ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση στους δείκτες όγκου στο χονδρικό εμπόριο στο β' τρίμηνο
- Λεπτομέρειες
Μεικτή ήταν η πορεία των δεικτών του κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο στο β' τρίμηνο 2023 σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα η Ελληνική Στατιστική Αρχή, ενώ οι δείκτες όγκου σημείωσαν αύξηση και στους τρεις μήνες.
Ειδικότερα:
Οι Δείκτες Κύκλου Εργασιών στο Χονδρικό Εμπόριο της περιόδου Απριλίου-Ιουνίου 2023, σε σύγκριση με τους αντίστοιχους δείκτες της περιόδου Απριλίου-Ιουνίου 2022, παρουσίασαν ετήσια μεταβολή ως εξής:
- Απρίλιος, αύξηση 0,2%
- Μάϊος, μείωση 0,7% και
- Ιούνιος, μείωση 4,0%
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: epixeiro.gr
Τρόφιμα: Οι εταιρείες που βρίσκονται στο top 100 παγκοσμίως
- Λεπτομέρειες
Η Nestlé είναι η πιο πολύτιμη μάρκα τροφίμων στον κόσμο, με αύξηση της αξίας της κατά 8% στα $22,4 δισ., σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας συμβούλων αποτίμησης εμπορικών σημάτων, Brand Finance. Η κατάταξη Brand Finance Food 100 2023, η οποία αποκαλύπτει τις πιο πολύτιμες μάρκες τροφίμων σε όλους τους τομείς και τις χώρες, σημειώνει ότι οι επιδόσεις της ελβετικής μάρκας οφείλονται στην "ικανότητά της να ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, να προηγείται των τάσεων και να λανσάρει αποτελεσματικά νέα προϊόντα".
Στη δεύτερη θέση, η κινεζική μάρκα γαλακτοκομικών Yili είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 17% στα $12,4 δισ., ενώ η μάρκα σνακ Lay's κατατάσσεται στην τρίτη θέση, βλέποντας την αξία της να ανεβαίνει κατά 29% στα $11,1 δισ.
ΠΟΙΟΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΚΑΔΑ
Η υπόλοιπη πρώτη δεκάδα περιλαμβάνει την Danone (αξία μάρκας αυξημένη κατά 13,8%, στα $8,9 δισ.), την Tyson (-20,5% στα $8,7 δισ.), την Kellogg's (+4,3% στα $7,3 δισ.), την Quaker (-0,6% στα $7,1 δισ.), την Haitan (+7,8% στα $6,2 δισ.), την Mengniu (+10,1% στα $6,1 δισ.) και την Wrigley (+11,1% στα $5,6 δισ.)
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1720
Πηγή: www.fnbdaily.com
ΑΑΔΕ: GPS σε όλα τα οχήματα μεταφοράς προϊόντων με ΕΦΚ
- Λεπτομέρειες
«Σάρκα και οστά» παίρνει ένα αραχνιασμένο σχέδιο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), που στοχεύει στον έλεγχο των κυκλωμάτων λαθρεμπορίου καυσίμων, τσιγάρων, αλκοολούχων ποτών κλπ., τα οποία ζημιώνουν τα κρατικά ταμεία με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο.
Στην υπηρεσία των τελωνειακών αρχών θα διατεθούν σύντομα νέα ηλεκτρονικά ελεγκτικά «όπλα», με αιχμή τα συστήματα GPS τα οποία θα «ιχνηλατούν» κάθε κίνηση των λαθρεμπόρων. Θα παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την κίνηση επαγγελματικών οχημάτων και εμπορευματοκιβωτίων κατά την είσοδο και την κυκλοφορία τους στη χώρα. Τα φορτηγά μεταφοράς εμπορευμάτων και τα εμπορευματοκιβώτια που διακινούνται θα εφοδιαστούν με συστήματα GPS Trackers και η κυκλοφορία τους θα ελέγχεται μέσω δορυφόρου, αλλά και άλλων συστημάτων που θα εγκατασταθούν στη χώρα.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: ertnews.gr
E-shop: Πώς να καταχωρίσετε τα προϊόντα σας για να είστε πρώτοι σε πωλήσεις
- Λεπτομέρειες
Στο σημερινό τοπίο του eCommerce, το να ξεχωρίζει μια επιχείρηση από το πλήθος, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση, ώστε να εξασφαλίσει την επιτυχία της. Είναι γνωστό πως, όταν οι δυνητικοί πελάτες περιηγούνται σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, συχνά δίνουν προτεραιότητα στα προϊόντα που εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Γι’ αυτό, στο πλαίσιο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, η καταχώριση των προϊόντων με τρόπο που να προσελκύει την προσοχή των πελατών και να τους προτρέπει να αγοράσουν, είναι πλέον πιο αναγκαία από ποτέ.
Στο παρόν άρθρο, θα παρουσιάσουμε τεχνικές για να τοποθετήσετε τα προϊόντα σας σε περίοπτη θέση στο e-shop σας και να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να είστε πρώτοι σε πωλήσεις. Ξεκινώντας από τη βελτιστοποίηση των τίτλων και των περιγραφών των προϊόντων σας, ακολουθήστε όλα τα απαραίτητα βήματα, ώστε να οδηγήσετε την απόδοσή σας σε νέα ύψη.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
5 στους 10 χρήστες διαδικτύου ψωνίζουν τακτικά
- Λεπτομέρειες
Τουλάχιστον 7 στους 10 χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα είναι πλέον και online αγοραστές, ενώ το 45% των χρηστών διαδικτύου προέβη σε κάποια αγορά μέσω διαδικτύου το τελευταίο 15ήμερο. Τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος σε δείγμα 900 καταναλωτών, καταγράφουν ένα ώριμο καταναλωτικό κοινό στα ηλεκτρονικά κανάλια με προοπτικές ανάπτυξης.
Το 45% των χρηστών διαδικτύου που πραγματοποίησε μια online αγορά το τελευταίο 15νθήμερο είναι ποσοστό ίδιο με τον Νοέμβριο 2022 και σαφώς αυξημένο σε σχέση με το 39% του Ιουνίου 2022. Το ποσοστό αυτό είναι μεν χαμηλότερο από την υψηλότερη μέτρηση που έχει καταγραφεί τον Δεκεμβρίου του 2020 (61%) στην κορύφωση της πανδημίας, αλλά σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με τον Δεκέμβριο 2019 (26%) στην τελευταία μέτρηση πριν προκύψουν έκτακτες συνθήκες. Ωστόσο τα σημαντικά αυτά ποσοστά απέχουν από τα αντίστοιχα των ώριμων αγορών της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης όπου 9 στους 10 πολίτες πλέον κάνουν αγορές διαδικτυακά.
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News
Online S/M: Στο +15% ο τζίρος εξαμήνου - Οι κατηγορίες που ξεχώρισαν
- Λεπτομέρειες
Με ανάπτυξη 15% έκλεισε το α’ εξάμηνο για τα online super markets με τον τζίρο να διαμορφώνεται στα €153 εκατ., χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες, όπως Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt Market, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Αυτά προκύπτουν στο report της Convert Group, όπου καταγράφεται, επίσης, αξιοσημείωτη αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Σε σύγκριση με το α’ εξάμηνο του 2022, διψήφια ήταν η αύξηση του τζίρου για τις κατηγορίες:
• προϊόντα για κατοικίδια: 32%
• χαρτικά και είδη καθαρισμού: 21%
• ποτά και αναψυκτικά: 13%
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1714
Πηγή: www.fnbdaily.com
Call-to-action: Πώς ένα button μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις σας
- Λεπτομέρειες
Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, ο ιστότοπος μιας επιχείρησης είναι συχνά το πρώτο σημείο επαφής για τους πιθανούς πελάτες. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό για ένα eCommerce site να μην είναι απλώς όμορφο στο design και στο περιεχόμενο, αλλά κυρίως να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση.
Κάπως έτσι φτάνουμε στο Call-to-Action (CTA) button ή αλλιώς, κουμπί προτροπής για δράση, το οποίο, όπως μαρτυρά και το όνομά του, αποτελεί ένα εργαλείο που προτρέπει τους επισκέπτες ενός ιστότοπου να προβούν σε μια συγκεκριμένη ενέργεια -από τη συμπλήρωση μιας φόρμας, την εγγραφή σε newsletter (ενημερωτικό δελτίο) μέχρι και την πραγματοποίηση μιας αγοράς-. Θα το δούμε τοποθετημένο μέσα στην ιστοσελίδα (ακόμη και σε μορφή συνδέσμου), κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των πελατών.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Growth Hacking: 7 στρατηγικές για να ενισχύσετε την επιχείρησή σας
- Λεπτομέρειες
Στο σημερινό ανταγωνιστικό τοπίο του B2B eCommerce, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι δημιουργικές και να χρησιμοποιούν στρατηγικές για την ανάπτυξή τους. Στο σημείο αυτό, έρχεται στο προσκήνιο το Growth Hacking, μια διαδικασία γρήγορου πειραματισμού σε κανάλια marketing για τον εντοπισμό των πιο αποτελεσματικών τρόπων ανάπτυξης μιας εταιρείας.
Η εν λόγω διαδικασία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στις νεοσύστατες (startup) εταιρείες, όπου η ταχεία ανάπτυξη και η επεκτασιμότητα είναι απαραίτητες για την επιβίωσή τους. Ωστόσο, ακόμα και οι μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές αγορές, χρησιμοποιούν τις σχετικές τακτικές, προκειμένου να κερδίσουν μερίδιο αγοράς.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Thales: Τα δεδομένα του 39% των επιχειρήσεων παραβιάστηκαν στο cloud
- Λεπτομέρειες
Πάνω από το ένα τρίτο (39%) των επιχειρήσεων υπέστησαν παραβίαση δεδομένων στο cloud περιβάλλον τους πέρυσι, ποσοστό αυξημένο σε σχέση με το 35% που σημειώθηκε το 2022, σύμφωνα με τη μελέτη Thales Cloud Security Study 2023. Συγκεκριμένα, η έκθεση αποτελεί την ετήσια εκτίμησή της σχετικά με τις τελευταίες απειλές, τάσεις και αναδυόμενους κινδύνους για την ασφάλεια στο cloud, και βασίζεται σε έρευνα που διεξήχθη σε σχεδόν 3.000 επαγγελματίες πληροφορικής και ασφάλειας σε 18 χώρες.
ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΛΑΘΟΣ
Ως κύρια αιτία παραβίασης δεδομένων στο cloud αναφέρθηκε το ανθρώπινο λάθος από πάνω από τους μισούς (55%) συμμετέχοντες στην έρευνα. Τα τρία τέταρτα (75%) των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι πάνω από το 40% των δεδομένων που είναι αποθηκευμένα στο cloud χαρακτηρίζονται ως ευαίσθητα, σε σύγκριση με το 49% των επιχειρήσεων πέρυσι, την ίδια εποχή. Περισσότερο από το ένα τρίτο (38%) κατέταξε τις εφαρμογές Software as a Service (SaaS) ως τον κυριότερο στόχο για τους χάκερς, με το cloud-based storage (36%) να ακολουθεί.
Διαβάστε περισσότερα: BnB Daily Τεύχος #1211
Πηγή: www.bnbdaily.com
Πώς οι περιγραφές προϊόντων μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις σας
- Λεπτομέρειες
Σε ένα eCommerce site, οι καλογραμμένες περιγραφές προϊόντων (product descriptions) διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο, καθώς είναι αυτές που μπορούν να οδηγήσουν τους πελάτες στα ανώτερα στάδια του sales funnel.
Όταν αναφερόμαστε στα product descriptions, εννοούμε τις ενημερωτικές περιγραφές προϊόντων με τα βασικά πλεονεκτήματά τους. Εντάσσονται στα product pages, δηλαδή τις σελίδες προορισμού, όπου ένα προϊόν εμφανίζεται στους επισκέπτες του ιστοτόπου περιλαμβάνοντας: όνομα, εικόνα, περιγραφή προϊόντος και ένα κουμπί <Προσθήκη στο καλάθι>. Στο πλαίσιο αυτό, θα πρέπει να μας απασχολήσει το conversion rate, δηλαδή το ποσοστό των χρηστών που προχωρούν σε αγορά, σε σχέση με τις συνολικές επισκέψεις στο site σας. Η σελίδα προϊόντος που αναφέραμε παραπάνω, είναι εκείνη που καθορίζει αν οι δυνητικοί πελάτες θα αγοράσουν από το e-shop σας ή αν θα το εγκαταλείψουν.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Ελληνική Ακαδημία Οίνου: Δύο προγράμματα για την εκπαίδευση επαγγελματιών του Horeca
- Λεπτομέρειες
Η ίδρυση της Greek Wine Academy ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε από την Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ). Στόχος της Ακαδημίας είναι η εκπαίδευση αλλά και η προώθηση των ελληνικών οίνων ΠΟΠ και ΠΓΕ, τόσο στην ελληνική όσο και στην παγκόσμια αγορά.
Ο σχεδιασμός της Greek Wine Academy ανατέθηκε από την ΕΔΟΑΟ στην Wine & Spirits Professional Center (WSPC), και απαρτίζεται από δύο εκπαιδευτικά προγράμματα. Στόχος, μεταξύ άλλων, είναι να καθιερώσει τα ελληνικά κρασιά ΠΟΠ και ΠΓΕ στον παγκόσμιο οινικό χάρτη, αλλά και να συνδέσει το επώνυμο ελληνικό κρασί με την πολιτιστική ελληνική ταυτότητα. Το εν λόγω πρόγραμμα πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά και καλύπτει ολόκληρη τη χώρα σε μέρη όπως η Μύκονος, η Πάρος, η Κρήτη, η Κως, η Κέρκυρα, αλλά και το Μέτσοβο, η Καλαμάτα, η Χαλκιδική η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1696
Πηγή: www.fnbdaily.com.