10 B2C eCommerce συμβουλές για να αυξήσετε τις μετατροπές
- Λεπτομέρειες
Οι μετατροπές αποτελούν ένα από τα βασικά μέτρα απόδοσης στον χώρο του eCommerce. Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό των μετατροπών, τόσο περισσότερες πωλήσεις και κέρδη μπορεί να πραγματοποιήσει μια επιχείρηση. Γι’ αυτό τον λόγο, σας παραθέτουμε 10 συμβουλές για να αυξήσετε τις μετατροπές στο B2B eCommerce.
1. Βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας
Η πρώτη και σημαντικότερη συμβουλή για να αυξήσετε τις μετατροπές είναι η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας. Αυτό περιλαμβάνει την εύκολη πλοήγηση για τους χρήστες, τη βελτιστοποίηση της ταχύτητας φόρτωσης της ιστοσελίδας, του σχεδιασμού και της διαδικασίας checkout.
2. Παροχή επιπρόσθετων πληροφοριών
Ένας από τους λόγους που οι πελάτες αποφασίζουν να μην ολοκληρώσουν την αγορά είναι η έλλειψη επιπρόσθετων πληροφοριών. Παρέχοντας περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, μπορείτε να δώσετε στους πελάτες την αυτοπεποίθηση που χρειάζονται για να πραγματοποιήσουν την αγορά.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Retail: Στα $8,5 τρισ. η παγκόσμια αγορά τροφίμων έως το 2030
- Λεπτομέρειες
Με ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης 6,1% θα τρέξει από σήμερα έως το τέλος της δεκαετίας η παγκόσμια αγορά λιανικής πώλησης τροφίμων, για να ανέλθει σε αξία $8,5 τρισ. έως το 2030, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Persistence Market Research. Σημειώνεται ότι η αξία της αγοράς λιανικής πώλησης τροφίμων, προ πανδημίας, το 2019, είχε διαμορφωθεί σε $5,64 τρισ.
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΝΟΔΟΥ
• Η άνοδος της ιδιωτικής ετικέτας
• Η αύξηση των καταναλωτικών δαπανών
για τρόφιμα
• Η αυξανόμενη διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου
• Η αύξηση της αστικοποίησης
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1841
Πηγή: www.fnbdaily.com
Τι αλλάζει στις πληρωμές το 2024: Κρίσιμοι παράγοντες AI, εξατομίκευση, ταξίδια, τεχνολογικές υποδομές
- Λεπτομέρειες
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ο μετασχηματισμός στον τομέα των πληρωμών: Γίνονται περισσότερο διεθνείς, ανοιχτές, εξατομικευμένες και διαλειτουργικές. Την ίδια ώρα η ανάκαμψη των ταξιδιών αναψυχής και η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι δυο ακόμη σημαντικοί παράμετροι για το πως εξελίσσονται τα πράγματα στην εν λόγω αγορά.Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ο μετασχηματισμός στον τομέα των πληρωμών: Γίνονται περισσότερο διεθνείς, ανοιχτές, εξατομικευμένες και διαλειτουργικές.
Την ίδια ώρα η ανάκαμψη των ταξιδιών αναψυχής και η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι δυο ακόμη σημαντικοί παράμετροι για το πως εξελίσσονται τα πράγματα στην εν λόγω αγορά. Σκιαγραφώντας τις βασικές τάσεις για το 2024, η Visa υπογραμμίζει επίσης πως επιχειρήσεις που κάποτε δραστηριοποιούνταν μόνο τοπικά αναμένεται να επεκταθούν σε παγκόσμιο επίπεδο, τεχνολογίες κλειστού κυκλώματος θα μετατραπούν σε ανοιχτού, γενικευμένες λύσεις θα εξειδικεύονται όλο και περισσότερο, ενώ τα δίκτυα θα γίνονται, σταδιακά, ολοένα και πιο διαλειτουργικά.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: epixeiro.gr
Οίνος: Η ιστορική πτώση της παραγωγής δημιουργεί ζητήματα επάρκειας
- Λεπτομέρειες
Η ιστορική πτώση της ελληνικής οινοπαραγωγής 2023/2024 κατά 35,14%, δημιουργεί θέματα επάρκειας στην αγορά Οίνου, όπως αναφέρεται σε report της ΚΕΟΣΟΕ, Ειδικότερα, ο όγκος της παραγωγής οίνου στη χώρα μας την αμπελοοινική περίοδο 2023/2024 καταγράφηκε σε 1.379.433 hl , σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση του αρμόδιου τμήματος του ΥΠΑΑΤ, προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Πρόκειται για τον χαμηλότερο όγκο όλων των εποχών. Η οριστική και βασισμένη στις Δηλώσεις Παραγωγής των οινοποιείων και των μεταποιητών παραγωγή οίνου, εμφανίζεται μειωμένη κατά 35,14% το 2023/2024 σε σύγκριση με την παραγωγή 2022/2023 (2.126.844 hl). Μειωμένη, επίσης, κατά 40,2% εμφανίζεται η ελληνική οινοπαραγωγή σε σύγκριση με το μέσο όρο της προηγούμενης 5ετίας.
ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΠΤΩΣΗ
Η κατακόρυφη πτώση της οινοπαραγωγής, οφείλεται κυρίως στα ακραία καιρικά φαινόμενα την περασμένη άνοιξη και το καλοκαίρι (συνεχείς βροχοπτώσεις, διαδοχικοί καύσωνες Ιουλίου) και στις ασθένειες (περονόσπορος) και τις ζημιές που προηγήθηκαν εξαιτίας τους.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1845
Πηγή: www.fnbdaily.com
8 B2C στρατηγικές Digital Marketing για την eCommerce επιχείρησή σας
- Λεπτομέρειες
Η ψηφιακή εποχή έχει αναδιαμορφώσει τον τρόπο που οι επιχειρήσεις προωθούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Η eCommerce επιχείρησή σας χρειάζεται να εφαρμόσει στρατηγικές Digital Marketing που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις και να διατηρήσετε τους πελάτες σας. Σε αυτό το άρθρο, σας παρουσιάζουμε 8 στρατηγικές που μπορείτε να υιοθετήσετε για να επιτύχετε τους στόχους σας.
Ανάλυση δεδομένων και αξιοποίησή τους
Η ανάλυση δεδομένων είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία της eCommerce επιχείρησής σας. Αξιοποιώντας τα δεδομένα που συλλέγετε από τους πελάτες σας, μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα τις προτιμήσεις τους, τις συνήθειες και τις ανάγκες τους. Αυτή η γνώση μπορεί να σας βοηθήσει να προσαρμόσετε την προσέγγισή σας και να προσφέρετε εξατομικευμένες προσφορές και προϊόντα που θα ενδιαφέρουν τους πελάτες σας.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα της τεχνητής νοημοσύνης στο e-commerce
- Λεπτομέρειες
Ο κλάδος του λιανικού εμπορίου βρίσκεται μπροστά σε μια σημαντική αλλαγή. Χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο τεχνολογία GenAI, τόσο που κάνει αυτήν την τάση να γίνεται τελικά ένα κίνημα που μεταμορφώνει το μέλλον του retail. Αυτό δείχνει πρόσφατη μελέτη της Google που διεξήγαγε η NewtonX και στην οποία συμμετείχαν 274 υψηλόβαθμα στελέχη από τον κλάδο του λιανικού εμπορίου των ΗΠΑ. Αυτή η τάση δεν είναι εφήμερη.
Τα περισσότερα στελέχη του λιανικού εμπορίου (81%) βιάζονται να αρχίσουν να χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη και το 72% στοχεύει να το κάνει μέσα στο 2024. Αυτή η βιασύνη και η ανυπομονησία υποδηλώνουν τον σημαντικό ρόλο που αναμένεται να διαδραματίσει η GenAI στην επανάσταση του retail. Ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης στην εμπειρία των πελατών αποτελεί σημαντικό σημείο εστίασης, με το 95% των ερωτηθέντων να επιβεβαιώνουν τις μετασχηματιστικές δυνατότητές της.
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News
Ποια είναι τα metrics για τη σωστή ανάλυση του e-shop σας
- Λεπτομέρειες
Στον σύγχρονο κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η ανάλυση των δεδομένων αποτελεί σημαντικότατο εργαλείο για την κατανόηση της επίδοσης ενός e-shop. Με τη χρήση των metrics, μπορείτε να παρακολουθείτε και να αξιολογείτε τις διάφορες πτυχές του e-shop σας, ώστε να λαμβάνετε ουσιαστικές αποφάσεις για τη βελτίωση της απόδοσής του. Σε αυτό το άρθρο, παραθέτουμε τις σημαντικότερες μετρήσεις που θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας για τη σωστή ανάλυση του e-shop σας.
1. Επισκεψιμότητα (Visits)
Η επισκεψιμότητα αναφέρεται στον αριθμό των χρηστών που επισκέπτονται το e-shop σας. Αυτό το μέτρο σάς δείχνει πόσο δημοφιλές είναι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και πόσο καλά προωθείται. Μπορεί να είναι χρήσιμο να αναλύσετε την επισκεψιμότητα ανά περίοδο, ώστε να ανιχνεύσετε τις τάσεις και τις πιθανές αιτίες αυτών.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
B2C Ecommerce: Οδηγός για αρχάριους για την οικοδόμηση μιας στρατηγικής B2C
- Λεπτομέρειες
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις λειτουργούν και συνδέονται με τους πελάτες τους. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, η ισχυρή διαδικτυακή παρουσία είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση, ειδικά όταν απευθύνεται στην αγορά B2C (Business-to-Consumer). Σε αυτόν τον οδηγό για αρχάριους, θα εξερευνήσουμε τα βασικά βήματα για την οικοδόμηση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου B2C.
Κατανόηση του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C
Το ηλεκτρονικό εμπόριο B2C αναφέρεται στη διαδικασία πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών απευθείας σε μεμονωμένους καταναλωτές μέσω διαδικτυακών πλατφορμών. Σε αντίθεση με το ηλεκτρονικό εμπόριο B2B (Business-to-Business), το οποίο επικεντρώνεται στις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων, το ηλεκτρονικό εμπόριο B2C περιλαμβάνει την εξυπηρέτηση των αναγκών και των προτιμήσεων των μεμονωμένων πελατών.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
DELOITTE: Το 75% των ελληνικών επιχειρήσεων αναμένει αλλαγές λόγω Τεχνητής Νοημοσύνης
- Λεπτομέρειες
ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΤΟΧΟ τη διερεύνηση των ευκαιριών και της προοπτικής του Gen AI στην Ελλάδα η οποία εστιάζει στην ελληνική επιχειρηματικότητα, αλλά και το προβλεπόμενο αντίκτυπο της νέας αυτής τεχνολογίας στην οικονομία και στην απασχόληση διενήργησε ο ΣΕΠΕ, σε συνεργασία με την εταιρία συμβούλων Deloitte. Η έρευνα της Deloitte για το AI στην Ελλάδα, η οποία διεξήχθη μεταξύ Οκτωβρίου 2023 και Δεκεμβρίου 2023, διαπίστωσε τα ακόλουθα:
- Οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν υψηλές προσδοκίες για το AI. Τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων (75%) αναμένουν ότι το AI θα μετασχηματίσει τον οργανισμό τους μέσα στα επόμενα τρία χρόνια
- Οι ελληνικές επιχειρήσεις εστιάζουν κυρίως στα οφέλη τακτικής του AI, όπως η βελτίωση της αποδοτικότητας και η μείωση του κόστους. Τα οφέλη στρατηγικής, όπως η ανάπτυξη και η βελτίωση της καινοτομίας, λαμβάνονται υπόψη σε μικρότερο βαθμό
- Οι ελληνικές επιχειρήσεις δεν είναι πλήρως προετοιμασμένες: Μόνο το ένα τρίτο (33%) των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι οργανισμοί τους είναι σε "μεγάλο" ή σε "πολύ μεγάλο" βαθμό προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν τα ζητήματα διοίκησης και ρίσκου που σχετίζονται με την υιοθέτηση του AI
Διαβάστε περισσότερα: SMEs Daily Τεύχος #306
Πηγή: www.smesdaily.com
Online Super Markets: Ανάπτυξη 15% το 2023 - Οι κατηγορίες με τις μεγαλύτερες ανατιμήσεις
- Λεπτομέρειες
Με ανάπτυξη 15% κινήθηκαν τα online super markets το 2023, με τζίρο €306 εκατ., στον οποίο δεν περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες, όπως eFood Market & Wolt Market, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με το ετήσιο report που δημοσίευσε η Convert Group, αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση του αριθμού των παραγγελιών κατά 7%, αλλά και της μέσης αξίας των προϊόντων κατά 8%.
Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ
Όσον αφορά τον πληθωρισμό, η εταιρεία συνέκρινε πάνω από 38.000 κωδικούς προϊόντων που πωλούνταν το 2022 και το 2023 και εντόπισε ότι στο 14% αυτών αυξήθηκαν οι τιμές πωλήσεων πάνω από 20% το 2023. Από πλευράς κατηγοριών οι υψηλότερες ανατιμήσεις του 2023 σημειώθηκαν στα απορρυπαντικά ρούχων με 19%, στη ζάχαρη με 18%, στα αναψυκτικά με 17%.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1818
Πηγή:www.fnbdaily.com
Ποιες είναι οι Τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο το 2024;
- Λεπτομέρειες
Από μεμονωμένες αγοραστικές εμπειρίες έως φωνητικά ελεγχόμενη απόλαυση αγορών - μάθετε ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν τις διαδικτυακές επιχειρήσεις το επόμενο έτος.
Η εξατομίκευση θα γίνει ακόμα πιο σημαντική: Ακαταμάχητες ανταμοιβές αφοσίωσης και εξυπηρέτηση πελατών πρώτης κατηγορίας - οι πελάτες θα περιμένουν εξαιρετικά εξατομικευμένες προτάσεις το 2024. Οι αναλύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη αποτελούν τη βάση των συστάσεων και επιτρέπουν μετατροπές-«ρεκόρ» και υψηλή αφοσίωση. Οι συστάσεις βασίζονται σε δεδομένα όπως:
• Προϊόντα που έχουν παραγγελθεί προηγουμένως,
• Χρόνος από την τελευταία παραγγελία,
• Μέση αξία παραγγελίας,
• Συμπεριφορά αναζήτησης στο Store.
Διαβάστε περισσότερα: infocom