Convert Group: Με 15% έτρεξαν τα online super markets στο 9μηνο
- Λεπτομέρειες
Με ρυθμούς ανάπτυξης 15%, αναπτύχηκε ο κλάδος των online super markets στο 9μηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, με τον τζίρο να αγγίζει τα €220 εκατ. σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Δεν περιλαμβάνονται, όμως, Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες, όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market, αλλά και παίκτες που συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery, όπως το Box και το Instashop, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1761
Πηγή: www.fnbdaily.com
Πάνω από €17 δισ. ο τζίρος του eCommerce στην Ελλάδα το 2023
- Λεπτομέρειες
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση για το Ευρωπαϊκό Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2023, που δημοσιοποίησαν οι ενώσεις Ecommerce Europe και EuroCommerce, αναμένεται αύξηση στον τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής κατά 8%, για να αγγίξει τα 970 δις ευρώ.
Σε απόλυτους αριθμούς, οι online B2C πωλήσεις στην Ευρώπη ήταν πέρσι αυξημένες περίπου στα €900 δις από €849 δις έναν χρόνο νωρίτερα (αύξηση 6%). Ωστόσο, οι υψηλότερες τιμές ήταν ο κύριος λόγος της αύξησης του κύκλου εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. «Καθ' όλη τη διάρκεια του 2022, η Ευρώπη επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από τον αντίκτυπο του ρωσικού πολέμου στην Ουκρανία, κυρίως από τους υψηλούς ρυθμούς πληθωρισμού, που ασκούσαν πτωτική πίεση στην αγοραστική δύναμη των καταναλωτών», επισημαίνει η ετήσια Έκθεση για το Ευρωπαϊκό Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2023, που δημοσιοποίησαν οι ενώσεις Ecommerce Europe και EuroCommerce.
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην εποχή των Social Media
- Λεπτομέρειες
Τα τελευταία χρόνια, το ψηφιακό τοπίο έχει υποστεί σημαντική μεταμόρφωση χάρη στην εμφάνιση του κοινωνικού εμπορίου. Με την αυξανόμενη δημοτικότητα των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, μπορούμε να μιλαμε για αληθινή επανάσταση στο online shopping, καθώς το social commerce θολώνει ολοένα και περισσότερο τα όρια μεταξύ των Social Media και του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ενώ η έννοια του κοινωνικού εμπορίου στην αρχή συνδέθηκε με μια κοινότητα αγοραστών που μοιράζονται συμβουλές και κριτικές μεταξύ τους σχετικά με τα προϊόντα, πλέον έχει αποκτήσει πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες να αγοράζουν απευθείας μέσω των πλατφορμών.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Τάσεις σε Ελλάδα - Ε.Ε και η «επόμενη μέρα» για τους καταναλωτές
- Λεπτομέρειες
Το 2022, η κύρια πρόκληση για τις ευρωπαϊκές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν ο πόλεμος στην Ουκρανία, ο οποίος αύξησε τις τιμές της ενέργειας και άλλων εμπορευμάτων. Αυτό είχε σημαντικό αντίκτυπο στην αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.
Για πολλές ευρωπαϊκές χώρες, η αύξηση του κύκλου εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου οφείλεται κυρίως στις υψηλότερες τιμές (πληθωρισμός) και όχι στον όγκο. Η μείωση του όγκου αντισταθμίζεται κάπως από την αύξηση των αγορών διαδικτυακών υπηρεσιών – όπως ταξίδια και αναψυχή – μετά το lockdown Covid-19.
Το ψηφιακό χάσμα μεταξύ των ΜΜΕ και των μεγαλύτερων εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να αυξηθεί με τις τεχνολογικές εξελίξεις, καθώς οι τελευταίες διαθέτουν περισσότερους πόρους για την εφαρμογή των πιο πρόσφατων τεχνολογιών.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: epixeiro.gr
ΕΛΣΤΑΤ: Με άνοδο οι τιμές παραγωγού στις υπηρεσίες και στο β' τρίμηνο
- Λεπτομέρειες
Ανοδικά κινήθηκαν οι τιμές παραγωγού στις περισσότερες υπηρεσίες και στο β' τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Αρχή. Σύμφωνα με αυτά τη μεγαλύτερη άνοδο καταγράφουν οι τιμές υπηρεσιών έρευνας αγοράς και δημοσκοπήσεων με 14,5% άνοδο ετησίως, ενώ ακολουθούν οι υπηρεσίες αποθήκευσης με 10,8% και αεροπορικών μεταφορών με 10,2%.
Χαρακτηριστικό είναι ότι από τις 20 κατηγορίες υπηρεσιών, οι δεκαοχτώ κινήθηκαν ανοδικά ενώ μόνο δύο καταγράφουν ετήσια πτώση και συγκεκριμένα οι υπηρεσίες παροχής συμβουλών διαχείρισης (-2,5%) και οι ταχυδρομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες ταχυμεταφοράς (-0,2%).
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Πηγή: epixeiro.gr
Ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας: Πώς επηρεάζει τις πωλήσεις σας
- Λεπτομέρειες
Στον ταχέως εξελισσόμενο κόσμο του B2B eCommerce, όπου οι επιχειρήσεις βασίζονται σε ηλεκτρονικές συναλλαγές, η ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας συμβάλλει καθοριστικά στην επιτυχία της επιχείρησής σας.
Κατανοώντας, λοιπόν, τη σημασία των σελίδων γρήγορης φόρτωσης και εφαρμόζοντας στρατηγικές για τη βελτιστοποίηση της ταχύτητας του ιστοτόπου, μπορείτε να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη και τελικά να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας. Στο άρθρο αυτό, θα διερευνήσουμε πώς η ταχύτητα φόρτωσης website επηρεάζει άμεσα τις πωλήσεις στο B2B εμπόριο και θα δούμε τις επιπτώσεις που αυτή επιφέρει στις επιχειρήσεις.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Buyer’s Journey: Τα τρία στάδια και οι στρατηγικές για το 2023
- Λεπτομέρειες
Τα τελευταία χρόνια, οι αγοραστές, πιο εξοικειωμένοι από ποτέ με την τεχνολογία, έχουν αυξημένες προσδοκίες αλλά και συμπεριφορά που μοιάζει περισσότερο με αυτήν των καταναλωτών B2C – λόγω πληθώρας επιλογών. Αυτό, φυσικά, σημαίνει και ανάγκη για αλλαγή τόσο στις στρατηγικές των επιχειρήσεων προκειμένου να ανταποκριθούν στις προσδοκίες αυτές, όσο και στο ίδιο το ταξίδι του αγοραστή (buyer’s journey).
Στο παρόν άρθρο, θα ασχοληθούμε ακριβώς με το πώς μπορείτε να πλοηγηθείτε σε καθένα από τα τρία στάδια του ταξιδιού των αγοραστών σας στο πλαίσιο ενός ταχέως εξελισσόμενου τοπίου, όπου οι εμπειρίες online και offline αγορών συγκλίνουν διαρκώς.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
8 στους 10 ψωνίζουν από το ηλεκτρονικό κανάλι
- Λεπτομέρειες
Σύμφωνα με το report «Focus on Tech Life tips» της Focus Bari, οι διαδικτυακές αγορές από το 2020 έως σήμερα αυξήθηκαν κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες. Πλέον, σύμφωνα με τα στοιχεία για τους πρώτους έξι μήνες του 2023, το 79% των Ελλήνων από 67% την αντίστοιχη περίοδο του 2020 κάνουν online αγορές. Υπάρχουν μάλιστα κάποιες κατηγορίες αγορών, οι οποίες μετατοπίστηκαν σοβαρά προς το ηλεκτρονικό κανάλι. Έτσι, σε μια τριετία αυξήθηκαν κατά 92% οι υπηρεσίες ομορφιάς και ευεξίας, που αγοράζουν οι Έλληνες ηλεκτρονικά.
Ακόμη και η αγορά επίπλων τείνει να γίνει ψηφιακή υπόθεση, με τις online πωλήσεις να αυξάνονται κατά 41% μεταξύ 2020 και 2023. Ακόμη και αγορές που αντιστέκονταν σθεναρά στο online κανάλι, όπως τα προϊόντα από το σούπερ μάρκετ, μπήκαν σε ψηφιακά μονοπάτια, σημειώνοντας αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων κατά 33% στο ίδιο διάστημα.
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News
Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας: 5 στρατηγικές για το 2023
- Λεπτομέρειες
Η εκκίνηση μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου και η διασφάλιση ότι αυτή θα ευδοκιμήσει στον ανταγωνισμό απαιτεί σκληρή δουλειά και αφοσίωση. Στον σημερινό κόσμο, όπου σχεδόν τα πάντα μετατοπίζονται προς το διαδίκτυο, οι εταιρείες πρέπει να είναι ευέλικτες και να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των καταναλωτών και τις τάσεις της αγοράς. Με τα κατάλληλα εργαλεία, τη γνώση και τη στρατηγική, οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να ανθίσουν στον τομέα του eCommerce.
Για τον λόγο αυτό, συγκεντρώσαμε, ορισμένες βασικές συμβουλές και στρατηγικές που μπορείτε να ακολουθήσετε, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να σημειώσετε υψηλά ποσοστά πωλήσεων.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση στους δείκτες όγκου στο χονδρικό εμπόριο στο β' τρίμηνο
- Λεπτομέρειες
Μεικτή ήταν η πορεία των δεικτών του κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο στο β' τρίμηνο 2023 σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα η Ελληνική Στατιστική Αρχή, ενώ οι δείκτες όγκου σημείωσαν αύξηση και στους τρεις μήνες.
Ειδικότερα:
Οι Δείκτες Κύκλου Εργασιών στο Χονδρικό Εμπόριο της περιόδου Απριλίου-Ιουνίου 2023, σε σύγκριση με τους αντίστοιχους δείκτες της περιόδου Απριλίου-Ιουνίου 2022, παρουσίασαν ετήσια μεταβολή ως εξής:
- Απρίλιος, αύξηση 0,2%
- Μάϊος, μείωση 0,7% και
- Ιούνιος, μείωση 4,0%
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: epixeiro.gr
Τρόφιμα: Οι εταιρείες που βρίσκονται στο top 100 παγκοσμίως
- Λεπτομέρειες
Η Nestlé είναι η πιο πολύτιμη μάρκα τροφίμων στον κόσμο, με αύξηση της αξίας της κατά 8% στα $22,4 δισ., σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας συμβούλων αποτίμησης εμπορικών σημάτων, Brand Finance. Η κατάταξη Brand Finance Food 100 2023, η οποία αποκαλύπτει τις πιο πολύτιμες μάρκες τροφίμων σε όλους τους τομείς και τις χώρες, σημειώνει ότι οι επιδόσεις της ελβετικής μάρκας οφείλονται στην "ικανότητά της να ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, να προηγείται των τάσεων και να λανσάρει αποτελεσματικά νέα προϊόντα".
Στη δεύτερη θέση, η κινεζική μάρκα γαλακτοκομικών Yili είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 17% στα $12,4 δισ., ενώ η μάρκα σνακ Lay's κατατάσσεται στην τρίτη θέση, βλέποντας την αξία της να ανεβαίνει κατά 29% στα $11,1 δισ.
ΠΟΙΟΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΚΑΔΑ
Η υπόλοιπη πρώτη δεκάδα περιλαμβάνει την Danone (αξία μάρκας αυξημένη κατά 13,8%, στα $8,9 δισ.), την Tyson (-20,5% στα $8,7 δισ.), την Kellogg's (+4,3% στα $7,3 δισ.), την Quaker (-0,6% στα $7,1 δισ.), την Haitan (+7,8% στα $6,2 δισ.), την Mengniu (+10,1% στα $6,1 δισ.) και την Wrigley (+11,1% στα $5,6 δισ.)
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1720
Πηγή: www.fnbdaily.com