Τα νέα trends στη συσκευασία και οι κινήσεις των εταιρειών
- Λεπτομέρειες
Σημαντικές αλλαγές καταγράφει η μελέτη της Tetra Pak στη συμπεριφορά των καταναλωτών, καθώς είναι ξεκάθαρο ότι σήμερα δίνουν μεγάλη σημασία στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των προϊόντων, πολύ περισσότερο από τις γενιές που προηγήθηκαν.
Η έρευνα καταγράφει ότι οι καταναλωτές συνειδητοποιούν ότι είναι άμεσα υπεύθυνοι για τον κόσμο γύρω τους και για την υγεία τους. Σχεδόν το 60% των καταναλωτών πιστεύει ότι η υγεία και η ευημερία τους επηρεάζονται έντονα από περιβαλλοντικά προβλήματα. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η έρευνα της Tetra Pak για το 2019 αποκαλύπτει ότι το επίπεδο ωριμότητας ποικίλλει μεταξύ των χωρών.
Στη Βραζιλία, οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για τα οικολογικά και φυσικά προϊόντα, για υγεία, ομορφιά και βιώσιμα οφέλη. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι νεότεροι καταναλωτές είναι, κυρίως, αυτοί οι οποίοι συνδέουν τα τρόφιμα με την υγεία και το περιβάλλον, ενώ πολλοί επιδιώκουν να διερευνήσουν διαφορετικές δίαιτες.
ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Σύμφωνα με τη σχετική έρευνα, οι καταναλωτές είναι ενημερωμένοι και επιλέγουν προσεκτικά τη συσκευασία, ενώ αναζητούν περιβαλλοντικές πληροφορίες και αγοράζουν προϊόντα που δεν βλάπτουν το περιβάλλον, ακόμη και αν κοστίζουν περισσότερο. Τα τρόφιμα και τα ποτά αποτελούν βασικό καταλύτη εδώ και αναλύονται στο FnB Daily. Οι καταναλωτές θεωρούν πλέον ότι είναι οι πλέον υπεύθυνοι για το περιβάλλον:
71% υιοθετούν δέσμευση για περιβαλλοντική βιωσιμότητα, μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς, τουλάχιστον για το 45% των καταναλωτών.
#1 CASE STUDY: WOODLANDS DAIRY
Αυτό που σημειώνει η μελέτη είναι πως, είναι αναμφισβήτητα προς το συμφέρον των εταιρειών να παράγουν τα προϊόντα τους με βιώσιμο τρόπο, καθώς περισσότεροι καταναλωτές εκτιμούν το χαρακτηριστικό αυτό, όταν αποφασίζουν ποια προϊόντα θα αγοράσουν. Το παράδειγμα της Woodlands, στη Νότια Αφρική, είναι χαρακτηριστικό. Η εταιρεία ξεκίνησε καταρχήν μια εκστρατεία με τίτλο "It’s All Good", δίνοντας έμφαση σε τρεις πυλώνες:
• Ποιότητα και επιχειρηματική ακεραιότητα
• Πλανήτης
• Άνθρωποι (όλοι οι άνθρωποι είναι σημαντικοί)
Τον Ιούνιο του 2019, λάνσαρε το γάλα σε συσκευασία που περιέχει περισσότερο από 80% ανακυκλώσιμα υλικά και έδωσε μεγάλη έμφαση στο marketing μέσα στα καταστήματα και σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα με το #GoodStartsSmall.
#2 CASE STUDY: WALDORF ASTORIA
Το ξενοδοχείο άνοιξε το 2018 στη Μπανγκόκ και καταλαμβάνει τους 3 τελευταίους ορόφους σε ένα εμπορικό κέντρο 60 ορόφων. Δίνει έμφαση στο περιβάλλον και παρέχει επισκέπτες στα δωμάτιά τους νερό σε χάρτινες συσκευασίες των 500ml, και όχι στο συνηθισμένο πλαστικό μπουκάλι, μαζί με καλαμάκια φτιαγμένα από φλοιό καλαμποκιού.
#3 CASE STUDY: JUST WATER
Η JUST Water, είναι μια καινοτόμος εταιρεία παραγωγής νερού στις Ηνωμένες Πολιτείες και χρησιμοποιεί τη χάρτινη συσκευασία σε σχήμα μπουκαλιού Tetra Top®. Το 82% της συσκευασίας Tetra Top αποτελείται από υλικά που προέρχονται από ανανεώσιμες πηγές, κυρίως από χαρτί με πιστοποίηση FSC™ και βιολογικό πλαστικό από ζαχαροκάλαμο.
#4 CASE STUDY: VALIO
Η Valio είναι η μεγαλύτερη γαλακτοκομική επιχείρηση στη Φινλανδία και διαθέτει περισσότερα από 300 διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε 50 χώρες. Πλέον επικεντρώνεται σε μια νέα σειρά με φυτικά γαλακτοκομικά προϊόντα με βρώμη και σε πρωτεΐνη, εναλλακτική σε σχέση με το κρέας. Ταυτόχρονα, έχει μια έξυπνη προσέγγιση της συσκευασίας και προτιμά τα ανακυκλώσιμα υλικά και τη χρήση ανακυκλωμένων πρώτων υλών.
FnB Daily Τεύχος 881
Πηγή: www.fnbdaily.com
Η Regate χορηγός στο First Dairy Conference 2019
- Λεπτομέρειες
• Τις ευκαιρίες και τις προοπτικές που ανοίγονται στις διεθνείς αγορές για τα ελληνικά γαλακτοκομικά προϊόντα
• Το θεσμικό πλαίσιο για τους παραγωγούς
• Την ιχνηλασιμότητα και τη διασφάλιση ποιότητας και ασφάλειας στην εφοδιαστική αλυσίδα
• Τις καινοτομίες και τις νέες κατηγορίες προϊόντων
Υψηλή τεχνολογία και εξειδικευμένες mobile εφαρμογές στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων
- Λεπτομέρειες
Σε μικρό χρονικό διάστημα, στελέχη της εταιρείας μας βρέθηκαν σε νέες συναντήσεις με επιχειρήσεις του γαλακτοκομικού κλάδου, στις οποίες δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στις απαιτητικές λειτουργίες τους και στις αυξημένες ανάγκες τους να ενσωματώσουν ένα πλήρες πακέτο mobile εφαρμογής.
Σκοπός τους είναι να μπορούν πλέον να προσαρμόζονται εύκολα και γρήγορα σε καινούριες διαδικασίες και στρατηγικές πωλήσεων, να έχουν εξασφαλίσει την αδιάλειπτη λειτουργία τους, λόγω της ευαισθησίας των προϊόντων τους και να κρατήσουν χαμηλό το κόστος υποστήριξης και χρήσης των συστημάτων τους.
Απώτερος στόχος του κλάδου είναι ασφαλώς η καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους, η αύξηση των πωλήσεων, η ακρίβεια στη διαχείριση της αποθήκης των φορτηγών και η αυτοματοποίηση στη διασύνδεση των φορητών συσκευών με το κεντρικό εμπορολογιστικό πρόγραμμα της εταιρείας.
Εδώ έρχεται να δείξει το Regate Effective την αποτελεσματικότητά του.
Ο συνδυασμός των λύσεων που προσφέρει η Regate στην αυτοματοποίηση των πωλήσεων (SFA) και στην φορητή τιμολόγηση (Ex-van) δίνει την απάντηση και την βεβαιότητα στους πελάτες σας, ότι θα καλύψουν ικανοποιητικά τις ανάγκες τους και θα βρουν στην εφαρμογή Regate Effective ένα εύχρηστο εργαλείο εκτέλεσης των λειτουργιών τους.
Με την ολοκληρωμένη λύση αυτοματοποίησης πωλήσεων Regate Effective στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων, ο κάθε χρήστης ενημερώνεται για εμπορικές πολιτικές ανά πελάτη, διαχειρίζεται το πελατολόγιό του, το πρόγραμμα και τα δρομολόγιά του, γνωρίζει προσφορές, κάνει εισπράξεις, παρακολουθεί τους στόχους του.
Επιπρόσθετα, χειρίζεται με ευελιξία πληροφορίες που αφορούν σε ενέργειες merchandising, καταγράφοντας προϊόντα, προωθητικές ενέργειες και έχοντας την δυνατότητα να επεξεργαστεί πληροφορίες για τον ανταγωνισμό.
Με το Regate Effective EX-VAN και με χρήση Android smartphones/tablets και φορητών εκτυπωτών (thermal ή dot matrix), ο χρήστης έχει διαθέσιμη μία πληθώρα λειτουργιών, προκειμένου να εξυπηρετήσει τον τελικό αποδέκτη εκδίδοντας παραστατικά, ελέγχοντας την διαθεσιμότητα προϊόντων στο φορτηγό του, καταγράφοντας κατάσταση παγίων (π.χ. ψυγεία), κάνοντας εισπράξεις και οργανώνοντας τις πωλήσεις του.
Επιπλέον, οι επιθεωρητές πωλήσεων θα σας ζητήσουν να μπορούν να ελέγχουν τις πωλήσεις και να έχουν ανά πάσα στιγμή στοιχεία-στατιστικά για τους πελάτες τους, τους πωλητές τους, τους οδηγούς τους.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το Regate Effective μπορεί να συγκεντρώσει πληροφορίες για τα ημερήσια δρομολόγια, να συντηρεί προσφορές, στοχοθεσίες, τιμοληψίες και προωθητικές ενέργειες για κάθε χρήστη, καθώς και να δίνει την δυνατότητα στο ανώτερο στέλεχος να επεξεργάζεται στοιχεία παγίων, παράπονα και αιτήματα πελατών με ευκολία και αμεσότητα.
Το Regate Effective είναι σχεδιασμένο για να υποστηρίζει όλον τον κύκλο «αυτοματοποίηση παραγγελιοληψίας και ex-van πώλησης» και με την ενιαία προσέγγισή του μπορεί να καλύψει κάθε ιδιαιτερότητα του κλάδου των γαλακτοκομικών προϊόντων, εξυπηρετώντας στον καλύτερο έλεγχο του εξοπλισμού, της αποτελεσματικής διαχείρισης των πωλήσεων και της έξυπνης χρήσης των πληροφοριών που καταγράφονται σε όλες τις φάσεις του κύκλου εργασιών και λειτουργιών της επιχείρησης.
HSBC Navigator: 9 στις 10 επιχειρήσεις στην Ελλάδα αναμένουν ανάπτυξη την επόμενη πενταετία
- Λεπτομέρειες
Μετά από δέκα χρόνια δυσχερών οικονομικών συνθηκών, οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα αισθάνονται αισιόδοξες για τις μελλοντικές δυνατότητες ανάπτυξης και τις προοπτικές τους για το διεθνές εμπόριο, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της HSBC με τίτλο "Navigator: Now, next and how”. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότερες από 9.100 εταιρείες σε 35 χώρες και γεωγραφικές περιφέρειες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Η έρευνα αποκαλύπτει, επίσης, ότι οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα φαίνεται να υιοθετούν μια "αργή και σταθερή" στρατηγική προκειμένου να σταθεροποιήσουν την πορεία τους μετά από μια ταραχώδη δεκαετία.
Ισχυρές προσδοκίες ανάπτυξης
Σύμφωνα με την έρευνα, το 85% των ελληνικών επιχειρήσεων αναμένουν ότι θα αναπτυχθούν κατά το επόμενο έτος, ποσοστό μεγαλύτερο τόσο από τον παγκόσμιο όσο και από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (79%). Μάλιστα, σήμερα το 65% των εταιρειών στην Ελλάδα δηλώνουν πιο αισιόδοξες σε σχέση με πέρυσι και αυτό είναι το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη. Ωστόσο, μόνο το 19% των εταιρειών στην Ελλάδα ανήκουν στην κατηγορία "επιχειρήσεων υψηλής ανάπτυξης", δηλαδή αναμένουν ανάπτυξη που υπερβαίνει το 15%. Το αντίστοιχο ποσοστό σε παγκόσμιο επίπεδο είναι υψηλότερο και αγγίζει το 21%.
Όσον αφορά στην επόμενη πενταετία, το 90% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα αναμένουν ανάπτυξη, ποσοστό μεγαλύτερο από τον παγκόσμιο και τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο (82% και 80% αντίστοιχα). Μόνο, όμως, το 35% των συμμετεχόντων στην έρευνα από την Ελλάδα αναμένουν ότι η επιχείρησή τους θα αλλάξει ριζικά ή σημαντικά τα επόμενα πέντε χρόνια, ενώ ο αντίστοιχος μέσος όρος παγκοσμίως φτάνει στο 50% και στην Ευρώπη το 41%.
Οι ελληνικές επιχειρήσεις αναμένουν διεθνή ανάπτυξη
Το 81% των συμμετεχόντων στην έρευνα από την Ελλάδα είναι θετικοί για τις προοπτικές της επιχείρησής τους ως προς το διεθνές εμπόριο τα επόμενα δύο χρόνια, ποσοστό ελαφρώς υψηλότερο από το αντίστοιχο της υπόλοιπης Ευρώπης (79%). Μάλιστα οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται διεθνώς είναι ακόμα πιο αισιόδοξες για το μέλλον τους– 98% αυτών των εταιρειών είναι θετικές σε σχέση με την ανάπτυξή τους το επόμενο έτος έναντι 85% του μέσου όρου των επιχειρήσεων στην Ελλάδα.
Όπως συμβαίνει και στον υπόλοιπο κόσμο, οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι θετικές για το διεθνές εμπόριο, το οποίο βλέπουν ως μοχλό ανάπτυξης για τα επόμενα πέντε χρόνια. Υποστηρίζουν ότι θα φέρει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες (86%), θα προωθήσει την καινοτομία (76%) και θα βελτιώσει την αποδοτικότητά τους (69%).
Διαβάστε περισσότερα: https://bit.ly/335sKvN
Πηγή: www.capital.gr
ManpowerGroup: Μετατροπή των C-Suite Στελεχών σε D-Suite
- Λεπτομέρειες
Οι εταιρείες υψηλών επιδόσεων αναβαθμίζουν τις δεξιότητες των ομάδων τους προκειμένου να είναι σε θέση να διαχειριστούν με επιτυχία τις Νέες Τεχνολογίες και να εκτελούν εργασίες τις οποίες δεν μπορούν να ολοκληρώσουν από μόνες τους οι μηχανές. Η συμφιλίωση με την Επανάσταση δεξιοτήτων απαιτεί ηγετικά στελέχη που μπορούν να ενθαρρύνουν μια κουλτούρα εκμάθησης και προσαρμοστικότητας. Η αλλαγή είναι μια φυσιολογική διαδικασία, που ξεκινά από τα ανώτερα ιεραρχικά στελέχη του οργανισμού που δείχνουν ότι μπορούν να προσαρμοστούν γρήγορα.
Η ManpowerGroup μέσα από πρόσφατη έρευνα που δημοσίευσε για το μέλλον του ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα της Παραγωγής, ανέλυσε τις νέες δεξιότητες που απαιτούνται για να αναπτυχθεί κάθε οργανισμός του κλάδου. Παρόλο που η έρευνα εστίασε στον κλάδο της Παραγωγής, συγκεντρώσαμε στοιχεία και για άλλους κλάδους.
Αυτή είναι η γραμμή εκκίνησης.
Οι Digital-suite ηγέτες έχουν αναλυτική σκέψη και είναι «συνδεδεμένοι» και εξοικειωμένοι με την ψηφιακή τεχνολογία. Όπως όλοι οι πραγματικοί ηγέτες, θα πρέπει να είναι αισιόδοξοι, εύκολα προσαρμόσιμοι, να διαθέτουν αντοχή και να είναι καθοδηγητικοί. Επίσης, οι Digital-suite ηγέτες πρέπει να δώσουν έμφαση στις ακόλουθες ικανότητες:
• Επιτάχυνση της απόδοσης με την ενθάρρυνση της συνεργασίας και του ομαδικού πνεύματος
• Απελευθέρωση των ταλέντων, μέσω της οικοδόμησης μιας κουλτούρας ευμάθειας και εξέλιξης της επαγγελματικής σταδιοδρομίας
• Δέσμευση για ηγεσία που προωθεί την καινοτομία και τη λήψη δύσκολων αλλά ορθά υπολογισμένων αποφάσεων
Αυτές οι δεξιότητες μπορούν εύκολα να μεταδοθούν. Οι ηγέτες που προάγουν την ευμάθεια αποτελούν παράδειγμα για τους εργαζόμενους που θα πρέπει να αποκτήσουν νέες δεξιότητες.
5 Καταναλωτικές τάσεις των Generation Z
- Λεπτομέρειες
Οι έμποροι λιανικής προσπαθούν με κάθε τρόπο να κερδίσουν τις προτιμήσεις των νεότερων καταναλωτών. Οι πελάτες, που ανήκουν στους Generation Z και προτιμούν της αλυσίδες της μικρής λιανικής (convenience stores), παρουσιάζουν πέντε τάσεις στην καταναλωτική τους συμπεριφορά.
1. HAVING IT ALL
Οι Gen Z και οι νεότεροι Millennials διαθέτουν τη γνώση και είναι πρόθυμοι να ψάξουν αρκετά για επιλογές σε menu, που εκπληρούν τις απαιτήσεις τους και συνεπώς είναι πρόθυμοι να πληρώσουν και περισσότερα.
→ 76% συμφωνούν ότι θα πρέπει να μπορούν να βρίσκουν υγιεινά τρόφιμα εύκολα
→ 86% περιμένουν τα υγιεινά τρόφιμα να έχουν πολύ καλή γεύση
→ 66% δεν έχουν πρόβλημα να πληρώσουν παραπάνω για ένα snack εφόσον είναι υγιεινό
2. EVERYDAY LUNCH ELEVATED
Οι νεότεροι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για τις πρωτότυπες προτάσεις των menu, που προσέφεραν μια συναρπαστική, αναβαθμισμένη εκδοχή στο μεσημεριανό τους γεύμα, όπως η πίτσα και το τυρί στη σχάρα.
→ 74% ηλικίας 15-18 αναφέρουν πως είτε τους αρέσει, είτε αγαπούν τα Honey Sriracha Chicken Flatbread, τα οποία είναι flatbread με επικάλυψη μοτσαρέλλα και κομματάκια κοτόπουλου, τοματίνια, φρέσκο κόλλιανδρο, πασπαλισμένα με σως μελιού, Sriracha
→ 68% ανέφεραν επίσης πως θα τους άρεσε το sandwich με ψημένο τυρί και Vegetable, το όποιο θα είναι φτιαγμένο με ψωμί ολικής άλεσης, βαλσάμικο και λιωμένο τυρί cheddar.
3. CUSTOMIZABLE MADE FOR ME
Οι νεότεροι καταναλωτές απολαμβάνουν χώρους εστίασης, που τους επιτρέπουν να εξατομικεύουν το γεύμα τους.
→ 86% θα επέλεγαν να παραγγείλουν από menu, που μπορούν να εξατομικεύσουν τις επιλογές τους
→ 83% αναφέρουν ότι δεν έχουν πρόβλημα να περιμένουν μέχρι να ετοιμαστεί το εξατομικευμένο sandwich τους, αντί να αγοράσουν ένα συσκευασμένο/έτοιμο
4. PROTEIN POWER
Η προσθήκη επιπλέον πρωτεϊνης στη δίαιτά τους αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για πολλούς νέους καταναλωτές. Οι ίδιοι καταναλωτές εκτιμούν επίσης τις προσφορές, που τους δίνουν τη δυνατότητα να καταναλώσουν snack πρωτεΐνης, ενώ είναι στο δρόμο.
→ 66% ανέφεραν πως η high-protein διατροφή είναι εξαιρετικά σημαντική
→ 82% δηλώνουν πως αγαπούν το κρέας. Όταν τους παρουσιάστηκαν μενού προς αξιολόγηση, 66% αυτών ανέφεραν πως θα δοκίμαζαν ένα high-protein snack box, το όποιο θα περιείχε μερίδες από τυρί cottage, φέτες καπνιστού jerky γαλοπούλας και ανάλατα ψημένα αμύγδαλα.
5. PERSONALLY CONNECTED
Παρόλο, που αγαπούν την τεχνολογία, οι νέοι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη που προσθέτει το ανθρώπινο στοιχείο στη γευστική τους εμπειρία.
→ 87% δήλωσαν πως είναι σημαντικό οι εργαζόμενοι να γνωρίζουν λεπτομέρειες για τα τρόφιμα ή τις γευστικές επιλογές, που προσφέρουν/πουλάνε, ενώ οι μισοί από το ίδιο group ανέφεραν ότι δεν θα προχωρούσαν σε οποιαδήποτε αγορά, εάν οι εργαζόμενοι ήταν άκεφοι ή αδιάφοροι για τα προϊόντα, που προωθούν.
FnB Daily Τεύχος 870
Πηγή: www.fnbdaily.com
ΙΣΝ: Δημιουργεί Κέντρο Καινοτομίας του Τροφίμου
- Λεπτομέρειες
Συνολική δωρεά 27,4 εκατ. δολ. - Τι λέει στη «N» η Έφη Λαζαρίδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος του προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά»
«Φως στο τούνελ» βλέπουν οι CEO των ελληνικών επιχειρήσεων
- Λεπτομέρειες
Στις 186 μονάδες διαμορφώθηκε ο γενικός δείκτης οικονομικού κλίματος (ΕΑΣΕ/ICAP-CEO General Index) το 3ο τρίμηνο του 2019, όπως καταγράφηκε από την 3μηνιαία έρευνα που διεξάγεται σε δείγμα 3.020 διευθυνόντων συμβούλων/γενικών διευθυντών των μεγαλύτερων ελληνικών επιχειρήσεων από την Εταιρεία Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ) σε συνεργασία με την ICAP. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο 16/09/2019 μέχρι 30/09/2019.
Η άνοδος του δείκτη από 171 το προηγούμενο τρίμηνο οφείλεται στην συνέχιση και ενίσχυση του θετικού κλίματος που διαμορφώθηκε μετά τις Εθνικές εκλογές και τις προσδοκίες για σημαντική βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Οι CEOs αξιολογούν θετικά τις προθέσεις της νέας κυβέρνησης, θεωρώντας ότι θα οδηγήσουν την οικονομία σε σταθερή αναπτυξιακή τροχιά. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων ανά κατηγορία μεγέθους δείχνει βελτίωση του δείκτη σε όλα τα μεγέθη επιχειρήσεων. Ο δείκτης τρέχουσας οικονομικής κατάστασης(ΕΑΣΕ-CEO Current status Index) σημείωσε άνοδο στις 173 μονάδες έναντι 151 το προηγούμενο τρίμηνο. Ο δείκτης προσδοκιών (ΕΑΣΕ-CEO Expectation Index) βελτιώθηκε στις 198 μονάδες έναντι 190 του προηγούμενου τριμήνου.
Εκτός των βασικών ερωτήσεων που υποβάλλονται κάθε τρίμηνο στους CEOs, ζητήθηκε επιπλέον η γνώμη τους για τις δυνατότητες που έχει η Ελλάδα στις διαπραγματεύσεις για την μείωση των πρωτογενών πλεονασμάτων.
Το 56% των CEOs θεωρεί ότι οι διαπραγματευτικές δυνατότητες της Ελλάδος είναι μεγάλες, ποσοστό που αυξάνεται σε 64% για τους CEOs των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων. Αντίθετα το 42% των CEOs πιστεύει ότι η Ελλάδα έχει μικρές δυνατότητες διαπραγμάτευσης για την μείωση των πρωτογενών πλεονασμάτων.
Οι CEOs ερωτήθηκαν επίσης για το αν έχει βελτιωθεί η εμπιστοσύνη των επενδυτών στην Ελλάδα. Το 53% των CEOs συμφωνούν ότι η εμπιστοσύνη των επενδυτών έχει βελτιωθεί σημαντικά, ποσοστό ωστόσο που μειώνεται σε 43% για τους CEOs των μεγάλων επιχειρήσεων. Αντίθετα το 45% των CEOs θεωρούν ότι η εμπιστοσύνη των επενδυτών έχει σημειώσει μικρή βελτίωση. Οι CEOs που πιστεύουν ότι δεν υπήρξε καμία βελτίωση αποτελούν μειοψηφία, ενώ το ποσοστό τους στο σύνολο ανέρχεται σε 2%.
Διαβάστε περισσότερα για τους επιμέρους δείκτες: https://biztech.gr/φως-στο-τούνελ-βλέπουν-οι-ceo-των-ελλην/
Πηγή: https://biztech.gr
Η ανάγκη της αγοράς για αποτελεσματική διαχείριση παγίων
- Λεπτομέρειες
Την περίοδο που διανύουμε, όλο και περισσότερο δείχνει η αγορά την ανάγκη που προκύπτει για την αποτελεσματικότερη και κυρίως την έγκυρη παρακολούθηση των παγίων που συντηρεί η κάθε επιχείρηση εκτός του φυσικού της χώρου.
Οι επιχειρήσεις που εξοπλίζουν επαγγελματικούς χώρους με ψυγεία, μηχανές καφέ, μηχανήματα αυτόματης πώλησης, μηχανήματα παραγωγής κ.τ.λ. έχουν την ανάγκη μιας εφαρμογής, που να δίνει τη δυνατότητα στον πωλητή να κάνει εύκολη και γρήγορη καταγραφή του παγίου, καθώς και να ελέγχει την κατάσταση αυτού στο σημείο πώλησης.
Με τη λύση Asset Tracking της Regate, μπορείτε να δώσετε τα κατάλληλα εργαλεία στους πελάτες σας για να παρακολουθήσουν τα πάγια που βρίσκονται έξω από τον χώρο της εταιρείας τους και να συνδυάσουν ένα εύρος πληροφοριών με όλες τις ομάδες πωλήσεων, merchandisers και τεχνικών. Έτσι με μια ολοκληρωμένη λύση, ο πελάτης σας θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει πού βρίσκονται τα πάγια, πώς χρησιμοποιούνται, ενώ μπορεί να μεταφέρει μηνύματα προς την ομάδα πωλήσεων ή προς την ομάδα των τεχνικών.
Ταυτόχρονα, σε συνδυασμό με φωτογράφιση του παγίου και στίγμα GPS, η επιχείρηση που χρησιμοποιεί το Regate Effective μπορεί να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα των παγίων της στην αγορά, και επιπλέον την πληροφορία με το σημείο που βρίσκονται.
Βασική ιδιότητα του Regate Effective Asset Management, είναι η διαφορετική προσέγγιση στην παρακολούθηση του παγίου.
Ενώ ο συνήθης τρόπος είναι ο λογιστικός, το Regate Effective παρακολουθεί το πάγιο σαν οντότητα που μπορεί να αποτελείται από δύο ή τρία διαφορετικά είδη. Για παράδειγμα, το πάγιο «βρύση μπύρας», μπορεί να αποτελείται από την κάνουλα, το μηχανισμό και το βαρέλι. Ο πωλητής, κάνοντας χρήση της ενιαίας πλατφόρμας του Regate Effective, σε μία επίσκεψη, μπορεί με τη χρήση bar code ή επιλέγοντας από τη λίστα με τα πάγια που έχει χρεωμένα ο πελάτης, να πραγματοποιήσει διαφορετικές εργασίες:
• να καταγράψει την κατάσταση του παγίου
• να βάλει παραγγελία στην περίπτωση που τελειώνει το βαρέλι
• να ενημερώσει το τμήμα του service για πιθανή δυσλειτουργία και
• να επιβεβαιώσει ότι είναι τοποθετημένο στο συμφωνηθέν σημείο και δεν έχει μεταφερθεί αλλού, χρησιμοποιώντας επικουρικά τη δυνατότητα της φωτογράφισης και της λήψης στίγματος του σημείου
Σημαντικό βοήθημα για τον πελάτη σας είναι λοιπόν και η ευκολία μεταφοράς του παγίου σε άλλο συνεργάτη, σε πληροφοριακό επίπεδο ή και σε λογιστικό με τη χρήση του ανάλογου υποσυστήματος δημιουργίας παραστατικών.
Η εμπειρία των πελατών μας (από τους χώρους του αναψυκτικού, του καφέ, της μπύρας και του παγωτού) αυτά τα 15 χρόνια δυναμικής και εξελισσόμενης παρουσίας της Regate στον χώρο του Enterprise Mobility έχουν μετουσιωθεί σε ένα σύστημα ολοκληρωμένης παρακολούθησης και πληροφόρησης των παγίων της επιχείρησης.
Ανασκόπηση του Mobile World Congress Americas 2019
- Λεπτομέρειες
Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας του Mobile World Congress Americas (MWC Los Angeles όπως είναι σωστότερα ο τίτλος του). Το μικρό αδερφάκι του MWC Barcelona έγινε και φέτος στο Los Angeles από τις 22 μέχρι τις 24 Οκτωβρίου, νοσταλγώντας όμως την επιτυχία του MWC Americas του 2017 στο San Francisco.
Στα θετικά του συνεδρίου, είναι ότι είδαμε από κοντά το Samsung Galaxy Foldable. Λειτουργεί με την εξωτερική οθόνη ως κανονικό κινητό, ανοίγει όμως σαν κασετίνα, όπου διπλασιάζεται ο ωφέλιμος χώρος οθόνης. Σύμφωνα με τη Samsung η οθόνη έχει αντοχή μέχρι περίπου 200.000 ανοιγο-κλεισίματα. Είναι πιο στενό από το αντίστοιχο Galaxy S9, διότι είναι 2 φορές πιο παχύ, και πρέπει να είναι εργονομικό στο χέρι του καταναλωτή. Στο μέλλον αναμένουμε πολύ λεπτότερες οθόνες, αλλά πάντα οι πρώτεςπροσπάθειες είναι λίγο πιο «μεγάλες».
Μια από τις σημαντικότερες ομιλίες, του Chairman του GSMA και CEO της Orange, Stephane Richard, τόνισε τους 3 τομείς που αυτή τη στιγμή χάνουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, και αυτοί είναι το Global Supply Chain, η ασφάλεια της digital ζωής και δεδομένων καταναλωτών και τέλος η ικανότητα των επιχειρήσεων να επιδείξουν σταθερή ανάπτυξη. Όλα αυτά σε ένα περιβάλλον που υπάρχουν δεκάδες νέες τεχνολογίες και πρακτικές, που τρέχουν γρηγορότερα από ότι μπορούμε να τις αντιληφθούμε, όπως για παράδειγμα το Machine Learning & Artificial Intelligence, IoT, το 5G και η χρήση των δεδομένων. Ενισχύει δηλαδή τη θέση της ΝΟΚΙΑ για χτίσιμο εμπιστοσύνης στην ασφάλεια των δικτύων και εν τέλει των δεδομένων.
Παρά τη μεγάλη απόσταση από την Ελλάδα, στην έκθεση εκπροσωπήθηκε η Ελλάδα με αρκετές εταιρείες όπως Intracom, Raycap, Regate και αρκετές start-ups όπως οι Acromove, Centaur, Classter, Claret, με την υποστήριξη του Συνδέσμου Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) που ανελλιπώς από το 2013 υποστηρίζει το MWC. Ταυτόχρονα η ελληνική παρουσία υποστηρίχθηκε από το προξενείο του San Francisco αλλά και τη Γενική Πρόξενου του Los Angeles.
Συνολικά, μια ελληνική επιχείρηση έχει νόημα να εκθέσει στο MWC Americas μόνο αν έχει πελάτες σε Βόρεια και Λατινική Αμερική (LATAM), και ειδικά στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Οι ελληνικές start-up έχουν επιδιώξεις στο Los Angeles μόνο αν τους ενδιαφέρει η αγορά εκεί, στην οποία δεσπόζει το entertainment (μην ξεχνάμε ότι εδώ είναι το Hollywood), το gaming και το real estate. Αν μια startup αναζητεί χρηματοδότηση, τότε το San Francisco είναι ο κατάλληλος τόπος και όχι ιδιαίτερα το MWC. Αυτό φάνηκε και στο κομμάτι του 4YFN Los Angeles, όπου βρέθηκαν start-ups οι οποίες είχαν σκοπό κυρίως να εκθέσουν και να πουλήσουν και όχι αποκλειστικά και μόνο τη χρηματοδότηση.
Greek Exports Awards 2019: Έως τις 29 Οκτωβρίου οι υποψηφιότητες για τους Έλληνες εξαγωγείς
- Λεπτομέρειες
Για 8η συνεχόμενη χρονιά, η Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ) του Υπουργείου Εξωτερικών σε συνεργασία με την Ethos Awards, το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr και το περιοδικό ΧΡΗΜΑ διοργανώνουν τα εξαγωγικά βραβεία Greek Exports Awards 2019, με στόχο να αναδείξουν επιβραβεύσουν τους ανθρώπους, τις ιδέες και τις συνεργασίες μεταξύ των κορυφαίων εξαγωγικών επιχειρήσεων της χώρας.
Η Τελετή Απονομής θα διεξαχθεί στις 22 Νοεμβρίου 2019 στο ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Thalasso.
Τα Greek Exports Awards 2019 στηρίζουν συνολικά 36 Κεντρικοί Φορείς και Διμερή Επιμελητήρια.
Η πολυμελής Κριτική Επιτροπή, με προσωπικότητες από τον θεσμικό και επιχειρηματικό κόσμο, καθώς και το κοινό, με ξεχωριστή ψηφοφορία, θα αναδείξουν και φέτος τους «πρωταγωνιστές» που οδηγούν την ανάπτυξη, μέσα από 19 συνολικά κατηγορίες βραβείων, σε 4 διαφορετικές θεματικές ενότητες εξαγωγικής δραστηριότητας για το 2019.
Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να καταθέσουν την υποψηφιότητά τους μέχρι τις 29 Οκτωβρίου 2019 στο exports.ethosawards.eu, επιλέγοντας μεταξύ των κατηγοριών που αντιστοιχεί στο έργο και τις δραστηριότητες τους.
Διαβάστε περισσότερα: https://www.epixeiro.gr/article/147101
Πηγή: www.epixeiro.gr