Google: Στους ελληνικούς δρόμους επιστρέφει το Street View
- Λεπτομέρειες
Στους ελληνικούς δρόμους επιστρέφουν τα αυτοκίνητα του Google Street View για να φωτογραφίσουν εκ νέου τις διαδρομές, ώστε να ανανεωθούν τα δεδομένα για τις πόλεις, τους δρόμους και τις εθνικές οδούς στην πλατφόρμα της Google. Το Street View προσφέρει οπτική 360 μοιρών των δρόμων καθώς και των φυσικών και πολιτιστικών μνημείων. Στη χώρα μας, το Street View είναι διαθέσιμο από τον Ιούνιο του 2014 ενώ έκτοτε οι εικόνες του ανανεώνονται. Εκτός από τους δρόμους και τις οδούς, η Google έχει απαθανατίσει και τους πεζόδρομους των ελληνικών πόλεων καθώς και άλλα σημεία που δεν είναι προσβάσιμα με αυτοκίνητο. Όπως αναφέρει η εταιρεία, δεσμεύεται για την προστασία της ιδιωτικότητας. Πριν δημοσιευτούν οι εικόνες υφίστανται επεξεργασία με εξειδικευμένη τεχνολογία η οποία θολώνει τα πρόσωπα των ανθρώπων καθώς και τις πινακίδες οχημάτων ώστε να μην είναι αναγνωρίσιμα, διατηρώντας έτσι την ιδιωτικότητά τους. Το Street View παρέχει στους χρήστες την επιπλέον δυνατότητα να θολώσουν εικόνες (οχημάτων, οικιών, προσώπων, κλπ.) πατώντας το κουμπί «Report a problem» (δηλώστε ένα πρόβλημα) στη κάτω δεξιά γωνία κάθε εικόνας. To Street View λειτουργεί σε όλες τις ηπείρους του πλανήτη και παρέχει απεικόνιση των δρόμων σε 87 χώρες του κόσμου. Είναι διαθέσιμο σε υπολογιστές και φορητές συσκευές, καθώς και στο Google Earth.
Διαβάστε περισσότερα: NetFax Τεύχος #4636
Πηγή: www.boussias.com
Οργανωμένο retail: Ο.. "πόλεμος" για μια θέση στα ράφια των αλυσίδων.
- Λεπτομέρειες
Για τον... "πόλεμο" των προμηθευτών για μία θέση στο ράφι, μίλησαν εκπρόσωποι του οργανωμένου λιανεμπορίου.
"ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΑΙΤΗΜΑ"
Ο Δημήτρης Παράβαλος, Διευθυντής Αγορών της The MART, παραδέχτηκε ότι, "στην καθημερινότητά μας, με την αναζήτηση των τιμών και τα ραντεβού, πολλές φορές είναι δύσκολο να απαντήσουμε αμέσως στα αιτήματα προμηθευτών", ωστόσο υπογράμμισε πως, "οτιδήποτε φθάνει στο γραφείο μου, θα εξεταστεί και σίγουρα θα επανέλθουμε αν αυτό που μας προτείνεται, ενδιαφέρει την αλυσίδα".
Αναφορικά με τις προϋποθέσεις που χρειάζεται ένα προϊόν για να μπει στα ράφια της The MART, ο κ. Παράβαλος ανέφερε ότι, "υπάρχουν κάποιες διαδικασίες στην εταιρεία. Υπάρχουν κάποια τυπικά που ζητάμε, δηλαδή το ΑΦΜ του προμηθευτή, να συμπληρώσει κάποιες φόρμες και στη συνέχεια να ελεγχθούν αυτές από το νομικό τμήμα, ώστε να δούμε αν ισχύουν αυτά που αναφέρονται. Στη συνέχεια μπαίνουμε στην ουσία του πράγματος, αν μας ενδιαφέρει το προϊόν, αν είναι κάτι που χρειάζεται να προσθέσουμε στη γκάμα μας και μπορεί να δώσει προστιθέμενη αξία στην κατηγορία. Ζητάμε παράλληλα, αν υπάρχουν και τα απαραίτητα εχέγγυα για την ποιότητα, π.χ. ISO, HACCP κλπ". Υπογράμμισε πάντως, με έμφαση ότι, "τα ράφια μας δεν είναι ατελείωτα. Προχωρούμε σε τακτικές αναθεωρήσεις των matrix ανά κατηγορία".
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1249
Πηγή: www.fnbdaily.com
Εργαλεία e-Commerce στο ετήσιο συνέδριο F8 του Facebook
- Λεπτομέρειες
Νέα εργαλεία που βελτιώνουν την επικοινωνία επιχειρήσεων με τους πελάτες ανακοίνωσε το Facebook στο διαδικτυακό συνέδριο F8. Δυνατότητα αυτοματοποιημένων μηνυμάτων στο Instagram: το Facebook ανακοίνωσε ότι μπορούν πλέον να αυτοματοποιήσουν και να διαχειριστούν την άμεση επικοινωνία με τους πελάτες τουςμέσω Instagram. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να δημιουργήσουν αυτόματες απαντήσεις για κοινές ερωτήσεις ή αιτήματα καταναλωτών, όπως “Ποια είναι η πολιτική επιστροφής σας;” ή “Παρακολουθήστε την παραγγελία μου” πριν ξεκινήσει μια συνομιλία με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας. Αυτοί οι τύποι εργαλείων υπάρχουν για τις επιχειρήσεις στο WhatsApp και Messenger, αλλά τώρα, επεκτείνονται και στο Instagram.
Νέες επιλογές στο WhatsApp: όσον αφορά στο WhatsApp, το Facebook ανακοίνωσε ότι οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν μηνύματα σε μορφή λίστας, που θα περιλαμβάνουν έως και 10 επιλογές (πχ προϊόντα), ενώ η πλατφόρμα θα ενεργοποιήσει και “κουμπιά απάντησης” τα οποία θα επιτρέπουν στους χρήστες να επιλέξουν έτοιμες απαντήσεις κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας τους με μια επιχείρηση. Επίσης, το Facebook ανακοίνωσε ταχύτερη ενσωμάτωση για το WhatsApp Business API, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις που εγγράφονται στην πλατφόρμα να μπορούν να ξεκινήσουν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους σε λίγα λεπτά. Μέχρι τώρα η διαδικασία έπαιρνε εβδομάδες
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: Smart Press / E-Commerce News
Agrologistics: Τα οφέλη που προκύπτουν για τον αγροδιατροφικό τομέα
- Λεπτομέρειες
Η δημιουργία κέντρων agrologistics σε περιοχές κομβικής σημασίας μπορεί να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία στην αγροδιατροφική παραγωγή και συνέργειες ανάμεσα σε όλους τους εμπλεκόμενους στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, τόνισε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Σπήλιος Λιβανός, σε χαιρετισμό του στη διαδικτυακή ημερίδα για τα Agrologistics του Οργανισμού "Νέα Γεωργία – Νέα Γενιά". Η εκτίμηση αυτή του κ. Λιβανού στηρίζεται στο ότι η Ελλάδα έχει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για ολοκληρωμένη ανάπτυξη υποδομών agrologistics με ευρωπαϊκό και διεθνή προσανατολισμό και οι δυνατότητες αυτές, όπως είπε, δεν πρέπει να μείνουν ανεκμετάλλευτες.
Πεποίθηση του ΥΠΑΑΤ είναι ότι, "μέσω της ανάπτυξης τέτοιων υποδομών δημιουργούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις ανάπτυξης οικονομιών κλίμακας, γόνιμων συνεργασιών και επιμερισμού του κόστους των υποδομών".
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1244
Πηγή: www.fnbdaily.com
CSR-School 2021 15 Iουνίου - 22 Ιουλίου 2021
- Λεπτομέρειες
Το ΕΒΕΑ στηρίζει και φέτος το CSR-School, το πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαίδευσης του CSR HELLAS για την εταιρική υπευθυνότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη που επιστρέφει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με ανανεωμένη δομή και εμπλουτισμένο περιεχόμενο. Το πρόγραμμα - αποτέλεσμα συνεργασίας του CSR HELLAS με το Πανεπιστήμιο Κρήτης και το ALBA Graduate Business School, The American College of Greece και με την υποστήριξη του ACG Center of Excellence for Sustainability του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος - αποτελείται από 12 Webinars –4ωρης διάρκειας το καθένα– τα οποία θα διεξαχθούν μεταξύ 15 Ιουνίου και 22 Ιουλίου 2021, στην Αγγλική γλώσσα. Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή στο πρόγραμμα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.csr-school.eu.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Πηγή: Ε.Β.Ε.Α
Οι προοπτικές των τροφίμων - ποτών στη ρωσική αγορά
- Λεπτομέρειες
O Χρήστος Φαρμάκης, Γενικός Σύμβουλος ΟΕΥ Α, Προϊστάμενος του γραφείου ΟΕΥ στην Μόσχα, υπογράμμισε ότι οι εξαγωγές της Ελλάδας προς την Ρωσία την περίοδο 2013-2020 υποχώρησαν κατά 60,1%, ενώ ειδικά για την περυσινή χρονιά, η πτώση ήταν 22,61%.
Πρόσθεσε δε πως, "παρότι είναι ανάλογη και η πτώση των ελληνικών εισαγωγών από την Ρωσία, αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πτώση των διεθνών ενεργειακών τιμών και όχι στις εισαγόμενες ποσότητες, ενώ το πρόβλημα των ελληνικών εξαγωγών αποδίδεται κυρίως στο εμπάργκο της Ρωσίας που μπήκε σε ευρωπαϊκά προϊόντα".
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΛΗΓΜΑ
- Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά τον F&B κλάδο, το μεγαλύτερο πλήγμα δέχθηκαν:
- Φρέσκα φρούτα και λαχανικά
- Γαλακτοκομικά
- Ιχθυηρά
ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ
Ο κ. Φαρμάκης στάθηκε ιδιαίτερα στο θέμα της ψηφιακής σήμανσης των διακινούμενων προϊόντων στην Ρωσία, ενώ ειδικότερα για τα εισαγόμενα προϊόντα, υπεύθυνοι για την σήμανση είναι οι εισαγωγείς. Πρόκειται για μία διαδικασία που ξεκίνησε από την 1η Ιουνίου του 2019 και θα ολοκληρωθεί το 2024. Ειδικά για τα τρόφιμα-ποτά, από την 1η Ιουλίου 2020 η ψηφιακή σήμανση έχει επεκταθεί στα γαλακτοκομικά, ενώ πιλοτικά προγράμματα αφορούν στο επιτραπέζιο νερό, στα συμπληρώματα διατροφής και στη μπύρα.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1237
Πηγή: www.fnbdaily.com
Αλκοολούχα: Νέα καμπάνια με στόχο τη βιώσιμη επανεκκίνηση του κλάδου
- Λεπτομέρειες
Δεδομένων των επιπτώσεων της πανδημίας, τόσο στο HoReCa, όσο και στα αλκοολούχα ποτά - των οποίων οι πωλήσεις στο εν λόγω κανάλι μειώθηκαν κατά σχεδόν 50% το 2020, ενώ ανάλογη μείωση καταγράφηκε το πρώτο δίμηνο του 2021 - οι επιχειρήσεις παραγωγής και εμπορίας αλκοολούχων ποτών ενώνουν τις δυνάμεις τους με τους φορείς εστίασης και τουρισμού και δημιουργούν την καμπάνια, #EimasteEtoimoi, Κρατήστε μας Θέση!. Η καμπάνια αποτελεί προέκταση της Ευρωπαϊκής εκστρατείας επικοινωνίας, #WeStandReady, Count us in!, του spiritsEurope, του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου των Παραγωγών Αλκοολούχων Ποτών.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ
Σκοπός της πρωτοβουλίας είναι να προωθήσει τον διάλογο με την Πολιτεία και όλους τους αρμόδιους φορείς, για ένα βιώσιμο μέλλον στον πλέον δυναμικό και ζωτικό κλάδο της ελληνικής οικονομίας και έναν από τους πιο αγαπημένους της ελληνικής κοινωνίας – τον κλάδο της εστίασης και της φιλοξενίας. Ταυτόχρονα, η εκστρατεία επιδιώκει να δώσει θέση στο τραπέζι του διαλόγου σε κάθε επαγγελματία του κλάδου, μέσα από τις δράσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Από την πλευρά των φορέων, προτείνονται βραχυπρόθεσμες και μόνιμες παρεμβάσεις, που στόχο έχουν να αποτελέσουν ανάσα και προοπτική για την υγιή επιχειρηματικότητα στον κλάδο.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1236
Πηγή: www.fnbdaily.com
Αλκοολούχα: Θερμιδικό Περιεχόμενο και digital info στις ετικέτες
- Λεπτομέρειες
Με επιτυχία εκπόνησαν οι παραγωγοί αλκοολούχων ποτών της Ευρώπης τη δέσμευση του 1ου ορόσημου, να παρέχουν στην αγορά της Ε.Ε. αλκοολούχα ποτά με πληροφορίες σχετικά με το ενεργειακό τους περιεχόμενο στην ετικέτα, όπως αναφέρει ο ΣΕΑΟΠ. Σύμφωνα με την spiritsEUROPE, με τον τρόπο αυτό παρουσιάζεται καινοτομία, με στόχο την πιο “διάφανη” σχέση παραγωγού-καταναλωτή, μέσω της καλύτερης ενημέρωσης του καταναλωτή όσον αφορά στο προϊόν. "Η πρώτη μας έκθεση προόδου, που δημοσιεύθηκε στις 5 Μαΐου, δείχνει ότι ο κλάδος κατόρθωσε να διασφαλίσει, έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020, περίπου ότι 1 στις 4 φιάλες διαθέτουν ήδη τέτοιες πληροφορίες, ποσοστό που αναμένεται να αυξηθεί σε 50% και 66% έως το τέλος του 2021 και του 2022, αντίστοιχα", επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση ο Γενικός Διευθυντής της SpiritsEurope, Ulrich Adam.
Οδηγίες για τις διατροφικές πληροφορίες
Οι στόχοι, όπως εξηγεί, αποτελούν μέρος μιας πολυετούς εθελοντικής συμφωνίας – του λεγόμενου Μνημονίου Κατανόησης (MoU) για την ενημέρωση των καταναλωτών – το οποίο διευκολύνθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 2019.Το MoU παρέχει σαφείς οδηγίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι διατροφικές πληροφορίες και οι καταχωρίσεις συστατικών θα πρέπει να διατίθενται στους καταναλωτές αλκοολούχων ποτών, δεδομένου ότι δεν είναι υποχρεωτικές, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες της ΕΕ
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1233
Πηγή: www.fnbdaily.com
1 στις 3 μικρομεσαίες επιχειρήσεις κινδυνεύει να χρεοκοπήσει μετά την πανδημία
- Λεπτομέρειες
O ρόλος της τεχνολογίας για την ανάκαμψή τους
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης που συντόνισε ο δημοσιογράφος Νίκος Υποφάντης και διοργανώθηκε στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών. «Η πανδημία χτύπησε ιδιαίτερα άνισα τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις», σημείωσε ο Πρόεδρος της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδος Γιώργος Καββαθάς, ο οποίος παρουσίασε το πρόγραμμα ασύγχρονηςτηλεκατάρτισης που δημιούργησαν μαζί με την Mastercard και που ξεκινάει τον Ιούνιο με ορίζοντα ενός έτους και περιλαμβάνει τρία εκπαιδευτικά πεδία: το ψηφιακό marketing και τα κοινωνικά δίκτυα, τις ψηφιακές συναλλαγές και την ασφάλεια και την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση.
Για τις συνήθειες και τις συμπεριφορές που άλλαξε η πανδημία μίλησε η Άσπα Παλημέρη, Country Manager, Mastercard, Greece σημειώνοντας ότι σήμερα πια πάνω από το 90% των συναλλαγών με κάρτα γίνονται ανέπαφα. «Καταφέραμε να αντιδράσουμε πολύ γρήγορα», επισήμανε τονίζοντας ότι ήδη από το πρώτο κύμα της πανδημίας έγινε αναβάθμιση των POS των επιχειρήσεων από ενσύρματα σε ασύρματα και αυξήθηκε το όριο για ανέπαφες συναλλαγές χωρίς PIN. Μίλησε επίσης για την ασφάλεια που πρέπει να νιώθει και ο καταναλωτής και η επιχείρηση στο ψηφιακό περιβάλλον και υπογράμμισε την σημασία της εκπαίδευσης για το ζήτημα αυτό.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: Smart Press / E-Commerce News
Παρά την άνοδο του Ιανουαρίου οι επιθέσεις DDoS επέστρεψαν στην «κανονικότητα»
- Λεπτομέρειες
Το πρώτο τρίμηνο του 2021, ο αριθμός των επιθέσεων DDoS μειώθηκε κατά 29% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, αλλά αυξήθηκε κατά 47% σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με στοιχεία του Kaspersky DDoS Prevention. Ωστόσο, αυτή η αύξηση εξηγείται από μια ασυνήθιστη άνοδο τον Ιανουάριο – εκείνος ο μήνας αντιπροσώπευε το 43% των συνολικών επιθέσεων του τριμήνου – ενώ οι άλλοι δύο μήνες παρέμειναν ήσυχοι.
Στις αρχές του 2021, πολλοί άνθρωποι εξακολουθούσαν να εργάζονται εξ αποστάσεως και να περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους στο σπίτι. Επομένως, οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου πραγματοποίησαν επιθέσεις DDoS εναντίον οργανισμών και υπηρεσιών που χρειάζονται περισσότερο οι χρήστες, για παράδειγμα, παρόχους τηλεπικοινωνιών, έτσι ώστε οι πελάτες τους να αντιμετωπίζουν προβλήματα με τη σύνδεσή τους στο Διαδίκτυο ή με διαδικτυακούς ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών. Ωστόσο, παρά την εναπομένουσα προσοχή σε αυτούς τους πόρους, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι η συνολική κατάσταση των DDoS σταθεροποιείται.
Μπορείτε να διαβάσετε την πλήρη έκθεση στον ειδικό ιστότοπο Securelist.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.
Πηγή: www.infocom.gr
Eurostat: Στο 7% η τηλεργασία το 2020 στην Ελλάδα
- Λεπτομέρειες
Από το σπίτι εργαζόταν συνήθως το 2020 το 12,3% των απασχολουμένων ηλικίας 15-64 ετών στην ΕΕ, έναντι ποσοστού 7% στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία, Eurostat.
Τα μέτρα κοινωνικής απόστασης που εισήχθησαν ως απάντηση στην πανδημία COVID-19 ανάγκασαν πολλούς ανθρώπους να εργαστούν από το σπίτι. Τα υψηλότερα ποσοστά απασχολουμένων που το 2020 εργάζονταν συνήθως από το σπίτι καταγράφονται στη Φινλανδία (25,1%), στο Λουξεμβούργο (23,1%), στην Ιρλανδία (21,5%), στην Αυστρία (18,1%) και στην Ολλανδία (17,8%). Αντίθετα, τα χαμηλότερα ποσοστά καταγράφονται στη Βουλγαρία (1,2%), στη Ρουμανία (2,5%), στην Κροατία (3,1%), στην Ουγγαρία (3,6%), στη Λετονία και την Κύπρο (4,5%).