Regate Blog Sales Force Automation, EXVan, Field Service by Regate

  • Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Μετάβαση στην κύρια πλοήγηση και σύνδεση

Αναζήτηση προβολής πλοήγησης

Πλοήγηση

Αναζήτηση

Λογότυπο

Αύξηση στο online λιανεμπόριο με στόχο τα $143Β το 2025

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 05 Μαρτίου 2020

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, οι FMI και Nielsen επικαιροποιούν τις προβλέψεις τους για πωλήσεις στο διαδίκτυο, καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες μεταβάλλονται ανάλογα με τα προϊόντα που προσφέρουν οι λιανέμποροι.

Η αύξηση των online πωλήσεων αποδίδεται σε διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων είναι η αύξηση των μελών της Amazon Prime και η αυτόματη επαναπρομήθευση, η αύξηση της παράδοσης εντός δύο ωρών στα σπίτια, η μεγαλύτερη υιοθέτηση των πωλήσεων με κλικ και παραλαβή από τους λιανοπωλητές, οι καταναλωτές αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουν ορισμένα στοιχεία από το κατάστημα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Παρά το γεγονός ότι πολλοί λιανέμποροι συνήθως στοχεύουν σε Gen Z καταναλωτές, υπάρχει η γενική διαπίστωση ότι η πλειονότητα των online αγοραστών είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία.

Οι γενικές συνήθειες καταναλωτών των Gen X και Baby Boomer μπορούν να οφείλονται στην έλλειψη εκσυγχρονισμού με την τεχνολογία ή ότι χρειάζονται χρόνο για να εξοικειωθούν με τις ηλεκτρονικές αγορές. Πρόσφατα μειώθηκαν οι επιπλέον χρεώσεις για την παράδοση των παραγγελιών και χρήσης αντίστοιχων υπηρεσιών, οι καταναλωτές αυτών των δημογραφικών κατηγοριών δείχνουν να έχουν αυξήσει τις αγορές τους στο διαδίκτυο.

Γεγονός που υποστηρίζει τα ευρήματα του FMI για το 2019 που έδειξαν ότι η χρήση/απήχηση των online λιανέμπορων στους καταναλωτές της Gen X αυξήθηκε από 29% το 2018 σε 40% το 2019. Οι Gen Z καταναλωτές, από την άλλη πλευρά, εξακολουθούν να προτιμούν και να απολαμβάνουν αγορές στο κατάστημα. Θέλουν να είναι σε θέση να επιλέξουν τα δικά τους προϊόντα και να ανακαλύψουν νέα προϊόντα. Τους αρέσει η εμπειρία στο κατάστημα, γι ‘αυτό οι έμποροι λιανικής συνεχίζουν να βελτιώνουν την εμπειρία στο κατάστημα από χαρακτηριστικά όπως kombucha μπαρ, κήπους μπύρας, δικαστήρια τροφίμων, παιχνίδια, μαθήματα και ψηφιακές δυνατότητες.

Παρόλο που οι προβλέψεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνονται διαπιστώθηκε πως μόνο το 4% των λιανέμπορων θεωρούν ότι είναι πολύ εξελιγμένοι στο Online Shopping, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει πολύ περιθώριο για ανάπτυξη.

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος 944
Πηγή: www.fnbdaily.com

 

 

IRI: Στην Κρήτη η μεγαλύτερη άνοδος πωλήσεων ρυζιού σε όγκο και αξία - Ανοδικά στο σύνολο η κατηγορία

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 04 Μαρτίου 2020

Πώς επηρεάστηκε η γεωγραφική ζώνη της Β. Θεσσαλονίκης

Αυξημένες ήταν οι πωλήσεις ρυζιού τόσο σε όγκο όσο και σε αξία στη διάρκεια του 2019, όπως προκύπτει από στοιχεία της IRI. Ειδικότερα, προκύπτει άνοδος της τάξεως του 3,9% για την αξία και για τον όγκο των πωλήσεων κατά 0,9%. Μικρή πτώση σημειώνουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά 0,4% σε αξία πωλήσεων και σε όρους όγκου κατά 0,5%.
 
Επιπλέον, όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία οι βιομηχανίες παραγωγής ρυζιού, αποκομίζουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους από τις σάλες των 1.000-2.500 τ.μ. καθώς εκεί πωλείται ταυτόχρονα και ο μεγαλύτερος όγκος κωδικών ρυζιού σε σχέση με τις μικρότερες ή μεγαλύτερες αίθουσες σούπερ μάρκετ.
 
Η πορεία της Κρήτης
 
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το εύρημα ότι η Κρήτη, είχε το μεγαλύτερο ποσοστό ανόδου σε όγκο πωλήσεων έως και τις 29/12/2019, ενώ και σε αξία το συγκεκριμένο γεγονός αποτυπώθηκε με την μεγαλύτερη θετική ποσοστιαία μεταβολή σε σχέση με τις υπόλοιπες γεωγραφικές ζώνες της μέτρησης, με 7,6%.
 
Ανοδικά όλες οι σάλες σούπερ μάρκετ σε αξία πωλήσεων ρυζιού
 
Σε όρους αξίας, όλες οι κατηγορίες σούπερ μάρκετ, από πλευράς επιφάνειας σε τετραγωνικά μέτρα, εμφανίζουν άνοδο πωλήσεων, από τα μικρότερα καταστήματα 0-400 τ.μ. έως και τα μεγαλύτερα καταστήματα 2.500 τ.μ. και άνω.
 
Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις ανά περιοχή, την μεγαλύτερο άνοδο σε αξία πωλήσεων εμφανίζει η Kρήτη – όπως προαναφέραμε, ενώ η μόνη περιοχή της μέτρησης, η οποία κινήθηκε πτωτικά είναι η Β. Θεσσαλονίκη με -2,9%.  Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι γεωγραφικές ζώνες όπως η Κ. Θεσσαλονίκη αλλά και η Θεσσαλονίκη συνολικά κινήθηκαν πτωτικά σε όγκο, σε όρους αξίας παρουσίασαν άνοδο, ενώ η Β. Θεσσαλονίκη, η οποία είχε και τη μεγαλύτερη πτώση όγκου πωλήσεων ήταν τελικά αυτή - η μόνη για την ακρίβεια - που επηρεάστηκε αρνητικά σε αξία.
 
 
Διαβάστε περισσότερα: FOODReporter Τεύχος 220
Πηγή: www.boussias.com
 
 

Δημιουργείται Παρατηρητήριο ‘Κυκλικής Οικονομίας’ προς αναζήτηση χρηματοδοτικών εργαλείων – κινήτρων για επιχειρήσεις

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 27 Φεβρουαρίου 2020

Yπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα Φυσικού Περιβάλλοντος & Υδάτων Καθηγητή κ. Κ. Αραβώση, πραγματοποιήθηκε η 2η τακτική συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Κυκλικής Οικονομίας. Στο εν λόγω Συμβούλιο, οι παραγωγικοί φορείς εισηγούνται και γνωμοδοτούν σε όλες τις σχετικές πρωτοβουλίες στην πορεία της μετάβασης στο κυκλικό μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης.

Ο κ. Αραβώσης περιέγραψε τις διαδικασίες κατάρτισης και το χρονοδιάγραμμα ενός Οδικού Χάρτη για την Κυκλική Οικονομία καθώς και του Ειδικού Επιχειρησιακού Σχεδίου για την εφαρμογή της Οδηγίας για τα Πλαστικά Μιας Χρήσης μέσα από έναν ευρύ κοινωνικό διάλογο λαμβάνοντας υπ’ όψη τις απόψεις που κατατίθενται από τους συμμετέχοντες φορείς.

Επίσης, κατά τη συνεδρίαση, έγινε  ενημέρωση για την επεξεργασία του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημόσιων Συμβάσεων.

Οι παραγωγικοί και κοινωνικοί φορείς που συμμετέχουν στο Εθνικό Συμβούλιο ανέπτυξαν τις απόψεις τους και συζητήθηκαν μεταξύ άλλων προτάσεις για την κατάρτιση Σχεδίου Βιομηχανικής Συμβίωσης, την επεξεργασία μέτρων τόνωσης της αγοράς δευτερογενών υλικών, τη σύνδεση κλιματικής αλλαγής και κυκλικής οικονομίας και την υιοθέτηση κριτηρίων κυκλικότητας σε προϊόντα και εργασίες.

Ειδικότερα, συζητήθηκε η εστίαση σε ειδικές κατηγορίες προϊόντων (όπως Πλαστικά, Τρόφιμα, Βιοαπόβλητα, Ιματισμός) και τομείς (Νησιά, Τουρισμός), η επεξεργασία σειράς θεσμικών ρυθμίσεων για τον αποχαρακτηρισμό αποβλήτων, την αξιοποίηση της ιλύος (λάσπης από τα λύματα), την επαναχρησιμοποίηση του επεξεργασμένου νερού των Βιολογικών Καθαρισμών, καθώς και οικονομικά κίνητρα για την ενίσχυση της πράσινης ανάπτυξης και της κυκλικής οικονομίας.

Aποφασίσθηκε η δημιουργία υποστηρικτικών επιμέρους ομάδων εργασίας, όπου θα συμμετέχουν εκπρόσωποι των άμεσα εμπλεκομένων φορέων και πραγματοποίηση επιμέρους θεματικών συσκέψεων, για την προώθηση της Κυκλικής Οικονομίας. Μέρος του αντικειμένου εργασίας των ομάδων αυτών θα είναι τα κίνητρα για τις επιχειρήσεις, οι δείκτες παρακολούθησης, οι πρωτοβουλίες ενημέρωσης, οι εξειδικευμένες κλαδικές πολιτικές, τα χρηματοδοτικά εργαλεία και η δημιουργία Παρατηρητηρίου Κυκλικής Οικονομίας για παρακολούθηση της πορείας της.

Διαβάστε περισσότερα: https://bit.ly/389BB2h
Πηγή: www.supply-chain.gr
 

 

Ποια ελληνικά προϊόντα μπορούν να αναπτυχθούν στο eBay

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 20 Φεβρουαρίου 2020

"To Ebay κρύβει πολλές ευκαιρίες για τους παραγωγούς και τους εμπόρους τροφίμων", σημειώνει στο FnB Daily o IIya Kretov, General Manager Russia & Emerging Europe της Ebay. Ο Ilya Kretov αναφέρει πως "οι εταιρείες στην Ελλάδα, που εμπορεύονται τρόφιμα και ποτά, δεν έχουν αναπτύξει πλήρως την δραστηριότητά τους μέσω του Ebay" και προσθέτει πως "χρειάζεται ωστόσο οι έμποροι να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις".

Τα προϊόντα τα οποία έχουν περιθώριο ανάπτυξης στη διεθνή πλατφόρμα, σύμφωνα με τον IIya Kretov είναι:

• Ελαιόλαδο

• Συσκευασμένα τρόφιμα

• Είδη βοτάνων και τσαγιών

Πρέπει να επισημανθεί πως για να μπορέσει ένας έμπορος να αναπτύξει τα προϊόντα του μέσω της πλατφόρμας, πρέπει να πληρούνται αυστηρές προϋποθέσεις, όπως:

• Τα προϊόντα του να έχουν μακρά διάρκεια ζωής

• Να μπορούν να ενταχθούν στην εφοδιαστική αλυσίδα του Ebay

• Να πληρούν τις προδιαγραφές της χώρας εξαγωγής

Όπως σημειώνει ο IIya Kretov, "το κρέας δεν μπορεί να εμπορευθεί στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες, για αυτό είναι καλύτερο για τους παραγωγούς να εμπορεύονται τα συσκευασμένα προϊόντα τους."

 

Η ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Στην Ελλάδα, αρκετές εταιρείες εμπορεύονται τα προϊόντα τους μέσω του Ebay. Στη χώρα μας, 12.000 επιχειρήσεις προωθούν τα προϊόντα τους μέσα από την πλατφόρμα, ενώ το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων από την Ελλάδα γίνεται σε τρίτες χώρες. Σύμφωνα με τo Ebay, τα ελληνικά προϊόντα που έχουν τη μεγαλύτερη κίνηση είναι:

• Εξαρτήματα αυτοκινήτων

• Φορτηγά

• Αυτοκίνητα

• Ρούχα

• Καλλυντικά

• Ecofriendly προϊόντα

 

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος 937
Πηγή: www.fnbdaily.com
 

 

Ψηφιακές τεχνολογίες και digital κανάλια προτεραιότητα για τις αλυσίδες σουπερμάρκετ

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 18 Φεβρουαρίου 2020

Αλλαγές στις προτεραιότητες των αλυσίδων σουπερμάρκετ, που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, φέρνει η ψηφιακή τεχνολογία. Αν και η ενίσχυση των πωλήσεων αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα για τον κλάδο, με τις αλυσίδες να στοχεύουν σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερα μερίδια αγοράς, οι προτεραιοποίηση αλλάζει πλέον με την καινοτομία να αναδεικνύεται σε βασικό ζητούμενο.

Η πλειοψηφία των προτεραιοτήτων του κλάδου σχετίζεται πλέον με την καινοτομία και τις επενδύσεις, που έχουν ως στόχο την παραγωγικότητα, την αύξηση των πωλήσεων και την εξυπηρέτηση των πελατών. 

Η έρευνα
Η έρευνα διεξήχθη το διάστημα από 13 έως 21 Ιανουαρίου 2020 σε 162 ανώτερα και ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων (Λιανεμπόριο-Αλυσίδες σουπερμάρκετ και Προμηθευτές FMCG) από τη Γενική Διεύθυνση και τα τμήματα Marketing, Πωλήσεων, Αγορών, Οικονομικών, Πληροφορικής. Τα αποτελέσματα καταγράφουν τις προσδοκίες των στελεχών για το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Στην ερώτηση της έρευνας για τις δέκα σημαντικότερες προτεραιότητες των επιχειρήσεων Λιανεμπορίου και FMCG, τα στελέχη του κλάδου τοποθετούν στην πρώτη θέση την ενίσχυση των πωλήσεων με ποσοστό 58%. Στη δεύτερη θέση κατατάσσουν την καινοτομία σε διαδικασίες, υπηρεσίες και προϊόντα (σε ποσοστό 42%), ενώ τρίτη πιο βασική προτεραιότητα είναι η μείωση του κόστους λειτουργίας (40%). Η πολυκαναλική διάθεση των προϊόντων (37%), η εξυπηρέτηση των πελατών (31%), η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών (26%), τα Data Analytics και η αξιοποίηση των δεδομένων (25%) ακολουθούν στις επόμενες θέσεις ως οι πιο βασικές προτεραιότητες για τον κλάδο.

Προβλήματα
Την ίδια στιγμή οι νέες τεχνολογίες φαίνεται ότι προβληματίζουν σοβαρά τα στελέχη του κλάδου, όπως προκύπτει από τις απαντήσεις σε ερώτηση σχετική με το ποια είναι βασικά προβλήματα των αλυσίδων σουπερμάρκετ και λιανεμπορίου. Με ποσοστό 30% τα στελέχη του κλάδου τοποθετούν την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην πέμπτη θέση με τα πιο σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ενώ στην ένατη θέση με ποσοστό 26% βάζουν την εύρεση των κατάλληλων στελεχών.

Αύξηση πωλήσεων
Σε σχέση με τις προσδοκίες για τις πωλήσεις του κλάδου η έρευνα, για πρώτη φορά, καταγράφει τόσο μεγάλο ποσοστό ερωτηθέντων, οι οποίοι εκτιμούν ότι οι πωλήσεις θα κινηθούν αυξητικά σε ποσοστά 68% έναντι 2% για μείωση, η οποία είναι η μεγαλύτερη η οποία έχει καταγραφεί την τελευταία 5ετία. Μεσοσταθμικά τα στελέχη που συμμετείχαν στην έρευνα εκτιμούν ότι θα καταγραφεί αύξηση της τάξης του 1,95% στις πωλήσεις το εξάμηνο Ιανουάριος 2020-Ιούνιος 2020 σε σχέση με το ίδιο εξάμηνο του 2019.

Η θετική τάση που καταγράφηκε στην αποτίμηση της εξέλιξης της οικονομικής κατάστασης της χώρας το 2019 παρουσιάζει βελτίωση σε αυτή τη μέτρηση. Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά η πλειοψηφία σε ποσοστό 74% θεωρεί ότι η οικονομική κατάσταση βελτιώθηκε, το 1% ότι χειροτέρεψε και το 26% ότι έμεινε αμετάβλητη. 

Διαβάστε περισσότερα: https://bit.ly/38Ju8Ik
Πηγή: www.sepe.gr
 

 

Παγωτό: Έσπασε το φράγμα των €260 εκατ. η αξία της αγοράς το 2019

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 12 Φεβρουαρίου 2020
Πρωτιά ανάπτυξης για το χειροποίητο παγωτό 

Πάνω από τα 260 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε η αξία της αγοράς παγωτού και παγωμένων επιδορπίων το 2019, σύμφωνα με στοιχεία της Euromonitor για την Ελλάδα που έχει στη διάθεσή του το FOODReporter.
Όσον αφορά στην ποσοστιαία μεταβολή, η ανάπτυξη είναι σχεδόν στα ίδια επίπεδα με αυτή του 2018, ξεπερνώντας το 3%. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε επίπεδο πενταετίας, με μεγαλύτερους ρυθμούς έτρεξε ο κλάδος το 2017.
 
Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις και η πορεία των πωλήσεων από το 2014 έως πέρσι διαμορφώθηκαν ως εξής:
2014: 237,3 εκατ. ευρώ
2015: 230,5 εκατ. ευρώ (-2,8%)
2016: 236,2 εκατ. ευρώ (+2,4%)
2017: 248,3 εκατ. ευρώ (+5,1%)
2018: 256,6 εκατ. ευρώ (+3,4%)
2019: 264,5 εκατ. ευρώ (+3,1%)
 
Σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση των χαρακτηριστικών του κλάδου παγωτού, αλλά και των παγωμένων επιδορπίων παίζουν, σύμφωνα με τα συμπεράσματα των ερευνητών, οι τάσεις που θέλουν τους καταναλωτές να στρέφονται στα υγιεινά προϊόντα. Το λανσάρισμα παγωτών με στέβια επηρέασε καθοριστικά τις πωλήσεις του τελευταίου τριμήνου, ενώ και οι πωλήσεις προϊόντων με μειωμένη ζάχαρη κινήθηκαν ανοδικά. 
 
Χάνει έδαφος το frozen yogurt - Σε θετική τροχιά το χειροποίητο παγωτό
 
Παρότι συνεχίζει να κινείται ανοδικά, η κατηγορία του παγωμένου γιαουρτιού φέρεται να έχασε έδαφος, εξαιτίας και του λουκέτου σε αριθμό καταστημάτων frozen yogurt. Τη θέση του, μάλιστα, παίρνει η εστίαση των καταναλωτών σε premium παγωτό. Συγκεκριμένα, η κατηγορία που κερδίζει έδαφος στην ελληνική αγορά είναι το χειροποίητο παγωτό – αλυσίδων όπως είναι η Κωνσταντινίδης και η Τερκενλής –, καταγράφοντας μάλιστα τη μεγαλύτερη άνοδο μεταξύ των υπόλοιπων υποκλάδων.
 
Σε ό,τι αφορά τα τυποποιημένα, τα εμπορικά σήματα της Ελαΐς Unilever συνεχίζουν να ηγούνται της κατηγορίας, παρότι έχασαν ποσοστό μεριδίου το 2019. Η τρίτη σε μερίδιο εταιρεία, η Κρι Κρι είναι αυτή που είδε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, μετά από αυτήν της κατηγορίας του χειροποίητου παγωτού.
 
Διαβάστε περισσότερα: FOODReporter Τεύχος 208 
Πηγή: www.boussias.com
 
 

Κοροναϊός: Η σκιά του πάνω στην παγκόσµια οικονοµία

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 06 Φεβρουαρίου 2020

Σοβαρές αναταράξεις στην οικονομία της Κίνας, αλλά και στην παγκόσμια οικονομία, προκαλεί ο κοροναΐός, που έχει εξαπλωθεί σε πολλές χώρες. Καταρχήν, ο κοροναϊός αναμένεται να πλήξει ισχυρά την οικονομία της Κίνας, η οποία αποτελεί κινητήριο παράγοντα της παγκόσμιας ανάπτυξης, αν και οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι είναι πολύ νωρίς να υπολογιστεί ο συνολικός αντίκτυπος.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ

Η Κίνα συνεισφέρει επίσης τώρα περισσότερο στην παγκόσμια οικονομία σε σχέση με πριν από 17 χρόνια, όταν είχε ξεσπάσει η επιδημία του SARS το 2002-03, κάτι που σημαίνει ότι ο όποιος μεγάλος εγχώριος αντίκτυπος από τον ιό θα εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο. Οι περιοχές που βασίζονται στον τουρισμό, ειδικά σε Κινέζους τουρίστες, όπως το Χονγκ Κονγκ, η Ταϊλάνδη, το Βιετνάμ, η Σιγκαπούρη και οι Φιλιππίνες φαίνεται να κινδυνεύουν περισσότερο από τις δευτερογενείς επιπτώσεις του ιού, δήλωσε ο Louis Kuijs, επικεφαλής του τμήματος για την ασιατική οικονομία στην Oxford Economics.

ΧΑΘΗΚΑΝ 180 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ

Οι επιπτώσεις είναι εμφανείς στα χρηματιστήρια. Πάνω από το 97% των μετοχών στον δείκτη STOXX 600 κινούνταν σε αρνητικό έδαφος, με πολλές εξ αυτών να υποχωρούν από υψηλά επίπεδα, με αποτέλεσμα να εξανεμιστούν πολλά δισ. ευρώ κεφαλαιοποίησης από τον ευρωπαϊκό χρηματιστηριακό δείκτη. Τους ισχυρότερους τριγμούς υπέστησαν οι μετοχές των εταιρειών ειδών πολυτελείας, αεροπορικών εταιριών και ξενοδοχειακών ομίλων, που έχουν μεγάλη ζήτηση από τους Κινέζους καταναλωτές. Οι βασικοί παίκτες στα είδη πολυτελείας στην Ευρώπη έχουν χάσει αρκετά δισ. δολάρια κεφαλαιοποίησης από τότε που ξέσπασε η επιδημία.

ΠΙΕΣΗ ΣΕ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Όπως είναι φυσικό, όσο αυξάνονται οι περιορισμοί στις μετακινήσεις, τόσο πιέζονται μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, όπως οι • Air France •Lufthansa •British Airways. Ακόμη, πίεση δέχονται οι ξενοδοχειακοί όμιλοι Accor και IHG. Άλλωστε, εκατομμύρια άνθρωποι, που κανονικά ταξιδεύουν αυτή την περίοδο, ακύρωσαν τα σχέδιά τους, με την κυβέρνηση να δίνει εντολή να αποζημιωθούν πλήρως όσοι είχαν εκδώσει αεροπορικά εισιτήρια και εισιτήρια τρένου.

ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ

"Η οικονομία ανέκαμψε γρήγορα, αφού εξασθένισε ο SARS", ανέφερε ο αναλυτής Larry Hu της Macquarie Capital, σε έκθεση προς τους πελάτες της εταιρίας. Οι μετακινήσεις, τα εστιατόρια και οι λιανικές πωλήσεις επλήγησαν, αλλά ο Hu υποστήριξε ότι συνολικά ο SARS ήταν "απλά μια παρεμβολή που δεν άλλαξε τη γενικότερη τάση". Αυτή τη φορά, όμως, αναλυτές λένε ότι η αυξημένη --συγκριτικά με τις αρχές του 2000-- εξάρτηση της Κίνας από την κατανάλωση, ως κινητήριου παράγοντα για τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, μπορεί να υπονομεύσει την ανάπτυξη. "Στην Κίνα το 2019, η κατανάλωση συνεισέφερε περίπου 3,5 ποσοστιαίες μονάδες στον συνολικό ρυθμό αύξησης του πραγματικού ΑΕΠ του 6,1%. Ένας πρόχειρος υπολογισμός υποδηλώνει ότι, εάν οι δαπάνες για τέτοιες υπηρεσίες μειωθεί κατά 10%, η συνολική αύξηση του ΑΕΠ θα μειωθεί κατά περίπου 1,2 μονάδες", ανέφεραν αναλυτές από την S&P Global Ratings σε έκθεση.

ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ

Στην Κίνα η κατάσταση είναι σοβαρή, καθώς η συνηθισμένη κίνηση της κινεζικής πρωτοχρονιάς και οι δαπάνες σε ταξίδια και διασκέδαση, ήδη πλήττεται.

Διαβάστε περισσότερα: BNB DAILY Τεύχος 440 
Πηγή: www.bnbdaily.gr

 

Αυτές είναι οι τάσεις στην παγκόσμια αγορά ευέλικτης εργασίας

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 04 Φεβρουαρίου 2020
Μια παγκόσμια έρευνα έδωσε ενδιαφέροντα αποτελέσματα

Κανόνας έχει γίνει για πολλούς εργοδότες και εργαζόμενους, η ευέλικτη εργασία. Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα που διεξήγαγε η IWG,
οι μισοί από όσους ρωτήθηκαν εργάζονται εκτός του κύριου χώρου εργασίας τους τουλάχιστον τις μισές μέρες της εβδομάδας.
 
Σύμφωνα με την Κατερίνα Μάνου, γενική διευθύντρια για την Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία και Αντιπρόεδρο Πωλήσεων για την Μέση Ανατολή και ΝΑ Ευρώπη της Regus: «Καθώς η Ελλάδα προσβλέπει σε μια νέα δεκαετία ανάπτυξης και προόδου, η ευέλικτη εργασία σύντομα θα αποδειχθεί ανεκτίμητη. Θα παρέχει στις νέες επιχειρήσεις την ευκαιρία να αυξήσουν με ευκολία την αποδοτικότητά τους και να προσελκύσουν κορυφαίους επαγγελματίες στην ομάδα τους. Στην πραγματικότητα, η έρευνα της IWG αποδεικνύει ότι πάνω από το 1/3 των επιχειρήσεων επιθυμούν να επεκταθούν σε διεθνές επίπεδο, ενώ το 55% των επιχειρήσεων που πήραν μέρος στην έρευνα είπαν ότι προσπαθούν να γίνουν πιο ευέλικτοι. Δεδομένων των αποτελεσμάτων, το 2020 μοιάζει μια πολλά υποσχόμενη χρονιά για τον τομέα των ευέλικτων χώρων εργασίας».
 
Οι κορυφαίες τάσεις που προβλέπει η Regus για την επόμενη χρονιά:
 
1. Αύξηση του αριθμού των εργαζομένων που δουλεύουν από απόσταση. Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα, 62% των επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο ακολουθούν πολιτικές ευέλικτων χώρων εργασίας. Οι χώροι αυτοί δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να λειτουργήσουν οπουδήποτε, χωρίς να χρειάζονται να προβούν σε έξοδα εγκατάστασης ή να επενδύσουν κεφάλαια, ενώ ενισχύουν το τοπικό επιχειρηματικό οικοσύστημα.
 
2. Όλο και περισσότεροι millennials μπαίνουν στον στίβο εργασίας και επιθυμούν να έχουν μια καλύτερη ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Οι ευέλικτοι χώροι εργασίας μπορούν να αποτελέσουν βιώσιμες εναλλακτικές για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν σε ελεύθερους επαγγελματίες και millennials.
 
3. Στροφή στην παραγωγικότητα μέσω της αυξημένης χρήσης τεχνολογίας: οι περισσότεροι εργαζόμενοι εξ αποστάσεως χρησιμοποιούν διαδικτυακά εργαλεία που τους βοηθούν να εργάζονται πιο αποτελεσματικά. Σύμφωνα με την έρευνα της Regus, η πρόσβαση σε υπολογιστές εξ αποστάσεων και ο ηλεκτρονικός διαμοιρασμός εγγράφων γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς. Οι χώροι ευέλικτης εργασίας είναι ιδανικοί καθώς προσφέρουν πλήρως εξυπηρετούμενα γραφεία με σύνδεση διαδικτύου υψηλών ταχυτήτων, που ικανοποιούν τις ψηφιακές ανάγκες των πελατών τους.
 
4. Καλύτερα σχεδιασμένοι χώροι ευέλικτης εργασίας: οι εργοδότες σε διάφορα σημεία του κόσμου πειραματίζονται με ανοιχτούς και συνεργατικούς χώρους για να βελτιώσουν την ευημερία και υγεία των εργαζομένων τους. Τα εργασιακά περιβάλλοντα σχεδιάζονται έτσι ώστε να δημιουργήσουν φωτεινότερους και πιο λειτουργικούς χώρους, που περιλαμβάνουν χώρους αναψυχής. Οι εταιρείες δίνουν περισσότερη σημασία στο design των γραφείων προκειμένου οι υπάλληλοι να είναι ενθουσιώδεις, αφοσιωμένοι και χαρούμενοι.
 
5. Εξέλιξη της εμπορικής ιδιοκτησίας: o τομέας της εμπορικής ιδιοκτησίας αλλάζει καθώς υπάρχει ένα σημαντικό ποσοστό εργαζομένων που δουλεύουν εξ αποστάσεων και καθιστούν τα παραδοσιακά γραφεία απαρχαιωμένα και αναποτελεσματικά. Πλέον είναι διαθέσιμες περισσότερες ευέλικτες επιλογές: από συνεργατικούς χώρους μέχρι προσωρινά γραφεία και συνδρομές για business lounge που απευθύνονται στους εργαζόμενους.
 
Διαβάστε περσισσότερα: https://bit.ly/2RV3O7L
Πηγή: https://www.ethnos.gr
 
 
 

Επιχειρηματική αποστολή στη Σερβία (4-6 Μαρτίου 2020)

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 29 Ιανουαρίου 2020

 

Επιχειρηματική Αποστολή στο Βελιγράδι της Σερβίας το διάστημα 4 - 6 Μαρτίου 2020 διοργανώνουν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), ο ΣΕΒΕ - Σύνδεσμος Εξαγωγέων και ο Οργανισμός Enterprise Greece με την υποστήριξη του ΣΕΒ, ΠΣΕ και ΣΕΚ.

Οι κλάδοι οι οποίοι θα εκπροσωπηθούν είναι κυρίως: τρόφιμα,  κατασκευές - δομικά υλικά,  καινοτομία & τομέας πληροφορικής (ICT), εφοδιαστική αλυσίδα και  φαρμακευτικά  προϊόντα - καλλυντικά, ενώ  θα πραγματοποιηθεί και Eπιχειρηματικό Forum, στις 5 Μαρτίου 2020, όπου θα διεξαχθούν οι  διμερείς συναντήσεις (Β2Β) ανάμεσα σε ελληνικές και σέρβικες επιχειρήσεις.
 
Εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής έως την Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020.
 
Αναλυτικές πληροφορίες εδώ.

 

EBEA e-Newsletter Τεύχος 1720
Πηγή: https://www.acci.gr
 

 

Harvard Business Review: Πώς οι λιανέμποροι προσαρμόζονται στα νέα τεχνολογικά δεδομένα

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 23 Ιανουαρίου 2020

Αποκρυπτογραφώντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών

Η μεταστροφή όλο και περισσότερων καταναλωτών προς τις διαδικτυακές αγορές πιέζει αφόρητα τα παραδοσιακά καταστήματα και τα εμπορικά κέντρα, που με τη σειρά τους ωθούνται να μετασχηματίσουν την εμπειρία των πελατών τους.

Αυτό επισημαίνει σε μελέτη του για το μέλλον του λιανεμπορίου το Harvard Business Review, υπογραμμίζοντας πως οι καταστηματάρχες κατανοούν πλέον πως για να επιβιώσουν πρέπει να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και στα διαδικτυακά.

«Ο κόσμος επιλέγει το Διαδίκτυο για την άνεση, την ταχύτητα και την τιμή. Θέλουν η εμπειρία τους στα καταστήματα να είναι ευχάριστη και διασκεδαστική», αναφέρει ο CIO ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους λιανικής του κόσμου.

Μεταξύ πραγματικού και ψηφιακού κόσμου

Οι συντάκτες της έρευνας παρατηρούν πως, αν και το μέλλον του λιανεμπορίου είναι αβέβαιο, ένα πράγμα είναι σίγουρο: οι τεχνολογίες που επιτρέπουν στους καταναλωτές να μετακινούνται εύκολα μεταξύ του πραγματικού και του εικονικού κόσμου θα αποτελέσουν κλειδί. Σημειώνουν επίσης ότι ήδη κάποιες αλυσίδες λιανικής χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες που τις βοηθούν να μειώσουν το κόστος και να διαχειριστούν καλύτερα τα αποθέματά τους.

«Οι λιανέμποροι προσπαθούν να κατανοήσουν τι αρέσει στους καταναλωτές»

O Ari Lightman, διευθυντής digital media και marketing του Carnegie Mellon University, σχολιάζει ότι οι λιανέμποροι προσπαθούν «να κατανοήσουν τι αρέσει στους καταναλωτές να κάνουν όταν έρχονται στο κατάστημα». Όπως τονίζει, «οι λιανέμποροι θέλουν να μάθουν ποιος είσαι, τι κάνεις εκεί, τι σου αρέσει και τι δε σου αρέσει», καθώς αυτό τους επιτρέπει να προσφέρουν μία πιο προσαρμοσμένη στον κάθε καταναλωτή εμπειρία.

 

FOODReporter Τεύχος 199
Πηγή: www.boussias.com
 

 

Τι ζητούν τα Super Market από τους προμηθευτές τους

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 16 Ιανουαρίου 2020

Τα δυνατά - επώνυμα προϊόντα και οι προωθητικές ενέργειες αναδεικνύονται ως τα σημαντικότερα θέματα των αλυσίδων Super Market στη συνεργασία με τους προμηθευτές, με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας Exceed’s Mirror Super Market, που ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο του 2019.

ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ & ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Γιάννης Λαβδιώτης, Γενικός Διευθυντής της Exceed Consulting, η οποία διεξήγαγε την έρευνα, σχολιάζοντας τα αποτελέσματά της, αναφέρει μεταξύ άλλων ότι τα δυνατά - επώνυμα προϊόντα είναι ένα θέμα που "σκοράρει υψηλότερα ακόμη και από την κερδοφορία και την εμπορική πολιτική".

ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ

Οι αλυσίδες των Super Market ενδιαφέρονται πάρα πολύ για συνεργασίες με εταιρείες, οι οποίες θα σχεδιάζουν από κοινού προωθητικές ενέργειες, οι οποίες

• δεν θα βασίζονται καθαρά και μόνο στις μεγάλες μειώσεις της τιμής (μεγάλες προσφορές ή δωρεάν προϊόν)

• θα διαφοροποιούν την αλυσίδα

• θα ενισχύουν την πιστότητα των πελατών της σε αυτή (Store Loyalty), δημιουργώντας παράλληλα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Γι'αυτό το τρίτο σημαντικότερο θέμα των αλυσίδων Super Market, όσον αφορά στις συνεργασίες τους με τις εταιρίες-προμηθευτές, είναι οι προωθητικές ενέργειες.

ΥΨΗΛΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΚΕ

Δύο ακόμη θέματα, τα οποία συγκέντρωσαν υψηλότερες βαθμολογίες, είναι οι Ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τις αλυσίδες και η υποστήριξη των προμηθευτών τους στην προσπάθειά τους να αναπτύξουν, παράλληλα με το φυσικό εμπόριο

• το ηλεκτρονικό εμπόριο

• τις on-line αγορές

ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Στην έρευνα Exceed’s Mirror αξιολογούνται, από τις μεγαλύτερες αλυσίδες Super Market της χώρας, οι σημαντικότερες Εταιρείες – Προμηθευτές στην ελληνική αγορά, σε θέματα όπως:

• Υπηρεσίες του Τμήματος Πωλήσεων των Προμηθευτών

• Κερδοφορία & Παραγωγικότητα

• Σημαντικότητα και δύναμη των προϊόντων των Προμηθευτών

• Σύγχρονα Συστήματα In-Store Marketing

• Αποτελεσματικότητα των συστημάτων τροφοδοσίας

• Logistics κλπ.

ΠΟΙΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

Η έρευνα γίνεται μέσω προσωπικών συνεντεύξεων και με τη συμμετοχή άνω των 100 στελεχών των μεγαλύτερων αλυσίδων Super Market της χώρας. Συγκεκριμένα, συμμετέχουν

• Γενικοί Διευθυντές

• Εμπορικοί Διευθυντές

• Διευθυντές Αγορών

• Αγοραστές

• Διευθυντές Οικονομικών Υπηρεσιών

• Logistics & IT Managers

• Στελέχη “1ης γραμμής” των αλυσίδων που έρχονται σε επαφή με τους προμηθευτές

 
FnB Daily, Τεύχος 917
Πηγή: www.fnbdaily.com
 
  

Σελίδα 28 από 62

  • Έναρξη
  • Προηγούμενο
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Επόμενο
  • Τέλος

Με την υποστήριξη της Regate Α.Ε.
www.regate-salesforce.gr  |   www.field-service.gr  |   www.regate-effective.com