Η Ευρώπη πρώτη στον κόσμο θέτει κανόνες για τη ρύθμιση του ΑΙ
- Λεπτομέρειες
Ένα ιστορικό ορόσημο διανύει η Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία εισάγει, πρώτη παγκοσμίως, κανόνες για τη ρύθμιση της τεχνητής νοημοσύνης. Τον δρόμο προς το νέο θεσμικό περιβάλλον άνοιξε η πολιτική συμφωνία, στην οποία κατέληξε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με το Συμβούλιο. Το νομοσχέδιο, που διασφαλίζει ότι η τεχνητή νοημοσύνη στην Ευρώπη είναι ασφαλής, σέβεται τα θεμελιώδη δικαιώματα και τη δημοκρατία, ενώ οι επιχειρήσεις μπορούν να ευδοκιμήσουν και να αναπτυχθούν, εγκρίθηκε την Παρασκευή, οπότε οι διαπραγματευτές Κοινοβουλίου και Συμβουλίου κατέληξαν σε προσωρινή συμφωνία.
Ο κανονισμός στοχεύει να διασφαλίσει ότι τα θεμελιώδη δικαιώματα, η δημοκρατία, το κράτος δικαίου και η περιβαλλοντική βιωσιμότητα προστατεύονται από την τεχνητή νοημοσύνη υψηλού κινδύνου, ενισχύοντας παράλληλα την καινοτομία και καθιστώντας την Ευρώπη ηγέτη στον τομέα. Οι κανόνες θεσπίζουν υποχρεώσεις για την τεχνητή νοημοσύνη με βάση τους πιθανούς κινδύνους και το επίπεδο επιπτώσεών της.
Το νέο ICCO World PR Report αναδεικνύει τα ESG και AI ως κορυφαίες προτεραιότητες
- Λεπτομέρειες
Η ESG είναι ο τομέας στον οποίο αναμένονται οι περισσότερες επενδύσεις το 2024, ενώ η γνώση των εργαλείων ΑΙ είναι η πιο σημαντική δεξιότητα για το μέλλον, σύμφωνα με τη νέα έκθεση ICCO World PR Report 2023- 2024. Η αλλαγή στην εκτίμηση ως προς τον αντίκτυπο του ΑΙ είναι αισθητή στην κατάταξη των τριών κορυφαίων τεχνολογιών για το μέλλον, με το 86% να κατατάσσει το ΑΙ στις τρεις κορυφαίες τεχνολογίες, σε σύγκριση με το 40% το 2022.
Η επιστήμη των δεδομένων υποχωρεί στη δεύτερη θέση με 41% (42% το 2022). Ως κορυφαία δεξιότητα για το μέλλον αναδεικνύεται η «γνώση των εργαλείων ΑΙ» με το 45% να την κατατάσσει στις τρεις πρώτες θέσεις, ενώ μια νέα επιλογή για φέτος η οποία σημειώνει άνοδο είναι το strategic consulting, στο 42%.
Διαβάστε περισσότερα: ESG news
Αύξηση 4% στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο καταγράφεται το 2023 στην Ελλάδα
- Λεπτομέρειες
Πολλά είναι τα περιθώρια ανάπτυξης της χρήσης του Διαδικτύου στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ από την Έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας από Νοικοκυριά και Άτομα το 2023, ειδικά στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Δέκα χρόνια μετά την έκρηξη της ανόδου πρόσβασης στο διαδίκτυο από την κατοικία (2013-2023) στο 86,9% ανέρχονται τα νοικοκυριά που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους και το 85% του πληθυσμού ηλικίας 16 – 74 ετών έκανε χρήση του διαδικτύου κατά το Α΄ τρίμηνο του 2023, καταγράφοντας αύξηση 2,2% σε σύγκριση με το 2022. Αξιοσημείωτο πάντως είναι το γεγονός ότι καθημερινή ή σχεδόν καθημερινή χρήση του διαδικτύου πραγματοποιείται από το 94,1% όσων χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο το Α΄ τρίμηνο του 2023.
Οι καταναλωτές προτιμούν το AI content
- Λεπτομέρειες
Το περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί με τη χρήση generative AI προτιμά η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών (60%), σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το creator agency, Billion Dollar Boy, σε σύνολο 4.000 καταναλωτών σε δύο προηγμένες αγορές αιχμής, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Παράλληλα, άλλη έρευνα σε 1.000 content creators διαπίστωσε ότι τέσσερις στους πέντε (81%) ανέφεραν μεγαλύτερη εμπλοκή του κοινού σε περιεχόμενο που σχεδιάστηκε με τη χρήση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης.
Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη έρευνα, αυτό αποδεικνύει «πόσο πολύ ξεχωρίζει στο feed αυτό το νέου τύπου περιεχόμενο». Η έρευνα έρχεται την ώρα που το Billion Dollar Boy ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας του Muse, ενός unit που δημιουργήθηκε για να πειραματιστεί με τις αναδυόμενες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου του generative AI.
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News
ΕΛΣΤΑΤ: +4% αύξηση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Λεπτομέρειες
Οι δραστηριότητες που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση, το τελευταίο έτος (Α΄ τρίμηνο 2022 - Α΄ τρίμηνο 2023) είναι η πώληση αγαθών ή υπηρεσιών (π.χ. στο e-Bay, Facebook Marketplace, Shpock) (+14,9%) και η αποστολή γνώμης για θέματα κοινωνικά ή πολιτικά (π.χ. σε ιστοσελίδες ή σε Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) (+10,9%). Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα της Έρευνας της ΕΛΣΤΑΤ «Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας» από 5.653 Νοικοκυριά και Άτομα. Το 55,3% του πληθυσμού 16 - 74 ετών, που έχουν οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει, έστω και μία φορά, το διαδίκτυο, πραγματοποίησαν, κατά το Α΄τρίμηνο του 2023, κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου, για προσωπική χρήση. Καταγράφεται αύξηση 4,% σε σχέση με έναν χρόνο πριν και κατά 104,8% σε σύγκριση με το 2013.
Αναφορικά με τα άτομα που αγόρασαν ή παρήγγειλαν μέσω διαδικτύου φυσικά προϊόντα (δηλαδή, προϊόντα που δεν είναι σε ψηφιακή μορφή) κατά το Α΄ τρίμηνο του 2023, για προσωπική χρήση. παρατηρείται ότι:
• 73,6% αγόρασαν είδη ένδυσης
• 44,1% αγόρασαν φαγητό
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News
Η τέχνη του storytelling στο σύγχρονο Content Marketing
- Λεπτομέρειες
Εδώ και χιλιάδες χρόνια, οι άνθρωποι αφηγούνται ιστορίες, με σκοπό να μεταδώσουν τις γνώσεις τους, να ψυχαγωγηθούν, αλλά και να κατανοήσουν καλύτερα τον κόσμο γύρω τους. Κάπως έτσι, με τον καιρό, οι ιστορίες εξελίχθηκαν σε μια παγκόσμια γλώσσα την οποία όλοι μπορούν να καταλάβουν, ανεξαρτήτως καταγωγής ή διαλέκτου, έστω και αν τα μέσα τα οποία χρησιμοποιούνται για την αφήγησή τους αλλάζουν διαρκώς.
Οι ιστορίες ασκούν τεράστια επιρροή επάνω στους ανθρώπους, δημιουργώντας αμέσως ένα αίσθημα «κοινωνίας» μεταξύ των ακροατών και του αφηγητή. Κι αυτό είναι κάτι που εξηγείται και βιολογικά, μιας και οι περισσότεροι από τους νευρώνες του εγκεφάλου μας ενεργοποιούνται από τη στιγμή που λαμβάνουμε κάποιο περιεχόμενο σε μορφή ιστορίας, επενδύοντας αυτόματα σε αυτήν.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Πόσα e-shops υπάρχουν στην ελληνική αγορά
- Λεπτομέρειες
Αυξάνει τη δυναμική του το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα με την αγορά e-commerce να μετρά περί τα 102.900 e-shops. Μάλιστα, η Ελλάδα βρίσκεται για το 2023 στο μέσον της παγκόσμιας κατάταξης των χωρών με τον μεγαλύτερο αριθμό e-shops στον κόσμο.
Για την ακρίβεια, για το 2023 η Ελλάδα τοποθετείται στην 25η θέση ανάμεσα σε 50 χώρες ανά τον πλανήτη με βάση τον αριθμό των e-shops που φιλοξενούνται στην ελληνική αγορά με τις online πωλήσεις να εξελίσσονται σε κρίσιμη οικονομική δραστηριότητα για τη χώρα, εισφέροντας το 7,9% του εθνικού ΑΕΠ (έναντι 7,5% το 2022). Πιο συγκεκριμένα, η Ελλάδα με τα 102.900 ηλεκτρονικά καταστήματα βρίσκεται πάνω από τη Νέα Ζηλανδία (102.500 e-shops), τη Δανία (με 99.200), την Τσεχία (με 96.800), την Αργεντινή (με 96.600 sites) αλλά και από την Ινδονησία (με 89.000 e-shops).
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News
Accenture: Η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη θα φέρει μία δεκαετία διαρκών μετασχηματιστικών αλλαγών
- Λεπτομέρειες
Η ετήσια μελέτη Accenture Life Trends προβλέπει μια δεκαετία διαρκών μετασχηματιστικών αλλαγών, απόρροια της παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης, των αλλαγών στις καταναλωτικές αξίες και της επιταχυνόμενης καινοτομίας
Ειδικότερα, όπως φαίνεται στη μελέτη, ο μισός πληθυσμός της γης αλλάζει σημαντικά τους στόχους του, δίνοντας προτεραιότητα σε θέματα σταθερότητας στον εργασιακό τομέα και στη συνταξιοδότηση σε σχέση με το γάμο ή την απόκτηση πτυχίου πανεπιστημίου, ενώ ποσοστό 48% των ανθρώπων κάνει προγραμματισμό με ορίζοντα μικρότερο από 12 μήνες ή δεν κάνει κανένα απολύτως προγραμματισμό, διαπιστώνει η 17η ετήσια μελέτη Accenture Life Trends.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: epixeiro.gr
Ηλεκτρονικό εμπόριο: θετικό πρόσημο στις προοπτικές αποθήκευσης, μεταφοράς και ψηφιακού μετασχηματισμού
- Λεπτομέρειες
Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα έτη, και αυτό προσφέρει τόσο ευκαιρίες όσο και προκλήσεις για το σύνολο του ελληνικού οικοσυστήματος του κλάδου. Τα συμπεράσματα της 1ης Πανελλήνιας Έρευνας για το e-commerce & logistics orchestration, που διενεργήθηκε από την εταιρεία O.MIND CREATIVES με την επιστημονική επιμέλεια της OPTILOG ADVISORY SERVICES, μπορούν να μας δώσουν μια καλή εικόνα της κατάστασης. Ο λόγος για τον οποίο ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου θα αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια είναι πολύ σημαντικός, όπως τονίζει η πλειονότητα των συμμετεχόντων στην έρευνα. Οι εξής λόγοι διακρίνονται ως κυριότεροι:
• Αύξηση του φόρτου εργασίας
• Χρήση πληροφοριακών συστημάτων
• Ανάγκη για εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη
• Επένδυση σε τεχνολογία
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News
Πώς να σχεδιάσετε μια Content Marketing στρατηγική
- Λεπτομέρειες
Σήμερα, καθώς το τοπίο των ψηφιακών αγορών βρίσκεται σε εξέλιξη, είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία, επίσης να εξελίσσεται συγχρόνως. Στο πλαίσιο μιας επιτυχημένης στρατηγικής marketing, η διανομή περιεχομένου είναι απαραίτητη, ώστε να αυξήσετε την προβολή και αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, καθώς και τις μετατροπές.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο μιας στρατηγικής SEO, το περιεχόμενο που δημιουργείται συμβάλλει στη βελτίωση της θέσης της ιστοσελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ όταν είναι σχετικό και ελκυστικό, σας βοηθά να χτίσετε ένα πιστό πελατολόγιο.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Whole Foods Market: Οι 10 κυρίαρχες τάσεις στα τρόφιμα για το 2024
- Λεπτομέρειες
H ειδική ομάδα πρόβλεψης τάσεων της Whole Foods Market αποκάλυψε τις 10 κορυφαίες αναμενόμενες τάσεις στα τρόφιμα για το 2024.
"Ο ετήσιος κατάλογος για τις τάσεις στα τρόφιμα είναι ένας τρόπος για εμάς να μοιραστούμε με τους πελάτες πληροφορίες σχετικά με το τι έχουν στο ραντάρ τους οι αγοραστές μας και οι ειδικοί για το επόμενο έτος", δήλωσε η Cathy Strange, Ambassador of Food Culture της Whole Foods Market και μέλος του Συμβουλίου Τάσεων. "Από συγκεκριμένα συστατικά προϊόντων και τάσεις γεύσεων, μέχρι αυξανόμενες τάσεις στη βιομηχανία τροφίμων, ανυπομονούμε να δούμε αυτές τις τάσεις να αποκτούν δυναμική κατά το επόμενο έτος".
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1761
Πηγή: www.fnbdaily.com