Οι κινήσεις στην εγχώρια «διαδρομή» του last mile
- Λεπτομέρειες
Εξαιρετικά ανταγωνιστικές είναι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο last mile delivery την τελευταία περίοδο και όλα δείχνουν ότι παίζει πρωταρχικό ρόλο στην επιλογή του καταναλωτή. H ACS έχει ολοκληρώσει σημαντική επένδυση 40 εκατ. ευρώ, που της δίνει τη δυνατότητα να ενοποιήσει τις δύο εγκαταστάσεις logistics σε μια. Η εταιρεία συμφερόντων του ομίλου Quest έχει δημιουργήσει έναν ενιαίο χώρο 36.000 τ.μ. για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών της, όπου η δυνατότητα διαλογής υπερβαίνει τις 50.000 αποστολές ανά ώρα. Επίσης η ΑCS έχει δημιουργήσει τα ACS Smart Points, που μπορεί ο καθένας να παραλάβει την παραγγελία του με έναν μοναδικό κωδικό PIN που αποστέλλεται στο κινητό του. Σε ό,τι αφορά στα ΕΛΤΑ, τα smart lockers είναι πραγματικότητα ενώ η ΕΛΤΑ Courier έχει προχωρήσει στη δημιουργία του δικού της marketplace με την ονομασία ecouriermarket.com. Η Skroutz εισήλθε στο Next Day Delivery, υποσχόμενη τη συγκεκριμένη υπηρεσία για όλους τους πελάτες της με διαθεσιμότητα περί τους 100.000 κωδικούς προϊόντων και με την προϋπόθεση της παραγγελίας την αμέσως προηγούμενη μέρα (της παραγγελίας) έως τις 5 το απόγευμα. H Skroutz έχει προβεί το τελευταίο διάστημα σε αρκετές ακόμα κινήσεις όπως η εξαγορά της εταιρείας courrier Sendx και η ενίσχυση των υπηρεσιών στο last mile, η εγκατάσταση των smart lockers καθώς και η εξαγορά του ιδρύματος πληρωμών Everypay με στόχο να προβάλλει την αγορά προϊόντων από το ίδιο το Skroutz. Αξιόλογες οι προσπάθειες της Go Delivery συμφερόντων της Delivery Hero και συγγενής της efood. Πρόκειται για εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες delivery last mile με πελάτες την Online Delivery (efood) και τη dmart. Μάλιστα η Go Delivery υπερεξαπλασίασε το τζίρο της το 2021 από τα 6,6 εκατ. ευρώ στα 42,4 εκατ. ευρώ το 2020.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ
Πηγή: Smart Press / E-Commerce News
Η ανεπαρκής ασφάλεια στον κυβερνοχώρο εμποδίζει την ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
- Λεπτομέρειες
Η Check Point έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα νέας έρευνας για την αγορά κυβερνοασφάλειας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, η οποία διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών Analysys Mason. Στόχος της έρευνας ήταν να αποκαλύψει πώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αναδύονται από την πανδημία και πώς αλλάζουν οι επιχειρηματικές και τεχνολογικές τους ανάγκες. Η έρευνα αποκάλυψε ότι, ενώ οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις κατανοούν την ανάγκη να επενδύσουν στην τεχνολογία για να υποστηρίξουν την ανάπτυξη στον κόσμο της υβριδικής εργασίας, δυστυχώς, πολλές αποτυγχάνουν να δώσουν προτεραιότητα στην ασφάλεια.
Η έρευνα αντικατοπτρίζει πως η πλειοψηφία των οργανισμών, συμπεριλαμβανομένων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, έχουν αγκαλιάσει τα τελευταία χρόνια τις τεχνολογίες cloud, mobile και SaaS. Σε σύγκριση με τα προ της πανδημίας επίπεδα, έχει σημειωθεί αύξηση των δαπανών ΤΠ για την προώθηση της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν αποδεχθεί ότι το υβριδικό μοντέλο εργασίας ήρθε για να μείνει και έχουν αυξήσει τις επενδύσεις τους σε τεχνολογίες και υπηρεσίες επικοινωνίας για την υποστήριξη των απομακρυσμένων εργαζομένων.
Διαβάστε περισσότερα: NetFax Τεύχος #4927
Πηγή: www.boussias.com
Εξοικονομώ για τις επιχειρήσεις: Οι επιδοτήσεις και τα κριτήρια υπαγωγής
- Λεπτομέρειες
Επενδύσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων και του εξοπλισμού μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων από τους κλάδους του εμπορίου, των υπηρεσιών και του τουρισμού εντάσσονται στο πρόγραμμα "Εξοικονομώ-Επιχειρώ" ύψους 200 εκατ. ευρώ που αναμένεται να προκηρυχθεί ως το τέλος του χρόνου. Με αφορμή την προδημοσίευση του οδηγού του Προγράμματος "Εξοικονομώ - Επιχειρώ", στο site του ΥΠΕΝ, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κ. Σκρέκας δήλωσε: "Δρομολογούμε ένα ακόμα πολύ σημαντικό πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης, αυτή τη φορά για ελληνικές επιχειρήσεις. Μετά το "Εξοικονομώ 2021" για τα νοικοκυριά και το "ΗΛΕΚΤΡΑ" για τον δημόσιο τομέα, κάνουμε πραγματικότητα το "Εξοικονομώ – Επιχειρώ". Με αυτό, οι πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις, που αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα της ελληνικής οικονομίας, θα έχουν τη δυνατότητα -με μια σειρά από παρεμβάσεις- να βελτιώσουν την ενεργειακή τους απόδοση, με αποτέλεσμα την αντίστοιχη μείωση του κόστους ενέργειας των επιχειρήσεων".
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Πηγή: Ε.Β.Ε.Α.
ΕΣΠΑ: Έρχεται νέα δράση για κατάρτιση εργαζομένων στις νέες τεχνολογίες
- Λεπτομέρειες
Μια νέα δράση, συνολικού προϋπολογισμού €19,99 εκατ., πρόκειται να τρέξει από τις 26 Σεπτεμβρίου έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2022.
Η δράση “Σύγχρονες και βιώσιμες θέσεις απασχόλησης στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της εθνικής οικονομίας”, θα χρηματοδοτηθεί από κονδύλια του υφιστάμενου ΕΣΠΑ και έχει ως στόχο την παροχή υπηρεσιών εξατομικευμένης συμβουλευτικής, κατάρτισης και πιστοποίησης σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα όλων των παραγωγικών κλάδων της οικονομίας, για την απόκτηση νέων γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων.
Info
Ενδεικτικά αντικείμενα κατάρτισης
- Digital marketing
- E-commerce
- Aνάπτυξη και εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media)
- Cyber Security
- 3d εφαρμογές
- Smart Buildings
- Ψηφιακή Ενημέρωση Εικονικές Περιηγήσεις
- Smart Packing
- Ηλεκτρονικές Συναλλαγές / Ψηφιακές Πληρωμές
Περισσότερες πληροφορίες και η σχετική πρόσκληση, είναι διαθέσιμες ΕΔΩ
Διαβάστε περισσότερα: SMEs Daily Τεύχος #010
Πηγή: www.smesdaily.com
Google: Πρωτοβουλίες υποστήριξης μικρομεσαίων στην Ευρώπη
- Λεπτομέρειες
Μια σειρά από νέες πρωτοβουλίες που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τις ΜμΕ μέσω ψηφιακών εργαλείων ανακοίνωσε η Google. Σύμφωνα με τον διδικτυακό κολοσσό, με δεδομένο ότι το 99% όλων των επιχειρήσεων στην ΕΕ είναι μικρές επιχειρήσεις και απασχολούν περίπου 100 εκατομμύρια ανθρώπους, οι νέες πρωτοβουλίες υποστήριξης θα μπορούσαν να προσφέρουν σημαντική αξία για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις ώστε να εισέλθουν στην ψηφιακή εποχή με πιο ενημερωμένο και εστιασμένο τρόπο.
Στο πλαίσιο αυτό η Google θα προσφέρει διάφορες νέες δωρεάν πρωτοβουλίες κατάρτισης για ΜμΕ σε ολόκληρη την ΕΕ, φέρνοντας ως παράδειγμα το πρόγραμμα Fundae στην Ισπανία για υποτροφίες Google Career Certificate σε 1.000 μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις για να και οκτώ νέα δωρεάν διαδικτυακά μαθήματα στο Google Zukunftswerkstatt.
Διαβάστε περισσότερα: SMEs Daily Τεύχος #006
Πηγή: www.smesdaily.com
Οι επενδύσεις στην τεχνολογία αυξάνονται σε όλη την Ευρώπη
- Λεπτομέρειες
Μπορεί η κρίση να προκαλεί κλυδωνισμούς στην οικονομία και ο ενεργειακός πονοκέφαλος να προβληματίζει τις επιχειρήσεις, ωστόσο, παρά το δυσμενές περιβάλλον, κάποιες επενδύσεις όχι μόνο δεν περικόπτονται, αλλά, στον αντίποδα, διευρύνονται. Πρόκειται για τους εταιρικούς προϋπολογισμούς των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που συνδέονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.
Αυτό επιβεβαιώνει μελέτη της Dynabook, σύμφωνα με την οποία οι προϋπολογισμοί για την Πληροφορική παραμένουν σε άνοδο σε ολόκληρη την περιοχή της Ευρώπης. Για παράδειγμα, όπως αναφέρει ο ΣΕΠΕ, το 54% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη Μεγάλη Βρετανία δηλώνει ότι έχει υψηλότερο προϋπολογισμό για το IT φέτος σε σύγκριση με πέρυσι (σ.σ. πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό ανόδου που καταγράφει η σχετική έκθεση).Την ίδια στιγμή, οι μισές (48%) μικρομεσαίες εταιρείες στη Γαλλία έχουν επίσης δρομολογήσει αυξημένες επενδύσεις στην τεχνολογία για το 2022, ενώ ακολουθούν, με 46%, οι ισπανικές ΜμΕ.
Διαβάστε περισσότερα: NetFax Τεύχος #4908
Πηγή: www.boussias.com
Έτοιμα φαγητά (ICAP CRIF): Αναμένει θετικό πρόσημο και το 2022 - Το delivery "χτυπάει" τις...ζεστές γωνιές
- Λεπτομέρειες
Σε ανοδική τροχιά, έστω και με οριακή ανάπτυξη, αναμένεται να κινηθεί το 2022 ο κλάδος των έτοιμων φαγητών στα super markets, σύμφωνα με μελέτη της ICAP CRIF. Οι εκτιμήσεις της εταιρείας κάνουν λόγο για θετικό πρόσημο σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες του κλάδου, πλην αυτής της "ζεστής γωνιάς", η οποία επηρεάζεται περισσότερο από τον ανταγωνισμό του...delivery
Έντονες πληθωριστικές πιέσεις
Για τον κλάδο ο οποίος ενισχύθηκε με ρυθμό της τάξης του 3,5% πέρυσι, παρά το lockdown των πρώτων μηνών του 2021, η Αναστασία Κυριακίδη, Consultant της Διεύθυνσης Οικονομικών - Κλαδικών Μελετών της ICAP CRIF, η οποία επιμελήθηκε την εν λόγω μελέτη, αναφέρει ότι "μεγάλη πρόκληση για τον κλάδο των έτοιμων γευμάτων το τρέχον έτος αποτελούν οι έντονες πληθωριστικές πιέσεις στις τιμές ενέργειας και πρώτων υλών, οι οποίες έχουν οδηγήσει σε αξιόλογη αύξηση του κόστους παραγωγής και, κατά συνέπεια, του τελικού προϊόντος. Παρ’ όλα αυτά το 2022 η εγχώρια αγορά των έτοιμων φαγητών εκτιμάται πως θα σημειώσει θετικούς ρυθμούς μεταβολής στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων".
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1511
Πηγή: www.fnbdaily.com
FMCG: Ανάπτυξη 2,8% - στο +11,1% ο Ιούλιος (IRI 7μηνο)
- Λεπτομέρειες
Αύξηση πωλήσεων κατά 2,8% καταγράφει η αγορά FMCG στο YTD, με τα προϊόντα ραφιού αλλά και τα επι ζυγίω προϊόντα, να καθοδηγούν την ανάπτυξη της αγοράς, όπως αναφέρουν στοιχεία της της IRI για το επτάμηνο του 2022. Μιλώντας στο FnB Daily ο Senior Consultant - Sales CGD της IRI Βαγγέλης Φώσκολος, υπογραμμίζει ότι η αγορά των FMCG "Δεν θα είχε μια τέτοια χρονιά χωρίς πληθωριστικές πιέσεις, βλέποντας ότι και η αγορά μετά τον Μάϊο αναπτύσσεται σημαντικά".
Συγκεκριμένα οι πωλήσεις σε αξία κλείνουν στα €4.794 εκατ. στο επτάμηνο ενώ η συμβολή του εκάστοτε τομέα στις πωλήσεις είναι 24% για τα επι ζυγίω και 76% για τα προϊόντα ραφιού.
Αυξήσεις στις τιμές
Συμπληρώνει επίσης ότι οι μεγάλες αυξήσεις που παρατηρούνται σημαίνει ότι προς το παρόν οι καταναλωτές "πληρώνουν τις ανατιμήσεις". Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι οι καταναλωτές πληρώνουν τα προϊόντα και διατηρούν το επίπεδο σε ένα συγκεκριμένο όγκο, παρά τις πιέσεις στο διαθέσιμο εισόδημα.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1509
Πηγή: www.fnbdaily.com
Στο 72,6% το ποσοστό των επιχειρήσεων που καινοτομούν στην Ελλάδα
- Λεπτομέρειες
Στο 72,6% ανήλθε το ποσοστό των καινοτόμων επιχειρήσεων στην Ελ-λάδα για την περίοδο 2018-2020, παρου-σιάζοντας άνοδο κατά 12,3 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την περίοδο 2016-2018, σύμφωνα με τα στοιχεία για την καινοτομία στις ελληνικές επιχειρήσεις, τα οποία δημοσίευσε το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης & Ηλεκτρονικού Περιε-χομένου (ΕΚΤ). Τα στατιστικά στοιχεία αποστέλλονται από το ΕΚΤ στη Eurostat στο πλαίσιο των επίσημων ευρωπαϊκών στατιστικών για την καινοτομία και τις καινοτομικές δραστηριότητες των επι-χειρήσεων στην ΕΕ (CIS - Community Innovation Survey).
Ο πληθυσμός της πανελλήνιας στατιστι-κής έρευνας CIS, που διεξήχθη το 2021 από το ΕΚΤ, ήταν 14.500 και πλέον επι-χειρήσεις με 10 απασχολούμενους και άνω, σε διάφορους κλάδους οικονομι-κής δραστηριότητας της βιομηχανίας και των υπηρεσιών.
Διαβάστε περισσότερα: NetFax Τεύχος #4901
Πηγή: www.boussias.com
Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης εξακολουθεί να καταγράφει η παγκόσμια αγορά cloud
- Λεπτομέρειες
Οι δαπάνες το Q2 έφτασαν κοντά στα 55 δισ. δολάρια
Παρά το δυσμενές διεθνές οικονομικό περιβάλλον, η παγκόσμια αγορά cloud συνεχίζει να καταγράφει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Synergy, το δεύτερο εξάμηνο του 2022 οι δαπάνες των επιχειρήσεων για υπηρεσίες υποδομών cloud (cloud infrastructure services) αυξήθηκαν κατά 29% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της περσινής χρήσης και διαμορφώθηκαν κοντά στα 55 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Amazon συνεχίζει να ηγείται της αγοράς, με ποσοστό κοντά στο 34%. Η Google σημείωσε, επίσης, σημαντική άνοδο στο μερίδιο αγοράς της κατά τη διάρκεια του Q2. Η Amazon, η Microsoft και η Google, αθροιστικά, κατείχαν μερίδιο 65% της παγκόσμιας αγοράς το εξεταζόμενο διάστημα, από 61% ένα χρόνο πριν. Συνολικά, όλοι οι υπόλοιποι πάροχοι cloud έχουν αυξήσει τα έσοδά τους πάνω από 150% σε σύγκριση με το 2018, αν και το συλλογικό μερίδιο αγοράς τους έχει μειωθεί από 49% σε 35%, καθώς οι ρυθμοί ανάπτυξής τους παραμένουν πολύ χαμηλότεροι από τους κυρίαρχους «παίχτες».
Με τους περισσότερους από τους σημαντικούς παρόχους cloud να έχουν δημοσιοποιήσει τα αποτελέσματα για το Q2 του 2022, η Synergy εκτιμά ότι τα έσοδα από τις τριμηνιαίες υπηρεσίες υποδομής cloud (συμπεριλαμβανομένων των IaaS, PaaS και φιλοξενούμενων υπηρεσιών private cloud) έχουν ξεπεράσει πλέον τα 54,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Σε επίπεδο δωδεκαμήνου, τα έσοδα φτάνουν τα 191 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι δημόσιες υπηρεσίες IaaS και PaaS αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς και αυξήθηκαν κατά 36% το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Διαβάστε περισσότερα: NetFax Τεύχος #4895
Πηγή: www.boussias.com
Online Supermarkets: Ανάπτυξη 5,5% σε τεμάχια και 13,2% σε αξία στο β' τετράμηνο
- Λεπτομέρειες
Με ενδιάμεση έκθεσή της, η Convert Group ανακοίνωσε ότι ο κλάδος των οnline supermarkets ξεκίνησε να καταγράφει συνολική, αλλά και μηνιαία αύξηση, από τον φετινό Μάιο έως και τις πρώτες 21 μέρες του Αυγούστου σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Συγκεκριμένα, η συνολική αύξηση που καταγράφεται για το διάστημα των 3 μηνών είναι:
+5,5% τεμαχιακά
+13,2% αξιακά
ενώ αν συνυπολογίσουμε και τις πρώτες 3 εβδομάδες του Αυγούστου, η συνολική αύξηση φτάνει:
+5,7% τεμαχιακά
+13,9% αξιακά
Αψηφούν τον πληθωρισμό οι Έλληνες καταναλωτές.
Σε επίπεδο μήνα, η αρχική ένδειξη της ανάπτυξης στο online κανάλι εμφανίστηκε τον Μάιο με +1,3% τεμαχιακή αύξηση και μετά ακολούθησαν +6,3% τον Ιούνιο, +10% τονΙούλιο και +6,6% το πρώτο 21ήμερο του Αυγούστου.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1500
Πηγή: www.fnbdaily.com