαφορετικές πρακτικές επικοινωνίας και περιεχόμενο προτίμησης του κοινού. Γι’ αυτό συνιστώ μεγάλη προσοχή και στοχευμένη τοποθέτηση του κάθε κοινωνικού δικτύου ανάλογα με τον σκοπό της επιχείρησης. Ο πιο κατάλληλος για να διευκρινίσει τον τρόπο χρήσης των Social Media σαν μέσο επίτευξης του Digital Marketing είναι μια καταρτισμένη εταιρία και ένας επαγγελματίας στον χώρο του Digital Marketing και της διαφήμισης.
 

Διαβάστε περισσότερα: https://bit.ly/2AyZmTy 

Πηγή: https://www.suit.gr  Αρθρογράφος: Βαλέρια Λαδά

Στα 40 εκατ. ευρώ η απώλεια εσόδων από τον ΕΦΚ

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 30 Οκτωβρίου 2018

Με ποσοστιαία αρνητική μεταβολή της τάξεως του 6,8% κινείται η ζήτηση στον καφέ, με βάση τη σχετική έρευνα "Elasticity Study" της Nielsen για λογαριασμό της Ελληνικής Ένωσης Καφέ, από την 1η Ιανουαρίου του 2017, οπότε και εφαρμόστηκε ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στον καφέ, έως και σήμερα. Η Ελληνική Ένωση Καφέ, στη συνάντηση, που είχε με τον υφυπουργό Οικονομίας, Στέργιο Πιτσιόρλα, ζήτησε την απλοποίηση της εφαρμογής και της επίλυσης προβλημάτων, που σχετίζονται με την εφαρμογή της νομοθεσίας στις εξαγωγές, καθώς και με τη διαχείριση των φορολογικών αποθηκών, όπως λέει στο FnB Daily ο αντιπρόεδρος της Ένωσης, Ηλίας Παπαδόπουλος.

ΕΠΗΡΕΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ. Επιπλέον, από την εφαρμογή του φόρου έχουν επηρεαστεί και οι εξαγωγές, δεδομένου ότι δεν προβλέπεται επιστροφή φόρου με βάση τη νομοθεσία, γεγονός, που αποτελεί μία από τις προτάσεις των στελεχών της Ένωσης. Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τον κύριο Παπαδόπουλο, η επιβολή του φόρου έχει συμβάλλει στην αύξηση του λαθρεμπορίου κατά διψήφιο ποσοστό.

ΟΙ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΜΕΤΡΙΑΣΑΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΙΜΗΣ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen οι συνέπειες της αύξησης της τιμής μπόρεσαν να μετριαστούν μερικώς μέσω των προωθητικών ενεργειών μείωσης τιμών, η οποία απέδωσε +2.5% σε όγκους) καθώς και από την αναδιαμόρφωση του δικτύου του λιανεμπορίου με την επαναλειτουργία καταστημάτων (+3.9% σε όγκο) για το χρονικό διάστημα Αύγουστος 2015 - Ιούνιος 2018.

ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΚΑΦΕ. Η Ένωση Καφέ ζήτησε από τον υπουργό, μετά από μελέτη που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την PwC, να δίνεται το δικαίωμα σε όσες επιχειρήσεις επιθυμούν, είτε να διατηρούν φορολογική αποθήκη, είτε όχι. "Επί του παρόντος, όλες οι εταιρείες υποχρεούνται να διαθέτουν φορολογική αποθήκη, με αποτέλεσμα το διαχειριστικό κόστος να είναι δυσβάσταχτο", σημειώνει σχετικά ο κύριος Παπαδόπουλος.

"ΠΑΓΙΑ ΘΕΣΗ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥ". Σύμφωνα με τον κύριο Παπαδόπουλο, πάγια θέση της Ελληνικής Ένωσης Καφέ αποτελεί η κατάργηση του φόρου. Από την πλευρά του, ο κύριος Πιτσιόρλας επισήμανε ότι, επί του παρόντος, λόγω δημοσιονομικής στενότητας, η κατάργηση καθίσταται ανέφικτη. Όχι, όμως, και η απλοποίηση της νομοθεσίας, που ζητά η ΕΕΚ και με την οποία συντάχθηκε απόλυτα ο υπουργός.                           

ΠΣΒΑΚ: Σε ανοδική πορεία η αγορά καλλυντικών

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 26 Οκτωβρίου 2018

Με άνοδο 2%, τόσο σε επίπεδο λιανικής όσο και χονδρικής, εκτιμά ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Αρωμάτων & Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ) πως θα κλείσει το 2018 για την ελληνική αγορά καλλυντικών.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΠΣΒΑΚ, οι πωλήσεις λιανικής υπολογίζεται πως θα ανέλθουν φέτος σε 899 εκατ . ευρώ, ενώ οι πωλήσεις χονδρικής σε 671 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για τη δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η αγορά καταγράφει θετική πορεία, καθώς και το 2017 οι πωλήσεις λιανικής αυξήθηκαν κατά 3,47% ανερχόμενες στα 881 εκατ. ευρώ από τα 851 εκατ. ευρώ του 2016, ενώ και η χονδρική υπολογίστηκε πως κατέγραψε άνοδο 2,83% και άγγιξε τα 657 εκατ. ευρώ από 639 εκατ. ευρώ το 2016.

Ακόμη, τα στοιχεία του ΠΣΒΑΚ δείχνουν πως η ευρεία διανομή συνεχίζει να αποτελεί το κυρίαρχο κανάλι διανομής στη χώρα μας, αντιστοιχώντας φέτος στο 42,3% των συνολικών πωλήσεων καλλυντικών στην Ελλάδα. Η επιλεκτική διανομή κινείται αυξητικά και αντιστοιχεί πια στο 19,2% της συνολικής αγοράς, ενώ πάνω από το 1/4 των πωλήσεων (26%) του κλάδου προέρχεται από τα φαρμακεία. Σημαντική άνοδο καταγράφει και το e-commerce (που περιλαμβάνεται σε όλα τα κανάλια) και πλέον έχει φτάσει να αντιστοιχεί σε 5,8% της συνολικής αγοράς καλλυντικών στην Ελλάδα. Τέλος, όσον αφορά τη διάρθρωση της συνολικής αξίας των πωλήσεων καλλυντικών στις επιμέρους κατηγορίες προϊόντων, τα στοιχεία του ΠΣΒΑΚ δείχνουν πως η Περιποίηση Προσώπου & Σώματος αποτελεί την πλέον δημοφιλή κατηγορία, αντιστοιχώντας στο 32,9% των πωλήσεων και ακολουθούν η Περιποίηση Μαλλιών με μερίδιο 25,4% και τα Προϊόντα Υγιεινής, που προσφέρουν το 22,7% των πωλήσεων.

Πηγή: http://www.businessnews.gr/article/123384/psvak-se-anodiki-poreia-i-agora-kallyntikon

 

SIAL 2018: Τελευταία Νέα και Λίστα Ελλήνων Εκθετών

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 23 Οκτωβρίου 2018
Η Διεθνής Έκθεση Sial Paris, η μεγαλύτερη και σημαντικότερη Έκθεση Τροφίμων και Ποτών που πραγματοποιείται παγκοσμίως για το 2018, άνοιξε τις πύλες της την 21η Οκτωβρίου 2018 στο εκθεσιακό κέντρο Paris Nord Villepinte και υποδέχεται περισσότερους από 7.000 εκθέτες και πάνω από 160.000 εμπορικούς επισκέπτες.
 
Η ελληνική παρουσία μάλιστα, δεν είναι ενισχυμένη μόνο από άποψη αριθμών, αλλά και ποιοτικά, αφού από ότι φαίνεται τα ελληνικά προϊόντα κερδίζουν και το στοίχημα του μάρκετινγκ, όπως υποστήριξε άλλωστε και η Ελληνίδα πρέσβης στο Παρίσι, Αγλαΐα Μπαλτά.   Σημειώνεται πως η Διεθνής Έκθεση Sial Paris είναι η μεγαλύτερη και σημαντικότερη Έκθεση Τροφίμων και Ποτών που πραγματοποιείται παγκοσμίως για το 2018. Άνοιξε τις πύλες τις την Κυριακή 21 Οκτωβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Paris Nord Villepinte και υποδέχεται περισσότερους από 7.000 εκθέτες και πάνω από 160.000 εμπορικούς επισκέπτες.
 
Συγκεκριμένα, με σκοπό τη βέλτιστη προβολή της ελληνικής παρουσίας στην έκθεση, έχει οργανωθεί μια σειρά προωθητικών ενεργειών. Αναλυτικότερα, καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης θα πραγματοποιούνται tasting & live cooking sessions από τον διεθνώς διακεκριμένο executive chef κ. Κωνσταντίνο Βασάλο. Έτσι, οι επισκέπτες του ελληνικού περιπτέρου θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν παραδοσιακές ελληνικές γεύσεις εκτελεσμένες σε gourmet εκδοχές. Για τον σκοπό αυτό έχει εκδοθεί και μενού το οποίο θα είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια της έκθεσης. Επιπλέον, κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να το βρει και στον ιστότοπο της Promo Solution στο ειδικά διαμορφωμένο microsite με αποκλειστικές πληροφορίες για την έκθεση.
 
Δείτε τη λίστα των ελλήνων εκθετών για φέτος: www.agronews.gr/files/aSial_2018_leaflet_pdf.pdf
 
Πηγή: www.agronews.gr

ΕΡΕΥΝΑ FnBDaily: Οι προσφορές αυξάνονται: Πόσο αντέχουν retailers και προμηθευτές;

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 17 Οκτωβρίου 2018

Για το θέμα των προωθητικών ενεργειών στα FMCGs μέσα από το οργανωμένο λιανεμπόριο, μίλησαν λιανεμπορικές επιχειρήσεις και προμηθευτές στο FnB Daily, με δεδομένη την αμείωτη διεύρυνση του φαινομένου. Xαρακτηριστική ήταν η πρόσφατη τοποθέτηση του προέδρου του ΙΕΛΚΑ, Κώστα Μαχαίρα: "Αυτο δεν είναι υγιές. Δε χτίζουμε πελατολόγιο, ούτε πιστότητα. Πολλοί λιανέμποροι αγοράζουν μερίδια αγοράς με αυτό τον τρόπο".

 

NIELSEN: ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΥΨΗΛΗ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ: Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, τα οποία έχει στη διάθεσή του το FnB Daily, εξακολουθεί να υφίσταται η υψηλή προωθητική ένταση για όλα τα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων και των PL, όπως προκύπτει από το διάγραμμα, που ακολουθεί. Θα πρέπει, παράλληλα, να σημειώσουμε ότι στα επώνυμα προϊόντα η προωθητική ένταση εμφανίζεται ακόμα ισχυρότερη.

Διαβάστε περισσότερα στο Newsletter του FnBDaily.com
Πηγή: www.fnbdaily.com Newsletter Τεύχος 646
Συγγραφέας: Γιώργος Λαμπίρη

Σελίδα 36 από 62

  • Έναρξη
  • Προηγούμενο
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • Επόμενο
  • Τέλος

Με την υποστήριξη της Regate Α.Ε.
www.regate-salesforce.gr  |   www.field-service.gr  |   www.regate-effective.com