Regate Blog Sales Force Automation, EXVan, Field Service by Regate

  • Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Μετάβαση στην κύρια πλοήγηση και σύνδεση

Αναζήτηση προβολής πλοήγησης

Πλοήγηση

Αναζήτηση

Λογότυπο

Διαδικτυακοί κίνδυνοι: Ένας νέος τρόπος αντιμετώπισης

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 13 Μαϊος 2019

Οι διαδικτυακοί κίνδυνοι (Cyber Threats) παραμονεύουν σε όλες τις εταιρείες ανεξαρτήτως μεγέθους και  επιχειρηματικής δραστηριότητας, από τις πιο σύνθετες ως τις πιο απλές ως προς την χρήση της τεχνολογίας. Όλοι μας έχουμε ακούσει τον όρο Ransomware, και ξέρουμε τουλάχιστον μια επιχείρηση που αναγκάστηκε να σταματήσει τη λειτουργία της για λίγες ώρες λόγω ransomware ή να πληρώσει τελικά τα λύτρα σε bitcoin. Οι διαδικτυακοί κίνδυνοι (Cyber Threats) είναι πολλοί όμως, και δεν περιορίζονται μόνο με ένα antivirus, αλλά ούτε και με πρακτικές που δυσχεραίνουν τις εργασίες μιας επιχείρησης. 

Έτσι, πέραν από τις κλασσικές πρακτικές ασφάλισης των δικτύων και των δεδομένων όπως για παράδειγμα η εγκατάσταση firewalls, domains και antivirus, η αγορά πλέον ωριμάζει και παρέχει ασφαλιστικά προϊόντα, τα οποία καλύπτουν την επιχείρηση καθώς και τους πελάτες και συνεργάτες τους από τους κινδύνους και τα έξοδα αντιμετώπισης. Ειδικά τώρα με την εφαρμογή του GDPR, αυτά τα ασφαλιστικά προϊόντα αποκτούν πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Οι κίνδυνοι που σήμερα μπορούν να καλυφθούν περιλαμβάνουν:

Ευθύνη Δεδομένων: Καλύπτει τις οικονομικές συνέπειες της απώλειας ή χρήσης ευαίσθητων δεδομένων πελατών ή υπαλλήλων.

Διαχείριση Κρίσεων και εκπαίδευση σε θέμα διαρροής: Καλύπτει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών από εξειδικευμένες ομάδες αντιμετώπισης ηλεκτρονικών και διαδικτυακών κινδύνων, καθώς και από αναγνωρισμένες εταιρίες δημοσίων σχέσεων που θα σας βοηθήσουν στη στρατηγική αντιμετώπιση της κρίσης. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

  • Τεχνική ανάλυση και ανεύρεση αποδεικτικών στοιχείων μετά από παραβίαση ή διαρροή δεδομένων
  • Βοήθεια στη διαχείριση εταιρικής φήμης καθώς και της προσωπικής φήμης των στελεχών
  • Εκπαίδευση σε θέματα ηλεκτρονικών και διαδικτυακών κινδύνων
  • Κάλυψη εξόδων ενημέρωσης και παρακολούθησης τρίτων μερών

Διοικητικές Υποχρεώσεις: Παρέχεται κάλυψη για εύλογες επαγγελματικές αμοιβές για νομικές συμβουλές και εκπροσώπηση σε σχέση με έρευνα για την προστασία δεδομένων.

Ηλεκτρονικά Δεδομένα: Παρέχει κάλυψη για τα έξοδα αποκατάστασης, εκ νέου συλλογής ή αναδημιουργίας δεδομένων μετά από διαρροή ή παραβίαση.

Διακοπή Λειτουργίας Εταιρικού Δικτύου: Καλύπτει την απώλεια καθαρών κερδών λόγω διακοπής λειτουργίας του δικτύου του ασφαλισμένου εξαιτίας παραβίασης ασφάλειας.

Πνευματικά Δικαιώματα: Καλύπτει τις αποζημιώσεις και τα έξοδα υπεράσπισης που προκύπτουν σε σχέση με παραβίαση της πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτου ή αμέλεια σε σχέση με ηλεκτρονικό περιεχόμενο.

Εκβιασμός αποκάλυψης προσωπικών δεδομένων στον κυβερνοχώρο: Καλύπτει πληρωμές λύτρων σε τρίτους οι οποίοι απειλούν να αποκαλύψουν εμπιστευτικά στοιχεία που αποκτήθηκαν με παράνομο τρόπο.

H REGATE σε συνεργασία με την εταιρεία μεσιτών ασφαλίσεων MG Insurance Strategy, σας προσφέρει μια δωρεάν μελέτη για την αξιολόγηση της ασφαλιστικής σας κάλυψης διαδικτυακών  κινδύνων που απειλούν τον οργανισμό σας. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε στείλτε email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Ταυτόχρονα, και εντός του Ιουνίου, προγραμματίζουμε σε συνεργασία με την AIG να διοργανώσουμε, ένα ειδικό σεμινάριο στο οποίο θα γίνει παρουσίαση της χρησιμότητας των ασφαλιστικών καλύψεων σχετικά με το Cyber Security, τα Cyber Threats και όλους τους εταιρικούς διαδικτυακούς κινδύνους, όπου θα απαντηθούν τυχόν ερωτήματα και θα συζητηθούν περιπτώσεις ζημιών και πώς αντιμετωπίστηκαν.

Νielsen: Χάνουν μερίδια οι πολυεθνικές στα FMCGs

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 07 Μαϊος 2019

Αξιοσημείωτη η πορεία των ελληνικών επιχειρήσεων   

Απώλεια μεριδίων καταγράφουν οι μεγάλοι προμηθευτές των FMCGs, καθότι σημειώνουν οριακή αύξηση στο σύνολο των ταχυκίνητων, όπως προκύπτει από στοιχεία της Nielsen για το 2018.

Οι μεγάλοι προμηθευτές χάνουν μερίδιο

Πιο συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά τη δυναμική που εμφανίζουν οι πρώτοι πέντε μεγάλοι κατασκευαστές, που αντιπροσωπεύουν το 1/5 των FMCGs, εμφανίζουν τάση πωλήσεων +1,7% στο σύνολο των ταχυκίνητων προϊόντων, γεγονός που σημαίνει ότι χάνουν μερίδιο, ενώ διευκρινίζεται πως στο σύνολό τους πρόκειται για πολυεθνικές εταιρείες.

Καθοδηγούν μεγάλες ελληνικές εταιρείες

Δυναμική παρουσιάζουν στις πωλήσεις οι κατασκευαστές που βρίσκονται από πλευράς τζίρου στις θέσεις 6-10 με ανάπτυξη +3,5%, με δύο πολυεθνικές να βρίσκονται ανάμεσά τους. Ωστόσο η συγκεκριμένη κατηγορία του 6-10, καθοδηγείται από δύο πολύ μεγάλες εταιρείες ελληνικού ενδιαφέροντος στον κλάδο τροφίμων και ποτών.

Στο +0,8% η τάση για τις θέσεις 11-30

Για την κατάταξη 11-30 η τάση είναι στο +0,8% με τους 14 να δραστηριοποιούνται στα τρόφιμα και ποτά, ενώ οι μικροί παίκτες από το 31 και κάτω - σε όρους τζίρου - παρουσιάζουν δυναμική ανάπτυξης +2,1%. Πρόκειται για μικρούς παίκτες που δραστηριοποιούνται κυρίως στο τρόφιμο και συγκεκριμένα ελληνικές εταιρείες που έχουν καταφέρει να κερδίσουν τον καταναλωτή, ενώ ταυτόχρονα υφίστανται πίεση οι πολυεθνικοί παίκτες .

Οι τρεις πρώτοι λιανέμποροι καθοδηγούν την ανάπτυξη

Στον αντίποδα, εξετάζοντας τον τρόπο με τον οποίο κινούνται οι τρεις πρώτοι παίκτες στην αγορά του retail, συμμετέχουν στο οργανωμένο λιανεμπόριο με το σύνολο των πωλήσεών τους, κατά 62,7%, έχοντας αυξήσει τη συμμετοχή τους κατά +1,8% το 2018 σε σχέση με το 2017, γεγονός που καταδεικνεύει την αυξημένη συγκέντρωση στον κλάδο.

Οι πρώτοι τρεις έχουν καταφέρει να αυξήσουν τον αριθμό τον καταστημάτων τους και το τζίρο που πραγματοποιούν ανά τετραγωνικό μέτρο. Αντίστοιχα οι λιανέμποροι στις θέσεις 4-6 κινούνται πτωτικά σε αξία ανά τ.μ. με ποσοστό -6,8%.

Oι retailers και οι πωλήσεις

Retailers ανά θέση στην αγορά – συμμετοχή σε πωλήσεις (σύνολο προϊόντων)

• 1-3: 62,7% (+5,7% αξία/τ.μ.)

• 4-6: 21,8% (-6,8% αξία/τ.μ.)

• Υπόλοιποι retailers: 15,5% πωλήσεις με μεταβολή -0,8% το 2018vs2017

 

FOODReporter Τεύχος 37

Πηγή: www.boussias.com

 

Έρχονται πρόστιμα για τη ρύπανση από συσκευασίες φυτοφαρμάκων

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 23 Απριλίου 2019

Τα μέτρα του ΥΠΑΑΤ κατά του food waste

Με βάση την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει», το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ετοιμάζει νέο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τη διαχείριση των κενών συσκευασιών φυτοπροστατευτικών προϊόντων. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα διακριτό σύστημα εναλλακτικής διαχείρισης όπως γίνεται και σε άλλες χώρες της Ε.Ε. και οι παραβάτες να τιμωρούνται με χρηματικά πρόστιμα και άλλες πιθανές ποινές. Επιπλέον, εξετάζονται κίνητρα σε όσους συμμετέχουν. Το υπουργείο θα αξιοποιεί στοιχεία από το Σύστημα Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης των Γεωργικών Φαρμάκων, μέσω του οποίου θα εξάγονται πληροφορίες για την σωστή διαχείριση κενών συσκευασιών. Παράλληλα θα προωθηθούν τα βιολογικά λιπάσματα από βιοαπόβλητα.

Ενθάρρυνση χρήσης δευτερογενών υλικών ως πρώτη ύλη

Επιπλέον, το ΥΠΑΑΤ, με στόχο την καταπολέμηση της σπατάλης των τροφίμων (food waste) ενθαρρύνει τη χρήση δευτερογενών υλικών και αποβλήτων ως παραγωγικών πόρων και χρήσιμων υλικών. Έχει συσταθεί και ειδική Ομάδα Εργασίας που υποδέχεται προτάσεις για τη βελτίωση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου, την αποτύπωση του μεγέθους της απώλειας τροφίμων, την ενθάρρυνση της αναδιανομής τροφίμων κατάλληλων για ανθρώπινη κατανάλωση και προώθηση της ιεραρχίας χρήσης των τροφίμων και διαχείρισης των αποβλήτων.

FOODReporter Τεύχος 31

Πηγή: www.boussias.com

 

Στο +6,1% το δίμηνο στο οργανωμένο – Έντονα ανοδικά τα υπερμάρκετ

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 17 Απριλίου 2019

Πτώση για τα κατεψυγμένα, ισχυρή ανάπτυξη για αλκοολούχα - σνακ

Με θετικούς ρυθμούς κινήθηκε το οργανωμένο λιανεμπόριο με ποσοστιαία μεταβολή στα επίπεδα του +6,1%, στο πρώτο δίμηνο του 2019 σε σχέση με το αντίστοιχο δίμηνο του 2018, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Market View της IRI, που έχει στη διάθεσή του το FOODReporter.

Κυριαρχούν τα υπερμάρκετ

Την ίδια στιγμή, ενδιαφέρον έχει το εύρημα της έκθεσης, βάσει του οποίου όλες οι κατηγορίες σούπερ μάρκετ, από τα μικρότερα σημεία των 0-400 τ.μ. έως και τα υπερμάρκετ των 2.500 τετραγωνικών και άνω, κινούνται θετικά. Στην περίπτωση των υπερμάρκετ μάλιστα καταγράφεται διψήφιο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων, γεγονός που οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πορεία των μεγάλων καταστημάτων του δικτύου των Ελληνικών Υπεραγορών Σκλαβενίτη.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει σε επίπεδο πωλήσεων, το γεγονός ότι η κατηγορία με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων είναι τα τρόφιμα (+6,0%) με σε σχέση με τις υπόλοιπες κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών, όπως είναι τα προϊόντα περιποίησης σπιτιού (+2,7%) αλλά και τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής (+3,8%). Εάν εξετάσουμε επιμέρους κατηγορίες FMCGs τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο αυτό που θα δούμε είναι ότι με εξαίρεση τα κατεψυγμένα, τα οποία κατέγραψαν πτώση της τάξεως του  -1,8% (+7,3% το 2018), ανοδικά κινήθηκαν όλοι οι υπόλοιποι τομείς. Αντίστροφη πορεία είχαν και τα μπαχαρικά – σάλτσες, από το -4,7% πέρυσι στο +3,9 φέτος. Επίσης, τα προϊόντα καθαρισμού σπιτιού κινήθηκαν με +2,4%, τα υπόλοιπα προϊόντα οικιακής χρήσεως με +8,4%, αλλά και τα είδη ομορφιάς με +2,5%. Επιπλέον, η κατηγορία προσωπικής υγιεινής ήταν ανοδική με +3%, τα συσκευασμένα τρόφιμα με +5,9%, τα σνακ με +12,5%, τα γαλακτοκομικά με +6,9%, τα μη αλκοολούχα με +6,4% και τα αλκοολούχα με +12,9% (-0,2% το 2018).

FOODReporter Τεύχος 29

Πηγή: www.boussias.com

 

Ιδιαίτερα κινητικός ο καταναλωτής: αγοράζει τρόφιμα από διαφορετικά σημεία πώλησης με πολλές συχνές επισκέψεις

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 12 Απριλίου 2019
Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) στην ετήσια πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ, με δείγμα 2.000 ατόμων, εξετάζει ανάμεσα σε άλλα θέματα και τις πολυκαναλικές τάσεις που παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια οι Έλληνες καταναλωτές. Τα αποτελέσματα προσφέρουν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα σε σχέση με καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων, καθώς φαίνεται ότι ο Έλληνας καταναλωτής παρότι προσπαθεί να αξιοποιήσει προσφορές και εκπτώσεις από το σουπερμάρκετ, παράλληλα επισκέπτεται σε σημαντικό βαθμό και άλλα σημεία πώλησης.
 
Σίγουρα, το σημείο πώλησης που επισκέπτονται όλοι οι καταναλωτές είναι το σουπερμάρκετ, με μόλις το 1% να δηλώνει ότι δεν επισκέπτεται ποτέ κάποιο σουπερμάρκετ. Επισκέπτεται το σουπερμάρκετ 3 φορές ανά εβδομάδα ή περισσότερες. Μάλιστα η πλειοψηφία των καταναλωτών επιλέγει 2 ή περισσότερες αλυσίδες σουπερμάρκετ για τις αγορές της. Πρόκειται για εξέλιξη που σχετίζεται με την ένταση των προσφορών και τα μικρότερα καλάθια ανά επίσκεψη σε σχέση με το παρελθόν που καταγράφονται, τα οποία πρακτικά μεταφράζονται σε περισσότερες επισκέψεις.

Δεύτερο σημείο πώλησης τροφίμων με μεγάλη επισκεψιμότητα είναι ο φούρνος-αρτοπωλείο με το 43% του κοινού να κάνει τουλάχιστον 5 επισκέψεις ανά εβδομάδα, εξέλιξη που σχετίζεται με την καθημερινή ανάγκη προμήθειας ψωμιού (άλλωστε ο φούρνος αποτελεί το κυρίαρχο κανάλι στην πώλησης άρτου), αλλά και με την εξέλιξη των αρτοπωλείων σε καταστήματα με νέα προϊόντα με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον καφέ.

Η λαϊκή αγορά καταγράφει περίπου 1 επίσκεψη ανά εβδομάδα για την εβδομαδιαία αναπλήρωση φρούτων και λαχανικών, με το 78% του κοινού να κάνει τουλάχιστον 1 επίσκεψη σε εβδομαδιαία βάση. Άλλωστε η λαϊκή αγορά είναι το σημείο πώλησης με το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων σε προϊόντα φρούτων και λαχανικών.

Τα εξειδικευμένα σημεία πώλησης κρεοπωλείο-ιχθυοπωλείο-οπωροπωλείο λαμβάνουν επίσης 1 επίσκεψη ανά εβδομάδα. Το κρεοπωλείο ξεχωρίζει από τα εξειδικευμένα καταστήματα με το 77% του κοινού να το επισκέπτεται, ενώ η διείσδυση τόσο του οπωροπωλείου, όσο και του ιχθυοπωλείου είναι μικρότερη με το 65% να έχουν έστω μία επίσκεψη ανά εβδομάδα σε αυτά τα σημεία πώλησης.
 
Διαβάστε περισσότερα: http://www.ielka.gr/?p=2506
 
Πηγή: www.ielka.gr

Το smartphone, η πιο δημοφιλής συσκευή για τις διαδικτυακές αγορές

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 09 Απριλίου 2019

Σύμφωνα με την έρευνα Global Consumer Insights της PwC


Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν πλέον την ψηφιακή τεχνολογία για πολύ περισσότερες χρήσεις από τις αγορές τους. Αντιπροσωπευτικό στοιχείο αποτελεί η επανάσταση που έχει συντελεστεί στον τρόπο πρόσβασης των καταναλωτών στην ψυχαγωγία και στα μέσα ενημέρωσης. Συγκεκριμένα, το 38% των καταναλωτών παγκοσμίως χρησιμοποιεί υπηρεσίες streaming για την ψυχαγωγία του σε καθημερινή σχεδόν βάση, ενώ για τη γενιά Ζ (έχουν γεννηθεί μεταξύ 1995-2005) το ποσοστό της ψυχαγωγίας πέραν της καλωδιακής τηλεόρασης ξεπερνά το 50%.

Τα ευρήματα δημοσιεύονται στην έρευνα της PwC Global Consumer Insights, η οποία διερευνά τις καταναλωτικές συμπεριφορές, τις συνήθειες και τις προσδοκίες περισσότερων από 21.000 καταναλωτών σε 27 χώρες. Όσον αφορά στην ενημέρωση, το 25% των καταναλωτών στρέφεται κατά προτεραιότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την ενημέρωση του σχετικά με την επικαιρότητα. Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που επιτρέπουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τα brands, κατέχουν πλέον την τρίτη θέση σε όρους αποτελεσματικότητας, ενώ για τους millennials αποτελούν την πιο δημοφιλή μορφή, ξεπερνώντας τις καθιερωμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Από την έρευνα προκύπτει ότι οι καταναλωτές αναζητούν τα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να απλοποιήσουν τις αποφάσεις των αγορών τους. Εκτός από τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, οι καταναλωτές εμπιστεύονται αξιόπιστες κοινότητες και εξειδικευμένες γνώσεις. Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς (51%) χρησιμοποιούν smartphone για την ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμών και τιμολογίων, ενώ το ίδιο ποσοστό πραγματοποιεί μεταφορές χρημάτων διαδικτυακά. Για πρώτη φορά στα 10 χρόνια που διενεργείται η συγκεκριμένη έρευνα, το smartphone κατατάσσεται στην πρώτη θέση για την υλοποίηση διαδικτυακών αγορών, με το 24% των καταναλωτών να το χρησιμοποιεί για αγορές σε εβδομαδιαία βάση.

 

DAILY FAX Τεύχος 5432

Πηγή: http://www.marketingweek.gr

Οι 6 στρατηγικές επιβίωσης για τα φαρμακεία

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 05 Απριλίου 2019
Μια μεγάλη έρευνα, που έγινε σε ΗΠΑ, Κίνα και άλλες χώρες, έδωσε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα για το τι ακριβώς χρειάζονται οι ασθενείς και κυρίως τι απαιτούν από το φαρμακείο του μέλλοντος. Πάνω σε αυτές τις ανάγκες δομήθηκαν και οι στρατηγικές επιβίωσης που θα πρέπει να υιοθετήσουν τα φαρμακεία προκειμένου να επιβιώσουν.

Ο Phil Francis, GSK CH Commercial Excellence Director, Pharmacy Capability, Europe & Americas, μιλώντας σε πρόσφατο συνέδριο του ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ., αναφέρθηκε σε αυτές τις στρατηγικές:
 
• Ευκολία αγορών
• Iκανότητες του φαρμακοποιού
• Το φαρμακείο ως πρώτη στάση
• Αυτοπαρακολούθηση
• Προγράμματα ανταμοιβών
• Εκστρατείες ενημέρωσης
 
Πολλά φαρμακεία επενδύουν πλέον στη δημιουργία χώρων εντός του φαρμακείου, όπου θα υπάρχει η απαραίτητη ιδιωτικότητα και πιθανόν κάποια ένδειξη ή πινακίδα που θα λέει: «Ελάτε εδώ για συμβουλευτικές υπηρεσίες». Επίσης, τηλεϊατρική εφαρμόζεται και εντός των φαρμακείων. Τα Walgreens στις ΗΠΑ συνεργάστηκαν με τον πάροχο υπηρεσιών υγείας Presbyterian και τοποθέτησαν κιόσκια τηλεϊατρικής εντός των φαρμακείων της φαρμακευτικής αλυσίδας Duane Reade. Όταν λοιπόν κάποιος θέλει να επισκεφθεί παθολόγο, μπορεί να κλείσει ραντεβού μέσα στο φαρμακείο. Πηγαίνει στο φαρμακείο, σε αυτό το πολύ ωραίο περιβάλλον, για να κάνει βιντεοκλήση με το γιατρό. Όταν βγει από το κιόσκι, μπορεί να συζητήσει απευθείας με τον φαρμακοποιό, να εκτελέσει τη συνταγή του και να φύγει με τα φάρμακά του.
 
Διαβάστε περισσότερα: https://bit.ly/2FPmSxa
 
Φαρμακευτικός Κόσμος τεύχος #171
 
Πηγή: www.farmakeutikoskosmos.gr
 
 

Βιομηχανικές Στέγες και Φωτοβολταϊκά: Η νέα επένδυση στη μείωση του κόστους της επιχείρησης

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 03 Απριλίου 2019

Η Regate S.A. και η Upsolar, κινεζικός πολυεθνικός όμιλος παραγωγής φωτοβολταϊκών και εγκατάστασης (EPC), προτείνουν την αξιοποίηση της στέγης της επιχείρησης/βιομηχανίας, είτε μέσω της μεθόδου ενεργειακού συμψηφισμού, Net Metering, η οποία στοχεύει στην δραστική μείωση των λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας των επιχειρήσεων, μέσω της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών συστημάτων σε βιομηχανικές στέγες, είτε μέσω καθορισμένης τιμής (Feed in Tarrif) περίπου 70€/MWh για όλα τα έργα που θα συνδεθούν εντός του 2019. Έτσι μπορεί μία επιχείρηση να διαλέξει, είτε να κάνει ένα έργο με αυτοκατανάλωση, εφόσον η τιμή της κιλοβατώρας που πληρώνει υπερβαίνει τα 70€/MWh, είτε να προβεί σε μία σύμβαση 20ετούς διάρκειας με προκαθορισμένη τιμή, εφόσον πληρώνει λιγότερο από 70€/MWh.

 
Απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να μειώσουν σε πολύ μεγάλο βαθμό τις υπέρογκες και άλλοτε καταχρηστικές χρεώσεις του λογαριασμού τους, ή και να τις απαλείψουν χωρίς να επηρεάζονται από τις αυξήσεις στις τιμές που επιβάλλει η εκάστοτε εταιρεία διανομής.
 
Διαβάστε περισσότερα: https://bit.ly/2CP1My9
 

Λουκέτο και τσουχτερά πρόστιμα φέρνουν τα νέα μέτρα στο γάλα

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 01 Απριλίου 2019

Σε ισχύ τέθηκε, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ, η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τα μέτρα ελέγχου της αγοράς γάλακτος. Η απόφαση προβλέπει αυστηρότερους ελέγχους στην αλυσίδα παραγωγής, επεξεργασίας και διακίνησης γαλακτοκομικών, αλλά και κυρώσεις, ενώ θεσπίζεται η υποχρεωτική μηνιαία δήλωση παράδοσης γάλακτος από τους παραγωγούς, καθώς και των ποσοτήτων του εισκομιζόμενου γάλακτος από παραγωγούς και αγοραστές γάλακτος.  

ΛΟΥΚΕΤΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ

Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης υπογραμμίζει ότι προβλέπεται ακόμα και το κλείσιμο για ένα εξάμηνο, καθώς σε περίπτωση δεύτερης υποτροπής η επιχείρηση-παραβάτης θα διαγράφεται από το μητρώο του ΕΛΓΟ Δήμητρα και δεν θα μπορεί να παραλαμβάνει νομίμως γάλα. "Πολιτική βούληση της κυβέρνησης είναι να αντιμετωπιστεί στη ρίζα του το φαινόμενο των ελληνοποιήσεων στα γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα", αναφέρει το υπουργείο, την ώρα που ο ΣΕΒΓΑΠ δια στόματος Χρήστου Αποστολόπουλου έχει επισημάνει στο FnB Daily πως όσα ακούγονται περί αθρόων ελληνοποιήσεων, αποτελούν μύθο.

ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ

Στην απόφαση επίσης αναφέρεται ότι για τους παραγωγούς, οι υποχρεώσεις θα αρχίσουν να έχουν ισχύ μετά από έξι μήνες. Επομένως, κατά τη μεταβατική περίοδο, όπου οι παραγωγοί καλούνται να αποστέλλουν ηλεκτρονικά δήλωση παραδόσεων γάλακτος, θα γίνονται συστάσεις προς τους υπόχρεους για τη συμμόρφωσή τους.

 

FnB Daily Τεύχος 750

Πηγή: www.fnbdaily.com

Ευρω-πλαίσιο προστασίας προμηθευτών από αθέμιτες πρακτικές χονδρεμπόρων και S/M

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 27 Μαρτίου 2019

Σε μια σημαντική κίνηση για την προστασία των παραγωγών από τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές των χονδρεμπόρων και των supermarket προχώρησε το Ευρωκοινοβούλιο, έπειτα από την ψήφιση των σχετικών νέων κανόνων της Ε.Ε.  

Πρόκειται για κανόνες, που οδηγούν στην αναστολή συγκεκριμένων πρακτικών, όπως:

• Η καθυστέρηση πληρωμών για προϊόντα, που έχουν ήδη παραδοθεί

• Οι καθυστερημένες μονομερείς ακυρώσεις ή αναδρομικές αλλαγές των παραγγελιών 

• Η άρνηση του αγοραστή να υπογράψει γραπτό συμβόλαιο με τους προμηθευτές τροφίμων 

Εκτός νόμου τίθενται:

• Οι απειλές για αντίποινα εναντίον των προμηθευτών, όπως η αφαίρεση των προϊόντων τους από σχετικούς καταλόγους ή η καθυστέρηση πληρωμών, ως αντίδραση στην υποβολή καταγγελιών

• Η απαίτηση πληρωμών από τους προμηθευτές για προϊόντα, που χαλάνε ή καταστρέφονται στις εγκαταστάσεις του αγοραστή

• Η επιστροφή των απούλητων προϊόντων στον προμηθευτή χωρίς να καταβληθεί το αντίτιμο αγοράς*

• Ο εξαναγκασμός των προμηθευτών να πληρώνουν για τη διαφήμιση των προϊόντων*

• Οι χρεώσεις προς τους προμηθευτές για τη δημιουργία αποθεμάτων και την εισαγωγή των προϊόντων τους στους εμπορικούς καταλόγους*

• Η επιβολή έκπτωσης στην τιμή πώλησης του προμηθευτή*

*εκτός αν συμπεριλαμβάνονται ρητά στη συμφωνία προμήθειας

 

Σημειώνεται ότι οι προμηθευτές θα μπορούν να υποβάλουν καταγγελίες στην έδρα τους, ακόμη και αν οι αθέμιτες εμπορικές πρακτικές λαμβάνουν χώρα σε άλλο σημείο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ

Οι νέοι κανόνες θα προστατεύουν τους μικρής και μεσαίας κλίμακας προμηθευτές, με τζίρο χαμηλότερο των 350 εκ. ευρώ, οι οποίοι θα διαχωριστούν σε πέντε υποκατηγορίες με βάση τον τζίρο τους, με τους πιο μικρούς να απολαμβάνουν της μεγαλύτερης προστασίας.

Διαβάστε ΕΔΩ αναλυτικά τι προβλέπει το νέο πλαίσιο.

 

FnB Daily Τεύχος 742

Πηγή: www.fnbdaily.com

ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τι επηρεάζει την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 22 Μαρτίου 2019

Στα στοιχεία, που επηρεάζουν σημαντικά τις προοπτικές των εξαγωγών των ελληνικών τροφίμων, αναφέρθηκε ο Στέφανος Λατίνος, International Markets Director της Παπαδόπουλος, στο πλαίσιο εργαστηρίου του ΣΕΒ για τις τάσεις και τις προκλήσεις στις διεθνείς αγορές. Ο ίδιος έκανε λόγο για τη μονοψήφια ανάπτυξη των εξαγωγών το τελευταίο 12μηνο, επικαλούμενος στοιχεία της Εθνικής Τράπεζας, μέγεθος που δε συμβαδίζει με την ποιότητα των ελληνικών πρώτων υλών.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ F&B

• Ρίσκο ισοτιμιών - μεταβλητότητα ισοτιμίας ευρώ/δολαρίου

• Ρίσκο πληρωμών - οι ελληνικές επιχειρήσεις διατρέχουν 29% κίνδυνο να μην πληρωθούν (ευρωπαϊκός μ.ο. 14%)

• Ανάλογη εταιρική δομή εξωστρέφειας (νέες δομές, διαδικασίες, συστήματα, κατάρτιση δυναμικού)

• Παραγωγική δυνατότητα (ετοιμότητα ικανοποίησης ζήτησης, ευελιξία, προσαρμοστικότητα)

• Επιλογή προϊόντων (branded/private label, σωστές συσκευασίες, συμβατότητα με νομοθεσίες)

• Διασφάλιση ποιότητας

• Unique Selling Proposition, διάθεση μοναδικών προϊόντων

• Route to the market (εξαγωγές μέσω διανομέα ή απευθείας σε μεγάλους πελάτες)

• Ανάλυση της αγοράς προς τα πίσω

• Υπολογισμός καταναλωτικών τάσεων

• Οικονομικές δυνατότητες & οικονομικοί δείκτες/στόχοι

• Όραμα της εταιρείας

ΟΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Αναφερόμενος στις αγορές - στόχους των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων, ο κ. Λατίνος έκανε ιδιαίτερη αναφορά σε δύο μεγάλες χώρες, των οποίων η δυναμική θεωρείται ορθό να επενεξεταστεί. Πιο συγκεκριμένα, οι αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ χαρακτηρίζονται από την επιβολή υψηλών δασμών, κάτι που τις καθιστά προστατευμένες και αμφιβόλου δυναμικής για την ελληνική οικονομία, παρά το μέγεθός τους.

 

FnB Daily Τεύχος 735

Πηγή: www.fnbdaily.com

Σελίδα 33 από 62

  • Έναρξη
  • Προηγούμενο
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • Επόμενο
  • Τέλος

Με την υποστήριξη της Regate Α.Ε.
www.regate-salesforce.gr  |   www.field-service.gr  |   www.regate-effective.com