Το 87% των Ελλήνων αγοράζει από διεθνή online καταστήματα
- Λεπτομέρειες
Διεθνές προφίλ αποκτούν σταδιακά οι Έλληνες e-shoppers, καθώς, εκτός από την ψήφο εμπιστοσύνης στα εγχώρια online καταστήματα, στρέφονται για τις αγορές τους και εκτός ελληνικών συνόρων. Σήμερα, το 87% των Ελλήνων καταναλωτών κάνει αγορές από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα, με το ποσοστό αυτό μάλιστα να είναι - σύμφωνα με το PayPal eCommerce Index 2022 - το υψηλότερο πανευρωπαϊκά. Την ίδια στιγμή, τo 28% του τζίρου των ελληνικών e-shops προέρχεται από το εξωτερικό.
Οι Έλληνες αναδεικνύονται στους Ευρωπαίους με το πιο διεθνοποιημένο προφίλ αγορών, με τους Ιρλανδούς να ακολουθούν με 83%, τους Γερμανούς να έπονται με 82% και του Ισραηλινούς να βρίσκονται στην 4η θέση των πιο φανατικών e-shoppers από το εξωτερικό με 79%. Συνολικά, ο μέσος όρος των Ευρωπαίων, που αγοράζουν από ηλεκτρονικά καταστήματα του εξωτερικού, διαμορφώνεται για το 2022 στο 74%.
Οι Έλληνες προτιμούν να προβαίνουν σε ηλεκτρονικές αγορές από επιχειρήσεις που εδρεύουν εκτός Ελλάδας με βασικό κίνητρο τις τιμές. Ειδικότερα, τα κίνητρα, που τους οδηγούν σε online αγορές στο εξωτερικό, είναι κυρίως οι καλύτερες τιμές (56%), όπως και η πρόσβαση σε μία πλουσιότερη γκάμα διαθέσιμων ειδών (42%).
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ
Πηγή www.sepe.gr
Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσωπεύει το 28% του συνολικού τζίρου των Ελλήνων εμπόρων
- Λεπτομέρειες
Εν έτει 2022, η επιλογή του διασυνοριακού (cross-border) ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί μονόδρομο. Στην πραγματικότητα, σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των Ευρωπαίων και το 87% των Ελλήνων καταναλωτών πραγματοποιούν τις αγορές τους από διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα με τίτλο PayPal eCommerce Index 2022. Μερίδα καταναλωτών, ωστόσο, εξακολουθεί να διστάζει να αγοράσει προϊόντα από ξένη χώρα, εκφράζοντας ανησυχίες για ζητήματα ασφάλειας.
Πώς μπορείτε, λοιπόν, να βοηθήσετε το αγοραστικό κοινό να αισθάνεται μεγαλύτερη σιγουριά κάθε φορά που κάνει τα ψώνια του από το εξωτερικό μέσω Διαδικτύου και να επεκτείνετε ταυτόχρονα την πελατειακή σας βάση;
Εδώ και χρόνια, το online shopping βαίνει καλώς κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Παράλληλα, το 87% των εγχώριων καταναλωτών προβαίνει σήμερα σε αγορές από επιχειρήσεις που εδρεύουν εκτόςΕλλάδας. Οι Έλληνες είναι θετικά διακείμενοι προς το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο και αυτό τους έκανε να ξεχωρίσουν πρόσφατα από τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά έθνη.Υπερισχύουν τόσο των Ιρλανδών, το 83% των οποίων κάνει διαδικτυακές αγορές από το εξωτερικό, όσο και των Ισραηλινών (79%).
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: Smart Press / e-Commerce News
Κρασί: Ανέκαμψε η κατανάλωση το 2022 - χρονιά άριστης ποιότητας
- Λεπτομέρειες
Ανάκαμψη καταγράφεται στα επίπεδα κατανάλωσης κρασιού στην Ελλάδα στη φετινή αμπελοοινική περίοδο 2021/2022, η οποία αφορά το διάστημα από 1η Αυγούστου 2021 έως 31 Ιουλίου 2022. Με βάση τα στοιχεία ισοζυγίου οίνου από τον ΚΕΟΣΟΕ, τη συγκεκριμένη περίοδο η κατανάλωση οίνου καταγράφεται στα 2.803 χιλιάδες hl, αυξημένη κατά 39,94% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο 2020/2021, οπότε και ήταν 2.003 χιλιάδες hl. Επρόκειτο για περίοδο κατά την οποία η επίδραση της πανδημίας covid 19, ήταν καθοριστική για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Αύξηση 65,32%
Ειδικότερα, όπως αναφέρει ο ΚΕΟΣΟΕ, η κατανάλωση οίνου 2021/2022, παρουσιάζει αύξηση κατά 65,32% σε σύγκριση με το μέσο όρο της προηγούμενης πενταετίας, ενώ σημειώνει αύξηση κατά 28,16% σε σύγκριση με το μέσο όρο της προηγούμενης δεκαετίας. Η κατά κεφαλήν κατανάλωση στη χώρα υπολογίζεται στα 26,70 lt ανά άτομο, ποσότητα που είναι ελαφρώς αυξημένη από το μέσο όρο κατανάλωσης οίνου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, 23 lt ανά κάτοικο.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1574
Πηγή: www.fnbdaily.com
Εξαγωγές: Ολοταχώς για το ιστορικό ρεκορ των 50€ δισ. Με 20% έτρεξαν τρόφιμα ποτά στο 8μηνο
- Λεπτομέρειες
Την ανοδική πορεία των τελευταίων μηνών συνέχισαν οι εξαγωγές και τον Οκτώβριο, με την επίδοσή τους στο 10μηνο του 2022 να ξεπερνάει τα €45 δισ., η οποία αποτελεί ρεκόρ για τα ελληνικά δεδομένα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε στις 08/12/2022 η ΕΛΣΤΑΤ και επεξεργάστηκε το Ινστιτούτο Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ, οι εξαγωγές στο διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2022 ήταν αυξημένες κατά 39,7% συγκριτικά με πέρυσι, ενώ αναμένεται να ξεπεράσουν τα €50 δισ. στο σύνολο του έτους. Στον αντίποδα, στο ίδιο διάστημα, αρνητικό ρεκόρ σημείωσε το εμπορικό έλλειμμα, το οποίο εκτινάχθηκε στο ποσό των €31,4 δισ.
Άνοδος σε όλους τους κλάδους
Σημαντική αύξηση στην αξία των εξαγωγών κατέγραψαν όλοι οι κλάδοι στο 10μηνο του 2022 συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, με τους πρωταγωνιστές σε αύξηση - πλην των πετρελαιοειδών - να είναι τα βιομηχανικά, με ανάπτυξη 35,2%, τα μηχανήματα & οχήματα, με 28,5%, και τα τρόφιμα και ποτά/καπνά να ενισχύονται σε ποσοστά που άγγιξαν το 20%, σε σχέση με το 10μηνο του 2021.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1573
Πηγή: www.fnbdaily.com
Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ
- Λεπτομέρειες
Σχετικά με το Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ
Το Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ αποτελεί από το 1997 τη μοναδική έκδοση στην οποία περιλαμβάνεται αναλυτική παρουσίαση των εξελίξεων στον κλάδο των επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ, σε ό,τι αφορά τα οικονομικά τους στοιχεία αλλά και το δίκτυο των καταστημάτων τους.Προφίλ αναγνωστών
To Πανόραµα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ διαβάζεται από:
• Ιδιοκτήτες και υψηλόβαθµα στελέχη των επιχειρήσεων σούπερ µάρκετ (διευθύνοντες συµβούλους, αγοραστές, υπεύθυνους µάρκετινγκ κλπ).
• Ιδιοκτήτες και στελέχη των βιοµηχανικών, εισαγωγικών και διανεµητικών εταιρειών, που αποτελούν τους σηµαντικότερους προµηθευτές των αλυσίδων.
• Στελέχη των εταιρειών παροχής υπηρεσιών (συµβούλων επιχειρήσεων, ερευνών, τεχνολογίας κλπ), εξοπλισµού καταστηµάτων κλπ.
• Στελέχη τραπεζών, δηµοσίων οργανισµών κλπ.
Το Πανόραµα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ αποτελεί πηγή πληροφόρησης για τα αρµόδια υπουργεία και την πανεπιστηµιακή κοινότητα σε θέµατα που αφορούν στο λιανεµπόριο τροφίµων και τον κλάδο των σούπερ µάρκετ γενικότερα. Στο Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ παρουσιάζονται:
• Τα οικονομικά μεγέθη και οι δείκτες του συνόλου σχεδόν των αλυσίδων σούπερ μάρκετ που δημοσιεύουν ισολογισμό.
• Η ανάλυση των οικονομικών αποτελεσμάτων, βάσει της οποίας διαμορφώνονται οι προοπτικές για τις επιμέρους επιχειρήσεις αλλά και την ανάπτυξη του κλάδου στο σύνολό του.
• Η εξέλιξη του δικτύου καταστημάτων των αλυσίδων σούπερ μάρκετ ανά γεωγραφική περιοχή της χώρας.
• Οι σημαντικότερες εξελίξεις στην αγορά των σούπερ μάρκετ, όπως καταγράφηκαν από τους ειδικούς συντάκτες της έκδοσης.
• Οι εξελίξεις στις σημαντικότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τους ομίλους αγορών, που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά.
• Δημογραφικά και οικονομικά στοιχεία ανά γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας, καθώς και αναλύσεις που αφορούν στις εξελίξεις κατά το προηγούμενο και το τρέχον έτος.
• Ευρετήριο επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ με τα πλήρη στοιχεία των κυριότερων επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ που λειτουργούν στην ελληνική αγορά.
Αποκτήστε το Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ
Πηγή: Σελφ Σέρβις
Έρευνα ΙΕΛΚΑ: Το 55% έχει μειώσει τις αγορές σε είδη τροφίμων και παντοπωλείου
- Λεπτομέρειες
Σημαντικές αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες σε διάφορες περιοχές συμπεριφορών, οι οποίες αποδίδονται σε μεγάλο βαθμό στις ανατιμήσεις προϊόντων και υπηρεσιών καταγράφει η τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Μεταξύ άλλων όπως φαίνεται από την έρευνα η συνεχιζόμενη πληθωριστική κρίση επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών με 8 στους 10 καταναλωτές να ακυρώνουν δαπάνες διασκέδασης, 2 στους 3 να έχουν μειώνουν την κατανάλωση ρεύματος και να αναβάλουν εργασίες συντήρησης-επισκευής, ενώ 1 στους 2 μειώνουν τις αγορές τους για βασικά καταναλωτικά είδη π.χ. διατροφή, καθώς όπως σημειώνουν η χρηματική δαπάνη αποτελεί πλέον το βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμων (για 2 στους 3 καταναλωτές).
Καταρχάς είναι ξεκάθαρη μία τάση των καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων για τις αγορές βασικών αγαθών και υπηρεσιών και δευτερευόντως διαχείρισης χρημάτων. Όπως φαίνεται μεγαλύτερη είναι η πίεση στη μείωση των δαπανών για βασικές υπηρεσίες και λιγότερο για βασικά αγαθά. Συγκεκριμένα:
- Το 80% του κοινού δηλώνει ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης όπως είναι η εστίαση, οι διακοπές, τα ταξίδια κ.ά.
- Το 66% δηλώνει ότι έχει μειώσει την κατανάλωση ρεύματος.
- Το 62% του κοινού δηλώνει ότι έχει αναβάλει εργασίες συντήρησης και επισκευής, π.χ. στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο.
- Το 55% δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου.
- Το 25% δηλώνει ότι έχει χρησιμοποιήσει χρήματα από τις αποταμιεύσεις του προκειμένου να καλύψει τις αγορές του.
- Το 20% έχει αναβάλει την πληρωμή λογαριασμών ή έχει προχωρήσει σε στάση πληρωμής των υποχρεώσεων του.
- Το 15% δηλώνει ότι έχει αυξήσει τον χρόνο εργασίας ή έχει βρει δεύτερη εργασία προκειμένου να αυξήσει το εισόδημα του.
- Το 10% έχει αυξήσει τη χρήση πιστωτικών καρτών για να καλύψει τις αγορές του.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: www.epixeiro.gr
B2B vs B2C eshops: Μήπως η επιλογή είναι πιο δύσκολη τελικά;
- Λεπτομέρειες
Όταν ξεκινάει η συζήτηση με έναν επιχειρηματία αν θα πρέπει να φτιάξει e-shop, το πρώτο ερώτημα είναι γιατί να φτιάξει Β2Β και να μην απευθυνθεί σε μεγαλύτερο κοινό με ένα e-shop λιανικής (B2C). Οι πλατφόρμες για B2C είναι εκατοντάδες, το κόστος εκκίνησης είναι χαμηλό έως μηδενικό, ενώ η κοινότητα των developers που δημιουργούν e-shops λιανικής είναι τεράστια. Φαίνεται εύκολη απόφαση, ωστόσο δεν είναι τόσο απλή.
Σε αυτό το άρθρο, θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε τα οφέλη ενός online B2B συστήματος (aka B2B eshop).
Για έναν επιχειρηματία που παραδοσιακά λειτουργεί με μια ομάδα πωλήσεων, ένα Β2Β είναι απλώς ένας ψηφιακός πωλητής που γνωρίζει κάθε πτυχή του πελάτη και μπορεί να τον εξυπηρετήσει 24/7. Γενικά, ένα Β2Β eshop αποτελεί έναν προσωποποιημένο χώρο πάνω στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης, στον οποίο ο πελάτης εισάγεται με username/password που έχει δώσει ο προμηθευτής.
Σε αυτό το προσωποποιημένο περιβάλλον λαμβάνει πληροφορίες για τη σχέση του με τον προμηθευτή, τη συναλλακτική τους εικόνα και συνήθως μπορεί να κάνει μια παραγγελιοληψία. Ουσιαστικά, πρόκειται για μια web εφαρμογή που διαβάζει το ERP της επιχείρησης και διαθέτει όλη την πληροφορία με δομημένο τρόπο.
Ένα B2B eshop έχει πολλαπλά οφέλη ακόμα και σε μια παραδοσιακή επιχείρηση. Δίνει έναν αέρα εκσυγχρονισμού, λειτουργεί 24/7 και παρέχει πληροφορίες ακριβείας χωρίς να παρεμβάλλεται ο ανθρώπινος παράγοντας. Τα σημαντικότερα οφέλη είναι τα εξής:
- Βοηθάει την επαναληψιμότητα στην παραγγελιοληψία.
- Μειώνει τα backorders, ενώ διευκολύνει τις διαδικασίες stock replenishment.
- Mειώνει αποδεδειγμένα τα κόστη λειτουργίας ενός τηλεφωνικού κέντρου λήψης παραγγελιών.
- Βελτιώνει τους χρόνους παράδοσης και το tracking των παραγγελιών.
- Ενσωματώνει εύκολα ηλεκτρονικές πληρωμές και τις συνδέει με την εκτέλεση ή μη μιας παραγγελίας.
Σύμφωνα με τη Gartner, ένας πελάτης που λειτουργεί με ένα σύστημα Β2Β, κάνει >57% του δρόμου μιας αγοράς στο Β2Β πριν συμβουλευτεί τον πωλητή του. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώνονται οι διαδικασίες του τμήματος πωλήσεων και των πωλητών, που πλέον ασχολούνται με business development και όχι με μια τυπική παραγγελιοληψία. Η Gartner επιπλέον αναφέρει ότι ένα σύστημα Β2Β βελτιώνει το customer loyalty κατά 53% εφόσον υπάρχει ένα βέλτιστο purchase experience. Εν ολίγοις, ένα Β2Β ενισχύει τις μακροπρόθεσμες σχέσεις μεταξύ προμηθευτή και πελάτη.
Συστημικά, το Β2Β είναι κοντά στο CRM που πλέον κάθε επιχείρηση με οργανωμένο τμήμα πωλήσεων διαθέτει - σε αντίθεση με το B2C eshop, όπου εκεί η λογική είναι πιο κοντά σε συστήματα για online campaigns, SEO και marketing. Ως εκ τούτου, μια επιχείρηση είναι πιο προετοιμασμένη για την υιοθέτηση μιας Β2Β λύσης.
Έχοντας υλοποιήσει πάνω από 100 Β2Β eshops την τελευταία δεκαετία στη Regate, έχουν γίνει εμφανή ορισμένα δεδομένα που μια επιχείρηση πρέπει να λάβει υπόψιν της στο δίλημμα B2B ή B2C. Πρώτον, ο δρόμος για το Β2C περνάει από ένα επιτυχημένο Β2Β. Το Β2Β είναι πιο εύκολο να υλοποιηθεί και να φέρει έσοδα, διότι γνωρίζουμε ήδη τους πελάτες μας. Αν κάτι πάει στραβά θα μας το πουν και θα το διορθώσουμε. Αντιθέτως, ένα κακοσχεδιασμένο eshop λιανικής μπορεί να προκαλέσει σημαντική ζημιά όσον αφορά την εικόνα της εταιρείας στο μυαλό του καταναλωτή, χωρίς εμείς καν να το καταλάβουμε.
Το eshop λιανικής θέλει συνεχή εξέταση πολλών δεδομένων (λ.χ. bounce rate, conversions, pageviews, average time on site, exit pages, κ.ο.κ.), ώστε να αναγνωρίσουμε τους λόγους για τους οποίους δεν έρχονται οι πωλήσεις που επιθυμούμε. Ουσιαστικά απαιτεί συνεχή παρατήρηση και ανάλυση από εξειδικευμένους επαγγελματίες για να καταστεί επιτυχές.
Η ουσιαστική διαφορά πάνω στην οποία βασίζονται οι επιχειρήσεις και τελικά επιλέγουν να επενδύσουν αρχικά σε ένα Β2Β σύστημα είναι ότι στα B2B eshops έχουμε λίγους πελάτες με πολλά transactions (παραγγελίες). Αντίθετα, στα eshops λιανικής έχουμε πολλούς πελάτες με ένα έως λίγα transactions. Αντίστοιχα, η αξία του καλαθιού ενός Β2Β eshop είναι πολύ μεγαλύτερη όταν συγκρίνεται με ένα καλάθι online λιανικής. Ως εκ τούτου, η επένδυση σε ένα Β2Β είναι εύκολα μετρήσιμη και υπολογίσιμη στα πλάνα μιας εταιρείας. Στη θεωρία, το δίλημμα είναι αν επιλέγουμε ένα continuous buying cycle έναντι ενός single buying cycle.
Εν κατακλείδι, ένα σύστημα Β2Β αποτελεί το πρώτο βήμα στο web marketing μιας εταιρείας. Η φυσική συνέχειά του είναι ένα eshop λιανικής, έχοντας κατακτήσει το πρώτο προπύργιο του Ίντερνετ. Σε αυτά τα βήματα, η Softone έρχεται να πρωτοπορήσει με το Shopranos, ένα γρήγορο, ευέλικτο και οικονομικό Β2Β σύστημα που προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Συνδέεται με όλα τα ERPs της ελληνικής αγοράς, ενώ παρέχει το σύνολο των interfaces για υλοποίηση eshop λιανικής με οποιαδήποτε πλατφόρμα επιλέξει ο ενδιαφερόμενος.
Γιώργος Μαρκατάτος
Οι ψηφιακές αγορές διχάζουν τους καταναλωτές τη φετινή εορταστική περίοδο
- Λεπτομέρειες
Μπορεί το ψηφιακό κανάλι αγορών να είχε την τιμητική του στην περίοδο της έξαρσης της πανδημίας και των lockdowns, ωστόσο, η σταδιακή επαναφορά στην κανονικότητα έρχεται να θέσει υπό αμφισβήτηση την κυριαρχία του. Είναι ενδεικτικό ότι οι ψηφιακές αγορές διχάζουν τους καταναλωτές τη φετινή εορταστική περίοδο που ξεκινά.
"Το 36% των πολιτών, που κάνουν αγορές με κριτήριο το κόστος, θα προτιμήσουν να ψωνίσουν από φυσικά καταστήματα."
Οι καταναλωτές έχουν πλέον στη διάθεσή τους μια πληθώρα καναλιών και προορισμών για τα ψώνια τους, ωστόσο δεν ψωνίζουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Ενώ η σημασία των ψηφιακών μέσων συνεχίζει να ενισχύεται, εξακολουθούν να προβληματίζουν τους καταναλωτές ζητήματα εμπιστοσύνης και κόστους, ενώ αρκετοί συνεχίζουν να προτιμούν τα φυσικά καταστήματα.
Το 36% των καταναλωτών, που ψωνίζουν με κριτήριο το κόστος, που προτάσσουν το κόστος (Affordability first) θα προτιμήσουν να ψωνίσουν από φυσικά καταστήματα για την περίοδο των εορτών. Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές αυτής της ομάδας (το 52%) απαντούν ότι δεν έχουν αγοράσει ποτέ είδη παντοπωλείου στο Διαδίκτυο. Επιπλέον, σχεδόν οι μισοί (48%) δεν είναι πρόθυμοι να μοιραστούν προσωπικά τους δεδομένα για να λάβουν εξατομικευμένες συστάσεις για φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις.
Διαβάστε όλη την έρευνα εδώ.
Πηγή www.sepe.gr
Μελέτη PWC: Μία στις τέσσερις επιχειρήσεις έχει υποστεί παραβίαση δεδομένων τα τελευταία 3 χρόνια
- Λεπτομέρειες
Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του δικτύου της PwC “ Global Digital Trust Insights”, τέσσερις στους πέντε οργανισμούς θεωρούν αναγκαία τη δημοσίευση με έναν ομοιόμορφο, τυποποιημένο κι αξιόπιστο τρόπο, των περιστατικών κυβερνοασφάλειας που αντιμετωπίζουν.
- Μόλις το 14% αναφέρει ότι δεν αντιμετώπισαν κανένα περιστατικό παραβίασης δεδομένων την τελευταία τριετία
- Μόλις τα τελευταία τρία χρόνια, μια στις τέσσερις (27%) επιχειρήσεις παγκοσμίως έχουν υποστεί συμβάντα παραβίασης δεδομένων, με κόστος για τον οργανισμό $1 εκατ. - $20 εκατ.
Περιορισμός κινδύνου
Εντούτοις, λιγότερα από τέσσερα στα δέκα στελέχη δηλώνουν ότι έχουν περιορίσει πλήρως τον κίνδυνο έκθεσης σε θέματα κυβερνοασφάλειας σε μια σειρά από τομείς υψίστης σημασίας:
- δυνατότητα εξ αποστάσεως ή υβριδικής εργασίας (38% δηλώνει ότι οι κίνδυνοι έχουν περιοριστεί πλήρως)
- επιτάχυνση υιοθέτησης υπηρεσιών cloud (35%)
- αυξημένη χρήση του Internet of Things (34%)
- αυξημένη ψηφιοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας (32%)
- λειτουργίες back office (31%)
Διαβάστε περισσότερα: BnB Daily Τεύχος #1069
Πηγή: www.bnbdaily.com
Με 18% ανάπτυξη «τρέχουν» οι Πωλήσεις στα Online Φαρμακεία
- Λεπτομέρειες
Ρυθμό ανάπτυξης 18% στην αξία των online πωλήσεων κατέγραψαν τα Online Φαρμακεία, το γ’ τρίμηνο του 2022 συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Μάλιστα, τα 3 πρώτα τρίμηνα του 2022 οι Έλληνες καταναλωτές, έχουν πραγματοποιήσει αγορές αξίας €201 εκ. με ΦΠΑ, σύμφωνα με την έκθεση της Convert Group. Ο μέσος όρος των εκπτώσεων που βρίσκουν οι καταναλωτές στο ψηφιακό ράφι των φαρμακείων κυμαίνεται στο 39%, αυξημένη μάλιστα κατά 1% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.
Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε τη σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου. Μάλιστα, η πρόσφατη ΚΥΑ της 20/4 καθορίζει ότι απαγορεύεται να πωλούνται τα ΜΗΣΥΦΑ online, και μπορούν να διατίθεται μόνο στα φυσικά φαρμακεία.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: Smart Press / E-Commerce News
Γιατί η κυβερνοασφάλεια είναι τόσο σημαντική για την ΕΕ;
- Λεπτομέρειες
Από κλεμμένα δεδομένα έως μπλοκαρισμένα συστήματα νοσοκομείων : οι κυβερνοεπιθέσεις έχουν επικίνδυνες συνέπειες. Μάθετε περισσότερα για την κυβερνοασφάλεια και τη σημασία της.
O ψηφιακός μετασχηματισμός της οικονομίας και της κοινωνίας έχει φέρει νέες ευκαιρίες στο προσκήνιο, αλλά και προκλήσεις, όπως η κυβερνοασφάλεια. Με τις ζωές μας να εξαρτώνται όλο και περισσότερο από τις ψηφιακές τεχνολογίες, οι κυβερνοεπιθέσεις έχουν γίνει όλο και πιο επιζήμιες. Η κυβερνοασφάλεια έχει γίνει ένα αναγκαίο και κρίσιμο συστατικό της σημερινής κοινωνίας, καθώς και βασική προτεραιότητα της ΕΕ.
Υπολογίζεται ότι περίπου 125 δισεκατομμύρια συσκευές θα έχουν συνδεθεί στο διαδίκτυο μέχρι το 2030, από 27 δισεκατομμύρια το 2021, και το 90% των ανθρώπων άνω των 6 ετών εκτιμάται ότι θα έχει διαδικτυακή παρουσία. Ο κυβερνοχώρος από την φύση του βασίζεται στη διασύνδεση των κοινοτήτων κάθε μορφής και καθώς ο ψηφιακός και φυσικός κόσμος είναι όλο και πιο αλληλένδετοι, προκύπτουν νέοι κίνδυνοι.
Διαβάστε περισσότερα: http://bit.ly/3AB5OYU
Πηγή: europarl.europa.eu