Regate Blog Sales Force Automation, EXVan, Field Service by Regate

  • Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Μετάβαση στην κύρια πλοήγηση και σύνδεση

Αναζήτηση προβολής πλοήγησης

Πλοήγηση

Αναζήτηση

Λογότυπο

Διαιτησία ΕΒΕΑ: Ένας εναλλακτικός τρόπος επίλυσης εμπορικών διαφορών

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 23 Σεπτεμβρίου 2019

Στο Ε.Β.Ε.Α. λειτουργεί Μόνιμη Θεσμική Διαιτησία προσφέροντας σε όλες τις επιχειρήσεις έναν εναλλακτικό τρόπο επίλυσης εμπορικών διαφορών, χωρίς τις καθυστερήσεις και την υπερβολική τυπικότητα των τακτικών δικαστηρίων, με έκδοση αποφάσεων σε μικρό χρονικό διάστημα.

Υπάρχει δυνατότητα επιλογής διαιτητών από σχετικό κατάλογο που περιλαμβάνει Καθηγητές Νομικής, Δικαστικούς λειτουργούς, έμπειρους και εξειδικευμένους δικηγόρους αλλά και εκπροσώπους επιχειρηματικών οργανώσεων, ώστε να παρέχεται η δυνατότητα διορισμού Διαιτητή ανάλογα με τη φύση της κρινομένης υπόθεσης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Τμήμα Διαιτησιών του Ε.Β.Ε.Α.

τηλ.: 210 3624341, 210 3382310, fax: 210 3624341, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

Περισσότερα: https://bit.ly/2myIoAl

Πηγή: Γραφείο Τύπου Ε.Β.Ε.Α. www.acci.gr

 

ANUGA: 5-9 Οκτωβρίου 2019

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 18 Σεπτεμβρίου 2019
Με 100 χρόνια εμπειρίας, η Anuga αποτελεί μία από τις κορυφαίες εμπορικές εκθέσεις στον χώρο της βιομηχανίας τροφίμων.
 
Το υψηλό επίπεδο διεθνοποίησης της έκθεσης, προσελκύει πάνω από 165.000 επαγγελματίες επισκέπτες από 198 χώρες, μέσα στους οποίους περιλαμβάνονται αγοραστές από κορυφαίες εταιρείες τροφίμων.
 
Μέσα σε 10 αίθουσες συνολικής έκτασης 280.000 τ.μ., 7.400 εταιρείες από 107 χώρες παρουσιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, δημιουργώντας την πιο αξιόπιστη αγορά στον παγκόσμιο κόσμο τροφίμων για πελάτες τόσο από την Γερμανία, όσο και από το εξωτερικό.

Η έκθεση διοργανώνεται στην Κολωνία, στον εκθεσιακό χώρο KOELNMESSE. Στο πλαίσιο της έκθεσης προβάλλεται το σύνολο των προϊοντικών κατηγοριών της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, καθώς και τεχνολογικά προϊόντα για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου, όπως και προϊόντα συναφή με τις υπηρεσίες εστίασης.

Ειδικότερα η έκθεση εκτείνεται σε 10 διακριτούς τομείς/αίθουσες: 

• Fine Food (Γενικά Τρόφιμα)
• Frozen Food (κατεψυγμένα προϊόντα, παγωτά)
• Meat (είδη κρέατος - κρεατοσκευάσματα)
• Chilled & Fresh food (προϊόντα συντήρησης - νωπά)
• Dairy (γαλακτοκομικά)
• Bread & Bakery (αρτοσκευάσματα, είδη ζαχαροπλαστικής)
• Hot beverages (ζεστά ροφήματα)
• Drinks (ποτά)
• Organic (βιολογικά προϊόντα)
• Culinary concepts (εξοπλισμός & τεχνολογία στον τομέα της εστίασης)
 
Περισσότερα: https://www.anuga.com/
Πληροφορίες από το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: https://www.german-fairs.gr/kolonia/anuga/
 

Super market: Ο χάρτης πίεσης και υψηλού ανταγωνισμού στη Θεσσαλονίκη

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 13 Σεπτεμβρίου 2019
Πώς διαμορφώνονται τα δεδομένα της αγοράς στη συμπρωτεύουσα
 
Ισχυρός είναι ο ανταγωνισμός που αναπτύσσεται το τελευταίο χρονικό διάστημα σε επίπεδο λιανεμπορίου στη Θεσσαλονίκη. Η επέκταση του δικτύου της ΑΒ Βασιλόπουλος σε συνδυασμό με τη δραστηριοποίηση της Σκλαβενίτης στη μετά Μαρινόπουλου εποχή, την αναζήτηση νέων σημείων από το Γαλαξία, ο οποίος επίσης επιδιώκει να καταλάβει κομμάτι της πίτας και η δραστηριοποίηση παικτών όπως η Κρητικός και Market In, έχουν δημιουργήσει συνθήκες πίεσης, τόσο για τους υπάρχοντες παραδοσιακούς παίκτες όπως η Μασούτης - η οποία πλέον βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης στην Αττική , αλλά και για παίκτες όπως οι Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες αλλά και οι μικρότερες αλυσίδες καταστημάτων.  Το δικό της ρόλο στο τοπίο διαδραματίζει επίσης η discount αλυσίδα Εγνατία Α.Ε., η οποία δραστηριοποιείται με το εμπορικό σήμα Discount Markt.
 
Οι μικρότεροι παίκτες
 
Εξετάζοντας το ενδεχόμενο πώλησης μικρότερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ σε μεγαλύτερες οι προσεγγίσεις γίνονται. Ένα παράδειγμα αποτελεί η Αφροδίτη, με τρεις βασικούς μετόχους. Το ενδεχόμενο πώλησης θα ήταν κατά πληροφορίες μία απαιτητική διαδικασία, δεδομένου ότι η εξασφάλιση και των τριών πλευρών, ανεβάζει την τιμή πώλησης. Η εξαγορά της συγκεκριμένης εταιρείας παρά την προσέγγιση που δέχτηκε παλαιότερα από την ΑΝΕΔΗΚ και τα My Market, δεν ευοδώθηκε. 
 
Συν τοις άλλοις, η περιορισμένη επιφάνεια των καταστημάτων είναι ικανή να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα στο ενδιαφέρον των υπολοίπων παικτών για να μπουν στο μετοχικό σχήμα της Αφροδίτης, η οποία διαθέτει 20 καταστήματα. Ο κύκλος εργασιών για την Αφροδίτη κινείται σε περίπου 20-21 εκατ. ευρώ. Εταιρείες όπως η Family, η οποία είναι εύρωστη οικονομικά και φέρεται διατεθειμένη να γυρίσει σελίδα, δεν πιέζεται από το χρόνο αυτή τη στιγμή, με τη διοίκησή της να τηρεί στάση αναμονής.
 
Ο τζίρος της στον τελευταίο ισολογισμό του 2017 καταγράφεται στα 15,9 εκατ. ευρώ. Για πρώτη φορά ωστόσο κατέγραψε ζημίες το 2017 ανερχόμενες σε 4 χιλ. ευρώ. Ταυτόχρονα εταιρείες όπως η OLLA με πέντε καταστήματα στο δίκτυό της, βρέθηκε σύμφωνα με πληροφορίες στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τους Κρητικό, Market In και Συνεργαζόμενους Παντοπώλες, χωρίς ωστόσο να καταλήξει σε συμφωνία. Από την πλευρά της η αγορά Ναταλί, φέρεται να είναι μία από τις μικρού βεληνεκούς αλυσίδες, οι οποίες θα μπορούσαν να προσελκύσουν μεγαλύτερους παίκτες για την απόκτησή της, με 12 καταστήματα στη Βόρεια Ελλάδα. Η εν λόγω επιχείρηση με κύρια δραστηριότητα την εμπορία λαχανικών θυμίζουμε ότι είχε αποκτήσει ορισμένα σημεία πώλησης, από αυτά που είχε στην κατοχή του ο Βασίλαγας πριν αποχωρήσει εν μία νυκτί, βάζοντας λουκέτο στην επιχείρησή του.
 
Τα σημεία πώλησης στο νομό Θεσσαλονίκης
 
Στη συνέχεια παραθέτουμε τα σημεία πώλησης που διέθεταν αλυσίδες στο νομό Θεσσαλονίκης, έως και το τέλος του 2018, με βάση τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας ενόψει της έκδοσης Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ.
 
• Eγνατία Α.Ε. (Discount Markt):  36 καταστήματα
• Πέντε Α.Ε. (Γαλαξίας): 8 καταστήματα
• Market In: 10 καταστήματα
• ΑΝΕΔΗΚ: 2 καταστήματα
• Μασούτης: 116 καταστήματα
• Μy Market: 10 καταστήματα
 
 
FOODReporter Τεύχος 98
Πηγή: www.boussias.com
 
 

Οι τάσεις στη βιομηχανία μη αλκοολούχων

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 09 Σεπτεμβρίου 2019

Οι millennials αποτελούν τη γενιά των καταναλωτών, που παίζουν ρόλο-κλειδί στη διαμόρφωση των τάσεων για τη βιομηχανία των μη αλκοολούχων ποτών τη φετινή χρονιά.

Σύμφωνα με έρευνα, που πραγματοποίησε το Πανεπιστήμιο της California, το 36% των Αμερικανών ηλικίας 16-24 ετών, ανώτερης εκπαίδευσης, δήλωσαν ότι απέχουν από το αλκοόλ. Οι βιομηχανίες καλούνται να προσαρμοστούν σε αυτή τη μεταστροφή που παρατηρείται, όχι μόνο με το λανσάρισμα μη αλκοολούχων, αλλά και με προϊόντα που συνδέονται με την υγεία και την ευεξία.

Αυτές είναι οι κυρίαρχες τάσεις στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών για φέτος σύμφωνα με τη μελέτη του UCL.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Το τελευταίο διάστημα, η παγκόσμια αγορά έχει κατακλυστεί από νέα προϊόντα, τα οποία υπόσχονται όχι μόνο ενυδάτωση, αλλά και διάφορα οφέλη στην υγεία, όπως χαλάρωση από το stress, ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού και ομορφιά. Σε αυτό το μονοπάτι, πολυεθνικοί όμιλοι αναψυκτικών έχουν κυκλοφορήσει προϊόντα εμπλουτισμένα με βιταμίνες και κολλαγόνο. 

ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΡΟΒΙΟΤΙΚΑ
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η παγκόσμια αγορά των ποτών με προβιοτικά κινείται ανοδικά.

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΟΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ
Το 2018 η κατανάλωση του αλκοόλ μειώθηκε κατά 1,5% σύμφωνα με την IWSR. Οι καταναλωτές εμφανίζονται διατεθειμένοι να μειώσουν τα οινοπνευματώδη ποτά, γεγονός που ανοίγει το δρόμο για τα αναψυκτικά και τους χυμούς. Στις αρχές του έτους, η Sparklingly Sober και η Coca-Cola κυκλοφόρησαν καινούργιους κωδικούς ανθρακούχων ποτών χωρίς αλκοόλ, που απευθύνονται σε ενήλικες.

 

FnB Daily Τεύχος 817

Πηγή: www.fnbdaily.com

 
 

Δέκα εταιρείες αλλάζουν την αγορά τροφίμων

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 04 Σεπτεμβρίου 2019

Ταχύτατες οι εξελίξεις το τελευταίο διάστημα

Σημαντικές αλλαγές επέρχονται στην αγορά τροφίμων και ποτών, με την εμπλοκή δέκα εταιρειών, στις οποίες δρομολογούνται εξελίξεις και θα αλλάξουν πλήρως τις θέσεις τους στον κλάδο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η συγχώνευση των Σελόντα, Νηρέα και Andromeda στα ψάρια, η οποία πρόκειται να δημιουργήσει έναν νέο ισχυρό όμιλο στον κλάδο. Ήδη το group των τριών εταιρειών έχει κινήσει τη διαγωνιστική διαδικασία για την πώληση περιουσιακών στοιχειών, που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού προκειμένου να εγκρίνει το σχετικό deal.

Από την πλευρά του ο όμιλος PZ Cussons έλαβε την απόφαση να προχωρήσει στην πώληση της θυγατρικής στην Ελλάδα Μινέρβα Α.Ε. Ελαιουργικών Επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο διαγωνιστικής διαδικασίας ενδιαφέρον έχουν επιδείξει τέσσερις ελληνικές εταιρείες. Κινήσεις στρατηγικής υλοποιεί και η Ελαΐς, δρομολογώντας τη διακοπή της παραγωγής μαργαρινών στο εργοστάσιο που βρίσκεται στου Ρέντη, με τις μαργαρίνες να παράγονται στο εργοστάσιο της Πειραιώς, ενώ τα sread tubs μαργαρίνης θα μεταφερθούν σε μονάδες παραγωγής που διατηρεί ο όμιλος Upfield στην Ευρώπη.

Εξελίξεις αναμένονται και στην Creta Farms μετά τον αποκλεισμό από τη διοίκηση της εταιρείας του ενός εκ των δύο αδελφών Δομαζάκη και ειδικότερα του Κώστα Δομαζάκη. Η επικράτηση του Μάνου Δομαζάκη, αναμένεται να δρομολογήσει εξελίξεις, που στόχο θα έχουν τις υψηλότερες αποδόσεις της εταιρείας, οι οποίες θα της επιτρέψουν την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των δανείων της.

Από το χώρο των αλλαντικών νεότερα εκτιμάται ότι θα υπάρξουν και από τη Νίκας, της οποίας η διοίκηση συνεχίζει να περικόπτει κόστη, ενώ κατέληξε σε συμφωνία με τις πιστώτριες τράπεζες για διετή επαναμίσθωση των εγκαταστάσεων στον Άγιο Στέφανο. Η εταιρεία φέρεται να μην έχει ακόμη εγκαταλείψει το Plan B περί μεταφοράς της παραγωγής στις εγκαταστάσεις της στην Ξάνθη.

Το τοπίο αλλάζει και στα τυροκομικά με τη σύμπραξη ΔΕΛΤΑ και Optima για τη διεύρυνση της παραγωγικής τους συνεργασίας αναφορικά με το εργοστάσιο της ΔΕΛΤΑ στην Ελασσόνα. Η Optima αποκτά κτιριακό και μηχανολογικό εξοπλισμό του εργοστασίου παραγωγής κίτρινου τυριού της ΔΕΛΤΑ στην Ελασσόνα. Συγχρόνως, με τη νέα εμπορική συμφωνία η Optima αναλαμβάνει την παραγωγή των κίτρινων τυριών -κασέρι και ημίσκληρο - για τη ΔΕΛΤΑ.

Ανακατατάξεις αναμένονται και στην εταιρεία κατεψυγμένων αλιευμάτων Καλλιμάνης, όπου μετά την αποχώρηση της KKR η εταιρεία καλείται εκ νέου να δώσει λύση στο πρόβλημα που έχει ανακύψει με την αναδιάρθρωση του δανεισμού της.

 

FOODReporter Τεύχος 85
Πηγή: www.boussias.com
 
 

GDPR: Τέλος της περιόδου χάριτος

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 30 Αυγούστου 2019
Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) δημοσίευσε την πρώτη απόφαση της κατ’ εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR) με την οποία επέβαλε χρηματική κύρωση ύψους 150.000€ σε βάρος της PWC (PriceWaterCoopers) για παραβίαση των αρχών επεξεργασίας και της υποχρέωσης λογοδοσίας.
 
Πρόστιμο ύψους 150.000 ευρώ επέβαλε η ΑΠΔΠΧ στην εταιρεία «Price Waterhouse Coopers Business Α.Ε.» (PWC BS), για παράνομη επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα εργαζομένων στην εν λόγω εταιρεία. Το επίμαχο χρηματικό πρόστιμο επιβλήθηκε σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR).
 
Αναλυτικότερα, η Αρχή, με αφορμή καταγγελία, διερεύνησε αυτεπάγγελτα τη νομιμότητα της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα των εργαζομένων της εταιρείας PWC BS, σύμφωνα με την οποία οι εργαζόμενοι εξαναγκάσθηκαν στην παροχή συγκατάθεσης προκειμένου να γίνει επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
 
Τέλος, η Αρχή επέβαλε στην εν λόγω εταιρεία διορθωτικά μέτρα, τα οποία πρέπει να υλοποιηθούν εντός τριών μηνών.

Πηγή: ΕΘΝΟΣ
https://www.ethnos.gr/ellada/53237_prostimo-150000-eyro-stin-pwc-gia-parabiasi-gdpr
 

Η Regate συμμετέχει στην 84η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 27 Αυγούστου 2019

Η Regate συμμετέχει στην φετινή 84η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) που διεξάγεται από τις 07/09/2019 έως 15/09/2019, στα πλαίσια της δεύτερης συνεχόμενης παρουσίας του  Digital Greece.


Η Regate θα λάβει μέρος στο πρόγραμμα παρουσίασης των scale-up εταιρειών, ως μόνιμος εκθέτης από τις 07/09/2019 έως 11/09/2019, παρουσιάζοντας την τελευταία έκδοση του Regate Effective Mobility Suite που αποτελεί την κορυφαία mobile λύση, ενώ επιπρόσθετα θα προβληθεί το success story της εταιρείας.


Το Digital Greece, μία πρωτοβουλία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, θα στεγαστεί, όπως και πέρυσι, στο Περίπτερο 12 της Έκθεσης που αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο περίπτερο του Διεθνούς Εκθεσιακού και Συνεδριακού Κέντρου Θεσσαλονίκης.


Στο πλαίσιο του προγράμματος παράλληλων εκδηλώσεων, πραγματοποιούνται συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών με διακεκριμένους επιχειρηματίες και ακαδημαϊκούς.
 


Περισσότερες πληροφορίες για το Αφιέρωμα στην Ψηφιακή Ελλάδα: https://www.thessalonikifair.gr/digital-greece

 

 

 

 

Κρατά αντιστάσεις η αλευροβιομηχανία

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 02 Αυγούστου 2019

Σταθεροποιημένη έως το 2023 η εγχώρια αγορά

Σταθεροποιημένη θα παραμείνει έως το 2023  η εγχώρια αγορά αλεύρων, σίτου και σιμιγδαλιού,  με το  Μέσο Ετήσιο Ρυθμό Μεταβολής (ΜΕΡΜ) του κλάδου να διαμορφώνεται στο μεσοδιάστημα στο 0,3%. Όπως προκύπτει από έρευνα που διενήργησε η ΣΤΟΧΑΣΙΣ Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, στο πλαίσιο της σειράς μελετών αγοράς που φέρουν τη διακριτική ονομασία «Κλαδικές Στοχεύσεις»,  η αλευροβιομηχανία αποτελεί έναν από τους «ανθεκτικούς» κλάδους της ελληνικής οικονομίας στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον των τελευταίων ετών, γεγονός που οφείλεται στη σχετικά ανελαστική ζήτηση των προϊόντων αλεύρου (ψωμί και είδη αρτοποιίας).

Ο Βασίλης Ρεγκούζας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΟΧΑΣΙΣ, τονίζει ότι το συνολικό μέγεθος της εγχώριας αγοράς αλεύρων σίτου και σιμιγδαλιού υπολογίζεται σε 889 χιλ. τόνους το 2017 και Μέσο Ετήσιο Ρυθμό Μεταβολής (ΜΕΡΜ) -0,4% την περίοδο 2010-2017. 

Ειδικότερα, το μέγεθος της εγχώριας αγοράς αλεύρων σίτου υπολογίζεται σε 704 χιλ. τόνους το 2017 και ΜΕΡΜ -0,5% την περίοδο 2010-2017, ενώ η εγχώρια αγορά σιμιγδαλιού υπολογίζεται σε 185 χιλ. τόνους το 2017, επανερχόμενη στα επίπεδα του 2009.

Έντονος ανταγωνισμός στον κλάδο

Ο ανταγωνισμός στον κλάδο είναι έντονος, με τις 10 μεγαλύτερες αλευροβιομηχανίες να συγκεντρώνουν το 72% της συνολικής αγοράς τοπ 2017, αυξάνοντας το μερίδιό τους κατά έξι ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2013 και κατά μία σε σχέση με το 2016.

Όσον αφορά στη χρηματοοικονομική κατάσταση του κλάδου, σύμφωνα με την οικονομική αναλύτρια κυρία Αλίκη Νιανάκη, οι τιμές του δείκτη κάλυψης χρηματοοικονομικών δαπανών των επιχειρήσεων του κλάδου τη διετία 2016-2017 επανήλθαν στα επίπεδα της διετίας 2010-2011 και δείχνουν ότι δεν είναι πλέον τόσο «ευπρόσβλητες» σε πιθανές μεταβολές του οικονομικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιούνται, όσο την περίοδο 2012-2015.

Η οικονομική κατάσταση του κλάδου χαρακτηρίζεται από τη σημαντική βελτίωση των συνθηκών ρευστότητας το 2017 μετά από μια σχετική σταθερότητα που παρουσίασαν την περίοδο 2009-2016. 

Η βελτίωση αφορά και τους τρεις εξεταζόμενους δείκτες ρευστότητας. Η αλευροβιομηχανία παρουσιάζει θετικό περιθώριο λειτουργικού και καθαρού κέρδους σε όλη την περίοδο της κρίσης και συνεχίζει και το 2017. 

Ωστόσο, σημειώνεται ότι τόσο ο βαθμός ικανότητας στη χρησιμοποίηση των συνολικών απασχολουμένων κεφαλαίων των επιχειρήσεων του κλάδου, όσο και η αποτελεσματικότητα της χρησιμοποίησης των ιδίων κεφαλαίων τους «κινούνται» σε σχετικά περιορισμένα επίπεδα, παρουσιάζοντας ωστόσο, θετικό πρόσημο σε όλη την εξεταζόμενη περίοδο. 

Σημειώνεται η αύξηση του περιθωρίου μικτού κέρδους τη διετία 2016-2017, έναντι της πενταετίας 2011-2015.  

 

FOODReporter Τεύχος 84
Πηγή: www.boussias.com
 
 
  

Nielsen: Ανάπτυξη 5,5% για το λιανεμπόριο στο 5μηνο

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 29 Ιουλίου 2019
Στο +4,5% τα Τρόφιμα & Ποτά
 
Θετικά κινήθηκε σε όρους αξίας, η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου το πρώτο πεντάμηνο του 2019. Συγκεκριμένα, με βάση στοιχεία της Nielsen για το διάστημα έως 2 Ιουνίου, η συνολική αγορά παρουσιάζει ανάπτυξη 5,5%, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους καταγράφουν μεν θετικό πρόσημο, αλλά πιο μετριοπαθή άνοδο, της τάξης του 3,8%.
 
Τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, που αντιστοιχεί σε ποσοστό 10,5% παρουσιάζουν τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα. 
 
Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar - που αφορά, μεταξύ άλλων, τις κατηγορίες της ένδυσης, των ηλεκτρικών συσκευών, των βιβλίων, των εργαλείων, των είδων κήπου, των ειδών αυτοκινήτου και του οικιακού εξοπλισμού - αναπτύσσεται επίσης κατά 5,9%.
 
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων,  η κατηγορία των Τροφίμων και Ποτών καταγράφει άνοδο 4,5%, ενώ  οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά 1,1% και 1,8% αντίστοιχα.
 
Σημειώνεται ότι οι μετρήσεις αφορούν καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη.
  
 
FOODReporter Τεύχος 81
Πηγή: www.boussias.com
 
 

Save the Date 19/9: Ημερίδα Cyber Threats

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 17 Ιουλίου 2019
Η Regate διοργανώνει ημερίδα στις 19 Σεπτεμβρίου 2019, με θέμα:
«Το Cyber Security στις επιχειρήσεις και η ασφαλιστική κάλυψη των διαδικτυακών κινδύνων - Cyber Insurance».
  
Η εφαρμογή αποτελεσματικών μέτρων για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο είναι ιδιαίτερα δύσκολη σήμερα, καθώς είναι πολυεπίπεδη και δυναμική διαδικασία.
 
Το Cyber Security περιλαμβάνει την  προστασία των συστημάτων, των δικτύων, των εφαρμογών και των δεδομένων από ψηφιακές επιθέσεις. Η ισχυρή κυβερνο-ασφάλεια περιλαμβάνει ελέγχους που διασφαλίζουν ανθρώπους και διαδικασίες.
 
Μερικά από τα θέματα που θα συζητηθούν, είναι:
  • Οι συνεχώς εξελισσόμενες και ποικίλες μορφές επιθέσεων στο διαδικτυακό χώρο
  • Ζημίες που προκύπτουν
  • Οι τεχνολογίες αντιμετώπισης των επιθέσεων
  • Παγκόσμια τάση και αντίδραση
  • Ασφαλιστική κάλυψη των διαδικτυακών κινδύνων 
Για τη συγκεκριμένη ημερίδα η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα διατεθεί περιορισμένος αριθμός προσκλήσεων, με προτεραιότητα στους συνδρομητές του myMobility Newsletter.
 
Παρακαλούμε όπως μας γνωστοποιήσετε την επιθυμία σας για παρουσία, προκειμένου να εξασφαλίσουμε προτεραιότητα στη θέση σας.
 
 
Διαβάστε περισσότερα και κρατήστε τη θέση σας εδώ. 
 
 

Ελληνικά τελωνεία: Στον μισό χρόνο από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο οι εξαγωγές

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 09 Ιουλίου 2019
Εξοικονόμηση κόστους για τις επιχειρήσεις
 
Ως γρήγορες και αποτελεσματικές αξιολογούνται από την επιχειρηματική κοινότητα οι δασμολογικές διαδικασίες στα τελωνεία της χώρας, γεγονός το οποίο επιτρέπει στις εξαγωγικές εταιρείες να εξάγουν δίχως γραφειοκρατικά ή άλλα εμπόδια. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τις εισαγωγικές επιχειρήσεις από τις οποίες δηλώνεται ότι οι εισροές πρώτων υλών είναι ταχύτατες βάσει των διαδικασιών που ακολουθούνται.
 
Πόσες μέρες χρειάζονται
 
Ειδικότερα, σε έρευνα που διενήργησε η Κάπα Research για λογαριασμό της Παγκόσμιας Τράπεζας έδειξε ότι ο μέσος όρος ημερών που χρειάζονται οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα για τον εκτελωνισμό εξαγωγών είναι μόλις δύο όταν στην Ευρώπη και την κεντρική Ασία είναι τέσσερις, ενώ για τις εισαγωγές είναι μόλις τέσσερις μέρες όταν στην Ευρώπη και την κεντρική Ασία είναι έξι. Οι γρήγοροι αυτοί χρόνοι εξασφαλίζουν στις επιχειρήσεις εξοικονόμηση κόστους, δεδομένου ότι οι παρατεταμένες παραμονές προϊόντων στους χώρους των τελωνείων συνεπάγονται διακοπές στην παραγωγή, επιδρούν αρνητικά στις πωλήσεις, ενώ μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα φθορές στις προμήθειες ή τα εμπορεύματα.
 
Ελλάδα: Μεγαλύτερο συγκριτικά το ποσοστό των επιχειρήσεων που εξάγουν άμεσα
 
Ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός ότι το ποσοστό των μεταποιητικών επιχειρήσεων που εξάγουν άμεσα τουλάχιστον το 10% του τζίρου τους ανέρχεται στην Ελλάδα στο 16% όταν στην Ευρώπη και την Κεντρική Ασία ο αντίστοιχος δείκτης είναι 15%, ενώ οι επιχειρήσεις που εισάγουν πρώτες ύλες για την παραγωγή των προϊόντων τους φθάνουν στην Ελλάδα το 74% όταν στην Ευρώπη και την κεντρική Ασία είναι 66%.
 
 
FOODReporter Τεύχος 75
Πηγή: www.boussias.com
 
 

Σελίδα 31 από 62

  • Έναρξη
  • Προηγούμενο
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Επόμενο
  • Τέλος

Με την υποστήριξη της Regate Α.Ε.
www.regate-salesforce.gr  |   www.field-service.gr  |   www.regate-effective.com