Αγροτική παραγωγή: Θεμελιώδεις οι ψηφιακές τεχνολογίες
- Λεπτομέρειες
Οι αγρότες εκτιμούν ότι απαιτείται άμεση ενίσχυση της χρήσης ψηφιακών εργαλείων, μπροστά στις αυξανόμενες περιβαλλοντικές και οικονομικές πιέσεις που αντιμετωπίζει η αγροτική βιομηχανία της Ευρώπης και της Αφρικής. Αυτό καταδεικνύει μια νέα ανεξάρτητη έρευνα με τίτλο “Farmers and Digitalisation”, που διεξήγαγε η Savanta ComRes κατόπιν ανάθεσης από τον όμιλο Vodafone.
ΠΡΩΤΗ ΑΠΕΙΛΗ Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ
Όπως ήταν αναμενόμενο, η κλιματική αλλαγή βρίσκεται στην κορυφή του καταλόγου των απειλών που αντιμετωπίζουν οι αγρότες στην Ευρώπη και την Αφρική. Σχεδόν όλοι οι αγρότες που ερωτήθηκαν στην Ελλάδα (96%) θεωρούν ότι η κλιματική αλλαγή επηρεάζει την οικονομική βιωσιμότητα των αγροκτημάτων τους σε κάποιο βαθμό. Άλλες απειλές που αναφέρουν οι αγρότες, περιλαμβάνουν:
- το κόστος των καυσίμων και της ενέργειας
- οι χαμηλές τιμές της αγοράς για καλλιέργειες και ζώα
- η έλλειψη υποστήριξης από τον δημόσιο τομέα
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1553
Πηγή: www.fnbdaily.com
ICAP CRIF - 2022: Ενδεχόμενη αύξηση 2% στην αγορά μπισκότων, κρουασάν και σνακ.
- Λεπτομέρειες
Η εγχώρια κατανάλωση των τυποποιημένων μπισκότων, κρουασάν και αλμυρών σνακ εκτιμάται πως θα σημειώσει άνοδο της τάξης του 2% το 2022, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ICAP CRIF.
Η εταιρεία θεωρεί μεγάλη πρόκληση για τον κλάδο, κυρίως την τρέχουσα περίοδο, τις έντονες πληθωριστικές πιέσεις, τις μεγάλες αυξήσεις στις τιμές των πρώτων υλών και των μεταφορών, οι οποίες σε συνδυασμό με το αυξημένο ενεργειακό κόστος έχουν ήδη οδηγήσει σε ανατιμήσεις αρκετά τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων και των τυποποιημένων ειδών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εμφάνιση της πανδημίας Covid-19 η οποία έπληξε και την Ελλάδα από τον Μάρτιο του 2020, δεν επηρέασε αρνητικά την εγχώρια αγορά των τυποποιημένων μπισκότων και αλμυρών σνακ, σε αντίθεση με την αγορά των κρουασάν η οποία εμφάνισε πτώση.
Μπισκότα
Αναφορικά με την πορεία του εξεταζόμενου κλάδου τα τελευταία χρόνια, η Ελένη Δεμερτζή, Senior Manager της Διεύθυνσης Οικονομικών - Κλαδικών Μελετών της ICAP CRIF, επισημαίνει ότι ο όγκος της εγχώριας φαινομενικής κατανάλωσης μπισκότων εμφάνισε ελαφρά άνοδο την τριετία 2018-2020, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 3%, ενώ το 2021 κατέγραψε μείωση της τάξης του 3% περίπου. Σημειώνεται ότι η ζήτηση για τυποποιημένα μπισκότα καλύπτεται κυρίως από τα εγχωρίως παραγόμενα προϊόντα. Η εισαγωγική διείσδυση του κλάδου διαμορφώθηκε τη διετία 2020-2021 σε 16% περίπου, ενώ η εξαγωγική επίδοση υπολογίζεται στο 28%, περίπου, το 2021.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1551
Πηγή: www.fnbdaily.com
To Proof-of-Delivery είναι πολλά παραπάνω από μια υπογραφή πάνω στο tablet
- Λεπτομέρειες
Το Proof-of-Delivery (PoD) αποτελεί μια διαδικασία στο last mile, με την οποία ο παραλήπτης επιβεβαιώνει το έγκαιρο και έγκυρο της παράδοσης των αγαθών που αναμένει από κάποιον προμηθευτή. Όλοι μας έχουμε συναντήσει μια εταιρεία courier που με την παράδοση του δέματος ζητάει ονοματεπώνυμο και μια υπογραφή, η οποία ενημερώνει κάποιο online site ώστε ο αποστολέας να ξέρει ποιος παρέλαβε και πότε.
Όμως το Proof-of-Delivery είναι πολλά παραπάνω από μια απλή υπογραφή. Είναι η προστασία του προμηθευτή (αποστολέα) αλλά και του τελικού πελάτη. Συνήθως και ανάλογα πάντα με το business του προμηθευτή, έχει επιπλέον παραμέτρους που διασφαλίζουν τη σωστή και ταχύτατη παράδοση. Αυτό επιτυγχάνεται με πολλούς τρόπους, με αφετηρία την αποχώρηση του οχήματος από την αποθήκη του προμηθευτή. Μερικά από αυτά αναφέρονται παρακάτω.
Αρχικά η σωστή παράδοση ξεκινάει με τη σωστή δρομολόγηση. Ο οδηγός που παραδίδει πρέπει να ξέρει πού θα πάει και με ποια σειρά, ώστε να βελτιώσει το δρομολόγιό του. Με συστήματα που βασίζονται πάνω σε GPS δεδομένα και χάρτες (π.χ. Google Maps, Waze) μπορεί να βελτιώσει τους χρόνους, να αποφύγει κακοτοπιές (έργα, λαϊκές, κλπ) και να παραδώσει on time.
Το GPS έχει και ένα ακόμη πλεονέκτημα: Δείχνει στον προμηθευτή πότε έφτασε το όχημα στον πελάτη και πόση ώρα έμεινε, κάτι που αποτελεί σημαντικό στοιχείο αν στο μέλλον προκύψει θέμα αναζήτησης ενός πακέτου/κιβωτίου.
Στον χώρο του πελάτη τώρα, ξεκινάει μια διαδικασία που καταλήγει σε ένα ονοματεπώνυμο και μια υπογραφή. Αυτή η διαδικασία, ανάλογα με το business αλλάζει, αλλά η γενική φιλοσοφία έχει ως εξής:
- Ανοίγεται το παραστατικό του πελάτη ηλεκτρονικά πάνω στο tablet του οδηγού, ή σκανάρεται με κάποιο Barcode/QR Code που μπορεί να έχει το παραστατικό. Ο σκοπός είναι να γνωρίζει ο οδηγός σε ποιο τιμολόγιο αναφέρεται η παράδοση που πρόκειται να εκτελέσει. Υπάρχει και η περίπτωση να είναι παραπάνω από ένα τιμολόγιο στην ίδια παράδοση, οπότε πρέπει να υπάρχει μέριμνα και σε αυτό.
- Ανάλογα με τα είδη προς παράδοση, ενδέχεται η επόμενη οθόνη να συμπεριλαμβάνει πληροφορίες όπως ποια κιβώτια πρέπει να «κατέβουν» από το φορτηγό, και να αναγκάζει τον οδηγό να τα σκανάρει, ώστε να μη γίνει λάθος κατά την παράδοση. Η διαδικασία αυτή εξασφαλίζει το έγκαιρο και έγκυρο της παράδοσης, διότι πολλές φορές ένας πελάτης υπογράφει χωρίς όμως να εξασφαλίζει ότι έχει λάβει όλη την παράδοση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται επιπλέον έξοδα στον προμηθευτή.
- Τρίτο βήμα είναι η φωτογράφιση της παράδοσης, ειδικά σε φορτία που είναι ευαίσθητα ή εύθραυστα. Η φωτογράφιση εξασφαλίζει την πλευρά του προμηθευτή, διότι αποδεικνύει ότι κατά την παράδοση το εμπόρευμα ήταν στην κατάσταση εργοστασίου. Η φωτογραφία όμως μπορεί να γίνει και λόγος απόρριψης μιας παράδοσης όπως θα δούμε παρακάτω.
- Τέταρτο βήμα είναι η απόρριψη (μερική ή ολική) μιας παράδοσης λόγω προβλήματος. Τα προβλήματα αυτά στην εφαρμογή Proof-of-Delivery καλύπτονται με drop-down λίστες και φωτογραφία, ώστε να ξέρει ο προμηθευτής γιατί δεν παρέλαβε ο πελάτης. Συνήθως συναντάμε λόγους όπως Λάθος Παραγγελία, Πρόβλημα Συσκευασίας, Κοντόληκτο προϊόν, Σπασμένο είδος, κοκ.
- Ως επιπλέον προαιρετικό βήμα έρχεται η διαδικασία επιστροφών, για εταιρείες που παίρνουν επιστροφές ή εγγυοδοσία (άδεια μπουκάλια, άδειες συσκευασίες, παλέτες). Σε αυτές τις περιπτώσεις το σύστημα PoD πρέπει να μπορεί να εκδώσει ένα Δελτίο Ποσοτικής Παραλαβής ή αν το επιθυμεί ο προμηθευτής, να εκδώσει και ένα πιστωτικό τιμολόγιο, το οποίο θα επιστρέψει αυτόματα στο ERP του. Με λίγα λόγια η λύση Proof-of-Delivery κληρονομεί αρκετά στοιχεία μιας κλασικής λύσης τιμολόγησης επί αυτοκινήτου (exvan).
Το τελευταίο βήμα – που όπως φαίνεται δεν αποτελεί τελικά και το μόνο – είναι να υπάρξει μια ηλεκτρονική υπογραφή, η οποία μαζί με το GPS, timestamps και το φωτογραφικό υλικό, δεν αφήνουν περιθώριο αμφισβήτησης της σωστής παράδοσης αγαθών στον τελικό παραλήπτη.
Στην ελληνική αγορά σήμερα υπάρχουν συστήματα που υλοποιούν Proof-of-Delivery με ενσωμάτωση γεωγραφικών δεδομένων ή με απλή επισύναψη υπογραφής. Συνολική λύση η οποία να ενσωματώνει όλη τη δυνητική λειτουργικότητα όπως αναλύθηκε παραπάνω, προσφέρουν μόνο συστήματα της διεθνούς αγοράς, ενώ στην Ελλάδα διατίθεται το Regate Effective, λύση του ομίλου εταιρειών SOFTONE.
George Markatatos
CEO @ Regate S.A. Chairman @ ΣΕΚΕΕ
Ανοιχτή πρόσβαση σε δεδομένα από τα online σούπερ μάρκετ
- Λεπτομέρειες
Πρόσβαση στα συναλλακτικά δεδομένα των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους αποφάσισαν να δώσουν στους προμηθευτές τους οι ΑΒ Βασιλόπουλος και My market, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλία ενίσχυσης της εμπιστοσύνης μέσω μεγαλύτερης διαφάνειας, με στόχο τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές και τον κλάδο. Την τεχνολογική υποδομή, επεξεργασία, οπτικοποίηση και εμπορική διάθεση των δεδομένων έχει αναλάβει η Convert Group.
Συγκεκριμένα οι προμηθευτές θα έχουν πλέον πρόσβαση στις παρακάτω πληροφορίες:
- Πωλήσεις: τεμαχιακά, αξιακά, μερίδια αγοράς
- Μετρικές Ηλεκτρονικού Εμπορίου: όπως Δείκτης Μετατροπής Ενδιαφέροντος (pageview) σε Αγορά (add-to-basket).
- Μετρικές Ηλεκτρονικού Καλαθιού: δηλαδή ποιοι κωδικοί προϊόντων μπαίνουν συνήθως στα ίδια ηλεκτρονικά καλάθια ή -πιο σημαντικά- ποια ηλεκτρονικά καλάθια χάνονται.
- Στατιστικά Ημέρας / Ώρας: δηλαδή ποιες μέρες και ώρες επακριβώς αγοράζουν οι καταναλωτές online ανά κατηγορία και κωδικό.
Διαβάστε περισσότερα: NetFax Τεύχος #4932
Πηγή: www.boussias.com
SIAL: Ξεπέρασε τα επίπεδα του 2018 η φετινή διοργάνωση
- Λεπτομέρειες
Ως μια ιδιαιτέρως επιτυχημένη διοργάνωση χαρακτηρίζει την SIAL Paris 2022 η Director της SIAL Paris, Audrey Ashworth, μιλώντας στο FnB Daily, λέγοντας ότι μετά από μια δύσκολη περίοδο τεσσάρων ετών - θυμίζουμε ότι η SIA 2020 ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας - η έκθεση επέστρεψε με 7.000 εκθέτες από 127 χώρες.
“Φέτος, καλύψαμε 250.000 τμ εκθεσιακού κέντρου, έκταση, που είναι ανάλογη με 40 γήπεδα ποδοσφαίρου, παρουσιάζοντας πάνω από 4.000 προϊόντα”.
Συνέντευξη στον Νεκτάριο Β. Νώτη
Κατά την διάρκεια της πανδημίας αλλά και μετά, αρχίσαμε να μιλάμε για ένα ενδεχόμενο νέο μοντέλο εκθέσεων, hybrid, in person, remote ή digital. Ποια είναι η γνώμη σας;
Όσο αναπτύσσεται το digital, τόσο περισσότερο αναγκαία είναι event, όπως η SIAL Paris, μια έκθεση που γίνεται με φυσική παρουσία. Αυτό είναι κάτι, που βλέπουμε να αναπτύσσεται πολύ. Πιστεύω ότι το μέλλον θα είναι τα in person events με hybrid content και digital application, που θα δίνουν την δυνατότητα σε buyers και suppliers να διατηρούν την επικοινωνία τους όλο τον χρόνο, με podcasts, webcast, webinars και άλλα.
Στο πλαίσιο αυτό, λανσάραμε και εμείς φέτος, για πρώτη φορά, την ψηφιακή πλατφόρμα Marketplace, που προσφέρει αυτό ακριβώς στους buyers και στους supliers.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1538
Πηγή: www.fnbdaily.com
Οι κινήσεις στην εγχώρια «διαδρομή» του last mile
- Λεπτομέρειες
Εξαιρετικά ανταγωνιστικές είναι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο last mile delivery την τελευταία περίοδο και όλα δείχνουν ότι παίζει πρωταρχικό ρόλο στην επιλογή του καταναλωτή. H ACS έχει ολοκληρώσει σημαντική επένδυση 40 εκατ. ευρώ, που της δίνει τη δυνατότητα να ενοποιήσει τις δύο εγκαταστάσεις logistics σε μια. Η εταιρεία συμφερόντων του ομίλου Quest έχει δημιουργήσει έναν ενιαίο χώρο 36.000 τ.μ. για την εξυπηρέτηση των παραγγελιών της, όπου η δυνατότητα διαλογής υπερβαίνει τις 50.000 αποστολές ανά ώρα. Επίσης η ΑCS έχει δημιουργήσει τα ACS Smart Points, που μπορεί ο καθένας να παραλάβει την παραγγελία του με έναν μοναδικό κωδικό PIN που αποστέλλεται στο κινητό του. Σε ό,τι αφορά στα ΕΛΤΑ, τα smart lockers είναι πραγματικότητα ενώ η ΕΛΤΑ Courier έχει προχωρήσει στη δημιουργία του δικού της marketplace με την ονομασία ecouriermarket.com. Η Skroutz εισήλθε στο Next Day Delivery, υποσχόμενη τη συγκεκριμένη υπηρεσία για όλους τους πελάτες της με διαθεσιμότητα περί τους 100.000 κωδικούς προϊόντων και με την προϋπόθεση της παραγγελίας την αμέσως προηγούμενη μέρα (της παραγγελίας) έως τις 5 το απόγευμα. H Skroutz έχει προβεί το τελευταίο διάστημα σε αρκετές ακόμα κινήσεις όπως η εξαγορά της εταιρείας courrier Sendx και η ενίσχυση των υπηρεσιών στο last mile, η εγκατάσταση των smart lockers καθώς και η εξαγορά του ιδρύματος πληρωμών Everypay με στόχο να προβάλλει την αγορά προϊόντων από το ίδιο το Skroutz. Αξιόλογες οι προσπάθειες της Go Delivery συμφερόντων της Delivery Hero και συγγενής της efood. Πρόκειται για εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες delivery last mile με πελάτες την Online Delivery (efood) και τη dmart. Μάλιστα η Go Delivery υπερεξαπλασίασε το τζίρο της το 2021 από τα 6,6 εκατ. ευρώ στα 42,4 εκατ. ευρώ το 2020.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ
Πηγή: Smart Press / E-Commerce News
Η ανεπαρκής ασφάλεια στον κυβερνοχώρο εμποδίζει την ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
- Λεπτομέρειες
Η Check Point έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα νέας έρευνας για την αγορά κυβερνοασφάλειας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, η οποία διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών Analysys Mason. Στόχος της έρευνας ήταν να αποκαλύψει πώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αναδύονται από την πανδημία και πώς αλλάζουν οι επιχειρηματικές και τεχνολογικές τους ανάγκες. Η έρευνα αποκάλυψε ότι, ενώ οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις κατανοούν την ανάγκη να επενδύσουν στην τεχνολογία για να υποστηρίξουν την ανάπτυξη στον κόσμο της υβριδικής εργασίας, δυστυχώς, πολλές αποτυγχάνουν να δώσουν προτεραιότητα στην ασφάλεια.
Η έρευνα αντικατοπτρίζει πως η πλειοψηφία των οργανισμών, συμπεριλαμβανομένων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, έχουν αγκαλιάσει τα τελευταία χρόνια τις τεχνολογίες cloud, mobile και SaaS. Σε σύγκριση με τα προ της πανδημίας επίπεδα, έχει σημειωθεί αύξηση των δαπανών ΤΠ για την προώθηση της επιχειρηματικής ανάπτυξης. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν αποδεχθεί ότι το υβριδικό μοντέλο εργασίας ήρθε για να μείνει και έχουν αυξήσει τις επενδύσεις τους σε τεχνολογίες και υπηρεσίες επικοινωνίας για την υποστήριξη των απομακρυσμένων εργαζομένων.
Διαβάστε περισσότερα: NetFax Τεύχος #4927
Πηγή: www.boussias.com
Εξοικονομώ για τις επιχειρήσεις: Οι επιδοτήσεις και τα κριτήρια υπαγωγής
- Λεπτομέρειες
Επενδύσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων και του εξοπλισμού μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων από τους κλάδους του εμπορίου, των υπηρεσιών και του τουρισμού εντάσσονται στο πρόγραμμα "Εξοικονομώ-Επιχειρώ" ύψους 200 εκατ. ευρώ που αναμένεται να προκηρυχθεί ως το τέλος του χρόνου. Με αφορμή την προδημοσίευση του οδηγού του Προγράμματος "Εξοικονομώ - Επιχειρώ", στο site του ΥΠΕΝ, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κ. Σκρέκας δήλωσε: "Δρομολογούμε ένα ακόμα πολύ σημαντικό πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης, αυτή τη φορά για ελληνικές επιχειρήσεις. Μετά το "Εξοικονομώ 2021" για τα νοικοκυριά και το "ΗΛΕΚΤΡΑ" για τον δημόσιο τομέα, κάνουμε πραγματικότητα το "Εξοικονομώ – Επιχειρώ". Με αυτό, οι πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις, που αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα της ελληνικής οικονομίας, θα έχουν τη δυνατότητα -με μια σειρά από παρεμβάσεις- να βελτιώσουν την ενεργειακή τους απόδοση, με αποτέλεσμα την αντίστοιχη μείωση του κόστους ενέργειας των επιχειρήσεων".
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Πηγή: Ε.Β.Ε.Α.
ΕΣΠΑ: Έρχεται νέα δράση για κατάρτιση εργαζομένων στις νέες τεχνολογίες
- Λεπτομέρειες
Μια νέα δράση, συνολικού προϋπολογισμού €19,99 εκατ., πρόκειται να τρέξει από τις 26 Σεπτεμβρίου έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2022.
Η δράση “Σύγχρονες και βιώσιμες θέσεις απασχόλησης στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της εθνικής οικονομίας”, θα χρηματοδοτηθεί από κονδύλια του υφιστάμενου ΕΣΠΑ και έχει ως στόχο την παροχή υπηρεσιών εξατομικευμένης συμβουλευτικής, κατάρτισης και πιστοποίησης σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα όλων των παραγωγικών κλάδων της οικονομίας, για την απόκτηση νέων γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων.
Info
Ενδεικτικά αντικείμενα κατάρτισης
- Digital marketing
- E-commerce
- Aνάπτυξη και εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media)
- Cyber Security
- 3d εφαρμογές
- Smart Buildings
- Ψηφιακή Ενημέρωση Εικονικές Περιηγήσεις
- Smart Packing
- Ηλεκτρονικές Συναλλαγές / Ψηφιακές Πληρωμές
Περισσότερες πληροφορίες και η σχετική πρόσκληση, είναι διαθέσιμες ΕΔΩ
Διαβάστε περισσότερα: SMEs Daily Τεύχος #010
Πηγή: www.smesdaily.com
Google: Πρωτοβουλίες υποστήριξης μικρομεσαίων στην Ευρώπη
- Λεπτομέρειες
Μια σειρά από νέες πρωτοβουλίες που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τις ΜμΕ μέσω ψηφιακών εργαλείων ανακοίνωσε η Google. Σύμφωνα με τον διδικτυακό κολοσσό, με δεδομένο ότι το 99% όλων των επιχειρήσεων στην ΕΕ είναι μικρές επιχειρήσεις και απασχολούν περίπου 100 εκατομμύρια ανθρώπους, οι νέες πρωτοβουλίες υποστήριξης θα μπορούσαν να προσφέρουν σημαντική αξία για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις ώστε να εισέλθουν στην ψηφιακή εποχή με πιο ενημερωμένο και εστιασμένο τρόπο.
Στο πλαίσιο αυτό η Google θα προσφέρει διάφορες νέες δωρεάν πρωτοβουλίες κατάρτισης για ΜμΕ σε ολόκληρη την ΕΕ, φέρνοντας ως παράδειγμα το πρόγραμμα Fundae στην Ισπανία για υποτροφίες Google Career Certificate σε 1.000 μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις για να και οκτώ νέα δωρεάν διαδικτυακά μαθήματα στο Google Zukunftswerkstatt.
Διαβάστε περισσότερα: SMEs Daily Τεύχος #006
Πηγή: www.smesdaily.com
Οι επενδύσεις στην τεχνολογία αυξάνονται σε όλη την Ευρώπη
- Λεπτομέρειες
Μπορεί η κρίση να προκαλεί κλυδωνισμούς στην οικονομία και ο ενεργειακός πονοκέφαλος να προβληματίζει τις επιχειρήσεις, ωστόσο, παρά το δυσμενές περιβάλλον, κάποιες επενδύσεις όχι μόνο δεν περικόπτονται, αλλά, στον αντίποδα, διευρύνονται. Πρόκειται για τους εταιρικούς προϋπολογισμούς των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που συνδέονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.
Αυτό επιβεβαιώνει μελέτη της Dynabook, σύμφωνα με την οποία οι προϋπολογισμοί για την Πληροφορική παραμένουν σε άνοδο σε ολόκληρη την περιοχή της Ευρώπης. Για παράδειγμα, όπως αναφέρει ο ΣΕΠΕ, το 54% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη Μεγάλη Βρετανία δηλώνει ότι έχει υψηλότερο προϋπολογισμό για το IT φέτος σε σύγκριση με πέρυσι (σ.σ. πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό ανόδου που καταγράφει η σχετική έκθεση).Την ίδια στιγμή, οι μισές (48%) μικρομεσαίες εταιρείες στη Γαλλία έχουν επίσης δρομολογήσει αυξημένες επενδύσεις στην τεχνολογία για το 2022, ενώ ακολουθούν, με 46%, οι ισπανικές ΜμΕ.
Διαβάστε περισσότερα: NetFax Τεύχος #4908
Πηγή: www.boussias.com