Ηλεκτρονικό εμπόριο: θετικό πρόσημο στις προοπτικές αποθήκευσης, μεταφοράς και ψηφιακού μετασχηματισμού
- Λεπτομέρειες
Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα έτη, και αυτό προσφέρει τόσο ευκαιρίες όσο και προκλήσεις για το σύνολο του ελληνικού οικοσυστήματος του κλάδου. Τα συμπεράσματα της 1ης Πανελλήνιας Έρευνας για το e-commerce & logistics orchestration, που διενεργήθηκε από την εταιρεία O.MIND CREATIVES με την επιστημονική επιμέλεια της OPTILOG ADVISORY SERVICES, μπορούν να μας δώσουν μια καλή εικόνα της κατάστασης. Ο λόγος για τον οποίο ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου θα αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια είναι πολύ σημαντικός, όπως τονίζει η πλειονότητα των συμμετεχόντων στην έρευνα. Οι εξής λόγοι διακρίνονται ως κυριότεροι:
• Αύξηση του φόρτου εργασίας
• Χρήση πληροφοριακών συστημάτων
• Ανάγκη για εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη
• Επένδυση σε τεχνολογία
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News
Πώς να σχεδιάσετε μια Content Marketing στρατηγική
- Λεπτομέρειες
Σήμερα, καθώς το τοπίο των ψηφιακών αγορών βρίσκεται σε εξέλιξη, είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία, επίσης να εξελίσσεται συγχρόνως. Στο πλαίσιο μιας επιτυχημένης στρατηγικής marketing, η διανομή περιεχομένου είναι απαραίτητη, ώστε να αυξήσετε την προβολή και αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, καθώς και τις μετατροπές.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο μιας στρατηγικής SEO, το περιεχόμενο που δημιουργείται συμβάλλει στη βελτίωση της θέσης της ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ όταν είναι σχετικό και ελκυστικό, σας βοηθά να χτίσετε ένα πιστό πελατολόγιο.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Whole Foods Market: Οι 10 κυρίαρχες τάσεις στα τρόφιμα για το 2024
- Λεπτομέρειες
H ειδική ομάδα πρόβλεψης τάσεων της Whole Foods Market αποκάλυψε τις 10 κορυφαίες αναμενόμενες τάσεις στα τρόφιμα για το 2024.
"Ο ετήσιος κατάλογος για τις τάσεις στα τρόφιμα είναι ένας τρόπος για εμάς να μοιραστούμε με τους πελάτες πληροφορίες σχετικά με το τι έχουν στο ραντάρ τους οι αγοραστές μας και οι ειδικοί για το επόμενο έτος", δήλωσε η Cathy Strange, Ambassador of Food Culture της Whole Foods Market και μέλος του Συμβουλίου Τάσεων. "Από συγκεκριμένα συστατικά προϊόντων και τάσεις γεύσεων, μέχρι αυξανόμενες τάσεις στη βιομηχανία τροφίμων, ανυπομονούμε να δούμε αυτές τις τάσεις να αποκτούν δυναμική κατά το επόμενο έτος".
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1761
Πηγή: www.fnbdaily.com
Convert Group: Με 15% έτρεξαν τα online super markets στο 9μηνο
- Λεπτομέρειες
Με ρυθμούς ανάπτυξης 15%, αναπτύχηκε ο κλάδος των online super markets στο 9μηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, με τον τζίρο να αγγίζει τα €220 εκατ. σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Δεν περιλαμβάνονται, όμως, Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες, όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market, αλλά και παίκτες που συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery, όπως το Box και το Instashop, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1761
Πηγή: www.fnbdaily.com
Πάνω από €17 δισ. ο τζίρος του eCommerce στην Ελλάδα το 2023
- Λεπτομέρειες
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση για το Ευρωπαϊκό Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2023, που δημοσιοποίησαν οι ενώσεις Ecommerce Europe και EuroCommerce, αναμένεται αύξηση στον τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής κατά 8%, για να αγγίξει τα 970 δις ευρώ.
Σε απόλυτους αριθμούς, οι online B2C πωλήσεις στην Ευρώπη ήταν πέρσι αυξημένες περίπου στα €900 δις από €849 δις έναν χρόνο νωρίτερα (αύξηση 6%). Ωστόσο, οι υψηλότερες τιμές ήταν ο κύριος λόγος της αύξησης του κύκλου εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. «Καθ' όλη τη διάρκεια του 2022, η Ευρώπη επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από τον αντίκτυπο του ρωσικού πολέμου στην Ουκρανία, κυρίως από τους υψηλούς ρυθμούς πληθωρισμού, που ασκούσαν πτωτική πίεση στην αγοραστική δύναμη των καταναλωτών», επισημαίνει η ετήσια Έκθεση για το Ευρωπαϊκό Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2023, που δημοσιοποίησαν οι ενώσεις Ecommerce Europe και EuroCommerce.
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News
Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην εποχή των Social Media
- Λεπτομέρειες
Τα τελευταία χρόνια, το ψηφιακό τοπίο έχει υποστεί σημαντική μεταμόρφωση χάρη στην εμφάνιση του κοινωνικού εμπορίου. Με την αυξανόμενη δημοτικότητα των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης, μπορούμε να μιλαμε για αληθινή επανάσταση στο online shopping, καθώς το social commerce θολώνει ολοένα και περισσότερο τα όρια μεταξύ των Social Media και του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ενώ η έννοια του κοινωνικού εμπορίου στην αρχή συνδέθηκε με μια κοινότητα αγοραστών που μοιράζονται συμβουλές και κριτικές μεταξύ τους σχετικά με τα προϊόντα, πλέον έχει αποκτήσει πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες να αγοράζουν απευθείας μέσω των πλατφορμών.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Τάσεις σε Ελλάδα - Ε.Ε και η «επόμενη μέρα» για τους καταναλωτές
- Λεπτομέρειες
Το 2022, η κύρια πρόκληση για τις ευρωπαϊκές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν ο πόλεμος στην Ουκρανία, ο οποίος αύξησε τις τιμές της ενέργειας και άλλων εμπορευμάτων. Αυτό είχε σημαντικό αντίκτυπο στην αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.
Για πολλές ευρωπαϊκές χώρες, η αύξηση του κύκλου εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου οφείλεται κυρίως στις υψηλότερες τιμές (πληθωρισμός) και όχι στον όγκο. Η μείωση του όγκου αντισταθμίζεται κάπως από την αύξηση των αγορών διαδικτυακών υπηρεσιών – όπως ταξίδια και αναψυχή – μετά το lockdown Covid-19.
Το ψηφιακό χάσμα μεταξύ των ΜΜΕ και των μεγαλύτερων εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να αυξηθεί με τις τεχνολογικές εξελίξεις, καθώς οι τελευταίες διαθέτουν περισσότερους πόρους για την εφαρμογή των πιο πρόσφατων τεχνολογιών.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: epixeiro.gr
ΕΛΣΤΑΤ: Με άνοδο οι τιμές παραγωγού στις υπηρεσίες και στο β' τρίμηνο
- Λεπτομέρειες
Ανοδικά κινήθηκαν οι τιμές παραγωγού στις περισσότερες υπηρεσίες και στο β' τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Αρχή. Σύμφωνα με αυτά τη μεγαλύτερη άνοδο καταγράφουν οι τιμές υπηρεσιών έρευνας αγοράς και δημοσκοπήσεων με 14,5% άνοδο ετησίως, ενώ ακολουθούν οι υπηρεσίες αποθήκευσης με 10,8% και αεροπορικών μεταφορών με 10,2%.
Χαρακτηριστικό είναι ότι από τις 20 κατηγορίες υπηρεσιών, οι δεκαοχτώ κινήθηκαν ανοδικά ενώ μόνο δύο καταγράφουν ετήσια πτώση και συγκεκριμένα οι υπηρεσίες παροχής συμβουλών διαχείρισης (-2,5%) και οι ταχυδρομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες ταχυμεταφοράς (-0,2%).
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Πηγή: epixeiro.gr
Ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας: Πώς επηρεάζει τις πωλήσεις σας
- Λεπτομέρειες
Στον ταχέως εξελισσόμενο κόσμο του B2B eCommerce, όπου οι επιχειρήσεις βασίζονται σε ηλεκτρονικές συναλλαγές, η ταχύτητα φόρτωσης ιστοσελίδας συμβάλλει καθοριστικά στην επιτυχία της επιχείρησής σας.
Κατανοώντας, λοιπόν, τη σημασία των σελίδων γρήγορης φόρτωσης και εφαρμόζοντας στρατηγικές για τη βελτιστοποίηση της ταχύτητας του ιστοτόπου, μπορείτε να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη και τελικά να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας. Στο άρθρο αυτό, θα διερευνήσουμε πώς η ταχύτητα φόρτωσης website επηρεάζει άμεσα τις πωλήσεις στο B2B εμπόριο και θα δούμε τις επιπτώσεις που αυτή επιφέρει στις επιχειρήσεις.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Buyer’s Journey: Τα τρία στάδια και οι στρατηγικές για το 2023
- Λεπτομέρειες
Τα τελευταία χρόνια, οι αγοραστές, πιο εξοικειωμένοι από ποτέ με την τεχνολογία, έχουν αυξημένες προσδοκίες αλλά και συμπεριφορά που μοιάζει περισσότερο με αυτήν των καταναλωτών B2C – λόγω πληθώρας επιλογών. Αυτό, φυσικά, σημαίνει και ανάγκη για αλλαγή τόσο στις στρατηγικές των επιχειρήσεων προκειμένου να ανταποκριθούν στις προσδοκίες αυτές, όσο και στο ίδιο το ταξίδι του αγοραστή (buyer’s journey).
Στο παρόν άρθρο, θα ασχοληθούμε ακριβώς με το πώς μπορείτε να πλοηγηθείτε σε καθένα από τα τρία στάδια του ταξιδιού των αγοραστών σας στο πλαίσιο ενός ταχέως εξελισσόμενου τοπίου, όπου οι εμπειρίες online και offline αγορών συγκλίνουν διαρκώς.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
8 στους 10 ψωνίζουν από το ηλεκτρονικό κανάλι
- Λεπτομέρειες
Σύμφωνα με το report «Focus on Tech Life tips» της Focus Bari, οι διαδικτυακές αγορές από το 2020 έως σήμερα αυξήθηκαν κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες. Πλέον, σύμφωνα με τα στοιχεία για τους πρώτους έξι μήνες του 2023, το 79% των Ελλήνων από 67% την αντίστοιχη περίοδο του 2020 κάνουν online αγορές. Υπάρχουν μάλιστα κάποιες κατηγορίες αγορών, οι οποίες μετατοπίστηκαν σοβαρά προς το ηλεκτρονικό κανάλι. Έτσι, σε μια τριετία αυξήθηκαν κατά 92% οι υπηρεσίες ομορφιάς και ευεξίας, που αγοράζουν οι Έλληνες ηλεκτρονικά.
Ακόμη και η αγορά επίπλων τείνει να γίνει ψηφιακή υπόθεση, με τις online πωλήσεις να αυξάνονται κατά 41% μεταξύ 2020 και 2023. Ακόμη και αγορές που αντιστέκονταν σθεναρά στο online κανάλι, όπως τα προϊόντα από το σούπερ μάρκετ, μπήκαν σε ψηφιακά μονοπάτια, σημειώνοντας αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων κατά 33% στο ίδιο διάστημα.
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News