Ποιες είναι οι τάσεις του Digital Transformation
- Λεπτομέρειες
Η τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση που βρισκόταν ήδη σε εξέλιξη πριν από την πανδημία του κορωνοϊού, έχει επιταχυνθεί τα τελευταία χρόνια λόγω της κοινωνικής αποστασιοποίησης. Το σίγουρο, ωστόσο, είναι ότι πλέον έχουμε ήδη αρχίσει να επανεφεύρουμε τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε στην καθημερινότητά μας και πως υπάρχει επιτακτική ανάγκη για μεταμόρφωση του ψηφιακού τοπίου.
Όπως είναι λογικό, οι σημερινές επιχειρήσεις έχουν αρχίσει με ταχύτατους και εντατικούς ρυθμούς να πραγματοποιούν θεμελιώδεις αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας και παροχής εμπειριών στους πελάτες και κάπως έτσι, τέθηκε και στον κόσμο του eCommerce, ο λεγόμενος Ψηφιακός Μετασχηματισμός.
Η σημασία αυτού είναι αρκετά ασαφής και ποικίλλει ανάλογα με τον τομέα και το έργο που επιτελείται. Παρόλα αυτά, τονίζουμε πως κατά βάση περιλαμβάνει την επανεξέταση των επιχειρηματικών μοντέλων, τη μετατροπή της επιχειρηματικής διαδικασίας, καθώς και την αναμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Το AI Content και το μέλλον του eCommerce
- Λεπτομέρειες
Όταν πρόκειται για το μέλλον του Content Editing, η τεχνητή νοημοσύνη παίζει καθοριστικό ρόλο, μιας και τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) αποτελούν έναν ισχυρό τρόπο βελτίωσης, επιτάχυνσης και προσαρμογής της δημιουργίας περιεχομένου στις ανάγκες των πελατών.
Τι είναι ο Επεξεργαστής Περιεχομένου Τεχνητής Νοημοσύνης;
Το AI Content Editor είναι ένας νέος τύπος επεξεργασίας περιεχομένου που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη. Αυτός ο τύπος προγράμματος επεξεργασίας μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας πολύ πιο γρήγορα και αποτελεσματικά, ώστε να εστιάσετε σε άλλες πτυχές όπως το marketing και τη διαχείριση περιεχομένου.
Μέχρι τώρα, κατά τη δημιουργία περιεχομένου, οι χρήστες έπρεπε συχνά να αναζητούν και να αντικαθιστούν με κόπο διαφορετικές λέξεις ή φράσεις, προκειμένου να προσαρμόσουν το κείμενό τους στο αντίστοιχο target group. Αυτό μπορεί πλέον να αυτοματοποιηθεί πλήρως με το AI Content Editor.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Nielseniq - Τετράμηνο: Στο +9,1% ο τζίρος του λιανεμπορίου τροφίμων, πτωτικοί οι όγκοι
- Λεπτομέρειες
Συνεχίζει τη θετική του πορεία, στο +9,1%, το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, με βάση τα πιο πρόσφατα στοιχεία της NielsenIQ (έως 30 Απριλίου 2023) και έχοντας πλέον στα τέλη Απριλίου ξεπεράσει την επίδραση της εποχικότητας του Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
ΠΛΗΘΩΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ωστόσο, σύμφωνα με την NielsenIQ η ανάπτυξη αυτή εξακολουθεί να είναι πληθωριστική, με τους όγκους να υποχωρούν, γύρω στο -3,5%. Σε επίπεδο κατηγοριών, την ανάπτυξη αυτή οδηγούν τα τρόφιμα και ποτά, τόσο τα φρέσκα (+8,9%) όσο και τα τυποποιημένα (+9,3%), κυρίως λόγω της σημαντικής συνεισφοράς τους στο μέσο καλάθι του Ελληνικού νοικοκυριού, σε σχέση με τις κατηγορίες του μη τροφίμου.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1677
Πηγή: www.fnbdaily.com
Πώς να βελτιώσετε τον σχεδιασμό του e-shop σας
- Λεπτομέρειες
Κάθε επιτυχημένη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου σέβεται κάθε βήμα του ταξιδιού του πελάτη. Γι΄αυτό φροντίζει να διαθέτει ένα σωστά σχεδιασμένο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, σε κάθε τμήμα του, από τη σελίδα προορισμού έως τη σελίδα επικοινωνίας, ώστε να αυξήσει τις μετατροπές.
Η διαδικασία μετατροπής αποτελεί μια πολυεπίπεδη διαδικασία που επηρεάζει τη συμπεριφορά του πελάτη και ο κύριος παράγοντας πίσω από το ποσοστό μετατροπής είναι η εμπειρία χρήστη (UX). Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε εύκολα να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών στο eCommerce site σας, βασιζόμενοι στην εμπειρία των πελατών σας. Παρακάτω, σας παραθέτουμε ορισμένες συμβουλές, που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τον σχεδιασμό του ιστοτόπου της ηλεκτρονικής επιχείρησής σας.
Διατηρήστε απλή την πλοήγηση των πελατών σας
Οι άνθρωποι, κατά μέσο όρο, χρειάζονται 0,05 δευτερόλεπτα για να σχηματίσουν μια γνώμη σχετικά με έναν ιστότοπο, κάτι που καθορίζει εάν πρόκειται να παραμείνουν σε αυτόν για την περιήγηση και την αγορά τους. Επομένως, προκειμένου να απαλλαγείτε από αυτήν την απόφαση του δευτερολέπτου, θα πρέπει να εστιάσετε στην πλοήγηση της ιστοσελίδας σας.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
ΕΥ: οι πέντε τυπολογίες των Ελλήνων καταναλωτών
- Λεπτομέρειες
Η αγωνία των Ελλήνων καταναλωτών για την κάλυψη των βασικών αναγκών -εν μέσω συμπίεσης του διαθέσιμου εισοδήματος- αποτελεί μια από τις κυρίαρχες καταναλωτικές τάσεις όπως αποτυπώνεται στην νέα καταναλωτική έρευνα της ΕΥ, Future Consumer Index Ελλάδα 2023.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ποσοστό 56% των καταναλωτών στην Ελλάδα δηλώνουν ότι ανησυχούν πάρα πολύ για το αυξημένο κόστος ζωής» και 40% για την οικονομία γενικά. Συγχρόνως, δύο στους τρεις (69%) εκτιμούν ότι το πρόβλημα του αυξημένου κόστους ζωής θα ενταθεί τους επόμενους μήνες και δύο στους πέντε (38%) ότι η οικονομική τους κατάσταση θα επιδεινωθεί τον επόμενο χρόνο. Ένας στους δύο (49%) αναφέρει ότι «αγοράζει μόνο τα απαραίτητα», ένας στους πέντε (19%) ότι δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στα βασικά έξοδα όπως φαγητό, υγειονομική περίθαλψη και στέγαση και ένας στους δέκα (12%) ότι βασίζεται στην κυβερνητική στήριξη για να μπορέσει να αντεπεξέλθει οικονομικά. Η τιμή παραμένει, με διαφορά, το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο για όλα ανεξαιρέτως τα προϊόντα. Μάλιστα, ποσοστό 71% των ερωτώμενων εκτιμούν ότι θα παραμείνει το σημαντικότερο κριτήριο και σε τρία χρόνια από σήμερα.
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News
Εκδήλωση ΕΒΕΑ – NED CLUB: «Οικογενειακές Επιχειρήσεις και Σύγχρονη Διακυβέρνηση: Εμπιστοσύνη – Μετασχηματισμός – Διαδοχή», 25.5.23
- Λεπτομέρειες
Το ΕΒΕΑ, από κοινού με το Ned Club και τη συμμετοχή της PwC, διοργανώνει εκδήλωση με θέμα: «Οικογενειακές επιχειρήσεις και σύγχρονη διακυβέρνηση: Εμπιστοσύνη - Μετασχηματισμός – Διαδοχή», την Πέμπτη, 25 Μαΐου 2023, και ώρα 18:00, στο «Κέντρο Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Μίχαλος», Αμερικής 8. Στην εκδήλωση, με την ευκαιρία της πρώτης παρουσίασης της 11ης Παγκόσμιας Έρευνας Οικογενειακών Επιχειρήσεων της PwC με θέμα: “Οικογενειακές επιχειρήσεις: Νέες τάσεις στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τα ενδιαφερόμενα μέρη”, που περιλαμβάνει και ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις, θα συζητηθούν οι νέες τάσεις στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης μεταξύ των οικογενειακών επιχειρήσεων και των ενδιαφερόμενων μερών τους. Επίσης, θα συζητηθεί το θέμα της διαδοχής που όπως προκύπτει από την έρευνα αποτελεί προτεραιότητα για τον Έλληνα επιχειρηματία. Θα ακολουθήσει networking cocktail.
Δηλώσεις συμμετοχής μέχρι την Τρίτη 23 Μαΐου, είτε συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα εδώ είτε απαντώντας στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Πληροφορίες: Τμήμα Εμπορίου ΕΒΕΑ, Τηλ.: +210 3627911, Ned Club, Τηλ.: +30 6995247741
Πλαστικό χρήμα: Άλμα στις συναλλαγές το 2022, έφτασαν τα €94 δισ.
- Λεπτομέρειες
ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ για κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους, η δυνατότητα των καταναλωτών να πληρώνουν με κάρτα καταδεικνύει τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος από την εξαμηνιαία Έκθεση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, σύμφωνα με τα οποία η αξία των συναλλαγών με κάρτες πληρωμών το 2022 ανήλθε σε €94 δισ., αυξημένη κατά 14% συγκριτικά με το 2021.
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ... ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ
Ειδικότερα, ο συνολικός αριθμός συναλλαγών με κάρτες πληρωμών το 2022 ανήλθε σε 1.930 εκατ., από 1.658 εκατ. το 2021, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16% σε σχέση με το 2021. Ο αριθμός των συναλλαγών με χρεωστικές κάρτες ανήλθε σε 1.775 εκατ., από 1.523 εκατ. το προηγούμενο έτος, αυξημένος κατά 17%. Οι χρεωστικές κάρτες συνέχισαν να αποτελούν το κύριο υποκατάστατο της χρήσης μετρητών, με ποσοστιαία συμμετοχή 92% στο συνολικό αριθμό συναλλαγών με όλα τα είδη καρτών πληρωμών.
Διαβάστε περισσότερα: SMEs Daily Τεύχος #156
Πηγή: www.smesdaily.com
Innova Market: Τα top 10 trends για τον F&B κλάδο φέτος
- Λεπτομέρειες
Τα 10 βασικά trends που αναμένεται να κυριαρχήσουν στη βιομηχανία τροφίμων το 2023, με βάση την έρευνα της Innova Market Insights, παρουσιάζει το FnB Daily.
#TREND 1: REDEFINING VALUE
Οι καταναλωτές φαίνεται ότι πλέον επαναπροσδιορίζουν τη σημαντικότητα των προϊόντων και θέτουν το δικό τους όριο αναφορικά με το τι συμβιβασμούς θα κάνουν στα πλαίσια των αγορών τους. Σε ερώτηση της Innova για το ποια είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που αξίζει να έχουν τα προϊόντα που αγοράζουν, οι συμμετέχοντες στην έρευνα έφεραν στην πρώτη θέση τη φρεσκάδα των προϊόντων, μετά την τοπικότητα και στην τρίτη θέση τον λειτουργικό τους χαρακτήρα.
#TREND 2: AFFORDABLE NUTRITION
Η αυξημένη ζήτηση για προϊόντα που συνδυάζουν υψηλή διατροφική αξία στη σωστή τιμή, προϋποθέτει καινοτομία στην παραγωγή. Οι καταναλωτές ζητούν δηλαδή, παραγωγή καινοτόμων προϊόντων, τα οποία, ταυτοχρόνως να είναι προσιτά στον καταναλωτή. Σύμφωνα με την Innova, έτσι θα ενισχυθεί σημαντικά η αποτελεσματικότητα και η απόδοση των επενδύσεων από πλευράς των εταιρειών.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1661
Πηγή: www.fnbdaily.com
Κρασί: Οι Ευρωβουλευτές ψηφίζουν υπέρ της προστασίας των ΠΟΠ & ΠΓΕ
- Λεπτομέρειες
Η Επιτροπή Γεωργίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ψήφισε υπέρ της προστασίας των ιδιαιτεροτήτων του αμπελοοινικού τομέα κατά τη μεταρρύθμιση της νομοθεσίας για τις γεωγραφικές ενδείξεις (ΓE) και απέρριψε την ανάθεση της διαχείρισης των σημάτων ποιότητας στο γραφείο για την προστασία σημάτων της ΕΕ. Όπως διαβάζουμε στον ΚΕΟΣΟΕ, οι ψηφοφορίες έγιναν μετά από αρκετούς μήνες διαπραγματεύσεων.
ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ
Μετά από αρκετούς μήνες διαπραγματεύσεων, τα μέλη της Επιτροπής ψήφισαν ομόφωνα τη διατήρηση των διατάξεων σχετικά με τις ΓΕ για το κρασί στον κανονισμό για την Κοινή Οργάνωση Αγοράς (ΚΟΑ). “Οι διατάξεις αυτές περιλαμβάνουν κεφάλαια για τη βιωσιμότητα, γενικές αρχές προστασίας, γενικούς όρους, ομώνυμα, επισήμανση και σχέσεις με τα εμπορικά σήματα”, αναφέρει η ευρωβουλευτής Irène Tolleret, από το κόμμα Renew Europe, ελπίζοντας ότι αυτός ο συμβιβασμός θα επιτρέψει στο Κοινοβούλιο να λάβει θέση ισχύος κατά τις τριμερείς διαπραγματεύσεις με το Συμβούλιο και την Επιτροπή.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1655
Πηγή: www.fnbdaily.com
Online S/M (Convert): Στο +10% ο τζίρος στο α' τρίμηνο - μειωμένη 1% η αξία του μέσου καλαθιού
- Λεπτομέρειες
Αύξηση 10% παρουσίασε ο τζίρος των online super market, ο οποίος άγγιξε τα €76 εκατ. σε τιμές λιανικής, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες, Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΤΕΜΑΧΙΑ - ΥΨΗΛΟΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ
Επίσης, όπως επισημαίνεται στην έκθεση της Convert Group, αξιοσημείωτη είναι και η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο τη μέση τιμή του κάθε προϊόντος να αυξάνεται κατά 10%. Συνολικά η μέση αξία του καλαθιού ήταν οριακά μειωμένη κατά 1%.
Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το πρώτο τρίμηνο του 2023, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2022, ξεχωρίζουν οι εξής:
• +33%: προϊόντα για κατοικίδια
• +19%: χαρτικά και είδη καθαρισμού
• +13%: ποτά και αναψυκτικά
• +11%: είδη αρτοποιίας
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1655
Πηγή: www.fnbdaily.com
Αγορά Οίνου 2022 (OIV): Αυξήθηκε η αξία των συναλλαγών παρά την πτώση της κατανάλωσης
- Λεπτομέρειες
Παρά τη μικρή πτώση της κατανάλωσης οίνου και των συναλλαγών σε όγκους - που ο Διεθνής Οργανισμός Αμπέλου και Οίνου (OIV) αποδίδει στον πόλεμο στην Ουκρανία και στην ενεργειακή κρίση - η συνολική αξία των συναλλαγών οίνου αυξήθηκε ξανά το 2022. Η παραγωγή και η έκταση των αμπελώνων αλλάζουν ελάχιστα, όπως διαβάζουμε στον ΚΕΟΣΟΕ. Μετά από μια συνεχή μείωση από το 2018, η παγκόσμια κατανάλωση κρασιού άρχισε να αυξάνεται ξανά (+0,7%) το 2021, αλλά το 2022 επιβεβαιώνει τελικά την υφέρπουσα τάση, σημειώνοντας μείωση (232 εκατομμύρια hl), κατά 1% της κατανάλωσης κρασιού.
ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΜΕΙΩΣΗ
Ο Pau Roca, γενικός διευθυντής του OIV, αποδίδει πάνω από όλα τη μείωση της κατανάλωσης το 2022 “στη σημαντική αύξηση των τιμών του κρασιού, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και στην αύξηση του κόστους ενέργειας που, σε συνδυασμό με τις δυσκολίες της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας, έχουν οδηγήσει σε εκτίναξη του κόστους παραγωγής και διανομής των κρασιών”.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1654
Πηγή: www.fnbdaily.com