ΕΞΠΟΤΡΟΦ: 4 - 6 Φεβρουαρίου 2023 στο MEC Παιανίας
- Λεπτομέρειες
Η ΕΞΠΟΤΡΟΦ, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες της αγοράς, επιστρέφει στις 4-6 Φεβρουαρίου 2023 στο MEC Παιανίας. Τη διοργάνωση της έκθεσης έχει αναλάβει η RM International, που έχει διοργανώσει πάνω από 50 εκθέσεις που έχουν κερδίσει την προτίμηση περισσότερων από 1.000.000 επισκεπτών.
Food for business
Η 9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ – The Greek Fine Food Exhibition εισάγει για πρώτη φορά τον όρο F2B (Food to Business), στοχεύοντας στις επιχειρηματικές συναντήσεις μεταξύ παραγωγών και καναλιών διανομής, θέλοντας να δώσει λύσεις σε καίρια ζητήματα, όπως αυτά της συνεχούς αυξανόμενης ανάγκης για προϊόντα υψηλής διατροφικής και γευστικής αξίας και της ανάγκης για ανάπτυξη νέων καναλιών διανομής.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1482
Πηγή: www.fnbdaily.com
Οικονομία: H ακτινογραφία του e-commerce στην Ελλάδα από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ψηφιακού Εμπορίου
- Λεπτομέρειες
Σταθεροποιητικές τάσεις ως προς τη δυναμική ανάπτυξής του εμφανίζει το ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο το 2022, όπως προκύπτει από την ετήσια έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ψηφιακού Εμπορίου (Ecommerce Europe). Στο διάστημα που προηγήθηκε η συγκεκριμένη αγορά ενισχύθηκε έντονα από την πανδημία, κατά την οποία το ηλεκτρονικό εμπόριο και το λιανικό εμπόριο έπαιξαν ουσιαστικό ρόλο τόσο για την οικονομία όσο και για την κοινωνία.
Όπως παρατηρεί η Ecommerce Europe για το 2021, το συνολικό ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε στα 718 δισ. ευρώ με ρυθμό ανάπτυξης 13% από τα 633 δισ. ευρώ το 2020. Το 2022, οι ρυθμοί ανάπτυξης προβλέπεται να συνεχίσουν την ανοδική τους τάση. Ωστόσο, παρατηρείται ότι η ανάπτυξη είναι ελαφρώς σταθεροποιητική, με αναμενόμενο ρυθμό ανάπτυξης 11% και κύκλο εργασιών που θα αγγίξει φέτος τα 797 δισ. ευρώ.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: capital.gr
Επιδοτούμενο Πρόγραμμα «Ψηφιακές Συναλλαγές»
- Λεπτομέρειες
Από τις 22 Ιουνίου 2022 ξεκίνησαν οι αιτήσεις για το νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα «Ψηφιακές Συναλλαγές» με σκοπό την υιοθέτηση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων που υποστηρίζουν τις διαδικασίες τιμολόγησης, έκδοσης, διακίνησης φορολογικών παραστατικών και διενέργειας ηλεκτρονικών πληρωμών. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και εμπίπτει στη Δράση Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ελληνική επικράτεια και αναμένεται να συμβάλει στη βελτίωση της παραγωγικότητας των ΜΜΕ, την αύξηση της ασφάλειας των συναλλαγών, καθώς και στην ενίσχυση της φορολογικής τους συμμόρφωσης, μέσω εξαργύρωσης των επιταγών (vouchers) που θα διατεθούν για την απόκτηση, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, νέων ψηφιακών εργαλείων.
Η Regate, ειδικά για αυτό το πρόγραμμα, λάνσαρε το exvan.gr, όπου δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να κατανοήσουν τα οφέλη της τιμολόγησης επί αυτοκινήτου (φορητή τιμολόγηση) και να την εφαρμόσουν στην επιχείρησή τους μέσα από το Πρόγραμμα «Ψηφιακές Συναλλαγές».
Δείτε περισσότερα αναφορικά με τους δικαιούχους του προγράμματος , το ύψος και το ποσοστό χρηματοδότησης, τις επιλέξιμες δαπάνες και την προθεσμία υποβολής των αιτήσεων εδώ.
Κατεβάστε την πρόσκληση του προγράμματος εδώ.
Επιδοτούμενο Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ»
- Λεπτομέρειες
Από τις 22 Ιουνίου 2022 ξεκίνησαν οι αιτήσεις για το νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα “Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ” για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας και την αξιοποίηση νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και εμπίπτει στη Δράση Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0.
Μέσω του προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μπορούν να ενισχυθούν προκειμένου να εκσυγχρονίσουν την παραγωγική, εμπορική και διοικητική τους λειτουργία, να αναβαθμίσουν τον τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας και να εισάγουν νέες μορφές υβριδικής εργασίας (hybrid workplace), καθώς και να ψηφιοποιήσουν τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με πελάτες και συνεργάτες, περιλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού εμπορίου και να αυξήσουν το επίπεδο ασφάλειας και εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.Για την υλοποίηση της δράσης απαιτείται η εκταμίευση μόνο της ιδίας συμμετοχής αφού το ποσό της επιδότησης εξοφλείται απ’ ευθείας στον προμηθευτή μέσω επιταγών (vouchers).
Δείτε περισσότερα αναφορικά με τους δικαιούχους του προγράμματος, το ύψος και το ποσοστό χρηματοδότησης, τις επιλέξιμες δαπάνες και την προθεσμία υποβολής των αιτήσεων εδώ
Κατεβάστε την πρόσκληση του προγράμματος εδώ
Έρευνα Manpowergroup: Τί ζητούν οι εργαζόμενοι από τους εργοδότες
- Λεπτομέρειες
Περισσότερα ζητούν οι εργαζόμενοι από τους εργοδότες τους, για να τους βοηθήσουν να μεταβούν από την επιβίωση στην ευημερία, δίνοντας προτεραιότητα στην ευελιξία, μαζί με παράγοντες, όπως η εμπιστοσύνη, ο σκοπός και η ευημερία, όπως προκύπτει από τη νέα έρευνα “Τι αναζητούν οι εργαζόμενοι: Από την επιβίωση, στην ευημερία στην εργασία”, της ManpowerGroup και της Thrive.
Ευελιξία
Η έρευνα αποκαλύπτει ότι, σχεδόν όλοι οι εργαζόμενοι (93%) θεωρούν σήμερα την ευελιξία “πολύ σημαντική”. Ωστόσο η φύση αυτής της ευελιξίας ποικίλλει:
- 45% θέλει να επιλέγει τους δικούς του χρόνους έναρξης και λήξης του ωραρίου του
- 18% είναι πρόθυμο να μειώσει τις αποδοχές του για να εργαστεί μια εβδομάδα τεσσάρων ημερών
Διαβάστε περισσότερα: BnB Daily Τεύχος #988
Πηγή: www.bnbdaily.com
Ημερίδα για τις προκλήσεις και τις προϋποθέσεις βιώσιμης ανάπτυξης του κλάδου παραγωγής ελληνικών αποσταγμάτων
- Λεπτομέρειες
Πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή Ημερίδα του Συνδέσμου Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ) με τίτλο “Ελληνική Ποτοποιία Αποσταγματοποιία: Βιωσιμότητα και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει”.
Τα Μέλη του Συνδέσμου, παράγοντες της Πολιτείας, του Επιχειρείν και της Αγοράς, ανέδειξαν μέσα από εποικοδομητικό διάλογο, την ανθεκτικότητα που έδειξε ο κλάδος της παραγωγής στην περίοδο της πανδημίας, την εξωστρέφειά του, αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει στο σύγχρονο μεταβαλλόμενο περιβάλλον όπου δραστηριοποιείται. Οι ομιλητές παρουσίασαν τα καίρια θέματα που απασχολούν τον κλάδο, σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο, αλλά και τις προϋποθέσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων του κλάδου της παραγωγής ελληνικών αποσταγμάτων.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1477
Πηγή: www.fnbdaily.com
CSR-School 2022
- Λεπτομέρειες
Το CSR-School, το καινοτόμο πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαίδευσης του CSR HELLAS για την εταιρική υπευθυνότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη, επιστρέφει για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το Φθινόπωρο 2022 με ανανεωμένη δομή και διαδραστικό περιεχόμενο. Το πρόγραμμα - αποτέλεσμα συνεργασίας του CSR HELLAS με το Πανεπιστήμιο Κρήτης και το ALBA Graduate Business School, The American College of Greece και με την υποστήριξη του ACG Center of Excellence for Sustainability του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος - αποτελείται από 10 Webinars –4ωρης διάρκειας το καθένα– τα οποία θα διεξαχθούν μεταξύ 30 Σεπτεμβρίου και 9 Δεκεμβρίου 2022, στην Αγγλική γλώσσα. Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή στο πρόγραμμα (σε μειωμένη early-bird τιμή μέχρι τις 30 Ιουνίου) επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.csr-school.eu.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Πηγή: Ε.Β.Ε.Α.
IRI: Παραμένει η προτίμηση του κόσμου στις έτοιμες λύσεις φαγητού
- Λεπτομέρειες
Οι αυξημένες επαγγελματικές απαιτήσεις, σε συνδυασμό και με την ολοένα μεγαλύτερη διείσδυση των γυναικών στον ιδιωτικό τομέα και κυρίως, σε θέσεις υψηλής ευθύνης – οι οποίες συνεπάγονται συνήθως, διευρυμένα ωράρια εργασίας – έχουν αποτυπωθεί και στις διατροφικές τάσεις.
Με τον ελεύθερο χρόνο, δηλαδή, που έχουν, τόσο οι άνδρες, όσο και οι γυναίκες, να είναι μειωμένος, το μαγείρεμα στο σπίτι τείνει περισσότερο να γίνει... χόμπι για πολλούς εργαζομένους, παρά καθημερινότητα, όπως είθισται να αποτελεί παλαιότερες δεκαετίες. Η ραγδαία αύξηση του snacking, του delivery, αλλά και των έτοιμων γευμάτων, επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές.
Έτοιμα γεύματα: διπλασιασμός των πωλήσεων
Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά τα έτοιμα γεύματα, η πορεία του τζίρου στα supermarkets τα τελευταία χρόνια είναι ενδεικτική των νέων καταναλωτικών τάσεων, που κυριαρχούν και στη χώρα μας, για μεγαλύτερη ευκολία.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1472
Πηγή: www.fnbdaily.com
Πληθωρισμός: Σε ποια τρόφιμα-ποτά τσίμπησαν οι τιμές τον Μάιο
- Λεπτομέρειες
Νέα εκρηκτική άνοδο του πληθωρισμού στο 11,3% τον Μάιο καταγράφει η ΕΛΣΤΑΤ, κάτι το οποίο αποδίδεται κυρίως στις μεγάλες αυξήσεις που έχουν σημειωθεί στις τιμές του φυσικού αερίου, των καυσίμων και των τιμολογίων ρεύματος. Διόλου ευκαταφρόνητες είναι και οι ανατιμήσεις στα τρόφιμα-ποτά, γεγονός που έχει γίνει αντιληπτό στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, βλέποντας τις τιμές στα ράφια των supermarkets.
Οι μηνιαίες αυξήσεις
Ειδικότερα, τον προηγούμενο μήνα πέρασαν, σε σχέση με τον Απρίλιο, αυξήσεις:
- 6,2% στα παγωτά
- 5,6% στις σάλτσες/καρυκεύματα
- 5,2% στα κρασιά
- 4,9% στο νωπό γάλα με μειωμένα λιπαρά
- 4,7% στα νωπά φρούτα
- 4,0% στα αυγά
- 3,6% σε έλαια και λίπη
- 3,4% σε ψωμί και δημητριακά
- 3,1% σε οινοπνευματώδη ποτά και λικέρ
- 2,8% στο χοιρινό
- 2,7% στα αλλαντικά
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1465
Πηγή: www.fnbdaily.com
Με συναισθηματική προσέγγιση εξασφαλίζεται η ικανοποίηση των πελατών
- Λεπτομέρειες
Την αναγκαιότητα τα ελληνικά brands να αποκτήσουν διαφορετική, περισσότερο συναισθηματική προσέγγιση, προκειμένου να εξασφαλίσουν την ικανοποίηση των πελατών τους, αναδεικνύει η έρευνα, Sitecore Brand Authenticity 2022, που πραγματοποίησε η Sitecore σχετικά με την συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα και στην οποία συμμετείχαν 1.070 καταναλωτές από την Ελλάδα. Μόνο το 30% των Ελλήνων αγοραστών έχει επιστρέψει σε ένα brand που είχε ορκιστεί να μην ψωνίσει ποτέ ξανά, με το κόστος, την εξυπηρέτηση πελατών και την ευκολία να παίζουν σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις του.
Σημαντική η ενσυναίσθηση
Συνολικά, οι Έλληνες καταναλωτές επιθυμούν τα brands να θυμούνται τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους, με το 71% να απαιτεί από ένα brand να δείχνει ενσυναίσθηση και κατανόηση, για να χτίσει ισχυρότερη σχέση. Έξι στους δέκα θέλουν να συνδεθούν με ένα brand σε προσωπικό επίπεδο.
Διαβάστε περισσότερα: BnB Daily Τεύχος #970
Πηγή: www.bnbdaily.com
e-Συζητήσεις ΙΟΒΕ 2022 Η ελληνική οικονομία και το ευρωπαϊκό περιβάλλον: (νέα) κρίση και ευκαιρίες
- Λεπτομέρειες
Στο πλαίσιο της σειράς των e-Συζητήσεων 2022 το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών - IOBE διοργάνωσε την Παρασκευή 1 Απριλίου 2022 και ώρα 16.30 – 18.00 την ένατη δημόσια διαδικτυακή συζήτηση:
«Η επίπτωση του πολέμου στην Ουκρανία στις οικονομίες της Ευρώπης»
Σε συνέχεια της κρίσης χρέους και της πανδημίας, πώς επηρεάζει η νέα κρίση την Ευρώπη;
Θα είναι ο υψηλός πληθωρισμός μόνιμος; Κινδυνεύουν τα χρέη από άνοδο των επιτοκίων ή θα απομειωθούν από τον πληθωρισμό; Θα υποχωρήσει το κόστος ενέργειας και πώς επηρεάζει τις οικονομίες; Η νέα κρίση ενισχύει κοινές πολιτικές στην Ευρώπη ή αυξάνει τους κινδύνους για τις αδύναμες οικονομίες;
Μπορείτε να δείτε το video της συζήτησης εδώ
Πηγή: www.iobe.gr