Ελληνική Ακαδημία Οίνου: Δύο προγράμματα για την εκπαίδευση επαγγελματιών του Horeca
- Λεπτομέρειες
Η ίδρυση της Greek Wine Academy ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε από την Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ). Στόχος της Ακαδημίας είναι η εκπαίδευση αλλά και η προώθηση των ελληνικών οίνων ΠΟΠ και ΠΓΕ, τόσο στην ελληνική όσο και στην παγκόσμια αγορά.
Ο σχεδιασμός της Greek Wine Academy ανατέθηκε από την ΕΔΟΑΟ στην Wine & Spirits Professional Center (WSPC), και απαρτίζεται από δύο εκπαιδευτικά προγράμματα. Στόχος, μεταξύ άλλων, είναι να καθιερώσει τα ελληνικά κρασιά ΠΟΠ και ΠΓΕ στον παγκόσμιο οινικό χάρτη, αλλά και να συνδέσει το επώνυμο ελληνικό κρασί με την πολιτιστική ελληνική ταυτότητα. Το εν λόγω πρόγραμμα πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά και καλύπτει ολόκληρη τη χώρα σε μέρη όπως η Μύκονος, η Πάρος, η Κρήτη, η Κως, η Κέρκυρα, αλλά και το Μέτσοβο, η Καλαμάτα, η Χαλκιδική η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1696
Πηγή: www.fnbdaily.com.
Super Markets: Οι 10 top retailers στην Ευρώπη - Οι προοπτικές μέχρι το 2027
- Λεπτομέρειες
Παρότι το ευρωπαϊκό οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων είναι εκτεταμένο και περίπλοκο, εντούτοις ένας μικρός αριθμός retailers κυριαρχούν.
Όπως σημειώνει σε σχετικό report η RetailAnalysis της IGD, οι κορυφαίοι 10 retailers κατέχουν σχεδόν το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων στην περιοχή. Στο report αυτό η πρώτη δεκάδα των retailers, με βάση και τις προβλεπόμενες πωλήσεις έως το 2027, διαμορφώνεται ως εξής:
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι εκτιμήσεις της RetailAnalysis για τους πρώτους 5 της λίστας.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1689
Πηγή: www.fnbdaily.com
Το 58% των κακόβουλων λογισμικών που πωλούνται ως υπηρεσία είναι ransomware
- Λεπτομέρειες
Η ομάδα Kaspersky Digital Footprint Intelligence παρουσίασε μια νέα μελέτη που αποκαλύπτει ότι το ransomware είναι το πιο διαδεδομένο Malware-as-a-Service (MaaS) τα τελευταία επτά χρόνια. Η μελέτη βασίζεται σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 97 είδη κακόβουλου λογισμικού που διανέμονται στο dark web και σε άλλες πηγές. Επιπλέον, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου συχνά μισθώνουν infostealers, botnets, loaders και backdoors για να πραγματοποιήσουν τις επιθέσεις τους.
Το Malware-as-a-Service (MaaS) είναι μια παράτυπη επιχειρηματική δραστηριότητα που περιλαμβάνει τη χρήση κακόβουλου λογισμικού με σκοπό την πραγματοποίηση κυβερνοεπιθέσεων. Συνήθως, στους πελάτες τέτοιων υπηρεσιών παραχωρείται ένας προσωπικός λογαριασμός μέσω του οποίου μπορούν να ελέγχουν την επίθεση, καθώς και τεχνική υποστήριξη. Με αυτόν τον τρόπο, δεν απαιτείται υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία από τους επίδοξους εγκληματίες του κυβερνοχώρου.
Διαβάστε περισσότερα: NetFax Τεύχος #5088
Πηγή: www.boussias.com
Ποιες είναι οι τάσεις του Digital Transformation
- Λεπτομέρειες
Η τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση που βρισκόταν ήδη σε εξέλιξη πριν από την πανδημία του κορωνοϊού, έχει επιταχυνθεί τα τελευταία χρόνια λόγω της κοινωνικής αποστασιοποίησης. Το σίγουρο, ωστόσο, είναι ότι πλέον έχουμε ήδη αρχίσει να επανεφεύρουμε τον τρόπο με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε στην καθημερινότητά μας και πως υπάρχει επιτακτική ανάγκη για μεταμόρφωση του ψηφιακού τοπίου.
Όπως είναι λογικό, οι σημερινές επιχειρήσεις έχουν αρχίσει με ταχύτατους και εντατικούς ρυθμούς να πραγματοποιούν θεμελιώδεις αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας και παροχής εμπειριών στους πελάτες και κάπως έτσι, τέθηκε και στον κόσμο του eCommerce, ο λεγόμενος Ψηφιακός Μετασχηματισμός.
Η σημασία αυτού είναι αρκετά ασαφής και ποικίλλει ανάλογα με τον τομέα και το έργο που επιτελείται. Παρόλα αυτά, τονίζουμε πως κατά βάση περιλαμβάνει την επανεξέταση των επιχειρηματικών μοντέλων, τη μετατροπή της επιχειρηματικής διαδικασίας, καθώς και την αναμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Το AI Content και το μέλλον του eCommerce
- Λεπτομέρειες
Όταν πρόκειται για το μέλλον του Content Editing, η τεχνητή νοημοσύνη παίζει καθοριστικό ρόλο, μιας και τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) αποτελούν έναν ισχυρό τρόπο βελτίωσης, επιτάχυνσης και προσαρμογής της δημιουργίας περιεχομένου στις ανάγκες των πελατών.
Τι είναι ο Επεξεργαστής Περιεχομένου Τεχνητής Νοημοσύνης;
Το AI Content Editor είναι ένας νέος τύπος επεξεργασίας περιεχομένου που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη. Αυτός ο τύπος προγράμματος επεξεργασίας μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας πολύ πιο γρήγορα και αποτελεσματικά, ώστε να εστιάσετε σε άλλες πτυχές όπως το marketing και τη διαχείριση περιεχομένου.
Μέχρι τώρα, κατά τη δημιουργία περιεχομένου, οι χρήστες έπρεπε συχνά να αναζητούν και να αντικαθιστούν με κόπο διαφορετικές λέξεις ή φράσεις, προκειμένου να προσαρμόσουν το κείμενό τους στο αντίστοιχο target group. Αυτό μπορεί πλέον να αυτοματοποιηθεί πλήρως με το AI Content Editor.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
Nielseniq - Τετράμηνο: Στο +9,1% ο τζίρος του λιανεμπορίου τροφίμων, πτωτικοί οι όγκοι
- Λεπτομέρειες
Συνεχίζει τη θετική του πορεία, στο +9,1%, το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, με βάση τα πιο πρόσφατα στοιχεία της NielsenIQ (έως 30 Απριλίου 2023) και έχοντας πλέον στα τέλη Απριλίου ξεπεράσει την επίδραση της εποχικότητας του Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
ΠΛΗΘΩΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ωστόσο, σύμφωνα με την NielsenIQ η ανάπτυξη αυτή εξακολουθεί να είναι πληθωριστική, με τους όγκους να υποχωρούν, γύρω στο -3,5%. Σε επίπεδο κατηγοριών, την ανάπτυξη αυτή οδηγούν τα τρόφιμα και ποτά, τόσο τα φρέσκα (+8,9%) όσο και τα τυποποιημένα (+9,3%), κυρίως λόγω της σημαντικής συνεισφοράς τους στο μέσο καλάθι του Ελληνικού νοικοκυριού, σε σχέση με τις κατηγορίες του μη τροφίμου.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1677
Πηγή: www.fnbdaily.com
Πώς να βελτιώσετε τον σχεδιασμό του e-shop σας
- Λεπτομέρειες
Κάθε επιτυχημένη επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου σέβεται κάθε βήμα του ταξιδιού του πελάτη. Γι΄αυτό φροντίζει να διαθέτει ένα σωστά σχεδιασμένο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου, σε κάθε τμήμα του, από τη σελίδα προορισμού έως τη σελίδα επικοινωνίας, ώστε να αυξήσει τις μετατροπές.
Η διαδικασία μετατροπής αποτελεί μια πολυεπίπεδη διαδικασία που επηρεάζει τη συμπεριφορά του πελάτη και ο κύριος παράγοντας πίσω από το ποσοστό μετατροπής είναι η εμπειρία χρήστη (UX). Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε εύκολα να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών στο eCommerce site σας, βασιζόμενοι στην εμπειρία των πελατών σας. Παρακάτω, σας παραθέτουμε ορισμένες συμβουλές, που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τον σχεδιασμό του ιστοτόπου της ηλεκτρονικής επιχείρησής σας.
Διατηρήστε απλή την πλοήγηση των πελατών σας
Οι άνθρωποι, κατά μέσο όρο, χρειάζονται 0,05 δευτερόλεπτα για να σχηματίσουν μια γνώμη σχετικά με έναν ιστότοπο, κάτι που καθορίζει εάν πρόκειται να παραμείνουν σε αυτόν για την περιήγηση και την αγορά τους. Επομένως, προκειμένου να απαλλαγείτε από αυτήν την απόφαση του δευτερολέπτου, θα πρέπει να εστιάσετε στην πλοήγηση της ιστοσελίδας σας.
Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: shopranos.gr
ΕΥ: οι πέντε τυπολογίες των Ελλήνων καταναλωτών
- Λεπτομέρειες
Η αγωνία των Ελλήνων καταναλωτών για την κάλυψη των βασικών αναγκών -εν μέσω συμπίεσης του διαθέσιμου εισοδήματος- αποτελεί μια από τις κυρίαρχες καταναλωτικές τάσεις όπως αποτυπώνεται στην νέα καταναλωτική έρευνα της ΕΥ, Future Consumer Index Ελλάδα 2023.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ποσοστό 56% των καταναλωτών στην Ελλάδα δηλώνουν ότι ανησυχούν πάρα πολύ για το αυξημένο κόστος ζωής» και 40% για την οικονομία γενικά. Συγχρόνως, δύο στους τρεις (69%) εκτιμούν ότι το πρόβλημα του αυξημένου κόστους ζωής θα ενταθεί τους επόμενους μήνες και δύο στους πέντε (38%) ότι η οικονομική τους κατάσταση θα επιδεινωθεί τον επόμενο χρόνο. Ένας στους δύο (49%) αναφέρει ότι «αγοράζει μόνο τα απαραίτητα», ένας στους πέντε (19%) ότι δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στα βασικά έξοδα όπως φαγητό, υγειονομική περίθαλψη και στέγαση και ένας στους δέκα (12%) ότι βασίζεται στην κυβερνητική στήριξη για να μπορέσει να αντεπεξέλθει οικονομικά. Η τιμή παραμένει, με διαφορά, το σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο για όλα ανεξαιρέτως τα προϊόντα. Μάλιστα, ποσοστό 71% των ερωτώμενων εκτιμούν ότι θα παραμείνει το σημαντικότερο κριτήριο και σε τρία χρόνια από σήμερα.
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News
Εκδήλωση ΕΒΕΑ – NED CLUB: «Οικογενειακές Επιχειρήσεις και Σύγχρονη Διακυβέρνηση: Εμπιστοσύνη – Μετασχηματισμός – Διαδοχή», 25.5.23
- Λεπτομέρειες
Το ΕΒΕΑ, από κοινού με το Ned Club και τη συμμετοχή της PwC, διοργανώνει εκδήλωση με θέμα: «Οικογενειακές επιχειρήσεις και σύγχρονη διακυβέρνηση: Εμπιστοσύνη - Μετασχηματισμός – Διαδοχή», την Πέμπτη, 25 Μαΐου 2023, και ώρα 18:00, στο «Κέντρο Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Μίχαλος», Αμερικής 8. Στην εκδήλωση, με την ευκαιρία της πρώτης παρουσίασης της 11ης Παγκόσμιας Έρευνας Οικογενειακών Επιχειρήσεων της PwC με θέμα: “Οικογενειακές επιχειρήσεις: Νέες τάσεις στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τα ενδιαφερόμενα μέρη”, που περιλαμβάνει και ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις, θα συζητηθούν οι νέες τάσεις στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης μεταξύ των οικογενειακών επιχειρήσεων και των ενδιαφερόμενων μερών τους. Επίσης, θα συζητηθεί το θέμα της διαδοχής που όπως προκύπτει από την έρευνα αποτελεί προτεραιότητα για τον Έλληνα επιχειρηματία. Θα ακολουθήσει networking cocktail.
Δηλώσεις συμμετοχής μέχρι την Τρίτη 23 Μαΐου, είτε συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα εδώ είτε απαντώντας στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Πληροφορίες: Τμήμα Εμπορίου ΕΒΕΑ, Τηλ.: +210 3627911, Ned Club, Τηλ.: +30 6995247741
Πλαστικό χρήμα: Άλμα στις συναλλαγές το 2022, έφτασαν τα €94 δισ.
- Λεπτομέρειες
ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΈΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ για κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους, η δυνατότητα των καταναλωτών να πληρώνουν με κάρτα καταδεικνύει τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος από την εξαμηνιαία Έκθεση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, σύμφωνα με τα οποία η αξία των συναλλαγών με κάρτες πληρωμών το 2022 ανήλθε σε €94 δισ., αυξημένη κατά 14% συγκριτικά με το 2021.
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ... ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ
Ειδικότερα, ο συνολικός αριθμός συναλλαγών με κάρτες πληρωμών το 2022 ανήλθε σε 1.930 εκατ., από 1.658 εκατ. το 2021, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16% σε σχέση με το 2021. Ο αριθμός των συναλλαγών με χρεωστικές κάρτες ανήλθε σε 1.775 εκατ., από 1.523 εκατ. το προηγούμενο έτος, αυξημένος κατά 17%. Οι χρεωστικές κάρτες συνέχισαν να αποτελούν το κύριο υποκατάστατο της χρήσης μετρητών, με ποσοστιαία συμμετοχή 92% στο συνολικό αριθμό συναλλαγών με όλα τα είδη καρτών πληρωμών.
Διαβάστε περισσότερα: SMEs Daily Τεύχος #156
Πηγή: www.smesdaily.com
Innova Market: Τα top 10 trends για τον F&B κλάδο φέτος
- Λεπτομέρειες
Τα 10 βασικά trends που αναμένεται να κυριαρχήσουν στη βιομηχανία τροφίμων το 2023, με βάση την έρευνα της Innova Market Insights, παρουσιάζει το FnB Daily.
#TREND 1: REDEFINING VALUE
Οι καταναλωτές φαίνεται ότι πλέον επαναπροσδιορίζουν τη σημαντικότητα των προϊόντων και θέτουν το δικό τους όριο αναφορικά με το τι συμβιβασμούς θα κάνουν στα πλαίσια των αγορών τους. Σε ερώτηση της Innova για το ποια είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που αξίζει να έχουν τα προϊόντα που αγοράζουν, οι συμμετέχοντες στην έρευνα έφεραν στην πρώτη θέση τη φρεσκάδα των προϊόντων, μετά την τοπικότητα και στην τρίτη θέση τον λειτουργικό τους χαρακτήρα.
#TREND 2: AFFORDABLE NUTRITION
Η αυξημένη ζήτηση για προϊόντα που συνδυάζουν υψηλή διατροφική αξία στη σωστή τιμή, προϋποθέτει καινοτομία στην παραγωγή. Οι καταναλωτές ζητούν δηλαδή, παραγωγή καινοτόμων προϊόντων, τα οποία, ταυτοχρόνως να είναι προσιτά στον καταναλωτή. Σύμφωνα με την Innova, έτσι θα ενισχυθεί σημαντικά η αποτελεσματικότητα και η απόδοση των επενδύσεων από πλευράς των εταιρειών.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1661
Πηγή: www.fnbdaily.com