Regate Blog Sales Force Automation, EXVan, Field Service by Regate

  • Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Μετάβαση στην κύρια πλοήγηση και σύνδεση

Αναζήτηση προβολής πλοήγησης

Πλοήγηση

Αναζήτηση

Λογότυπο

Δείτε τους 7 πιο σημαντικούς δείκτες που αποτυπώνουν την πορεία ενός e-shop

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 18 Σεπτεμβρίου 2024

 

Αν ρωτήσεις έναν marketer «τί πρέπει να μετράω στο e-shop μου» μπορεί να πάρεις μια λίστα με δεκάδες, ίσως και 100 δείκτες που μπορείς να παρακολουθείς!


Επειδή όμως με τόσους πολλούς δείκτες θα χαθείς, θα απογοητευτείς και τελικά δεν θα το κάνεις (γιατί δεν έχεις το χρόνο αν είσαι ο επιχειρηματίας που πρέπει να φροντίσει για ΟΛΑ) παρακάτω θα βρείς τους βασικούς δείκτες (KPI’s = key performance indicators) που δείχνουν την πορεία του e-shop σου και που θα σε βοηθήσουν να πάρεις τις σημαντικές και κρίσιμες αποφάσεις για το τι πρέπει να αλλάξεις ή και να διορθώσεις, ώστε να αυξήσεις τις πωλήσεις και τα κέρδη σου.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.

Πηγή: wwn.gr

E-shop – Πώς να αυξήσετε τη μέση αξία παραγγελίας

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 06 Αυγούστου 2024

Στον ανταγωνιστικό κόσμο του eCommerce, η αύξηση της μέσης αξίας παραγγελίας αποτελεί βασική στρατηγική για τη μεγιστοποίηση των εσόδων και της κερδοφορίας. Ενθαρρύνοντας τους πελάτες να ξοδεύουν περισσότερα κατά τη διάρκεια κάθε συναλλαγής, τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να ενισχύσουν το τελικό τους αποτέλεσμα και να βελτιώσουν τη δια βίου αξία των πελατών. Στο παρόν άρθρο, θα διερευνήσουμε ορισμένες αποτελεσματικές στρατηγικές που μπορείτε να εφαρμόσετε για να αυξήσετε τη μέση αξία παραγγελίας.

Δέσμευση προϊόντων
Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε τη μέση αξία παραγγελίας είναι η ομαδοποίηση των προϊόντων. Προσφέροντας συμπληρωματικά προϊόντα ως πακέτο σε ελαφρώς μειωμένη τιμή, μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα σε μία μόνο συναλλαγή. Αυτό αυξάνει το συνολικό ποσό που δαπανά κάθε πελάτης, ενισχύοντας παράλληλα την αντιληπτή αξία της αγοράς.

Διαβάστε περισσότερα εδώ
Πηγή: Shopranos.gr

Τα νέα Digital Trends 2024

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 06 Αυγούστου 2024

Καθώς οι ψηφιακές τεχνολογίες συνεχίζουν να εξελίσσονται, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τις τελευταίες τάσεις που διαμορφώνουν τον ψηφιακό κόσμο. Ποιες είναι οι βασικές τάσεις που ετοιμάζονται να φέρουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο ζούμε, εργαζόμαστε και αλληλεπιδρούμε στο digital πεδίο το 2024;

Τεχνητή νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας. Το τρέχον έτος περιμένουμε να δούμε ακόμη μεγαλύτερη πρόοδο στο ΑΙ, με πιο εξελιγμένους αλγορίθμους και εφαρμογές σε διάφορους κλάδους, οδηγώντας στην καινοτομία και την αποτελεσματικότητα.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr

Super Markets (Circana): Ανάπτυξη 2,8% στο Α' τρίμηνο - Οι πρωταγωνιστές ανά κατηγορία

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 06 Ιουνίου 2024

Ανάπτυξη 2,8% εμφανίζουν τα super markets στο α’ τρίμηνο, τα οποία είχαν τζίρο €2,847 δισ., σύμφωνα με τα στοιχεία της Circana, με τους retailers να βάζουν στα ταμεία τους €77 εκατ. περισσότερα σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Η επίδοση αυτή οφείλεται στην ανοδική πορεία του κλάδου τροφίμων (3,3%) και δευτερεύοντος των προϊόντων προσωπικής φροντίδας και υγιεινής (0,4%), αντισταθμίζοντας την πτώση 0,2% που εμφάνισαν τα είδη για το σπίτι.

ΟΙ ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΙΣ
Η τιμή ανά μονάδα προϊόντος ενισχύθηκε κατά μέσο όρο 0,5%, αισθητά χαμηλότερα, τόσο σε σχέση με το 2023, οπότε είχε διαμορφωθεί στο 6,6%, όσο και με το 2022 (+6,9%).

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1885
Πηγή: www.fnbdaily.com

Το διασυνοριακό eCommerce στην Ευρώπη έφτασε τα 237 δισ. ευρώ

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 04 Ιουνίου 2024

Η online διασυνοριακή αγορά στην Ευρώπη έφτασε σε κύκλο εργασιών τα 237 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023. Πρόκειται για αύξηση 32% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Το 2022, το ευρωπαϊκό διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο ανερχόταν σε 179 δισεκατομμύρια ευρώ, με τα ηλεκτρονικά καταστήματα να πραγματοποιούν κύκλο εργασιών 105,5 δισ. ευρώ, με ρεκόρ τζίρου. Πέρυσι, πέτυχαν αύξηση 1,4% και έφτασαν τα 107 δισ. ευρώ σε cross-border κύκλο εργασιών.

Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από την 6η έκδοση του «TOP 500 B2C Cross-Border Retail Europe» από το Cross-Border Commerce Europe. Στα στοιχεία της έκθεσης δεν περιλαμβάνονται τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες. Σύμφωνα με την έκθεση, ο συνολικός online τζίρος B2C eCommerce για αγαθά στην Ευρώπη έφτασε τα 741 δισ. ευρώ. Πρόκειται για αύξηση 13% σε σύγκριση με το 2022, με το 32% να προήλθε από διασυνοριακές πωλήσεις.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: wwn.gr

Marketing automation – Τι είναι & πώς λειτουργεί

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 28 Μαϊος 2024

Στον σημερινό ανταγωνιστικό κόσμο του marketing, οι υπεύθυνοι του κλάδου καλούνται σε καθημερινή βάση να διαχειριστούν ταυτόχρονα έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών, ώστε να αντεπεξέρχονται στις ολοένα και αυξημένες προκλήσεις που προκύπτουν. Από την αποστολή newsletters, έως τη δημοσίευση social posts και άρθρων στο ιστολόγιο της εταιρείας, όλη η σειρά εργασιών που συνθέτει το τμήμα marketing θα πρέπει να αυτοματοποιηθεί, απελευθερώνοντας χρόνο και κόστος.

Η αυτοματοποίηση του marketing αναφέρεται ακριβώς στη χρήση λογισμικού και τεχνολογίας που σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε όλες τις επαναλαμβανόμενες ενέργειές σας αυτόματα, στοχεύοντας σε συγκεκριμένα κοινά με εξατομικευμένα μηνύματα τη σωστή στιγμή, χωρίς την ανάγκη χειροκίνητης παρέμβασης. Με αυτήν την τεχνολογία οι υπεύθυνοι του κλάδου μπορούν να δημιουργούν, να αναπτύσσουν και να παρακολουθούν καμπάνιες σε πολλαπλά κανάλια, όλα από μια κεντρική πλατφόρμα.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr

Πώς το lead nurturing μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 23 Μαϊος 2024

Στον ανταγωνιστικό κόσμο των επιχειρήσεων, η δημιουργία leads είναι μόνο το πρώτο βήμα προς την επιτυχία. Για να μεγιστοποιήσετε πραγματικά το δυναμικό των πωλήσεών σας, θα πρέπει να εστιάσετε στην ανατροφή των leads. Το lead nurturing είναι η διαδικασία οικοδόμησης σχέσεων με πιθανούς πελάτες σε κάθε στάδιο της χοάνης πωλήσεων (Sales Funnel), από την αρχική επαφή έως την τελική πώληση. Παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες και εξατομικευμένη επικοινωνία, μπορείτε να καθοδηγήσετε τα leads στο ταξίδι της αγοράς και να αυξήσετε τις πιθανότητες μετατροπής.

Το lead nurturing αφορά την παροχή σχετικού και πολύτιμου περιεχομένου στα leads σας, ώστε να τα κρατάτε απασχολημένα και να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την αποστολή εξατομικευμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, την προσφορά στοχευμένων προωθητικών ενεργειών ή την παροχή εκπαιδευτικών πόρων που αφορούν τα pain points των leads σας. 

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr

Nielseniq: Σταθερότητα αναμένουν οι CEO’S του FMCG κλάδου το 2024

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 02 Μαϊος 2024

Θετικές είναι οι προβλέψεις των CEOs του FMCG κλάδου σχετικά με το πώς θα κινηθούν οι επιχειρήσεις των οποίων ηγούνται, καθώς 8 στους 10 προβλέπουν ανάπτυξη για τις επιχειρήσεις τους, όπως προκύπτει από έρευνα της NielsenIQ που παρουσιάστηκε στα πλαίσια του ετήσιου Shopper Trends συνεδρίου της εταιρείας, σχετικά με τις ανησυχίες, τις στρατηγικές, αλλά και τις προβλέψεις των υψηλόβαθμων στελεχών του λιανεμπορίου τροφίμων. Όσον αφορά την πορεία του γενικότερου κλάδου των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, οι προβλέψεις είναι επίσης θετικές, ωστόσο πιο συγκρατημένες σε σχέση με την περασμένη χρονιά, προφανώς και λόγω της υποχώρησης των πληθωριστικών φαινομένων, οι οποίες και αναμένονται.

ΑΝΤΕΞΕ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Ιδιαίτερα ενδιαφέρον, ωστόσο, είναι το εύρημα σχετικά με την προσδοκία για τους πωλούμενους όγκους. Την περασμένη χρονιά υπήρξε διάχυτη η ανησυχία ότι οι αυξήσεις των τιμών θα οδηγήσουν σε μείωση της κατανάλωσης, κάτι που δε συνέβη, καθώς με βάση τις μετρήσεις της NielsenIQ για το 2023, η ζήτηση παρέμεινε σταθερή. Φέτος, οι άνθρωποι της αγοράς, προφανώς ορμώμενοι από το περυσινό αποτέλεσμα, προβλέπουν σε μεγάλο βαθμό σταθερότητα, με 1 στους 5 να προβλέπει ανάπτυξη μεγαλύτερη του 2%.

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1871
Πηγή: www.fnbdaily.com

GR.EC.A Market Industry Reports: H εικόνα της αγοράς το Q4 του 2023

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 29 Απριλίου 2024

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) λανσάρει μια σειρά από Market Industry Reports για το eCommerce, έχοντας ως στόχο να βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν ένα σημείο αναφοράς της αγοράς που δραστηριοποιούνται, μέσα απο συγκεκριμενα metrics & KPIs.

Τα reports παρέχουν μια επισκόπηση του κλάδου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και συγκεκριμένα περιλαμβάνουν τάσεις και προοπτικές, απόδοση και προβλέψεις για τα μεγάλα verticals του Ηλεκτρονικού Εμπορίου για την Ελλάδα, εξετάζοντας συγκεκριμένες εμπορικές περιόδους.

Στόχος αυτών των reports είναι να σκιαγραφηθεί η δυναμική της αγοράς στην υπό εξέταση περίοδο, παρατηρώντας δείκτες όπως η μέση επισκεψιμότητα των top e-shops του χώρου, χαρακτηριστικά πελατών, αποδοτικά marketing κανάλια, top search terms, που θα βοηθήσουν σημαντικά τα ηλεκτρονικά καταστήματα στην αξιολόγηση των αποτελεσμάτων τους σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς τους και στην χάραξη και επαναξιολόγηση της στρατηγικής και των προτεραιοτήτων τους.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: wwn.gr

Nielsen IQ: Πόσα ξοδεύουν οι Έλληνες τον μήνα στο super market - Το προφίλ του καταναλωτή

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 24 Απριλίου 2024

Το προφίλ του Έλληνα αγοραστή στα super market αναδείχθηκε μέσα από το ετήσιο Shopper Trends συνέδριο της NielsenIQ. Πιο αναλυτικά, ο μέσος αγοραστής, είναι ουσιαστικά αγοράστρια, δηλαδή γυναίκα 39 ετών και πρόκειται για το άτομο που είναι κυρίως υπεύθυνο για την πλειοψηφία των αγορών στο νοικοκυριό. Οι κύριες αγορές του νοικοκυριού πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση, ενώ αντίστοιχα, οι συμπληρωματικές/έκτακτες αγορές πραγματοποιούνται κατά μέσο όρο 2 φορές την εβδομάδα, σε καταστήματα όχι μίας, αλλά παραπάνω από 2 διαφορετικών λιανεμπορικών αλυσίδων.

Αυξημένη κατά 5% η μηνιαία δαπάνη
Ένα ακόμη εύρημα της έρευνας των Shopper Trends της NielsenIQ είναι το ποσό της μηνιαίας δαπάνης για τα ψώνια του νοικοκυριού στο super market, το οποίο υπολογίστηκε από τους ερωτώμενους στα €329, προσαυξημένο κατά 5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αποτελώντας μάλιστα και την υψηλότερη τιμή της τελευταίας τετραετίας, όπως αυτή αποτυπώνεται μέσα από την έρευνα.

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1866
Πηγή: www.fnbdaily.com

Ο τζίρος της αγοράς B2B στην Ευρώπη θα φτάσει τα 1,7 τρισ. ευρώ το 2025

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 18 Απριλίου 2024

Η συνολική ευρωπαϊκή αξία των προϊόντων B2B που πωλούνται online εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 1,7 τρισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025. Ωστόσο, οι πωλητές B2B στην Ευρώπη δεν αξιοποιούν ακόμη όλες τις διαθέσιμες ευκαιρίες, αφού τα περισσότερα B2B e-shop επιτρέπουν μόνο σε ντόπιους πελάτες να αγοράζουν τα προϊόντα τους.

Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από μια έκθεση που δημοσιεύτηκε από την Billie, μια λύση BNPL για εμπόρους B2B. Σύμφωνα με την ανάλυση, η παγκόσμια αξία των online πωλήσεων B2B ανερχόταν σε 6,5 τρισεκατομμύρια ευρώ το 2022, ενώ μια αύξηση 18% εκτιμάται μεταξύ 2023 και 2030. Η ευρωπαϊκή αγορά είναι ακόμα αρκετά μικρή, καθώς εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 1,7 τρισ. ευρώ έως το 2025. Ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο παίζει κυρίαρχο ρόλο στο B2C, δεν έχει διεισδύσει ακόμα τόσο πολύ στην αγορά B2B. Σύμφωνα με την Billie, μόνο το 50% των B2B αγοραστών χρησιμοποιούν πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: wwn.gr

Σελίδα 2 από 62

  • Έναρξη
  • Προηγούμενο
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Επόμενο
  • Τέλος

Με την υποστήριξη της Regate Α.Ε.
www.regate-salesforce.gr  |   www.field-service.gr  |   www.regate-effective.com