Regate Blog Sales Force Automation, EXVan, Field Service by Regate

  • Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Μετάβαση στην κύρια πλοήγηση και σύνδεση

Αναζήτηση προβολής πλοήγησης

Πλοήγηση

Αναζήτηση

Λογότυπο

Πρώτος ο Σκλαβενίτης στο...μυαλό των καταναλωτών

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 22 Φεβρουαρίου 2022

Πρώτη στο...μυαλό των καταναλωτών (top of mind) εξακολουθεί να έρχεται η αλυσίδα Σκλαβενίτης, η οποία παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη, σύμφωνα με τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε η Braincandy τον Δεκέμβριο του 2021, σε δείγμα 800 ατόμων (16-75 ετών) σε όλη την Ελλάδα. Σε αυτό το report επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, η επιστροφή της Lidl στην 4η θέση έπειτα από 5 χρόνια και το γεγονός ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος έχασε την...περίσταση των δείπνων (dinner occasion), με την Σκλαβενίτης να κερδίζει για πρώτη φορά την κορυφή στην κατηγορία "εορταστικό δείπνο" (festive dinner). 

Κορυφαίο κριτήριο η...ποιότητα

Στα βασικά κριτήρια, με τα οποία γίνεται η επιλογή του supermarket, το περιβάλλον ξεπέρασε την ποικιλία των προϊόντων κατά την προηγούμενη χρονιά. Με ποιο κριτήριο επιλέγουν supermarket Ποιότητα: 22,7% (-4,5 μονάδες βάσης) Τιμές: 18,9% (+1,7 μονάδες βάσης) Περιβάλλον: 15,9% (+4,2 μονάδες βάσης) Ποικιλία προϊόντων: 15,7% (+3,2 μονάδες βάσης)

 

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1370
Πηγή: www.fnbdaily.com

Τι φέρνει η επιστροφή της Carrefour - ανακατάταξη μεριδίων στην post covid εποχή

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 16 Φεβρουαρίου 2022

Στο business plan που έχουν εκπονήσει η θυγατρική του ομίλου του Ν. Θ. Βαρδινογιάννη, αλλά και η μητρική Carrefour International Partnership για την επόμενη πενταετία, όπως επίσης και το concept που θα φέρει στην Ελλάδα, μιας και αυτό είναι που θα καθορίσει και την ανταγωνιστικότητά της, εστιάζεται το ενδιαφέρον στον εγχώριο κλάδο των supermarkets, μετά την επιστροφή της Carrefour στην Ελλάδα, όπως αποκάλυψε η προχθεσινή έκτακτη έκδοση του FnB Daily.

“Τα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε που ήρθε για πρώτη φορά η Carrefour στην Ελλάδα. Πλέον, το κλειδί εισόδου για κάθε νέο παίκτη δεν θα πρέπει είναι το brand name, ούτε καν οι τιμές των προϊόντων τους, αλλά το concept, με το οποίο εισέρχεται στην αγορά, καθώς αυτό είναι που θα τον διαφοροποιήσει, μιας και όλες σχεδόν οι αλυσίδες διατηρούν πάνω κάτω τα ίδια επίπεδα τιμών”, εξηγεί έμπειρος παράγοντας του κλάδου.

 

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1369
Πηγή: www.fnbdaily.com

Προς υποχρεωτική η σήμανση στα προϊόντα διατροφής στην ΕΕ

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 10 Φεβρουαρίου 2022

Τη λήψη μέτρων για να διορθωθούν στρεβλώσεις που δημιουργούνται από το σύστημα διατροφικής σήμανσης Νutri-Score και αφορούν στη διατροφική αξία σημαντικών προϊόντων της μεσογειακής διατροφής -και δεκάδες ελληνικών τροφίμων, όπως το ελαιόλαδο και το μέλι- ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή η ευρωβουλευτής, Μαρία Σπυράκη, με σχετική ερώτησή της.

Η επίτροπος Υγείας, Στέλλα Κυριακίδου, απαντώντας στην ερώτηση, αναφέρει ότι η Κομισιόν, "θα εκπονήσει πρόταση για εναρμονισμένη υποχρεωτική διατροφική επισήμανση στο εμπρόσθιο μέρος της συσκευασίας σε επίπεδο ΕΕ έως το τέλος του 2022" και με τον τρόπο αυτό, αφήνει, "σαφώς να εννοηθεί ότι υπάρχουν περιθώρια σοβαρών αλλαγών στο σύστημα διατροφικής επισήμανσης", όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της ευρωβουλευτή.

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1366
Πηγή: www.fnbdaily.com

Στα €14 δισ. η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 08 Φεβρουαρίου 2022

Στο επίπεδο-ρεκόρ των €14 δισ. εκτιμάται η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (σε προϊόντα και υπηρεσίες) για το 2021, σύμφωνα με την 5η εξαμηνιαία έρευνα καταγραφής των online καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).

Επιπλέον, τουλάχιστον 15.000 ελληνικές επιχειρήσεις διαθέτουν πλέον, οργανωμένο κανάλι ψηφιακών πωλήσεων και αρκετά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν σημαντικές online ετήσιες πωλήσεις άνω των €10 εκατ. Σύμφωνα με την έρευνα, η ωριμότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου καταγράφεται από το γεγονός της διατήρησης της αύξησης των online αγορών και σε περιόδους που λειτούργησαν κανονικά τα φυσικά καταστήματα.

Διαβάστε περισσότερα: BnB Daily Τεύχος #872
Πηγή: www.bnbdaily.com

Το 92% των μικρομεσαίων e-shop αύξησαν τις πωλήσεις τους το 2021

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 02 Φεβρουαρίου 2022

Η μεγάλη πλειονότητα των ΜMΕ ηλεκτρονικού εμπορίου έχει δει τον αριθμό των πωλήσεών της να αυξάνεται το 2021. Το 21% των εταιρειών που συμμετείχαν σε έρευνα δήλωσαν πως είχαν αύξηση πωλήσεων τουλάχιστον κατά 40%. Ωστόσο, όλοι δήλωσαν πως αντιμετώπισαν και αρκετές προκλήσεις. Η εταιρεία email και SMS marketing Sendlane προχώρησε στη σχετική έρευνα σε 150 ΜMΕ, για να αποτυπώσει την τρέχουσα εικόνα στην αγορά του e-commerce. Σύμφωνα με τη έκθεση της Sendlane, η μεγάλη πλειονότητα, σε ποσοστό 92% είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται. Το 34% είδε αύξηση πωλήσεων 10-20%, για το 21% οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά τουλάχιστον 40%, ενώ για το 33% που είχε αύξηση από 20 έως 40%.

Εκτός από την αύξηση των πωλήσεων, είναι ενδιαφέρον ότι αυξήθηκαν επίσης και τα περιθώρια κέρδους. Το 90% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα είχαν αύξηση τουλάχιστον 10% στο συνολικό τους κέρδος, ενώ οι περισσότερες εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα αναμένουν ότι οι τάσεις θα συνεχιστούν. Λόγω της αυξημένης ζήτησης, τα e-shop επενδύουν περισσότερο στα τεχνολογικά τους εργαλεία. Έως και το 85% των εμπόρων ξόδεψε περισσότερα χρήματα σε τεχνολογικές υπηρεσίες το 2021 από ό,τι το 2020. Από αυτούς, το 46% ξόδεψε τουλάχιστον 40% περισσότερο από ό,τι το προηγούμενο έτος.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: Smart Press / E-Commerce News

Επιδείνωση για το καταναλωτικό κλίμα φέρνει η ενεργειακή κρίση

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 27 Ιανουαρίου 2022

Επιφυλακτικοί είναι οι καταναλωτές, όπως καταγράφει έρευνα του ΣΕΛΠΕ, αφού οι επικείμενες αυξήσεις σε πολλά προϊόντα από το 2022 λόγω του αυξημένου κόστους ενέργειας, «φρενάρουν» τη διάθεση για αγορές. 

Την πέμπτη μελέτη καταγραφής των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο ολοκλήρωσε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος μέσω της εξαμηνιαίας έρευνας καταναλωτικού κλίματος λιανεμπορίου που πραγματοποιείται με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σύμφωνα με την οποία το καταναλωτικό κλίμα παρουσιάζει επιδείνωση, ενώ οι προσδοκίες για το α΄ εξάμηνο της νέας χρονιάς είναι χαμηλές. Η έρευνα έλαβε χώρα τον Δεκέμβριο του 2021 μέσω πανελλήνιας έρευνας σε δείγμα 859 καταναλωτών και από αυτήν προκύπτουν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα και τάσεις σε σχέση με τις αγοραστικές συνήθειες του κοινού από την επίδραση της πανδημίας, καθώς και ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος λιανικής. Να σημειωθεί, ωστόσο, πως τα αποτελέσματα της έρευνας καταγράφουν τη σημαντική αλλαγή που επήλθε στο καταναλωτικό κοινό το τελευταίο εξάμηνο, η οποία αφορά κυρίως την επίδραση του αυξημένου κόστους ενέργειας και δευτερευόντως της επίδρασης της κρίσης της Covid-19 στο καταναλωτικό κλίμα και στην αγορά της λιανικής στην Ελλάδα.

Διαβάστε περισσότερα: Retail Today Τεύχος 4079
Πηγή: Retail Today

Αυξημένο κατά 5% το κόστος του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 24 Ιανουαρίου 2022

Αυξημένη κατά 5% ήταν η μέση τιμή για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιοποίησε το ΙΕΛΚΑ. Σύμφωνα με αυτήν, 1 στους 2 καταναλωτές αποδίδει τις ανατιμήσεις στις αυξήσεις των διεθνών τιμών πρώτων υλών, ενώ τα νοικοκυριά θέλουν να προχωρήσουν σε εξοικονόμηση έως και 21%, με προσφορές και έξυπνες αγορές. Οι τιμές των προϊόντων του τυπικού χριστουγεννιάτικου τραπεζιού στα μεγάλα supermarkets, το 2021, είναι αυξημένες 5% κατά μέσο όρο, σε σχέση με το 2020, ενώ είναι αυξημένες κατά 1% σε σχέση με την υψηλότερη τιμή που καταγράφηκε το 2015. Συγκεκριμένα, το τυπικό καλάθι υπολογίζεται σε €86,18 το 2021 έναντι €81,81 το 2020.

Προσφορές

Όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες να εκμεταλλευτεί κανείς τις προσφορές των μεγάλων αλυσίδων supermarket, δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να επιλέξει και εξοικονομήσει μεσοσταθμικά περίπου 13% της αξίας των αγορών του, ενώ με έξυπνες αγορές, η εξοικονόμηση μπορεί να φτάσει και το 21% της αξίας του καλαθιού. Το μεγάλο εύρος τιμών που καταγράφεται, οφείλεται στην αύξηση της έντασης του ανταγωνισμού κάθε έτος και ειδικά την τελευταία 5ετία, ανάμεσα στις επιχειρήσεις του κλάδου και στην προσαρμογή των επιχειρήσεων του κλάδου (προμηθευτές και λιανέμποροι) στην ανάγκη των καταναλωτών για μειωμένες τιμές και value for money που καταγράφεται το τελευταίο 6μηνο.

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1360
Πηγή: www.fnbdaily.com

Διπλασιάστηκε η διείσδυση του cloud στις ελληνικές επιχειρήσεις την τελευταία πενταετία

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 19 Ιανουαρίου 2022

Σημαντικά βήματα προς την ψηφιοποίησή τους κάνουν οι ελληνικές επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια, γεγονός που πιστοποιεί η αύξηση της χρήσης του cloud computing από τον εγχώριο επιχειρηματικό κόσμο. Στη χώρα μας, μέσα σε μια πενταετία (2017-2021), διπλασιάστηκε το ποσοστό των εταιρειών, που έχουν ενσωματώσει το cloud στην καθημερινότητά τους: από 11% το 2017, οι εταιρείες που κάνουν χρήση του cloud αντιπροσωπεύουν πλέον ποσοστό 22% του συνόλου. Η πορεία προσέγγισης των ελληνικών εταιρειών προς το cloud είναι σταθερά επιταχυνόμενη, σύμφωνα με το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας, αφού το 2014 μόλις το 8% των ελληνικών εταιρειών χρησιμοποιούσε το cloud. Το ποσοστό αυτό έμεινε σχεδόν σταθερό τη διετία 2015-2016 (8% και 9% αντίστοιχα).

Το 2018 οι εταιρείες στην Ελλάδα, που έκαναν χρήση cloud υπηρεσιών, αντιπροσώπευαν το 13%, ποσοστό που αυξήθηκε σε 17% κατά την πρώτη πανδημική χρονιά το 2020. Το ποσοστό του 22% μπορεί για την Ελλάδα να συνιστά διπλασιασμό της διείσδυσης του cloud στις ελληνικές επιχειρήσεις, ωστόσο, αποτελεί έναν δείκτη που τοποθετεί τη χώρα μόλις στην τρίτη, από το τέλος, θέση της ευρωπαϊκής κατάταξης. Είναι δε σχεδόν το μισό από τον αντίστοιχο μέσο όρο της ΕΕ-27, που για το 2021 φτάνει στο 42%. Χειρότερες επιδόσεις από την Ελλάδα έχουν μόνο οι επιχειρήσεις στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, όπου μόνο το 13% και το 14% αντίστοιχα των εταιρειών χρησιμοποιεί τεχνολογία cloud

Διαβάστε περισσότερα: Industry Τεύχος #159
Πηγή: www.boussias.com

Δωρεάν πρόγραμμα κατάρτισης εργαζόμενων του Ιδιωτικού τομέα σε mobile τεχνολογίες από τον ΣΕΚΕΕ

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 17 Ιανουαρίου 2022

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ), του οποίου πρόεδρος είναι ο Γιώργος Μαρκατάτος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας μας, έχει προκηρύξει ένα εθνικό πρόγραμμα κατάρτισης στελεχών του ιδιωτικού τομέα πάνω σε «Κλαδικές και Λειτουργικές εφαρμογές κινητών και ο τρόπος αξιοποίησης τους από τις επιχειρήσεις». 

Ο πρώτος κύκλος αιτήσεων έχει ημερομηνία λήξης την 18η Φεβρουαρίου 2022 και απευθύνεται σε όλους τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω σε mobile τεχνολογίες και να τις εφαρμόζουν στην καθημερινή τους εργασία.

Συνολικά υπάρχουν 1250 θέσεις που θα καλυφθούν από όλη την Ελλάδα. Καθώς το πρόγραμμα εφαρμόζεται εκτός ωραρίου εργασίας του εργαζόμενου, αυτός αποζημιώνεται με 5 Ευρώ μικτά ανά ώρα μαθήματος. Ο κύκλος μαθημάτων είναι συνολικά 80 ώρες , εκ των οποίων οι περισσότερες (64) είναι μέσω e-learning πλατφόρμας. 

Η επιτυχής συμμετοχή στο πρόγραμμα οδηγεί στην επιδότηση 5€ (μικτά) ανά ώρα κατάρτισης σε κάθε ωφελούμενο, στην απόκτηση σχετικής βεβαίωσης παρακολούθησης προγράμματος κατάρτισης και σε διαδικασίες πιστοποίησης προσόντων και δεξιοτήτων. Η θεματολογία του κύκλου εκπαίδευσης περιλαμβάνει:

  • Τεχνολογικές εξελίξεις στις κινητές εφαρμογές και γενική παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών
  • Κλαδικές και λειτουργικές εφαρμογές κινητών και τρόπος αξιοποίησης από τις επιχειρήσεις.
  • Σχεδίαση καινοτόμων mobile υπηρεσιών
  • Στρατηγική χρήση της πληροφορικής στην επιχείρηση

Ο Γιώργος Μαρκατάτος, Πρόεδρος του ΣΕΚΕΕ, δήλωσε σχετικά στο myMobility News: «Αυτό το ιδιαίτερο πρόγραμμα κατάρτισης βοηθάει τους εργαζομένους να καταλάβουν τη σημασία των mobile τεχνολογιών και να τις ενσωματώσουν στην καθημερινή τους εργασία, είτε με κάποια εταιρεία μέλος του ΣΕΚΕΕ, είτε με τις δικές τους δυνατότητες και δεξιότητες που θα αποκτήσουν μέσα από αυτό».

Κάντε αίτηση σήμερα στο www.sekeetraining.gr   

Πώς η πανδημία άλλαξε τον τρόπο που χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 13 Ιανουαρίου 2022

Το 85,1% των ελληνικών νοικοκυριών διαθέτουν πλέον πρόσβαση στο Διαδίκτυο, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τη χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας στη χώρα μας που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα. Το ποσοστό αυτό συνεχίζει να αυξάνεται σταθερά, καθώς το 2011 ήταν στο 50,2%, το 2014 στο 65,6% και το 2018 στο 76,5%.

Ακολουθούν τα σημαντικότερα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνα:

  • Το 54% των χρηστών του Διαδικτύου πραγματοποίησε στο α’ τρίμηνο 2021 τραπεζικές συναλλαγές μέσω Διαδικτύου. Το ποσοστό αυτό ήταν 46,8% στο α’ τρίμηνο 2020 και 40,3% στο α’ τρίμηνο 2019. 
  • Σημαντικά αυξήθηκαν και οι βιντεο-κλήσεις και τηλεφωνικές κλήσεις μέσω εφαρμογών, λόγω των υγειονομικών συνθηκών: 83,2% στο α’ τρίμηνο 2021 72,3% στο α’ τρίμηνο 2020, 66,8% στο α’ τρίμηνο 2019. 
  • Αύξηση καταγράφεται το α’ τρίμηνο του 2021 για τις δραστηριότητες εκμάθησης. Συγκεκριμένα, αύξηση 81,3% στους χρήστες του διαδικτύου που παρακολούθησαν online σεμινάριο ή μάθημα και 104,1% σε όσους χρησιμοποίησαν online εκπαιδευτικό υλικό πέραν του υλικού που αφορούσε στο online πρόγραμμα που παρακολούθησαν.

Διαβάστε περισσότερα: NetFax Τεύχος #4747
Πηγή: www.boussias.com

Πότε σταματούν να αγοράζουν οι καταναλωτές

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 11 Ιανουαρίου 2022

Καθώς οι τιμές των τροφίμων αυξάνονται, έρευνα που ανατέθηκε από την Ingredient Communications και διενεργήθηκε από την SurveyGoo, μεταξύ περισσότερων από 1.000 καταναλωτών σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο, εντοπίζει τα όρια, στα οποία οι καταναλωτές σταματούν να αγοράζουν:

  • Οι καταναλωτές σταματούν να αγοράζουν ένα τρόφιμο, ένα ποτό ή ένα είδος διατροφής όταν η τιμή του αυξάνεται κατά μέσο όρο κατά 40%

Κατηγορίες

Όπως αναφέρει report του FoodDive, οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να δεχτούν υψηλότερη αύξηση της τιμής για το γάλα: θα μπορούσε να αυξηθεί κατά μέσο όρο κατά 52,4%, προτού οι Αμερικανοί καταναλωτές δηλώσουν ότι θα σταματήσουν να το αγοράζουν.

Ακολουθούν άλλα βασικά προϊόντα, όπως:

  • Ψωμί (51,8%)
  • Κρέας (50,6%) 
  • Καφές (48,3%)
  •  Εμφιαλωμένο νερό (46,7%) 
  • Φρέσκα λαχανικά (47,2%)
  • Φρέσκα φρούτα (45,3%)

Οι κατηγορίες γλυκών και σνακ παρουσίασαν μεγαλύτερη ευαισθησία ως προς τις τιμές συνολικά - η σοκολάτα θα μπορούσε να αυξηθεί κατά μέσο όρο μόνο κατά 31,3% και τα πατατάκια κατά 32,8%, προτού σταματήσουν να τα αγοράζουν οι καταναλωτές στις ΗΠΑ.

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1357
Πηγή: www.fnbdaily.com

 

Σελίδα 7 από 53

  • Έναρξη
  • Προηγούμενο
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Επόμενο
  • Τέλος

Με την υποστήριξη της Regate Α.Ε.
www.regate-salesforce.gr  |   www.field-service.gr  |   www.regate-effective.com